نمایندگی لباسشویی باگنشت

تعمیر لباسشویی باگنشت در شرق تهران

تعمیرات لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی باگنشت در شرق تهران

تعمیرات لباسشویی باگنشت در شرق تهران یکی از معضلات مدم شرق تهران را حل نموده با تاسیس مرکز خدمات تعمیر لباسشویی باگنشت در شرق تهران، از این رو این اهالی در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماشین لباسشویی پیش بیاید با مرکز تعمیرات ماشین لباسشویی باگنشت تماس گرفته تا تکنسین های ماهر ما در این منطقه در کوتاه ترین زمان ممکن با هماهنگی شما عزیزان به منزل شما بیایند تا لباسشویی شما را تعمیر کنند.

خدمات تعمیرات لباسشویی باگشت در شرق تهران

از خدماتی که میتوان به آن اشاره کرد خدمت رسانی در تمامی روزهای هفته برای اهالی محترم شرق تهران میباشد، امروزه در خانه ها مرد و زن هر دو شاغل هستند از این رو برای تعمیر ماشین لباسشویی خود باید ساعتی را مرخصی گرفته تا در منزل باشند تا تعمیر کاران ما ماشین لباسشویی آنها را تعمیر کند به همین دلیل مرکز تعمیرات لباسشویی باگنشت در شرق تهران این امکان را فراهم نموده تا در روزهای تعطیل و جمعه ها هم متخصصین ما خدمت رسانی کنند.

از دیگر ویژگی های خوب این مرکز تعمیرات لباسشویی باگنشت در شرق تهران استفاده از قطعات اورجینال میباشد، اگر دستگاه شما نیاز به تعویض قطعه ای باشد نمایندگی مجاز باگنشت در شرق تهران با قطعه اورجینال ماشین لباسشویی شما را تعمیر میکند.

تعمیر لباسشویی باگنشت در شرق تهران

تعمیرات لباسشویی باگنشت در شرق تهران

اين روزها شركت هاي متعدد خدماتي به وجود آمده است كه كار تعميرات لباسشويي را انجام ميدهند اما تعميرگاه مجاز تعمیر لباسشویی باگنشت در شرق تهران از قديمي ترين شركت هاي خدمات در زمينه تعميرات لوازم خانگي به خصوص تعميرات لباسشويي ميباشد.

ماشین لباسشویی به عنوان یک وسیله پرکاربرد در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. به گونه‌ای که امروزه کمتر کسی لباس‌هایش را با آب گرم و دست مورد شستشو قرار می‌دهد؛ زیرا ماشین لباسشویی با صرف زمان و مصرف برق کمتری لباس‌ها را به خوبی می‌شوید.

این وسیله پرکاربرد گاهی با مشکلات جدی مواجه می‌شود و نیاز به تعمیرات لباسشویی خواهد داشت؛ زیرا در صورتی که تعمیر ماشین لباسشویی به درستی صورت نپذیرد، صدمات جبران ناپذیرای را در پی خواهد داشت. چه بسا که ماشین لباسشویی به طور کامل از کار بیفتد و دیگر قابل استفاده نباشد.پس در  صورت بروز هرگونه مشکلی اولین کاری که میکنید با مرکز تعمیر لباسشویی باگنشت در شرق تهران تماس بگیرید.

برای افزایش عمر لباسشویی خود و جلو گیری از خسارات احتمالی حتما نکات زیر را رعایت کنید.

۱-برای افزایش طول عمر دستگاه خود پس هر ده بار شست و شو از جرم گیر مخصوص لباسشویی استفاده کنید.

۲-برای شست و شوی لباس های زیری که تکه های فلزی و یا سگکی دارند ، لباسها را درون محفظه های توری قرار دهید.

۳-از اضافه کردن شلنگی مجزا به شلنگ ورودی و یا خروجی اکیدا خودداری فرمایید.

۴-به علت نوسانات شدید برقی و یا قطع شدن ناگهانی برق به ویژه در فصل تابستان و حساسیت قسمت های الکترونیکی لباسشویی بهتر است از ترانس و یا محافط استفاده نمایید.

۵-به هیچ وجه از مواد شوینده هاییی نظیر  وایتکس به عنوان شوینده و یا جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نفرمایید.

۶-اکثر لباسشویی های جدید دارای تایمر تاخیر هستند که به این وسیله می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که در ساعات پایانی شب و حتی نیمه شب که هزینه مصرف برق کم تر است شروع به کار کند.

۷-تعویض لاستیک ماشین لباسشویی به علت پوسیدگی یکی از مشکلات رایج و پر هزینه ای است که می بایست برای جلوگیری از آن حتما  پس از پایان کار دستگاه قسمت داخلی لاستیک را خشک کنید.

۸-از شستن پتو با ماشین لباسشویی خود اکیدا خود داری کنید. زمانی که پتو در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن بسیار زیاد تر شده و باعث خرابی بلبرینگ دیگ می شود.

تعمیرات لباسشویی باگنشت در شرق تهران

تعمیرات لباسشویی باگنشت در شرق تهران

 راه های ارتباطی با تک ریپیر

جهت تعمیرات لباسشویی باگنشت در شرق تهران  و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و پس از هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

021-77114767

021-33142528

021-77166615

021-77169195

021-77147330

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

تعمیر لباسشویی تکنوکیت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *