نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون

ماشین لباسشویی تامسون شما دچار مشکل شده است؟

دلواپس نباشید ، تکنسین‌های دوره دیده ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی تک ریپیر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما علاوه بر مراجعه به محل ، پیدا کردن مشکلات به صورت دقیق و تعمیر ماشین لباسشویی شما را بدون انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعها‌ی که دچار مشکل شده است را  به تعمیرگاه مرکزی انتقال می دهیم. تکنسین های ما با توجه به سال‌ها تجربه و دورههای تخصصی با مشکلات ماشین لباسشویی با هر مدلی به خوبی آشنا هستند.

اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی تامسون هستید، با ما تماس بگیرید:

ماشین لباسشویی تامسون روشن نمی شود.

ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.

دیگ ماشین لباسشویی نمی‌چرخد.

ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.

ماشین لباسشویی تامسون به شدت می‌لرزد و جابجا می‌شود.

صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.

ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.

ماشین لباسشویی تامسون نشتی آب دارد.

درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌شود.

ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون با افتخا اعلام مینماید که تعمیرات لباسشویی تامسون شما را در کلیه مناطق تهران بر عهده میگیرد .

چنانچه از لوازم خانگی تامسون استفاده میکنید و دستگاه شما خراب شده است

میتوانید با شرکت ما تماس گرفته و بعد از مشاوره تکنسین های دوره دیده در زمینه تعمیرات لباسشویی تامسون را برای شما اعزام مینماییم.

لوازم خانگی تامسون ساخت کشور فرانسه میباشد و زیر نظر شرکت جنرال الکتریک کار میکند.

این برند توسط الیهو تامسون جوان نابغه انگلیسی تاسیس شده است.

کلیه تعمیرات لباسشویی تامسون شما را در منزل وبدون حمل دستگاه به کارگاه انجام میدهیم.

فقط در صورت نیاز به تعویض قطعه قسمت مورد نیاز باز شده و بعد از تعمیرلباسشویی و یا تعویض مجدداً نصب میگردد.

این برند نیز مانند دیگر ماشین های لباسشویی دارای قطعات مصرفی میباشد.

این لباسشویی نیز ممکن است خراب شود و احتیاج به تعمیر و یا تعویض قطعه ای داشته باشد.

لذا خواهشمندیم در صورت بروز هر گونه مشکل کار را به کاردان سپرده و از تکنسین دوره دیده در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تامسون

و به خصوص از نمایندگی لباسشویی تامسون کمک گرفته تا مشکل شما به راحتی حل شود.

به هیچ عنوان اگر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی تخصصی ندارید دستگاه خراب را باز نکنید.

در بسیاری از موارد چنین کاری فقط خرابی دستگاه را تشدید میکند.

برای مشاهده مقاله دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تامسون روی لینک ضربه بزنید .

تعمیر لباسشویی تامسون

تعمیر لباسشویی تامسون توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در تعمیرگاه مجاز ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده به منظور تعمیر تیم تعمیرگاه مجاز اصل و اورجینال می باشد و اینکه نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون ، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی تامسون

برنامه ماشین لباسشویی بعضی از لباسشویی ها بسیار پیچیده هستند. که باید بتوانید از بین انها بهترین برنامه را انتخاب کنیم. در این مقاله سعی شده تا شما با انواع  برنامه ماشین لباسشویی و عملکرد آنها آشنا شوید و بتوانید بهترین برنامه را برای شستشوی لباسها انتخاب کنید. همچنین شما بتوانید اطلاعات کافی و کامل در رابطه برنامه ماشین لباسشویی داشته باشید و یا اگر به دنبال خرید دستگاه جدید باشید این اطلاعات بتواند یک مزیت رقابتی برای شما ایجاد کند.

همیشه خیلی از کاربران به دنبال استفاده درست و مناسب از برنامه های ماشین لباسشویی هستند. در بعضی مواقع دفترچه های راهنمایی موجود در اکثر ماشین لباسشویی ها فاقد زبان فارسی است. در بعضی مواقع هم اصلا به زبان انگلیسی ترجمه نشده است.

نحوه استفاده صحیح از برنامه های ماشین لباسشویی را باید خیلی جدی بگیریم. زیرا با استفاده درست و صحیح میتوانیم هزینه های مصرفی خودمان را کاهش دهیم. هزینه های ماننده مصرف آب و برق که باید خیلی در این امر صرفه جویی کنیم.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی

برای تعمیر لباسشویی تامسون و برطرف نمودن مشکل ماشین لباسشویی در منزل توسط خودتان ، لازم به ذکر است حتما باید دارای تخصص کافی مکانیکی و الکتریکی باشید و نحوه کار کردن با قطعاتی ماشین لباسشویی تامسون را دارا باشید.

برخی از مشکلات که در خانه با ماشین لباسشویی تامسون رایج است و میتوان صرفا با دفترچه ماشین لباسشویی تامسون آن را حل نمود اما بعضی از عیوب نیاز به متخصص کاربلد و دوره دیده لباسشویی تامسون در تهران در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون در تهران میباشد.

برای بهره بری از مقاله لباسشویی تامسون قدیمی روی لینک ضربه بزنید .

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون در تهران

اگر ماشین لباسشویی تامسون شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل از آن کمک بگیرید تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی تعمیر لباسشویی تامسون در تهران در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با شرکت تامسون از این خدمات بهره‌ مند شوید اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم ‌شد ن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش لباسشویی تامسون در تهران بهره‌ مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌ مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه لباسشویی تک ریپیر تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوید.

مزایای خدمات تک ریپیر

  1. داشتن تکنسین های مجرب که تخصص شان فقط لباسشویی تامسون است
  2. وقت شناسی، خوش قولی، خوش برخوردی
  3. تعمیرات انجام شده با قیمت مناسب
  4. استفاده از قطعات اصلی
  5. ضمانت تعمیرات

تعمیرات ماشین لباسشویی


لباسشویی تامسون بیش از اندازه میلرزد

معولا لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی به علت تراز نبودن دستگاه پیش می آید، و یا ممکن است دستگاه بروی سطح نامناسبی قرار گرفته باشد، همچنین ممکن است به علت ساییده گی نوارهای لرزش گیر داخلی هم این مشکل ایجاد شود، این مشکل جزئی در صورت برطرف نشدن میتواند صدمات جدی و بیشتری به ماشین لباسشویی شما وارد کند.

لباسشویی تامسون تخلیه نمیکند

وقتی این مشکل پیش می آید، که پمپ تخلیه شما معیوب شده و یا تسمه دستگاه پاره شده باشد، حتی ممکن است شلنگ تخلیه دستگاه مسدود شده باشد که آب باقی مانده در ماشین لباسشویی را تخلیه نمیکند.

علت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست

یکی از علت هایی که سبد ماشین لباسشویی به درستی نمیچرخد و یا کلا کار نمیکند به علت خرابی سوئیچ درب و یا ضامن درب ، سوختن سنوید چرخش دستگاه، مشکل در سیم های رابط ، پاره گی و یا بریده گی تسمه و یا ایرادات اجزای داخلی الکترونیک دستگاه میباشد.

لباسشویی تامسون قدیمی

خیلی از اوقات ایرادات کوچک و جزئی برای لباسشویی شما نادیده گرفته میشود، خیلی وقت ها با یک عیب یابی ساده مشکل دستگاه برطرف شده ، و از وارد شدن خسارات جدی به دستگاه شما و پرداخت هزینه های هنگفت جلوگیری میکند، نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون علاوه بر سرویس و عیب یابی و تعمیر لباسشویی تامسون (Thomson) به شما کمک میکند تا مشکلات جزئی دستگاه خود را برطرف کنید.

چرا مشتریان تک ریپیر را برای تعمیر لباسشویی تامسون خود انتخاب میکنند .

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر لباسشویی تامسون آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که تک ریپیر در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

هزینه تعمیر لباسشویی تامسون چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی تک ریپیر بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

شما دوستان عزیز می توانید برای دیدن فیلم های آموزشی در زمینه تعمیر لوازم خانگی اینستاگرام مارا دنبال کنید ، برای دنبال کردن اینستاگرام ما روی لینک کلیک کنید .

 

فرم درخواست تعمییر