تعمیر کولر گازی سانیو

تعمیر کولر گازی سانیو

نمایندگی تعمیر کولر گازی سانیو ، تعمیرات کولر گازی سانیو

اگر در شهر تهران هستید و نیاز به سرویس و تعمیرات کولر گازی سانیو خود دارید بهترین کار تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی سانیو میباشد تا در کوتاه ترین زمان ممکن و با هزینه های متعارف و منصفانه که زیرنظر اتحادیه و نمایندگی سانیو میباشد کولر گازی شما را جهت استفاده سرویس کرده و یا در صورت بروز مشکل آن را تعمیر کنند. تعمیر کاران با تجربه و متخصص ما با دیدن دوره های تخصصی تعمیر انواع کولر گازی مهارت لازم را در جهت تعمیر کولر گازی سانیو کسب کرده اند و همین امر باعث میشود تشخیص عیب یابی درستی داشته باشند و از خسارت های دیگر در صورت عدم آگاهی از دستگاه شما به آن وارد نکنند.

تعمیر کولر گازی سانیو

تعمیرات کولر گازی سانیو

چهار مورد از رایج ترین مشکلات و ایرادات کولر گازی

۱بادی از خروجی کولر گازی خارج نمی شود.

این مشکل به دلیل اختلال در عملکرد هواساز دستگاه می باشد. برای حل آن باید با بازکردن اسپیلیت، هواساز آن را پیدا کنید و با برداشتن پنل توجه داشته باشید که اگر چراغی روشن باشد، برد کنترل کولر دچار مشکل شده است.

سپس سیم برق دستگاه را قطع کنید و میزان گرم و سرد بودن موتور کولر گازی را بررسی نمایید؛ در صورتی که موتور به شدت داغ باشد، به این معنی است که باید تعویض گردد.

۲از کار افتادن موقت دستگاه

ممکن است دستگاه برای چند ساعت از کار بیفتد و پس از اینکه شما آن را خاموش و روشن کردید، مجددا شروع به کار کند. این مورد یکی از علامت های خرابی موتور کولرگازی می باشد زیرا این دستگاه معمولا دارای دو موتور خنک کنده ی خارجی و موتور دمنده ی داخلی است.

شما برای اینکه متوجه شوید موتورهای دستگاه به درستی کار نمی کنند، می توانید از راهکار زیر استفاده کنید :

ابتدا سیم برق دستگاه تهویه ی اسپلیت را قطع کنید و سپس موتور کولر گازی را لمس نمایید. اگر موتور داغ بود، به این معناست که خراب شده است و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.

۳مصرف زیاد برق کولر گازی

اگر دستگاهی که خریداری کرده اید، از استاندارد های مربوطه برخوردار باشد یعنی مصرف انرژی معینی دارد. در مواقعی که مصرف برق دستگاه به طور غیر معمول افزایش یافته است، شما باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • تمامی سیم ها و اتصال ها را چک کرده و از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید.
  • با لمس کردن موتور های کولر گازی از سالم بودن آن ها مطمئن شوید.
  • سوپاپ های کمپرسور را چک کنید؛ اگر سوپاپ ها خراب شده اند باید کمپرسور تعویض شود.
  • در صورتی که فیلتر های مربوط به کندانسور و تبخیرکننده ی اسپلیت کثیف هستند، آن ها را تعویض کنید.

۴گرم بودن باد خروجی از دستگاه

این مشکل می تواند به دلایل مختلفی ایجاد شود که مهمترین دلیل آن نشتی داشتن کولر گازی است. این نشتی معمولا از لوله های خنک کننده ناشی می شود و باعث آسیب رساندن به کمپرسور خواهد شد.

در صورتی که خنک کننده ی دستگاه خراب است، شما باید به مجموعه تعمیرات کولر گازی سانیو و سرویس کولر گازی معتبر مراجعه کنید؛ زیرا تعمیرات کولر گازی سانیو کار بسیار تخصصی می باشد.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سانیو

تعمیر کولر گازی سانیو

خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی سانیو

کلیه تعمیرکاران نمایندگی تعمیر کولر گازی سانیو از دانش روز دنیا جهت عیب یابی کولر گازی‌های مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

نمایندگی تعمیر کولر گازی سانیو در تهران از متخصصین با تجربه و مجرب در امر تعمیرات کولر گازی سانیو بهره میگیرد چون تعمیر کولر گازی نیاز به دقت و تبحر زیادی دارد؛ زیرا در صورتی که هنگام عیب یابی، مشکلات دستگاه را متوجه نشده باشید یا قطعات را به درستی در محل مورد نظر نصب نکنید.

کولر گازی پس از انجام تعمیرات ممکن است هیچ‌گاه روشن نشود یا در اثر ایجاد جرقه که در اثر نصب نامناسب قطعات الکترونیکی رخ داده است، اجزای الکتریکی دستگاه مجدد نیم سوز شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند.

با وجود این که کولر گازی سانیو با استفاده از بهترین قطعات الکتریکی طراحی شده است، اما در طول مدت زمان استفاده ممکن است از راندمان مناسبی برخوردار نباشد. به گونه‌ای که هنگام استفاده، باد گرم به جای باد سرد از درون دستگاه منتشر شود یا سر و صدای ناهنجاری از درون کولر گازی به گوش برسد!

در صورتی که با مشکلاتی مانند موارد فوق مواجه شده‌اید، به هیچ عنوان دست به اقدامات خودسرانه نزنید و عیب یابی و تعمیر کولرگازی سانیو را به تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر کولر گازی سانیو بسپارید؛ زیرا ممکن است در اثر تعمیرات نادرست صدمات جبران ناپذیری به کولر گازی وارد کنید که سبب از کار افتادن همیشگی دستگاه شود.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی کولر گازی خود کارشناسان ما تکنسین مربوطه را برای تعمیر کولر گازی سانیو شما اعزام میشوند به محل مورد نظر شما:

02177394838

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *