برطرف کردن رسوب لباسشویی, ماشین لباسشویی

برطرف کردن رسوب لباسشویی

بر طرف کردن رسوب لباسشویی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-2191dw’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kdof0t3g’ admin_preview_bg=”]

برطرف کردن رسوب لباسشویی

چه زمانی برای بر طرف کردن رسوب لباسشویی باید اقدام کرد؟

در جواب به این سوال که چه زمانی به جرم گیری ماشین لباسشویی نیاز است و باید در صدد برطرف کردن رسوب لبباسشویی اقدام کنید، بای بگوییم زمانی که لباس‌ ها پس از شستشو چرک مرده شوند و یا اینکه لباسشویی بوی بد بدهد.

  • تمیز نشدن لباس‌ ها یکی از علائمی‌ است که به شما هشدار می‌ دهد باید رسوب گیری لباسشویی انجام شود، همچنین تمیز نشدن لباس‌ ها برای کسانی که آلرژی پوستی دارند و یا کودکان و نوزادان بسیار خطرناک است و همچنین برای افراد سالم هم باعث بروز قارچ‌ های پوستی خواهد شد که با جرم گیری ماشین لباسشویی می‌ توانید از آن‌ ها جلوگیری کنید.
  • از دیگر علت‌ هایی که باید جرم گیری و رسوب گیری ماشین لباسشویی انجام شود این است که با ماندن باکتری‌ ها درون لباسشویی که یک محیط مرطوب است پس از مدتی بوی بدی ایجاد می‌ شود که باعث می‌ شود لباس‌ های شما هم بوی بد بگیرند.

در صورتی که شما لباس‌ های خود را با لباسشویی شستشو می‌ دهید که لباس‌ ها تمیز شوند ولی لباس‌ های شما کثیف تر می‌ شوند و به صورت کلی کاربرد لباسشویی را زیر سوال می‌ برند، باید رسوبات و جرم لباسشوی را از بین ببرید.

بر طرف کردن رسوب لباسشویی به کمک قرص و پودر جرم گیر

روش دیگری که می توان برای بر طرف کردن رسوب لباسشویی استفاده شود، به کار بردن قرص جرم گیری لباسشویی و یا پودر جرم گیری لباسشویی است. این مواد را می توانید در بسیاری از فروشگاه ها تهیه کنید.

استفاده از قرص جرم گیر سریعتر بوده و خاصیت ضد بو، ضد باکتریال و ضد قارچ نیز دارد و به همین دلیل بسیار کارآمد است. به خصوص برای برخی برندهای لباسشویی همچون ال جی و بوش که قرص و پودر مخصوص به خود نیز دارند.

به سادگی و با قرار دادن یک عدد قرص در داخل دیگ خالی لباسشویی و یا استفاده از میزان توصیه شده از پودر جرم گیر و سپس انتخاب یک برنامه شستشوی عادی با درجه آب حدود 60 درجه، فرآیند رسوب زدایی و جرم گیری لباسشویی را آغاز کنید. درنهایت درب لباسشویی را باز گذاشته تا خشک شود و به کمک اسفنج به تمیز کردم لاستیک درب نیز بپردازید.

نکاتی برای جرم گیری ماشین لباسشویی

  • پس از اتمام هر سیکل شستشو، سریعا لباسها را از داخل لباسشویی خارج کنید و اجازه ندهید مدت زیادی آنجا باقی بمانند.
  • پس از اتمام شستشوی لباسها لازم است تا درب لباسشویی را باز بگذارید. اینکار موجب گردش جریان هوا و خشک شدن داخل دیگ لباسشویی و همچنین مانع گیر کردن یا جمع شدن آب در لابه لای لاستیک درب می شود و از رشد باکتری و قارچ و نیز ایجاد بوی نامطبوع در داخل لباسشویی جلوگیری می کند.
  • بر اثر گذشت زمان و باقی ماندن ذرات پودر در داخل محفظه جاپودری، ظاهر این بخش تغییر کرده و بوی نامناسبی به مرور در آن به وجود می آید. لذا تمیز کردن مرتب محفظه جاپودری به کمک یک فرچه یا اسفنج می تواند بسیار کمک کننده باشد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-o6zquc’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/بر-طرف-کردن-رسوب-لباسشویی-1.jpg’ attachment=’23034′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-28iyec’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-k8ssfo’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-j2dfv8′ admin_preview_bg=”]

چگونگی بر طرف کردن رسوب لباسشویی

استفاده از لباسشویی سبب ایجاد رسوب می‌ شود و بر طرف کردن رسوب لباسشویی و جرم گیری آن از مهم‌ترین نکاتی است که بعد از استفاده مداوم ماشین لباسشویی باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا اگر املاح و رسوب درون دستگاه تمیز نشوند، به مرور سبب کند شدن عملکرد لباسشویی می‌ شوند و دستگاه را به طور کامل از کار می‌ اندازند.

رسوب موجود در آب سبب مسدود شدن منافذ ورودی و خروجی آب دستگاه می‌ شود و اجازه نمی‌ دهد که ماشین لباسشویی از عملکرد مناسبی برخوردار باشد.

در ادامه روش جرم گیری لباسشویی، برای آشنایی بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است.

استفاده از محلول جرم گیر لباسشویی

برای تهیه محلول جرم گیر لباسشویی، ابتدا مقداری جوش شیرین را درون آب حل کنید و خوب هم بزنید تا جوش شیرین درون آب حل شود.

حال جوش شیرین را درون دیگ لباسشویی بریزید و دیگ را بچرخانید تا محلول به تمامی قسمت‌ های درونی دیگ نفوذ کند.

سپس یک ظرف سرکه درون لباسشویی بریزد و عمل چرخاندن دیگ لباسشویی را مجددا تکرار کنید.

این کار سبب می‌ شود که تمامی املاح از درون دستگاه پاکسازی شوند و جرم گیری ماشین لباسشویی به طور کامل صورت بپذیرد.

بعد از انجام عمل جرم گیری، حالت شستشوی با آب گرم را برای ماشین لباسشویی تنظیم کنید، تا جرم‌ها از طریق شیلنگ تخلیه از دستگاه خارج شوند.

رسوب زدایی لباسشویی

اما این روش‌ های سنتی همیشه هم نمی‌ توانند مؤثر واقع شوند، به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌ کنیم که از نمایندگی مجاز لباسشویی، جرم گیر ماشین لباسشویی را تهیه کنید و طبق دستور العمل درون ماشین لباسشویی بریزید.

این امر سبب می‌ شود که ماشین لباسشویی کمتر دچار رسوب و جرم شود.

اگر قطعات درونی ماشین لباسشویی دچار رسوب شده‌ اند و دیگر لباسشویی قابل استفاده نیست باید با نمایندگی مجاز لباسشویی تماس بگیرید.

تا کارشناسان فنی نمایندگی در اسرع وقت در محل حاضر شوند و عملیات عیب یابی و تعمیر لباسشویی را انجام دهند.

اگر لاستیک لباسشویی در اثر ازدیاد جرم لباسشویی مستهلک شده باشد، باید لاستیک لباسشویی در اسرع وقت تعویض شود.

همچنین اگر محفظه ورودی یا خروجی در اثر زیاد شدن جرم ماشین لباسشویی مسدود شده باشد، باید ماشین لباسشویی به طور کامل باز شود و محفظه ورودی و خروجی لباسشویی، جهت حرکت آب پاک‌ سازی شود.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hjza1g’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/washing-machine-repair-london-1-1.jpg’ attachment=’23035′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-g49504′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-70081w’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5e5bhg’ admin_preview_bg=”]

جرمگیری لباسشویی در تک ریپیر

این امر نیاز به دانش ویژه‌ ای برای عیب یابی و تعمیر لباسشویی دارد، بنابراین اگر با روش‌ های خانگی و استفاده از جرم گیر ماشین لباسشویی، موفق به جرم گیری ماشین لباسشویی نشده‌ اید، به هیچ عنوان به قطعات داخلی لباسشویی، مانند لگن دستگاه دست نزنید و این امر را به کارشناسان فنی نمایندگی مجاز لباسشویی بسپارید.

تا تمامی قطعات لباسشویی به طور کامل بررسی شوند و مشکلات مربوط به کند شدن روند ورود و خروج آب به درون دستگاه، مورد بررسی قرار بگیرد.

وجود جرم ماشین لباسشویی، سبب ایجاد بوی نامطبوع درون دستگاه می‌ شود و ممکن است در طول استفاده مداوم، لکه‌ هایی نیز بر روی لباس‌ ها مشاهده شود.

بنابراین به شما توصیه می‌ کنیم تا حد امکان هر چند وقت یکبار عمل جرم گیری لباسشویی را با محلول مخصوصی که از نمایندگی مجاز لباسشویی تهیه کرده‌ اید، انجام دهید.

تا ماشین لباسشویی در طول استفاده مداوم با مشکل جدی مواجه نشود و درست همانند روز اول کار کند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-14gwtg’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/جرم-گیری-ماشین-لباسشویی-1.jpg’ attachment=’23036′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-xlzxg’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-l69awekn’ admin_preview_bg=”]

راه های ارتباطی با تک ریپیر

جهت دریافت خدمات جرم گیری، تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی، هم اکنون می توانید با شماره های 22737566 و 55810742 تماس بگیرید.

 همچنین می توانید با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود، درخواست کارشناسان تک ریپیر را داشته باشید  تا پس از هماهنگی های لازم، برای تعمیر به محل مورد نظر اعزام شوند.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-3kmcn8′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-44-و-77-2-5.jpg’ attachment=’22939′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-2aw1o4′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *