تعمیر کولر گازی وانتی

تعمیر کولر گازی وانتی

تعمیر کولر گازی وانتی و نمایندگی کولر گازی وانتی

نمایندگی کولر گازی وانتی یکی از معتبر ترین نمایندگی ها در شرکت تک ریپیر برای ارائه خدمات و تعمیر کولر گازی وانتی در سراسر تهران میباشد که امنیت خاطر مشتریان را برای تعمیر کولر گازی وانتی فراهم می سازد.

تعمیر کولر گازی وانتی شامل : شارژ گاز R22 و R410 a ، تعویض خازن راه انداز موتور ، تعمیر برد الکترونیکی ، تعویض کمپرسور ، تعمیر بلیور فن ، تعویض بلیور فن ، تعویض پروانه فن ، سرویس شستشوی پنل و کندانستر ، تعمیر کابل رابط یونیت داخلی و خارجی ، نشت یابی سیکل و مسیر لوله کشی ، رفع کد ارور کولر گازی و  ….

سرویس کولر گازی وانتی ممکن است ذهنتان را در گیر کرده باشد که چه موقع باید انجام شود که نصب کولر گازی و شرایط دارای زمان های متفاوتی می باشد.می توان به طور مثال نصب کولر گازی در منازل باید هر 6ماه یکبار سرویس و بررسی شود ولی نصب کولر گازی در محیط های تجاری مثل رستوران و تعمیرگاه و بوتیک و… باید هر 2 الی 3 ماه سرویس و بررسی شود.

کولرهای گازی دارای دو مدل معمولی و اینورتر می باشد که مصرف برقی کولر گازی اینورتر کم می باشد. گاز مبرد کولر های گازی اینورتر R410 و کولر های گازی معمولیR22  میباشد.

تعمیر کولر گازی وانتی

تعمیر کولر گازی وانتی

خدمات نمایندگی کولر گازی وانتی

آنچه در نمایندگی کولر گازی وانتی به آن توجه می شود نیاز هر یک از مشتریان به صورت جداگانه است. افراد تنها با یک تماس از این امتیاز بهره مند خواهند شد و مشاوران مرکز با استفاده از سوالاتی که قبل از اعزام کارشناسان به محل از مشتریان می پرسند می توانند ایشان را راهنمایی کنند. در صورتی که مشکل با مشاوره و راهنمایی برطرف نگردید کارشناسان نمایندگی کولرگازی وانتی  به محل اعزام می شوند. اعزام کارشناسان به محل برای ارائه خدمات اختصاصی باعث می شود تا هر مشتری بتواند نیاز خود را برطرف نماید. استفاده از تجهیزات مناسب و با دقت بالا هنگام اعزام کارشناسان مسئله ای است که توجه به آن ضروری است و مشتریان می توانند با دریافت خدمات مجزا از این امتیاز بهره مند گردند.

با این شرایط استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر کولرگازی وانتی باعث افزایش بازدهی عملکرد شده و می تواند از بروز مشکلات بعدی جلوگیری کند. دقت بالا در انتخاب نوع روش های تعمیری توسط کارشناسان نیز در این امر دخیل می باشد زیرا که هر مشکل به وجود آمده در لوازم خانگی راه حلی متفاوت دارد و به همین خاطر پیش از هر چیز باید نقص یابی به صورت صحیح انجام شود. بعد از عیب یابی دقیق ارائه راه حل توسط کارشناسان انجام می شود و به نوع مشکل بستگی خواهد داشت. تعمیر کولر گازی وانتی از این شیوه برای افزایش راندمان و عملکرد کارشناسان خود بهره می گیرد و می تواند اشتباهات را تا حد زیادی کاهش دهد.

استفاده از خدمات تعمیر کولرگازی وانتی از طریق تماس تلفنی میسر است و به همین خاطر نیازی به حضور افراد در محل تعمیرگاه وجود ندارد و کارشناسان به صورت کامل این خدمات را در منزل مشتریان ارائه می دهند. خدمات تعمیر کولگازی وانتی در تمامی روز های هفته قابل ارائه است و روز های تعطیل نیز می توان از این خدمات بهره مند گردید.

نمایندگی کولر گازی وانتی

نمایندگی کولر گازی وانتی

نقص فنی موجود در کولر گازی وانتی:

۱-نمایش دادن ارور یا کد خطا روی صفحه نمایش پنل داخلی کولر گازی.

۲-با توجه به کارکرد کندانسور (یونیت بیرونی) و اواپراتور (یونیت داخلی) کولر گازی به میزان کافی سرما تولید نمیکند.

۳-تولید صدا های ناهنجار و غیرطبیعی در کارکرد کولر گازی.

۴-عدم پرتاب باد کافی در کولر گازی.

۵-ریزش آب از پنل داخلی کولر گازی(نشت آب).

۶-عدم خاموش شدن کولر گازی به صورت اتوماتیک.

۷-گرم بودن باد خروجی کولر گازی

۸-بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

۹-بدنه دستگاه دارای برق است و دچار برق گرفتگی می شود.

۱۰-مصرف زیاد برق توسط کولر گازی

۱۱-وجود برفک روی لوله ها

چرا کمپرسور کولر گازی روشن نمی شود؟

برق ورودی قطع است .

تنظیم دمای ترموستات بالا است .

کلید اورلود حرارتی باز است .

کلید ایمنی روغن باز است .

کنتاکت های رله کثیف هستند .

بعضی از اتصالات برق شل شده یا سیم کشی اشتباه است .

سیم پیچی کمپرسور سوخته است .

شیر یرق بسته است .

فن های اواپراتور یا کندانسور خاموش است .

در اثر فشار بالا ، کنترل فشار قطع کرده است .

مبردی در سیستم وجود ندارد ، در اثر کمبود مبرد و فشار کم در مکش ، باعث قطع کنترل فشار پایین میشود .

نمایندگی های مجاز کولر گازی وانتی در سراسر تهران:

غرب تهران

نمایندگی کولرگازی وانتی در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران

نمایندگی کولرگازی وانتی در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران

نمایندگی کولرگازی وانتی در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران

نمایندگی کولرگازی وانتی در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

جهت تعمیرکردن کولر گازی وانتی خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177166615

02122737566

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

One thought on “تعمیر کولر گازی وانتی

  1. dobry sklep گفت:

    Wow, incredible weblog format! How long have you been running a blog for?
    you make blogging look easy. The entire glance of your web site is magnificent, let alone
    the content! You can see similar here sklep online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *