تعویض شیر برقی لباسشویی, شیر برقی لباسشویی, ماشین لباسشویی

تعویض شیر برقی لباسشویی

تعمیر و تعویض شیر برقی لباسشویی

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-je1yr1′ admin_preview_bg=”]

تعویض شیر برقی لباسشویی

تعمیر و تعویض شیر برقی لباسشویی کاریست تخصصی که باید مهارت لازم را داشته باشید تا در حین تعمیر و یا تعویض به دستگاه آسیب بیشتری وارد نکنید، علت خرابی شیر برقی لباسشویی می‌ تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد.

به عنوان مثال اگر بویین، لاستیک آب بندی، مجرای ورودی یا خروجی آب، لاستیک دیافراگم و ترمینال موجود در شیر برقی آسیب دیده باشد، شیر برقی لباسشویی به هیچ عنوان کار نخواهد کرد و اجازه ورود آب به درون ماشین لباسشویی را نخواهد داد.

نحوه تعویض و تعمیر شیر برقی لباسشویی

شیر برقی ماشین لباسشویی، وظیفه وارد شدن آب را به درون لباسشویی بر عهده دارد، به گونه‌ ای که بعد از خراب شدن شیر برقی لباسشویی، به هیچ عنوان آب به طور خودکار وارد محفظه پودر و لگن لباسشویی نخواهد شد.

جریان برق پس از وارد شدن به درون ماشین لباسشویی، به قسمت سیم پیچ شیر برقی لباسشویی می‌ رسد و سبب پمپاژ شدن خودکار آب به درون ماشین لباسشویی می‌ شود.

پس از رسیدن آب به حد نصاب، ورود جریان برق توسط قسمت هیدروستات شیر برقی قطع می‌ شود تا ماشین لباسشویی عمل شستن و خشک کردن لباس‌ ها را آغاز کند.

انواع مختلف شیربرقی

شیرهای برقی به 4 دسته تک بویین، دو بویین، سه بویین و 4 بویین تقسیم بندی می گردند در اغلب ماشین لباسشویی های جدید از شیرهای تک بویین یا دو بویین استفاده می کنند.

در ماشین لباسشویی هایی که قدیمی هستند شیر آب برقی آن ها دو ورودی دارد که یکی از آن ها گرم و دیگری سرد می باشد ولی در ماشین لباسشویی های جدید تنها یک شیر قرار دارد که برای آب سرد است و اگر می خواهید آن را گرم کنید از هیتر استفاده نمایید.

عمر زیادتر شیربرقی

برای اینکه شیربرقی شما عمر بیشتری داشته باشید بهتر است که فشار آب شهری را کم کنید چون اگر فشار آب افزایش یابد و به شیربرقی وارد شود بین اهرم و بوبین می رود و سبب می شود که اهرم نتواند کارایی خوبی داشته باشید پس در این صورت شما باید اجزای شیربرقی را در بیاورید و خشک نمایید و بعد آن ها را در جای خودش بگذارید تا آن کار کند.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-np263h’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/شیر-برقی-لباسشویی.jpg’ attachment=’20432′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-ml6zfh’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-6uej8t’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6bpqkd’ admin_preview_bg=”]

نحوه تعمیر و تعویض شیربرقی لباسشویی

قبل از اینکه شروع به تعمیر کردن کنید، ماشین لباسشویی را از برق بکشید برای تعمیر کردن اول باید پنل ماشین لباسشویی را در بیاورید بعد پیچ های نگهدارنده پنل شیربرقی را با پیچ گوشتی باز نمایید.

در اینجا شیرهای ورودی آب گرم و سرد را می بینید که فیلتر آب گرم، قرمز رنگ است و امکان دارد این شیرهای برقی آب گرم و سرد به هم چسبیده شوند اگر اطراف شیربرقی را بررسی کردید اگر رطوبتی در آن قرار داشت شیربرقی شما باید تعمیر شود.

علاوه بر این امکان دارد که شیر برقی رسوب گرفته باشد، اول به وسیله پیچ گوشتی اتصال های برقی را آزاد نمایید و بعد از آن شلنگ هایی را که به شیرالکتریکی وصل هستند را با فشار دست و انبردست باز نمایید حالا اتصال های آبی و برقی شیربرقی را آزاد نموده اید پس شیربرقی خراب را از ماشین لباسشویی در بیاورید بعد شیربرقی را که خریده اید را جایگزین نمایید و اتصال های برقی و آبی مثل شیلنگ ها را به آن متصل نمایید.

شیرهای برقی لباسشویی در واقع همان شیرهای تامین کننده آب ماشین لباسشویی در حین شستشو هستند، کارکرد اصلی این قطعات کنترل میزان ورودی آب به ماشین لباسشویی است. هرگونه مشکل در آبگیری ماشین لباسشویی به طور مستقیم و غیر مستقیم به این قطعه مربوط می شود.

با مشاهده هر گونه نشتی در قسمت پشت و تحتانی لباسشویی در صورت سالم بودن لاستیک درب، احتمال خرابی شیربرقی ماشین لباسشویی تقویت می شود.

تعمیر شیر برقی لباسشویی در تک ریپیر

در صورتی که آب به درون ماشین لباسشویی وارد نمی‌ شود، دستگاه را از برق خارج کنید و سریعا با نمایندگی مجاز لباسشویی تماس حاصل نمایید.

تا کارشناسان فنی متخصص و متبحر نمایندگی تک ریپیر در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شوند و عمل عیب یابی و تعمیر لباسشویی را انجام دهند.

تعویض خودسرانه قطعات درون ماشین لباسشویی، سبب ایجاد اختلال در عملکرد صحیح دستگاه خواهد شد، زیرا قطعات فابریک و اورجینال ماشین لباسشویی در بازار وجود ندارند.

بنابراین این امر را به نمایندگی مجاز تک ریپیر واگذار کنید تا کارشناسان فنی نمایندگی با استفاده از قطعات اصل، تعمیر لباسشویی را انجام دهند و بتوانید همانند روز اول از ماشین لباسشویی استفاده نمایید.

تعمیرگاه مجاز لباسشویی در شعبه‌ های متعدد در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به مشتریان است تا در زمان و هزینه تا حد امکان صرف جویی صورت بپذیرد.

تعمیر در محل مشتری انجام می‌ شود و نیازی به جابجایی دستگاه تا محل تعمیرگاه مجاز لباسشویی وجود نخواهد داشت.

شما تنها باید با شماره های موجود در این مقاله تماس حاصل نمایید، تا کارشناسان فنی نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی در اسرع وقت در محل حاضر شوند و خدمات عیب یابی، تعمیر یا تعویض قطعات را انجام دهند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-a9rc2l’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-و-تعویض-شیر-برقی-لباسشویی.jpg’ attachment=’20433′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://takrepair.com/2018/02/22/%d8%b4%db%8c%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/’ target=’_blank’ title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8pysz1′ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-dpqust’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cfkh4d’ admin_preview_bg=”]

راه های ارتباطی با تک ریپیر

در انتها باید متذکر شویم شرکت تک ریپیر تمامی مراحل آموزش تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی را توضیح داد تا شما بتوانید نحوه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی خراب خود را یاد بگیرید و تعویض کنید ولی اگر توانایی تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی را ندارید با شماره های ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان مشکل لباسشویی شما را رفع کنیم و یا اگر سوالی درباره آموزش تعویض شیر برقی لباسشویی دارید را پاسخگو باشد.

شماره های تماس:

021-88592650

021-77114767

021-55810742

021-33142528

021-22737566

021-44287993

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان، کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما، تکنسین مربوطه را برای رفع مشکلتان به محل مورد نظر اعزام مینمایند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-77-7.jpg’ attachment=’22925′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-l6ac5c2c’ admin_preview_bg=”][/av_image]

مطالب مرتبط

One thought on “تعویض شیر برقی لباسشویی

  1. Floydnualk گفت:

    mexican rx online: Mexican Pharmacy Online – mexican pharmacy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *