سر و صدا لباسشویی, ماشین لباسشویی

علت سر و صدای ماشین لباسشویی

سر و صدای ماشین لباسشویی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hs9sl8′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-1mlakc’ admin_preview_bg=”]

بررسی علت سر و صدای ماشین لباسشویی

ممکن است در پی سر و صدای ماشین لباسشویی، در پی یافتن علت سر و صدای ماشین لباسشویی باشید. این سر و صدای آزاد دهنده ممکن است به دلایل مختلفی رخ داده باشد که در ادامه آنها را به اختصار شرح میدهیم.

درصورتی که ماشین لباسشویی از عملکرد صحیحی در حین استفاده برخوردار نباشد. سر و صدای زیاد لباسشویی در حین خشک کردن و یا شستن لباس­ها وجود خواهد داشت.

در ادامه با برخی از دلایلی که سبب تولید سرو صدای ماشین لباسشویی می‌شوند، بیشتر آشنا خواهید شد.

  • ممکن است لباس‌هایی که، جهت شستشو و یا خشک کردن درون ماشین لباسشویی قرار گرفته‌اند، بیش از ظرفیت تعین شده باشند.
  • سر و صدای ماشین لباسشویی، به جنس الیاف پارچه‌های مورد شستشو نیز بستگی دارد و در هنگام شستن لباس‌هایی که در آن‌ها پلاستیک به کاررفته است، سر و صدای زیادی از دستگاه به گوش می‌رسد.
  • ممکن است بلبرینگ‌های ماشین لباسشویی از عملکرد مناسبی برای استفاده برخوردار نباشند.
  • خراب شدن و پوسیدن تسمه و خراب بودن پمپ آب نیز می‌تواند علت صدای زیاد لباسشویی باشد.
  • خراب بودن فولی چرخاننده، شفت آبکش، فنرهای نگهدارنده، پایه‌های لرزش گیر و… نیز می‌تواند علت صدای زیاد لباسشویی باشد.

در صورتی که متوجه شدید که سر و صدای ماشین لباسشویی غیر عادی است. دستگاه را از برق خارج کنید و با نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی مجاز لباسشویی تماس بگیرید.

تا کارشناسان فنی در کمترین زمان ممکن، جهت رفع ایرادات احتمالی به محل مراجعه کنند.

حل مشکل سر و صدای ماشین لباسشویی

کارشناسان متبحر نمایندگی مجاز لباسشویی از آخرین دانش روز دنیا جهت حل مشکل سر و صدای ماشین لباسشویی برخوردار هستند.

بنابراین می‌توانید با خیال راحت تعمیر لباسشویی را به آن‌ها بسپارید و پس از انجام تعمیرات دستگاه را همانند روز اول تحویل بگیرید.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-elqf8c’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/علت-سر-و-صدا-زیاد-لباسشویی.jpg’ attachment=’21135′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-chuxwc’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hs9sl8′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-1mlakc’ admin_preview_bg=”]
علت صدا های مختلف  ماشین لباسشویی

صدای خر خر کردن دستگاه

مسدود شدن قسمتی از لوله ی تخلیه می تواند یکی از دلیل های صدای خر خر کردن دستگاه باشد. قبل از این که کل لوله دچار مشکل شود و بترکد گرفتگی را حل کنید.

صدای کلیکی دستگاه

گیر کردن جسم خارجی در واشر تخلیه یا لاستیک دور درب ماشین باعث می شود که دستگاه صدایی مانند کلیک کردن تولید کند. به همین دلیل قبلا از شستن لباس هایتان مطمئن شوید که هیچ شئی مانند سکه، سنجاق و…در آنها وجود ندارد. برای رفع صدا لوله را چک کنید و در صورت وجود داشتن جسمی آن را خارج کنید.

صدای وزوز یا هوم دستگاه

قرار گرفتن جسم خارجی در پمپ ماشین یکی از دلیل های تولید صدای وزوز یا هوم دستگاه است. این مشکل را سریع رفع کنید وگرنه پمپ آسیب می بیند و شاید نیاز به تعویض دارد.

صدای تق تق دستگاه

بیش از حد پر کردن ماشین باعث می شود که دستگاه صدایی تق تق ایجاد کند. همچنین معیوب شدن بلبرینگ ها، پولی یا موتور لباس شویی یکی دیگر از دلیل ها می باشد. خراب شدن موتور تخلیه یا گیر کردن چیزی در آن می تواند صدای تق تق ایجاد کند.

صدای جیر جیر دستگاه

پر کردن بیش از حد ماشین یا تراز نبودن یکی از دلیل های تولید صدای جیر جیر دستگاه است، که افراد زیادی از این مشکل رنج می برند. علت های دیگری مانند به وجود آمدن مشکل در کمک فنر ها، بلبرینگ ها، تسمه ها، موتور، کوپلینگ موتور، دریچه یا شیر ورودی آب، خرابی لاستیک دور درب ماشین و پمپ تخلیه باعث می شوند که دستگاه صدای جیر جیر تولید کند.

پمپ تخلیه و موتور پمپ

تخلیه ی آب هنگام آب کشی و پر کردن دیگ ماشین از آب وظایف پمپ تخلیه است. حرکت کردن آن از طریق تسمه یا موتور است و گاهی اوقات خودش موتور الکتریکی دارد. پمپ تخلیه می تواند منشا سر و صداهای دستگاه باشد. برای عیب یابی باید پنل جلوی اتاقک باز شود، برای همین باید از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

دریچه ورودی آب

به وجود آمدن مشکل در دریچه ی ورودی آب یکی از دلیل هایی است که باعث می شود دستگاه سر و صدا تولید کند. تجمع رسوبات معدنی در داخل شیر منجر به مسدود یا تنگ شدن مسیر ورود آب به دستگاه می شود. باید دریچه ی ورودی آب را عوض کنید، اگر قصد تعمیر آن را داشته باشید ممکن است آن را بشکنید.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-rzecs’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/سر-و-صدای-ماشین-لباسشویی-1.jpg’ attachment=’21136′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-6233t8′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-aoxmdo’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-9hxwsc’ admin_preview_bg=”]

تعویض قطعات با قطعات اورجینال و فابریک

در صورتی که علت سر و صدای ماشین لباسشویی ، وابسته به قطعات به کار رفته در دستگاه باشد. نمایندگی مجاز لباسشویی، از قطعات فابریک و اورجینال جهت تعمیر لباسشویی استفاده می‌کند. تا بعد از انجام تعمیرات لباسشویی، هیچ گونه نگرانی از بابت عملکرد مناسب دستگاه وجود نداشته باشد.

قطعات استفاده شده در تعمیر لباسشویی از گارانتی معتبر برخوردار هستند. بنابراین در صورتی که هر قطعه در طول مدت زمان استفاده مشکلی داشته باشد، می‌توانید با نمایندگی لباسشویی تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش قطعه مورد نظر بهره‌مند شوید.

تعمیر در کمترین زمان و با مناسب‌ترین هزینه

کارشناسان زبده نمایندگی مجاز لباسشویی، در اسرع وقت و با مناسب‌ترین هزینه، فرآیند عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی را انجام می‌دهند.

تا در زمان و هزینه تعمیرات تا حد ممکن صرفه‌جویی صورت بپذیرد.

همچنین توجه داشته باشید که اگر با نمایندگی مجاز، جهت انجام تعمیرات تماس حاصل نمایید. خدمات مورد نظر در محل مشتری ارائه می‌شود و دیگر نیاز به جابجایی ماشین لباسشویی تا محل نمایندگی وجود نخواهد داشت.

تعمیرات لباسشویی نیازمند تخصص خاص و ویژه‌ای است. از این رو به شما توصیه می‌کنیم، به هیچ عنوان به تعمیرگاه‌های غیر مجاز و افراد مبتدی اعتماد نکنید؛ زیرا اگر تعمیرات لباسشویی به درستی انجام نشود. دستگاه در طول مدت زمان استفاده با مشکلات متعددی مواجه می‌شود و ممکن است لباسشویی به طور کامل از کار بیفتد.

برای دریافت راهنمایی بیشتر، می‌توانید با شماره ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس بگیرید و از خدمات نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی بهره‌مند شوید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر تخصصی لباسشویی شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *