شیر برقی ماشین لباسشویی, ماشین لباسشویی, مقــــالات

شیر برقی ماشین لباسشویی

شیر برقی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-l41s42′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-iy0xaa’ admin_preview_bg=”]

بررسی علت خرابی شیر برقی لباسشویی

علت خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی یا شیر برقی  لباسشویی می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

به عنوان مثال اگر بویین، لاستیک آب بندی، مجرای ورودی یا خروجی آب، لاستیک دیافراگم و ترمینال موجود در شیر برقی آسیب دیده باشد، شیر برقی لباسشویی به هیچ عنوان کار نخواهد کرد و اجازه ورود آب به درون ماشین لباسشویی را نخواهد داد.

شیر برقی ماشین لباسشویی

شیر برقی ماشین لباسشویی، وظیفه وارد شدن آب را به درون لباسشویی بر عهده دارد، به گونه‌ای که بعد از خراب شدن شیر برقی لباسشویی، به هیچ عنوان آب به طور خودکار وارد محفظه پودر و لگن لباسشویی نخواهد شد.

جریان برق پس از وارد شدن به درون ماشین لباسشویی، به قسمت سیم پیچ شیر برقی لباسشویی می‌رسد و سبب پمپاژ شدن خودکار آب به درون ماشین می‌شود.

پس از رسیدن آب به حد نصاب، ورود جریان برق توسط قسمت هیدروستات شیر برقی قطع می‌شود. تا ماشین لباسشویی عمل شستن و خشک کردن لباس‌ها را آغاز کند.

شیرهایی برقی ماشین لباسشویی در نمونه‌های تک بوبین تا چهار بوبین طراحی و ارائه شده‌اند. تا بنا بر ویژگی‌های دستگاه درون آن مورد استفاده قرار بگیرند.

با توجه که شیر برقی لباسشویی، یکی از اصلی‌ترین قطعات تشکیل دهنده ماشین لباسشویی است و وظیفه کنترل ورود آب به درون ماشین لباسشویی را بر عهده دارد.

در صورت آسیب دیدن، باید به طور دقیق عمل تعویض و تعمیر این قطعه صورت بپذیرد. تا پس از انجام تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی مجاز لباسشویی، مجدداً آب به درون دستگاه وارد شود و مشکلاتی مانند اتصالی شیر برقی و قطعی آن وجود نداشته باشد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-osk882′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/شیر-برقی-ماشین-لباسشویی.jpg’ attachment=’20429′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-mqeotu’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e6kihu’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-d7oig2′ admin_preview_bg=”]

علت خرابی شیر برقی لباسشویی

از آنجایی که شیر برقی مسئول تامین آب و قطع و وصل به موقع آن است هر مشکلی که به نوعی مرتبط با آب در ماشین لباسشویی باشد نشات گرفته از خرابی این قطعه است. برخی از نشانه های خرابی شیر برقی ماشین لباسشویی عبارتند از:

  • جمع شدن آب تمیز در داخل دیگ ماشین لباسشویی:
  1. در حالیکه دستگاه کاملا خاموش است. مواجهه با این صحنه به معنی خرابی و یا مشکل قطعی در شیر برقی ماشین لباسشویی است.
  • آب ریزی و نشت آب از زیر ماشین لباسشویی:
  1. علامت دیگری است که به ما هشدار می دهد شیر برقی ماشین لباسشویی خراب شده است.
  2. این مساله از آنجائیکه باعث کثیف شدن سطوح می شود می تواند برای خانم های خانه دار بسیار آزاردهنده باشد.
  • عدم آبگیری ماشین لباسشویی:
  1. نشانه دیگر وجود مشکل در شیرهای برقی است.
  2. شدت این مشکل هنگامی بیشتر احساس می شود که لباسشویی پر از لباس کثیف است
  3. و پودر شوینده به آن اضافه شده است ولی دستگاه آبگیری نکرده و شروع به کار نمی کند.
  4. در این حالت بهترین کار تخلیه آب داخل دیگ و سپس در صورت داشتن مهارت کافی اقدام بهتعمیر شیر برقی

علت نیامدن آب در لباسشویی

علت نیامدن آب در لباسشویی، می‌تواند به دلیل خرابی شیر برقی لباسشویی باشد؛ زیرا اگر فشار آب بیش از حد اندازه باشد، آب وارد جداره‌های محفظه اهرم و بوبين می­شود و عملکرد شیر برقی را مختل کند.

یا این‌که ممکن است، سنگ‌ها و شن ریزه‌های موجود در آب شهری، عملکرد صحیح شیر برقی ماشین لباسشویی را دچار اختلال کرده باشند.

در صورتی که آب به درون ماشین لباسشویی وارد نمی‌شود، دستگاه را از برق خارج کنید و سریعاً با نمایندگی مجاز لباسشویی تماس حاصل نمایید.

تا کارشناسان فنی متخصص و متبحر نمایندگی برای برطرف کردن خرابی شیر برقی لباسشویی شما در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند و عمل تعمیر لباسشویی را انجام دهند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-gybh6q’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/علت-خرابی-شیر-برقی-لباسشویی.jpg’ attachment=’20430′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-ft37jm’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7pi60y’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5rnlc2′ admin_preview_bg=”]
در اصل شیر  لباسشویی مسئولیت آن پرکردن آب درون ماشین لباسشویی برای شستشوی لباس ها می باشد.به این روش که به صورت خودکار پس از اینکه ماشین لباسشویی روشن شد آب داخل ماشین لباسشویی می شود و بعد از آن هم به جاپودری ماشین لباسشویی می رود و بعد از آن به دیگ شستشو باز می گردد.

برای اینکه شیربرقی شما عمر بیشتری داشته باشید بهتر است که فشار آب شهری را کم کنید چون اگر فشار آب افزایش یابد و به شیربرقی وارد شود بین اهرم و بوبین می رود و سبب می شود که اهرم نتواند کارایی خوبی داشته باشید پس در این صورت شما باید اجزای شیربرقی را در بیاورید و خشک نمایید و بعد آن ها را در جای خودش بگذارید تا آن کار کند.

تعویض خودسرانه قطعات درون ماشین لباسشویی، سبب ایجاد اختلال در عملکرد صحیح دستگاه خواهد شد، زیرا قطعات فابریک و اورجینال ماشین لباسشویی در بازار وجود ندارند.

بنابراین این امر را به نمایندگی مجاز لباسشویی واگذار کنید، تا کارشناسان فنی نمایندگی با استفاده از قطعات اصل، تعمیر لباسشویی را انجام دهند و بتوانید همانند روز اول از ماشین لباسشویی استفاده نمایید.

تعمیرگاه مجاز لباسشویی در شعبه‌های متعدد آماده خدمت رسانی به مشتریان است، تا در زمان و هزینه تا حد امکان صرف جویی صورت بپذیرد.

تعمیر در محل مشتری انجام می‌شود و نیازی به جابجایی دستگاه تا محل تعمیرگاه مجاز لباسشویی وجود نخواهد داشت.

شما تنها باید با شماره 77114767تماس حاصل نمایید، تا کارشناسان فنی نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی، در اسرع وقت در محل حاضر شوند و خدمات عیب یابی، تعمیر یا تعویض قطعات را انجام دهند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود و در صورت نیاز به تعویض شیر برقی خود میتوانید فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام نمایند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

One thought on “شیر برقی ماشین لباسشویی

  1. Floydnualk گفت:

    medicine in mexico pharmacies: best online pharmacies in mexico – purple pharmacy mexico price list

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *