تعمیر لباسشویی پاکشوما, ماشین لباسشویی, نمایندگی لباسشویی پاکشوما

نمایندگی لباسشویی پاکشوما

نمایندگی لباسشویی پاکشوما

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-mc3288′]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-lay988′ admin_preview_bg=”]

نمایندگی لباسشویی پاکشوما

تعمیر لباسشویی پاکشوما توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت ارائه می شود.

ماشین لباسشویی نیز مانند دیگر لوازم خانگی نیاز به نگهداری و مراقبت دارد اما گاهی نیز ممکن است با رعایت همه نکات باز هم لباسشویی شما بر اثر مرور زمان، نوسانات برق، فرسودگی قطعات داخلی و دیگر مشکلات دچار مشکل شده و به تعمیرات نیاز پیدا کند.

پیشنهاد ما این است که اگر دستگاه شما دارای گارانتی می باشد با شرکتی که دستگاه را گارانتی کرده تماس بگیرید و درخواست تعمیر کنید و چنانچه دستگاه شما گارانتی ندارد، برای تعمیر لباسشویی پاکشومای خود با نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای شما تعمیرکار اعزام کنند.

لازم است این را بدانید که زمانی که دستگاه شما دچار مشکل میشود باید هر چه سریعتر آن را برطرف کنید و نگذارید قطعه خراب به قسمت های دیگر دستگاه نیز آسیب برساند.

از آنجایی که امروزه تعمیرگاه های متفرقه بسیار زیاد شده است خواهشمندیم در انتخاب شرکت و تعمیرکار خود دقت نمایید.

ما به شما این اطمینان را میدهیم که تکنسین های ما جزو بهترین تعمیرکاران این برند می باشند و با عیب یابی دقیق میتوانند مشکل دستگاه شما را در منزلتان و بدون حمل ماشین لباسشویی به کارگاه برطرف نمایند.

یکی از علل موفقیت شرکت پاکشوما در ایران وجود خدمات منحصر به فرد در نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما است که بسیاری از علاقه مندان را مجذوب خود نموده است.

وجود این خدمات در برندی همچون پاکشوما که کار خود را با تولید لباسشویی آغاز کرده است امری بدیهی بوده و بالاترین کیفیت در ارائه ی این خدمات از سوی شرکت آن را به برترین ها در ایران مبدل کرده است.

هزینه ی تعمیر لباسشویی پاکشوما در نمایندگی تک ریپیر

این شرکت همچنین اولین ماشین لباسشویی هوشمند را در کشور تولید کرده و به بازار عرضه نمود. فروش انواع ماشین لباسشویی در مرکز تعمیر لباسشویی پاکشوما به صورت عمده نشان می دهد که بسیاری از مردم از این برند راضی بوده و از خدمات آن بهره مند گشته اند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما با تعیین نرخ های مصوب شرکت انواع ماشین لباسشویی را عرضه کرده و بدون واسطه، خدمات شرکت را به مشتریان ارائه خواهد داد.

قیمت تعمیرات نسبت به ایراد دستگاه در قسمت های آن متفاوت است و قیمت مشخصی ندارد و باید توسط کارشناس بازدید شود و قیمت نهایی مشخص گردد اما باید بدانید که تمامی این قیمت ها زیر نظر شرکت و با تعرفه مشخص انجام میشود.

یکی از ویژگی های بارز و ستودنی نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما وجود کیفیت کار انجام شده توسط تعمیرکاران این شرکت  است که همواره از سوی شرکت تضمین شده و برای دوام آن در نمایندگی نیز تعهد می گردد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما یکی از مراکز معتبر برای تعمیر دستگاه شما  است که اغلب مردم به آن مراجعه می کنند زیرا از اصل بودن و کیفیت قطعات اطمینان دارند.

بار ها شنیده ایم که هزینه های غیر معقولی توسط تعمیرکاران و یا نمایندگی های متفرقه از مشتریان دریافت شده است که باعث نا رضایتی آن عزیزان شده است  اما با ورود نمایندگی ماشین لباسشویی پاکشوما میزان خدمات کیفی و کمی را برای مشتریان بیشتر کرده و توانسته بخش زیادی از نیاز آن ها را تامین نماید.

تعمیر لباسشویی پاکشوما

لباسشویی پاکشوما با سابقه ی 40 سال تجربه به بازار آمده است و لذا تعمیرات لباسشویی پاکشوما تنها از طریق متخصصین آن امکان پذیر است.

پاکشوما به عنوان یک برند ایرانی که طرفداران زیادی دارد توانسته بخش زیادی از کیفیت و خلاقیت را در تولید محصولات خود پیاده کند.

با پیاده سازی و نوآوری های ایجاد شده، برای تعمیر لباسشویی باید از متخصصین همین شرکت استفاده نمود زیرا دیگر افراد تجربه ی کافی در این زمینه نخواهند داشت.

به همین خاطر است که امروزه تعداد افرادی که به مراکز مجاز تعمیرات لباسشویی پاکشوما مراجعه می کنند بسیار بیشتر شده اند.

همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیر لباسشویی را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد.

این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما

مراحل انجام تعمیرات لباسشویی پاکشوما توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما به شرح زیر می باشد :

مرحله اول

درخواست نصب، سرویس و یا تعمیرات خود را به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

مرحله دوم

کارشناسان نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما با در نظر گرفتن نوع دستگاه، برند، مشکل دستگاه و لوکیشن، درخواست شما را به بهترین تکنسین واجد شرایط اختصاص می دهند.

مرحله سوم

متخصص مجرب تعمیر لباسشویی پاکشوما جهت هماهنگی با شما تماس خواهد گرفت تا در زمان مورد نظر شما به محل مراجعه کند.

مرحله چهارم

بعد از انجام کار و دریافت گارانتی کتبی، میتوانید هزینه را به متخصص تعمیر لباسشویی پاکشوما و یا به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

عیب یابی ماشین لباسشویی پاکشوما

ارور و کد خطا ماشین لباسشویی پاکشوما

ارور PE ماشین لباسشویی پاکشوما

·        ارور : PE·       علت ارور : ارور PE لباسشویی پاکشوما به خرابی هیدروستات مربوط می شود.
رفع عیب و تعمیر کد خطای PE لباسشویی پاکشوما
  • برای برطرف کردن کد خطای PE ماشین لباسشویی پاکشوما لازم است که هیدروستات دستگاه به دقت بررسی گردد و مقدار مقاومت پایه های آن اندازه گیری شود.
  • در صورتی که هیدروستات معیوب بوده و یا سوخته باشد باید آن را تعویض نمود.

ارور OE لباسشویی پاکشوما

.     ارور : OE.      علت ارور : ارور OE در لباسشویی پاکشوما زمانی نمایش داده می شود که پمپ تخلیه دستگاه دچار مشکل شده باشد. همینطور ممکن است این کد به علت خرابی برد الکترونیکی لباسشویی پاکشوما نمایش داده شود.
رفع عیب و تعمیر کد خطای OE ماشین لباسشویی پاکشوما
  • برای رفع کد خطای OE می بایست لوله تخلیه آب لباسشویی پاکشوما را بررسی نمود.
  • لوله تخلیه آب برای اطمینان از عدم گرفتگی لوله تخلیه باید بررسی شود.
  • همچنین لازم است که پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما توسط تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما بازرسی شود و مقدار مقاومت سیم پیچ آن اندازه گیری شود.
  • در صورتی که اشکال از پمپ و یا برد الکترونیکی باشد ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند.

ارور DE لباسشویی پاکشوما

·       ارور : DE·       علت ارور : یکی از علل نمایش ارور DE بر روی صفحه نمایش، خراب شدن میکروسوئیچ درب لباسشویی پاکشوما است. سوختگی میکروسوئیچ درب و یا خراب شدن برد الکترونیکی دستگاه از علل دیگر نمایش کد خطای DE است.
رفع عیب و تعمیر کد خطای DE لباسشویی پاکشوما
  • برای رفع عیب و تعمیر کد خطای DE لباسشویی پاکشوما، لازم است میکروسوییچ درب لباسشویی پاکشوما را بررسی نمایید.
  • ممکن است میکروسوییچ درب آسیب دیده باشد.
  • در مرحله آخر برد الکترونیکی را بررسی کنید.

ارور E10 لباسشویی پاکشوما

·       ارور : E10·       علت ارور : ماشین لباسشویی به درستی عمل آبگیری را انجام نمی‌ دهد.

عدم آبگیری ماشین لباسشویی پاکشوما دلایل متعددی را دارد:

  • شیر برقی لباسشویی خراب است.
  • هیدروستات دستگاه دچار مشکل شده است.
  • شیر آب لباسشویی بسته است.
  • آب درون لوله وجود ندارد.
  • شیلنگ ورودی آب خم شده است.
  • برد لباسشویی مشکل دارد.
رفع عیب و تعمیر کد خطای E10 ماشین لباسشویی پاکشوما
  • وضعیت شیر برقی لباسشویی پاکشوما را چک کنید و در صورت نیاز آن را تعویض نمایید.
  • در صورتی که هیدروستات معیوب بوده و یا سوخته باشد باید آن را تعویض نمود.
  • شیر آب لباسشویی پاکشوما را بررسی کنید و از باز بودن شیر آب و وجود داشتن آب درون لوله اطمینان حاصل کنید.
  • شیلنگ ورودی آب را بررسی نمایید و مطمئن شوید که پارگی ندارد. خم شدگی‌های شیلنگ ورودی را برطرف نمایید.
  • عملکرد برد الکترونیکی لباسشویی پاکشوما را چک کنید و خازن‌های سوخته را تعویض نمایید.

نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی پاکشوما در تهران

تک ریپیر کدام مشکلات لباسشویی پاکشوما را تعمیر می کند؟

ممکن است مشکلات مختلفی برای ماشین لباسشویی پاکشوما به وجود بیاید.

هرگونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما توسط تعمیرکاران اختصاصی پاکشوما در تک ریپیر قابل رفع بوده و تعمیرات کلیه مدل ها و ظرفیت های لباسشویی پاکشوما پذیرفته می شود.

این مشکلات که برخی از آنها شایعترند در اینجا ذکر شده اند:
•  نچرخیدن دیگ لباسشویی
• نشتی یا آبریزش لباسشویی
• لرزش و تکان های شدید لباسشویی در حین کار
• جمع شدن آب در لباسشویی
•  عمل نکردن دکمه های لباسشویی
• متوقف شدن لباسشویی در اواسط سیکل

قطعات لباسشویی پاکشوما

نمونه ای از انواع قطعات لباسشویی پاکشوما به شرح زیر می باشد:

  • موتور لباسشویی پاکشوما
  • تایمر لباسشویی پاکشوما
  • گیربکس لباسشویی پاکشوما
  • تسمه لباسشویی پاکشوما
  • الکتروپمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما
  • خرطومی لباسشویی

ویژگی های بارز نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما

متخصصان با تجربه

متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما دارای میانگین 12 سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های مجرب تک ریپیر در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

اولویت با تعمیر خدمات

با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، اولویت اصلی تکنسین های ما با تعمیر دستگاه و قطعات بوده و تنها در شرایطی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد، اقدام به تعویض قطعه ی معیوب و استفاده از قطعات اورجینال می نمایند.

آموزش تعمیر لباسشویی پاکشوما

تعمیر موتور لباسشویی پاکشوما

موتور لباسشویی مجموعه ای متشکل از چند سیم پیچ، روتور، استاتور، هسته، تاکو، ذغال و پولی است.

با حرکت دورانی خود وظیفه به چرخش در آوردن آبکش درون دیگ را بر عهده دارد.

انتقال نیرو از موتور به دیگ بسته به نوع لباسشویی، یا از طریق تسمه صورت می گیرد یا در موتورهای اینورتر ماشین لباسشویی های جدید موتور مستقیما بر روی دیگ سوار است.

موتورهای اینورتر فاقد ذغال و پولی و تسمه هستند و دارای یک روتور با آهنربای دایمی می باشند.

همین امر باعث کاهش صدا و لرزش لباسشویی پاکشوما میگردد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-j10so8′]
[av_image av_uid=’av-24tv2w’][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-fauz7s’]
[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-elm760′ admin_preview_bg=”]

سوالات متداول در مورد خرابی ماشین لباسشویی پاکشوما:

به نظر می آید که ماشین لباسشویی آب را تغذیه می کند، آب داخل ماشین هم میشود و بعد بدون اینکه چرخه شست و شو شروع بشود، آب را تخلیه می کند.

این مشکل اغلب به خاطر شلنگ تخلیه است که شلنگ تخلیه کوتاه است یا از پمپ تخلیه خیلی فاصله دارد. در واقع آب انحراف مسیر می دهد.

لباسشویی من روی زمین می چرخد، آیا چیز ساده ای است که من بتوانم کنترل کنم؟

بله هست شما باید پایه های ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا ببینید که تنظیم هستند. پایه های عقبی اغلب به صورت خودکار تنظیم میشوند، ببینید که این پایه ها گیر نکرده باشند و راحت بتوانند بالا پایین بروند.

پایه های جلویی را می توانید با پیچ گوشتی مطابق با سطحی که دارید تنطیم کنید. تا آنجا که می شود لباسشویی نزدیک زمین باشد.

ماشین لباسشویی من آب می دهد، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده و شیر تخلیه پاره نشده.

اگر هیچ کدام از اینها نبود یک  تکه  مقوا کوچکتر از سایز لباسشویی تان ببرید و لباسشویی را روی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

آیا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر از آن هایی که دربشان از بالا باز میشود؟

بله، در حقیقت قیمت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود کمی بالاتر نسبت به مدل هایی است که دربشان از بالا باز می شود ولی طی سال های مصرف با توجه به میزان مصرف آب و مواد شوینده و زمان خشک کردن این هزینه ها کاهش می یابد.

آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی شما هست ترکیب آب سرد و گرم خانه یتان است. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند.

می تواند مشکل از شیر تغذیه آب ورودی باشد، که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد.

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود، تا آنجایی لباس بریزید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید تا داخل ماشین جا بشوند.

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه شست و شو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهدکه مواد شوینده ی زیادی به نسبت حجم لباسی که داخل ماشین است، بریزید. سعی کنید مواد شوینده را مناسب با حجم لباس، مقدار کثیفی، جنس لباس ها و زمان شست و شو بریزید.

نگران مشکل ماشین لباسشویی پاکشوما خود نباشید:

همکاران مجرب ما در زمان تعیین شده با مراجعه به محل برای برطرف کردن مشکل لباسشویی پاکشومای شما و تعمیر آن بدون انتقال به تعمیرگاه انجام می دهند.

در صورت نیاز نیز فقط قطعه معیوب دستگاه به تعمیرگاه انتقال داده شده و تکنسین های با تجربه و مجرب تک ریپیر به صورت تخصصی مشکلات ماشین لباسشویی شما را رفع می کنند.
[/av_textblock]
[/av_one_full]

[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-لباسشویی-پاکشوما.jpg’ attachment=’14159′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=’manually,https://takrepair.com/’ target=’_blank’ caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’pop-up’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-c31iwo’][/av_image]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-aiphnc’]
[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-vhpd4′ admin_preview_bg=”]

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پاکشوما در تهران:

شرق تهران
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در شرق تهران شامل مناطق تهران نو، تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

غرب تهران
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما در غرب تهران شامل مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

برای تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما بهتر است مراکز مختلف مجاز را شناسایی کنید تا هزینه ی کمتری را بر دوش خود تحمیل کنید.

با برقراری ارتباط از راه های ارتباطی زیر می توانید از خدمات این مرکز تعمیرات در کلان شهر تهران استفاده نمایید.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

شماره های تماس:

شرق: 77147330-021

جنوب: 55810742-021

مرکز: 88592650-021

غرب: 44287993-021

شمال: 22737566-021

[/av_textblock]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-qv5zs’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-77-1.jpg’ attachment=’4065′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-65ieso’][/av_image]
[/av_one_full]

مطالب مرتبط

34 thoughts on “نمایندگی لباسشویی پاکشوما

  1. yandanxvurulmus.cs9larDrIhxs

  2. depot گفت:

    xyandanxvurulmus.DYdRzPwp0gSd

  3. antisepticism گفت:

    xbunedirloooo.OJOs1DQLHIO8

  4. whereunto گفت:

    whereunto xyandanxvurulmus.102QfSh79GUg

  5. escort vurgunyedim.57uOUlQD4mfT

  6. bahis porno گفت:

    escort siteleri yaralandinmieycan.8LmnEbcE2ada

  7. fuck google گفت:

    porno citixx.ewX8UTblQc8S

  8. porn گفت:

    porno izle hyuqgzhqt.jGB9MGV4DdDc

  9. fuck گفت:

    craft porn ewrjghsdfaa.pCNGwQdS1GwB

  10. eski rahatiniz olmayacak wrtgdfgdfgdqq.JBgjOdKwje0F

  11. fuck google گفت:

    porn siteleri wrtgdfgdfgdqq.CxLzIOJ5TGzk

  12. porn sex pompadirha.WnBTUF5NMiCu

  13. porno asillartaklitler.T47Td2OTdwbq

  14. pornhub bahis siteleri hepxhupx.UoxLubpNajRC

  15. house porn گفت:

    pornhub bahis siteleri juljulfbi.Vhont1Y1vUhb

  16. seksi siteler bxjluajsxzz.07trCbW3tb59

  17. escort siteleri 0qbxjluaxcxjsxzz.nBmTS8GltVxi

  18. seksi siteler گفت:

    anal sikis siteleri 250tldenemebonusuxx.QPia134ykz8y

  19. fuck گفت:

    craft porn eyeconartxx.RtLgCNejCbFl

  20. pornhub bahis siteleri vvsetohimalxxvc.Rr7HVWsOEt32

  21. house porn گفت:

    escort tthighereduhryyy.7rpWRp2kdJg

  22. new 4k sex video gghkyogg.UPNzFfBwN5N

  23. porn porno ggjennifegg.RmK6eQrxOPL

  24. best porn videos download ggjinnysflogg.AsuLbQdhrn8

  25. fashionflag only hd sex fashionflag.hz24Y5ZB7A5

  26. goodhere Handjob porn vurucutewet.1U6KJhyUNyV

  27. ladyandtherose Celebrity porn backlinkseox.kaOaIjWB3Et

  28. jenniferroy ハードコアポルノ japanesexxporns.YolyqD0j4uZ

  29. landuse Mature (40 ) porn lancdcuse.nhSg7CWJafL

  30. falbobrospizzamadison VR porn jkkıjxxx.VN1LIMihpSW

  31. ladesbet おばあちゃんポルノ ladestinemi.G3yotKrOlBN

  32. Floydnualk گفت:

    buying prescription drugs in mexico online: mexican drugstore online – medication from mexico pharmacy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *