دلیل گرم نشدن غذا در ماکروفر, ماکروویو

علت گرم نشدن غذا در ماکروفر

علت گرم نشدن غذا در ماکروفر

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-h2b2uq’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-1m3ade’ admin_preview_bg=”]

علت گرم نشدن غذا در ماکروفر

علت گرم نکردن ماکروفر را میتوان دلایل متعددی  در نظر گرفته شود. از میان مشکلات علت گرم نشدن غذا در ماکروفر می‌توان به طور عمده به ایرادات احتمالی زیر اشاره کرد.

  • قطع بودن برق ماکروفر و کار نکردن دستگاه
  • استفاده از ظروف نامناسب و فلزی برای گرم کردن غذا در ماکروفر
  • وجود مشکل در لامپ مگنترون طراحی شده در ماکروفر

در بسیاری از مواقع، علت گرم نکردن ماکروفر را باید در وضعیت مگنترون جستجو کرد. همان طور که قبلا اشاره کردیم، مگنترون وظیفه حرارت دادن و گرم کردن غذا را در داخل ماکروفر بر عهده دارد و با خراب شدن آن روال کار دستگاه با اختلال مواجه خواهد شد.

نکته بسیار مهم در این شرایط این است که چیزی به نام تعمیر مگنترون ماکروفرر وجود ندارد و تنها راه رهایی از این مشکل، تعویض آن می باشد. درست مانند تعویض دیود، برای تعویض مگنترون نیز ابتدا باید ولتاژ خازن ها توسط افراد متخصص تخلیه گردند.

  • خراب شدن دیود یا خازن ماکروفر

خازن و دیود با هم ولتاژ را دو برابر می کنند و در نتیجه باعث میشوند تا مگنترون به درستی غذا را گرم کند. خراب شدن خازن از دیگر دلایل گرم نشدن غذا در ماکروفر می باشد که باید تعویض شوند. در موارد بالا اشاره کردیم که تعویض خازن بسیار حساس بوده و ولتاژ داخلی آنها می تواند مشکلات زیادی از قبیل برق گرفتگی و مرگ را به همراه داشته باشد.

  • بروز مشکل در برد الکترونیکی ماکروفر

گاهی اوقات باید دلایل گرم نکردن ماکروفر را در خرابی و نقص برد اصلی جستجو کرد. با توجه به اینکه بردها از نظر قیمت تقریبا گران می باشند و تعویض آن باید تا حد امکان انجام نشود، در نتیجه بهترین کار این است که تعمیر آن را به افراد حرفه ای بسپارید.

  • آسیب دیدن فیوز یا ترانس‌های ولتاژ ماکروفر

سیستم داخلی ماکروفر به این صورت عمل می کند که ولتاژ ورودی باید دوبرابر شود تا مگنترون بتواند با انرژی و قدرت بیشتر غذا را گرم کند. برای دو برابر شدن ولتاژ از ترانس های ولتاژ فزاینده استفاده میشود که با خراب شدن سیستم دچار اختلال می گردد. بررسی وضعیت ترانس های ولتاژ در این شرایط می تواند باعث رفع مشکل علت گرم نکردن ماکروفر گردد.

فیوز در واقع نقش محافظ را بر عهده دارد و با گرم شدن زیاد آن برق دستگاه قطع میشود. گاهی اوقات وجود برخی از مشکلات و خرابی ها در فیوز می تواند علت گرم نکردن ماکروفر باشد و باید تعویض گردد.

در صورتی که با ایراداتی مانند ایرادات فوق مواجه شده‌اید. با نمایندگی مجاز ماکروفر تماس حاصل کنید تا کارشناسان فنی جهت بررسی علت گرم نشدن غذا در ماکروفر ، نزد شما مراجعه کنند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e10yrm’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/علت-گرم-نشدن-غذا-در-ماکروفر-1.jpg’ attachment=’21167′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-bth8mq’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-15fkv6′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-9m634y’ admin_preview_bg=”]

علت گرم نکردن ماکروفر

برخی از اوقات در هنگام استفاده از ماکروفر، با مشکلاتی نظیر گرم نکردن مواد غذایی در ماکروفر مواجه می‌شوید. این مشکل زمانی شدت پیدا می‌کند که برای گرم کردن و یا پختن غذا عجله داشته باشید و نیاز مبرم به استفاده از ماکروفر برای گرم کردن غذا داشته باشید.اما ماکروفر شما غذا را گرم نمیکند و باید علت گرم نکردن ماکروفر را در یابید از رو به نمایندگی ماکروفر خود تماس بگیرید و یا با شرکت مجاز ما تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان به شما کمک کنند.

بنابراین بهتر است قبل از هر چیز برای تعمیر ماکروفر  این خدمات بررسی گردد. کاهش هزینه های تعمیر ماکروفر نیز جزو مهم ترین ویژگی های یک مرکز تعمیر است که توجه به آن از میزان هزینه ی پرداخت شده توسط مشتریان می کاهد.

پرداخت هزینه ی پایین تر در قبال تعمیر ماکروفر با کیفیتی بیشتر همان هدفی است که در نهایت مشتریان از آن انتظار داشته و در جست و جوی آن خواهند بود

بررسی علت گرم نکردن ماکروفر

کارشناسان نمایندگی مجاز ماکروفر از دانش روز دنیا برخوردارند و می‌توانند علت گرم نکردن ماکروفر را در اسرع وقت شناسایی نمایند.

شما تنها باید با نزدیک‌ترین شعبه نمایندگی مجاز تماس بگیرید و از خدمات عیب یابی و تعمیر ماکروفر استفاده نمایید. در ادامه برخی از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر ماکروفر به طور کلی بیان شده است.

استفاده از قطعات فابریک و اورجینال

کارشناسان نمایندگی مجاز ماکروفر جهت تعمیرات ماکروفر، از قطعات اورجینال و فابریک استفاده می‌کنند. تا در طول مدت زمان استفاده، ماکروفر با هیچ گونه مشکل خاصی مواجه نشود و مشکلاتی مانند گرم نشدن غذا در ماکروفر رخ ندهد.

این قطعات از گارانتی معتبر برخوردار هستند. بنابراین در طول مدت زمان استفاده می‌توانید از خدمات پس از فروش قطعات استفاده کنید.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-80dbqa’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/علت-گرم-نکردن-ماکروفر.jpg’ attachment=’21168′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-5msh8i’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ed7pe’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-28fope’ admin_preview_bg=”]

ارائه خدمات در محل مشتری

با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز ماکروفر نیاز به حمل و نقل ماکروفر تا تعمیرگاه نخواهید داشت.

تنها باید با یکی از شعبه‌های تعمیرگاه مجاز ماکروفر تماس بگیرید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت جهت عیب یابی و تعمیر ماکروفر به محل مورد نظر مراجعه کنند.

استفاده از کارشناسان فنی متخصص

کارشناسان فنی تعمیرگاه مجاز ماکروفر از دانش روز دنیا جهت عیب یابی و تعمیر ماکروفر برخوردار هستند. بنابراین فرآیند عیب یابی و تعمیر ماکروفر در اسرع وقت و با مناسب‌ترین هزینه صورت می‌پذیرد.

به شما توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان عیب یابی و تعمیر ماکروفر را به افراد مبتدی و غیرمتخصص واگذار نکنید و تا علت گرم نشدن غذا در ماکروفر را متوجه نشدید آن را باز نکنید.

زیرا تعمیرات ماکروفر اگر به صورت ناقص انجام بگیرد، سبب بروز مشکلات جدی در قطعات داخلی ماکروفر خواهد شد و مشکلات جبران‌ناپذیری را در پی خواهد داشت.

چه بسا که در اثر تعمیر نادرست دستگاه، ماکروفر به طور کامل از کار بیفتد و دیگر قابل تعمیر نباشد.

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم که اگر نیاز به دریافت خدمات تعمیر و عیب یابی و پیدا کردن علت گرم نشدن غذا در ماکروفر دارید.

همین الان گوشی تلفن همراه را بردارید و با شماره­های نمایندگی ماکروفر تماس بگیرید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت نزد شما مراجعه کنند و ماکروفر را تعمیر نمایند.

بعد از دریافت خدمات تعمیر ماکروفر دیگر با مشکلاتی مانند گرم نشدن غذا در ماکروفر مواجه نخواهید شد و با خیال راحت می‌توانید از ماکروفر استفاده کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی هود خود ،کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر هود شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02177147330

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *