کمک فنر لباسشویی, ماشین لباسشویی

تعویض کمک فنر لباسشویی

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-l6amovvu’ admin_preview_bg=”]

کمک فنر لباسشویی

تعویض کمک فنر لباسشویی و تعمیر کمک فنر لباسشویی : همانگونه که می دانید با پیشرفت تکنولوژی و جهت آسایش و راحتی انسان ها لوازمی همچون لباسشویی ها ابداع شدند تا انسان بتواند در زندگی خود، راحتی و آسایش داشته باشد، همچنین از حجم کار های او کاسته شود.

ماشین های لباسشویی از اجزای مختلفی تشکیل شده اند که خراب شدن هر کدام از این قسمت ها می تواند موجب بروز مشکلات بزرگتری در دستگاه شود که کمک فنر لباسشویی نیز یکی از همین اجزا می باشد.

از جمله مشکلاتی که خراب بودن کمک فنر لباسشویی می تواند ایجاد کند: لرزش دیگ و یا خود دستگاه و ایجاد صدایی بلند و آزار دهنده می باشد که عدم توجه به این لرزشات می تواند باعث برخورد قطعات داخلی ماشین لباسشویی شود که مشکلی بر مشکلات دیگر و هزینه ای اضافی بر دوش شما بگذارد.

تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا از نحوه ی عملکرد و وظایف، دلایل و تشخیص خرابی، تعمیر و تویض کمک فنر لباسشویی اطلاعات کافی را به دست آورید و در صورت نیاز با متخصصین تک ریپیر تماس بگیرید تا مشکلات مربوط به کمک فنر ماشین لباسشویی را برایتان حل کنیم.

وظایف کمک فنر های لباسشویی

در تمامی نسل های جدید لباسشویی ها از کمک فنر استفاده می شود و بر روی دستگاه تعبیه می شود تا از برخورد دیگ با سایر اجزای داخلی لباسشویی جلوگیری کند.

همانطور که از نام کمک فنر لباسشویی مشخص است، این یک قطعه ی فنری بسیار قوی می باشد که از یک طرف به دیگ لباسشویی و از طرف دیگر به بدنه ی دستگاه متصل می باشد.

این فنر ها وظیفه ی جدا نگه داشتن دیگ از دیگر قطعات دستگاه را عهده دار هستند تا زمانی که دیگ در حال چرخش با سرعت بالا می باشد با موتور یا بدنه و … در دستگاه برخورد نکند و به آن ها آسیبی وارد نکند.

وظیفه ی دیگری که این قطعه دارد، پیشگیری از لرزش و در پی آن جلوگیری از ایجاد سروصدای زیاد می باشد که با خنثی کردن ارتعاشات و لرزشات دیگ این کار صورت می پذیرد.

زمانی که برنامه دستگاه روی آبکشی و خشک کن قرار دارد، مخزن لباسشویی با سرعت بالایی در حال چرخش می باشد تا شستشوی لباس ها را به بهترین نحو ممکن انجام دهد.

در این چرخش های شدید و با سرعت دیگ، غیر ممکن است که ارتعاشی ایجاد نشود، حال فکر کنید که بار درون دیگ نیز نا متوازن باشد که این مورد لرزشات هم به صورت شدید تری رخ خواهد داد.

به دلیل تمامی موارد بالا که گفتیم وجود کمک فنر ها در لباسشویی بسیار ضروری می باشد. سازنده های لباسشویی نیز به دلیل اهمیت بالای این قطعه از این فنر ها در ساخت و تولید ماشین لباسشویی استفاده می کنند.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-o1o4om’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/690-1-131.jpg’ attachment=’23072′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-m2ctue’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-dgwkgm’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-bxxtw6′ admin_preview_bg=”]

تشخیص خرابی کمک فنر های لباسشویی

همان‌ طور که در بالا هم گفتیم وظیفه‌ ی کمک فنر ها جلوگیری از لرزش ماشین لباسشویی به وقت کار می‌ باشد.

با توجه به همین موضوع می ‌توان این نتیجه را گرفت که در صورت وجود لرزش‌های شدید در زمان شستشو یا آبکشی لباس‌ ها، کمک فنر ماشین لباسشویی وظیفه خود را به خوبی انجام نمی ‌دهد که علت آن می ‌تواند خرابی این قطعه باشد.

برای اینکه بتوانید تشخیص دهید کمک فنر لباسشویی خراب شده، باید در هنگام کار دستگاه به لرزش ها و همچنین صدا هایی که ایجاد می شود، توجه کنید.

در صورتی که این قطعات فنری ضعیف یا به صورت کلی خراب شده باشند، چرخش مخزن با لرزش های شدید و صداهای گوش خراش و آزار دهنده همراه خواهد بود.

زمانی که دستگاه دچار لرزش شد و شما متوجه این لرزشات یا صداهای نا متعارف شدید، باید سریعا برنامه ی شستشو را متوقف و لباسشویی را خاموش کنید، زیرا ممکن است لرزشات شدید شده و باعث برخورد دیگ به محفظه شده، در نتیجه شکسته شدن دیگ را در پی داشته باشد.

شاید لرزش‌ های کم دیگ و ماشین لباسشویی در انجام فرآیند شستشو و آبکشی خللی ایجاد نکند اما سروصدای اذیت ‌کننده ‌ای که ایجاد می‌ کند غیر قابل تحمل می باشد.

همچنین این لرزش‌ ها، قطعا در دراز مدت به اجزای دیگر دستگاه نیز آسیب خواهد رساند که در اینجا بهترین کار تعویض کمک فنر لباسشویی توسط تک ریپیر خواهد بود.

دلایل خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی

علت خرابی کمک فنر های ماشین لباسشویی می ‌تواند به محل قرارگیری ماشین لباسشویی بستگی داشته باشد.

زیرا در صورتی که محل قرارگیری ماشین لباسشویی به درستی تنظیم نشده باشد، کمک فنر لباسشویی در طول فرآیند شستشو و خشک کردن لباس‌ ها با مشکل جدی مواجه می‌ شود و نیاز به تعمیر یا تعویض کمک فنر لباسشویی توسط نمایندگی مجاز لباسشویی تک ریپیر وجود خواهد داشت.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hiurp2′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/WD14F5K5ASG-FQ-31-0-1-1.jpg’ attachment=’23074′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-fjaohy’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5vateu’ admin_preview_bg=”]

آموزش تعویض کمک فنر لباسشویی

در ابتدا باید بگوییم که اگر در زمینه تعویض و یا تعمیر کمک فنر لباسشویی، تبحر و دانش کافی ندارید، بهتر است از مراکز معتبری مانند تک ریپیر که این خدمات را ارائه می دهند کمک بگیرید.

برای تعویض کمک فنر های ماشین لباسشویی نیاز به یک پیچ گوشتی و آچار دارید. (پیچ گوشتی دوسو یا چهارسو را با توجه به پیچ های پشت پنل و اندازه ی آنها باید انتخاب کنید)

برای تعویض کمک فنر لباسشویی مراحل پایین را به ترتیبی که گفته ایم انجام بدهید:

1- لباسشویی را از برق بکشید تا با خیالی آسوده بتوانید به بقیه مراحل عمل کنید.

2- در این مرحله شیر برقی را از شیر آب و لوله تخلیه لباسشویی را محل تخلیه آب جدا کنید.

3- پنل پشتی لباسشویی به وسیله ی چند پیچ بسته و مونتاژ شده که با کمک پیچ گوشتی باید آن ها را باز کنید. به این نکته توجه داشته باشید که یک سر فنر به بدنه دستگاه و سر دیگر نیز به دیگ وصل است.

4- اول، سری که به دیگ یا مخزن وصل است را باز کنید، کمک فنر از قسمت بالایی توسط تعدادی پیچ، به دیگ وصل شده، با احتیاط کامل آن ها را باز کنید.

5- بعد از باز کردن سر متصل به دیگ، باید سری که توسط بازویی به کف دستگاه متصل شده است را باز کنید.

6- در این مرحله کمک فنر خراب را به صورت کامل خارج کنید و قطعه ی جدید را جایگزین آن بکنید و حتما توجه کنید که بازویی فنر باید به کف لباسشویی وصل شود.

برای راه اندازی مجدد دستگاه نیز مراحل گفته شده را به صورت برعکس انجام دهید.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-be5612′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/Banner2-1400×6001-1400×600-2.jpg’ attachment=’23075′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9mhi12′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-l6anrq8j’ admin_preview_bg=”]

تعمیر کمک فنر لباسشویی

تعمیر کمک فنر لباسشویی نیاز به تخصص و تبحر ویژه‌ ای دارد؛ زیرا اگر کمک فنر‌ها به خوبی انتخاب نشوند و به درستی در محل خود قرار نگیرند، در حین شستشو و خشک کردن، ضربات زیادی به دیگ و بدنه ماشین لباسشویی وارد می ‌شود و سبب مستهلک شدن دستگاه خواهد شد.

بنابراین به شما توصیه می‌ کنیم که فرآیند عیب یابی و تعمیر کمک فنر ماشین لباسشویی را به کارشناسان فنی نمایندگی تک ریپیر بسپارید تا بتوانید بعد از انجام تعمیرات لباسشویی، درست همانند روز اول از دستگاه استفاده کنید.

با ما همراه باشید تا با خدمات نمایندگی مجاز تک ریپیر بیشتر آشنا شوید.

برخورداری از کارشناسان فنی با تجربه

کارشناسان فنی تعمیرگاه مجاز لباسشویی، از آخرین دانش روز دنیا در جهت تعمیر انواع ماشین‌ های لباسشویی برخوردار هستند.

بنابراین فرآیند عیب یابی و تعمیر لباسشویی به نحو احسنت صورت می ‌پذیرد تا ماشین لباسشویی پس از انجام تعمیرات به راحتی قابل استفاده باشد.

استفاده از قطعات فابریک و اورجینال

در تعمیرات ماشین لباسشویی در تک ریپیر از قطعات فابریک و اورجینال استفاده می ‌شود تا فرآیند عیب یابی و تعمیر به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد و قطعات لباسشویی از هماهنگی کامل جهت استفاده مداوم برخوردار باشند.

به عنوان مثال در تعمیر و تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی از کمک فنر با کیفیت و اورجینال مناسب دستگاه استفاده می ‌شود تا بعد از انجام تعمیرات ماشین لباسشویی، نگرانی از بابت ناهماهنگی بین قطعات، وجود نداشته باشد.

قطعات استفاده شده از گارانتی معتبر برخوردار هستند و در صورت بروز مشکل می‌ توانید از خدمات پس از فروش قطعات نصب شده استفاده کنید.

تعمیرات لباسشویی در اسرع وقت با کمترین هزینه

با کمک تعمیرگاه تک ریپیر، تعمیرات لباسشویی در اسرع وقت و با کمترین هزینه در محل مشتری صورت می ‌پذیرد.

بنابراین دیگر نیازی به حمل و جابه‌جایی لباسشویی تا محل تعمیرگاه وجود ندارد و می‌ توانید خدمات مورد نظر خود را در منزل دریافت نمایید.

نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی از شعبه ‌های متعددی برخوردار است تا ارائه خدمات به مشتریان در تمامی نقاط شهر به نحو احسنت صورت بپذیرد.

راه های ارتباطی با ما در تک ریپیر

برای استفاده راحت تر از خدمات تک ریپیر نیازی به مراجعه ی حضوری شما نیست و شما به راحتی با پر کردن فرم یا تماس با شماره های موجود در همین مقاله می توانید از خدمات ما بهره مند شوید.

شماره های تماس:

021-22737566

021-77166615

021-55810742

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-3l753a’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-44-و-77-2-2.jpg’ attachment=’22784′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-2ktcba’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

One thought on “تعویض کمک فنر لباسشویی

  1. Floydnualk گفت:

    mexican drugstore online: mexico pharmacy – mexico pharmacy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *