تعمیر ظرفشویی موریس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس ، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی موریس

اگر شما در تهران زندگی میکنید و برای تعمیرات ظرفشویی خود با برند موریس به مشکل خورده اید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس تماس بگیرید تا تکنسین های ماهر و متخصص ما در کوتاه ترین زمان و با هزینه های مصوب اتحادیه و نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی موریس دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی کنند و برای تعمیر اقدامات لازم را انجام دهند.

ما با داشتن شعبه های زیاد در سراسر تهران در کوتاه ترین زمان  تکنسین های با تجربه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی موریس را به محل مورد نظر شما اعزام میکنیم و مهارت بالای آنها در تشخیص دهی ایراد دستگاه از صدمه زدن به ماشین ظرفشویی شما جلوگیری میکند.

ماشین ظرفشویی موریس که به عنوان یک لوازم خانگی پر­کاربرد در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرد. در صورت بروز مشکل باید با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی موریس تماس بگیرید تا برای تعمیر تخصصی آن به منزل شما اعزام شوند.

ماشین ظرفشویی به شما کمک می­کند تا شستشوی ظروف در طول روز نیاز به مصرف آب کمتری داشته باشد و تمامی لکه‌های روغنی و مقاوم بر روی ظروف چینی و پیرکس شسته شده و به خوبی تمیز گردد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی موریس

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی موریس

دو نمونه از ماشین‌های ظرفشویی موریس، که بیشتر از بقیه مدل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارت‌اند از:

ماشین ظرفشویی موریس 602 و ماشین ظرفشویی موریس 1010

ماشین‌های ظرفشویی با کیفیت موریس هم بعد از طول مدت زیادی که از آن استفاده میکنیم نیاز به تعمیر و نگهداری خواهند داشت.

از این رو در صورت بروز هر گونه مشکلی با نمایندگی تعمیر ظرفشویی موریس تماس حاصل نمایید.

تا در اسرع وقت و با مناسب‌ترین هزینه بتوانید تعمیر ظرفشویی موریس مورد نظر را انجام داده و مجدداً از دستگاهتان استفاده کنید. تعمیر ظرفشویی موریس نیازمند تخصص است پس هر مشکلی که داشتید با  نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس مشورت کنید.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی موریس در تهران چندین شعبه دارد که کافیست با آنها تماس گرفته و تعمیر ظرفشویی موریس خود را به آنها بسپارید. ظرفشویی موریس مدتی است که وارد بازار نمیشود و به همین دلیل برای اسفتاده از قطعات اصلی باید فقط به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی موریس اعتماد کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس تمام تلاش خود را میکند که با وجود کمبود قطعات مشکل مشتریان خود را در اسرع وقت حل کند.

هم چنین اگر به نمایندگی ظرفشویی موریس در شهرستانها نیاز داشتید باید علاوه بر جستجو نام دستگاه نام شهرستان خود را نیز جستجو کنید. زیرا خدمات ما فقط در تهران است و با نمایندگی تعمیرات ماشین  ظرفشویی موریس در شهرستانها در ارتباط نیستیم .

نکات قابل توجه در طول عمر ماشین ظرفشویی موریس 602 و 1010 موریس

  • مواد شوینده اضافی

کف زیاد باعث میشه به ظرفشویی شما آسیب جدی وارد بشه بنابراین همیشه از مواد شوینده به مقدار کافی استفاده کنید‎ ریختن مواد بیش از حد در ماشین ظرفشویی تضمینی برای پاکیزه تر شدن ظرف ها نیست.

  • تمیز کردن باقیمانده غذاها

باقيمانده غذاي اضافى در اکثر مواقع ممکنه نیاز به آب گرفتن ظروف نباشه اما پاک کردن آنها بادستمال و از بین بردن آشغال های بزرگ برای یکنواخت کار کردن ظرفشویی وجلوگیری از خوب کار نکردن ظرفشويي ضروريه‎ ظروف تو در توچنگال های کوچک به دلیل تمیز‎نشدن مواد غذایی از لابه لای اونا‎ همیشه باعث دردسرهستند ‎همچنین قاشق هایی که کنارهم‎قرار میگیرن  و داخل آنها هنوز مواد غذایی وجود دارد. هم به دستگاه فشار زیادی خواهد آورد هم اینکه ظروف آنطور که باید تمیز نخواهد شد.

  • چیدمان صحیح ظروف در ماشین ظرفشویی

نحوه چينش ظروف‎بهتره لیوان، کاسه ها وفنجان ها رو در طبقه بالا قرار بدید. بشقاب‎گلدان، قابلمه و ماهیتابه ها رو ‎باید در طبقه پایین قرار بدید. اگر‎ظروف رو در مکان مناسب قرار ندید‎ممکنه در پیچ و تاب شکسته  شود و مشکلات جدی را برای ماشین ظرفشویی شما به وجود بیاورد.

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی موریس

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی موریس

چگونه ماشین ظرفشویی موریس را تمیز کنیم ؟

پس از خالی کردن محتویات داخل ماشین، یک قاشق غذاخوری مایع سفیدکننده به آن اضافه کنید و آن را روی دور کامل شستشو قرار دهید تا هر گونه کپکرا از بین ببرد  و داخل ماشین براق شود.

پوسته ها و تغییر رنگ را با اضافه کردن نیمی از آب پرتقال آماده پاکتی و زدن دور معمولی ماشین برطرف کنید. اسید سیتریک موجود در آب پرتقال، رسوبات آب سخت را کنده و ماشین ظرفشویی شما را تمیز می کند.

با قرار دادن یک فنجان سرکه روی سبد ماشین ظرفشویی ، دور کامل آن را بزنید. با این کار کل ماشین تمیز خواهد شد. این روش یکی از آسان ترین و مطمئن ترین تکنیک های شستشو است. در صورت نبود سرکه از جوش شیرین استفاده نمایید.

هرگز سرکه و سفیدکننده دارای کلر را با هم ترکیب نکنید. گاز حاصل سمی خواهد بود.

نکته:

همواره از کافی بودن آب در دور شستشو مطمئن شوید.

از نرم کننده برای کاهش لکه های آب سرد استفاده کنید به دلیل آن که پاک کردن آن ها کار سختی است.

آب را روی درجه مناسب تنظیم کنید به این دلیل که برای تمیز شدن ظرف ها آب داغ مورد نیاز است.

هرگز سرکه و سفیدکننده دارای کلر را با هم ترکیب نکنید. گاز حاصل سمی خواهد بود

جهت انجام تعمیر ظرفشویی موریس 602 موریس و 1010 موریس، می‌توانید با نمایندگی ظرفشویی موریس تماس حاصل نمایید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان فنی در اسرع وقت جهت انجام تعمیر ماشین ظرفشویی مد نظر اعزام میشوند.

02122737566

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *