ماشین لباسشویی, نمایندگی لباسشویی تامسون

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون

نمایندگی لباسشویی تامسون

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-c1qswo’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-bfqeo8′ admin_preview_bg=”]

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون با سال ها تجربه در زمینه تولید  و تعمیر لباسشویی تامسون و محصولات خانگی توانسته است با کیفیت ترین محصولات خود را که دارای برگه گارانتی می باشد در اختیار مشتریان قرار دهد.

ما در کمترین زمان برای تعمیر لباسشویی تامسون شما اقدام میکنیم.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون آماده ارائه تمامی خدمات پس از فروش به خریداران می باشد و با سرعت و دقت عمل بالایی که در زمینه سرویس دهی داشته توانسته است اطمینان خاطر مشتریان را جلب نماید.

مهم ترین اهداف نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون در زمینه تعمیر مدل های مختلف لباسشویی تامسون شامل ارائه خدمات به موقع، پایین آوردن میزان هزینه های تعمیر، جهت کسب رضایت مشتری، صرفه جویی در وقت و افزایش سرعت عمل در کار می باشد.

تمامی تعمیر کارانی که در نمایندگی تعمیر لباسشویی تامسون جهت تعمیر مشغول به کار هستند علاوه بر تخصصی که به صورت تجربی طی سال ها بدست آورده اند، هر ساله با برگزاری کلاس های آموزشی تخصصی برای انواع محصولات جدید به تولید رسیده آموزش داده می شوند.

تا زمانی که مشتریان نیاز به کمک دارند بتوانند بدون از دست دادن وقت اضافی عیب یابی دستگاه را انجام دهند و به شیوه ای حرفه ای عمل کنند.

تعمیرکاران تامسون برای رفع عیب و نقص لباسشویی زمانی که تعویض قطعه ضروری باشد از بهترین قطعات که اصل و شرکتی می باشد استفاده می کنند.

نوع قطعات به کار گرفته شده هنگام تعویض قطعه از مهم ترین عوامل طول عمر دستگاه می باشد.

نمایندگی لباسشویی تامسون تمامی خدمات ارائه شده را با ضمانت کار انجام می دهد.

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی تامسون

تکنسین‌های ما می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر ماشین لباسشویی شما را بدون انتقال ماشین لباسشویی به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد.

تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات ماشین لباسشویی با هر مدلی به خوبی آشنا هستند.

اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی تامسون هستید، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تامسون تماس بگیرید:

  • ماشین لباسشویی تامسون روشن نمی شود.
  • ماشین لباسشویی روشن می‌شود ولی کار نمی‌ کند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نمی‌ چرخد.
  • ماشین لباسشویی آب‌گیری نمی‌کند.
  • ماشین لباسشویی تامسون به شدت می‌لرزد و جابجا می‌ شود.
  • صدای ماشین لباسشویی خیلی زیاد شده است.
  • لباسشویی تخلیه نمی‌کند و پر از آب شده است.
  • لباسشویی تامسون نشتی آب دارد.
  • درب ماشین لباسشویی درست بسته نمی‌ شود.
  • ماشین لباسشویی ارور یا کد خطا نمایش می‌ دهد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرگاه-ماشین-لباسشویی-تامسون.jpg’ attachment=’11986′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-87wixk’][/av_image]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-9jqx3s’][/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-khehk’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-4qfumg’ admin_preview_bg=”]

تعمیر لباسشویی تامسون

تعمیر لباسشویی تامسون به صورت حرفه ای بر این باور است که فروش انواع محصولات خانگی پایان ارتباط با خریداران نمی باشد بلکه آغاز راهی جهت کسب اطمینان خاطر مشتریان از محصول خریداری شده می باشد تا مشتری با رضایت مندی کامل بتواند محصولات بعدی خود را نیز از محصولات خانگی تامسون خریداری کند.

با توجه به این که برای تولید انواع مدل های به تولید رسیده لباسشویی تامسون از قطعات فابریک و با کیفیت استفاده شده است تعمیرگاه مجاز تخصصی این برند معتبر در انتخاب افراد با صلاحیت و حرفه ای حساسیت کافی را به کار می برد تا بتواند از افراد متخصص در این زمینه بهره مند گردد.

نکته ای که مصرف کنندگان لباسشویی تامسون جهت افزایش طول عمر مفید دستگاه باید در نظر داشته باشند شامل دو بخش است. نحوه نگهداری و طرز استفاده صحیح از دستگاه قبل ازخرابی از یکسو و نوع تعمیر و استفاده از قطعات فابریک و یا غیر اصلی از سوی دیگر نقش اساسی در افزایش و یا کاهش کارکرد دستگاه دارد.

از این جهت پیشنهاد می شود در صورت نیاز به سرویس و تعمیر لباسشویی کار را به کارشناسان حرفه ای نمایندگی تامسون بسپارید تا علاوه بر صرفه جویی در میزان وقت و هزینه دستگاه مانند روز اول برای شما کار کند.

نمایندگی تعمیر تامسون توسط تعمیرکاران متبحر هنگام تماس مشتری و قبل از اعزام تعمیرکار آنها را از تمامی هزینه های دستگاه مطلع میسازد تا مشتریان بتوانند باخیال آسوده برای حل مشکلات دستگاه تصمیم گیری کنند و اقدام به این کار نمایند.

مهم ترین هدف تعمیرگاه های مجاز لباسشویی تامسون حل عیب و نقص دستگاه با استفاده از روش تعمیر قطعات می باشد.

چرا تک ریپیر را برای تعمیر لباسشویی تامسون THOMSON انتخاب می‌کنیم؟

۱.سرویس و تعمیرات در محل انجام می شود و نیاز به حمل و نقل لباسشویی نمی‌ باشد.

۲.قبل از تعمیرات، توضیحاتی کامل و شفاف در مورد مشکل و هزینه به شما داده می‌ شود.

۳.خدمات و تعمیرات انجام شده داری ضمانت و گارانتی می‌ باشد و در طول ضمانت هیچگونه هزینه‌ ای دریافت نمی‌ شود.

۴.در موارد تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی شرکتی استفاده می‌ شود.

برای تماس با نمایندگی لباسشویی تامسون می توانید  فرم زیر را پر کنید یا با شماره های مندرج تماس بگیرید تا در اسرع وقت از خدمات مناسب برای سرویس دستگاه بهره مند شوید.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

شماره تماس:

شرق: 77114767-021

مرکز: 88592650-021

[/av_textblock]

[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/لباسشویی-تامسون-1.jpg’ attachment=’10647′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=’yes’ font_size=” appearance=’on-hover’ overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=” overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-34d0k8′]
نمایندگی لباسشویی تامسون
[/av_image]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *