تعمیر لباسشویی تامسون, دسته‌بندی نشده, نمایندگی لباسشویی تامسون

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون و نمایندگی تعمیرات تامسون

یکی از مهمترین لوازم خانگی پرکاربرد ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد در گذر زمان نیاز به تعمیر پیدا میکند؛ بنابراین برخی از قطعات لباسشویی تامسون در طول مدت زمان استفاده نیاز به تعمیر خواهند داشت. برای تعویض یا تعمیر قطعات لباسشویی می‌توانید با نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون تماس حاصل کنید و از خدمات مورد نیازتان در نمایندگی تعمیرات تامسون بهره‌ مند شوید.

کد خطاهای ماشین لباسشویی تامسون

کد خطای لباسشویی با برند های مختلف متفاوت میباشد. بدین منظور در صدد آمدیم تا با نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون کد خطاهای ماشین لباسشویی را در معرض دید شما عزیزان قرار دهیم تا توسط نمایندگی تعمیرات لباسشویی تامسون غیر مجاز فریب نخورید.

بسیاری از تعمیرکاران لباسشویی به دلیل عدم آگاهی از علت کد خطای ماشین لباسشویی مورد نظر، هنگام عیب یابی ؛ مشکل را از برد الکترونیک لباسشویی اعلام مینمایند، با ابنکه نمایشگر لباسشویی هنگام بروز هر خطایی ارور مربوطه را نمایش میدهد.

نمایندگی تعمیرات تامسون این مشکلات را رفع کرده و با تکنسین های مجرب در کمترین زمان به تعمیر ماشین لباسشویی شما میپردازد در منزل خود شما.

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون (THAMSON)

برای تعمیر هر مدل از ماشین لباسشویی، از جمله تعمیرات لباسشویی تامسون باید اطلاعاتی کلی درباره ویژگی های برند مورد نظر داشته باشیم تا با نمایندگی تعمیرات تامسون در سریع ترین زمان به نتیجه برسیم.

1- مصرف برق و انرژی
مصرف برق به عنوان یک المان مهم در تعمیر لباسشویی تامسون به طور متوسط حدود 1200 وات برای یک برنامه کامل شستشو که در حدود 1 ساعت و 30 دقیقه بطول می انجامد، می باشد.

2- طول عمر دستگاه
عمر یک ماشین لباسشویی تامسون به طور متوسط 2000 ساعت برآورد شده است که با استفاده صحیح 2 یا 3 بار درهفته می توان حداقل پنج سال کار بدون نیاز به تعمیر لباسشویی تامسون و یا با خرابی خیلی کم از آن انتظار داشت.

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون در کمترین زمان موارد زیر را چک میکند:

1- ماشین لباسشویی نشت آب دارد:
می بایست در هنگام تعمیر لباسشویی تامسون بررسی کرد که لاستیک دور در سوراخ شده است.

2- آب داخل مخزن گرم نمی شود:
باید در هنگام تعمیر لباسشویی تامسون ترموستات را تنظیم و در صورت نیاز تعویض نمود.

3- ماشین کاملا آب گیری می‌ کند اما موتور شستشو به کار نمی افتد:
باید در هنگام تعمیر لباسشویی تامسون هیدروستات رو تعویض کنیم و یا موتور تایمر نیاز به تعمیر داشته باشد.

4- لباسشویی کلیه کارها را انجام می‌ دهد اما دور تند ندارد و آب کشی نمی‌ کند:
باید برای تعمیر لباسشویی تامسون خازن را که به احتمال زیاد خراب است، باید تعویض نماییم.

برای افزایش طول عمر لباسشویی خود و همچنین جلوگیری از خسارات احتمالی حتما نکات زیر را رعایت کنید:

1- برای افزایش طول عمر دستگاه خود پس هر ده بار شست و شو از جرم گیر مخصوص لباسشویی استفاده کنید.

2- برای شست و شوی لباس های زیری که تکه های فلزی و یا سگکی دارند، لباسها را درون پک های توری قرار دهید.

3- از اضافه کردن شلنگی مجزا به شلنگ ورودی و یا خروجی اکیدا خود داری فرمایید.

4- به علت نوسانات شدید برقی و یا قطع شدن ناگهانی برق به ویژه در فصل تابستان و حساسیت قسمت های الکترونیکی لباسشویی بهتر است از ترانس و یا محافط استفاده نمایید.

5- به هیچ وجه از مواد شوینده هاییی نظیر  وایتکس به عنوان شوینده و یا جرم گیر ماشین لباسشویی استفاده نفرمایید.

6- اکثر لباسشویی های جدید دارای تایمر تاخیر هستند که به این وسیله می توان دستگاه را طوری تنظیم کرد که در ساعات پایانی شب و حتی نیمه شب که هزینه مصرف برق کم تر است شروع به کار کند.

7- تعویض لاستیک ماشین لباسشویی به علت پوسیدگی یکی از مشکلات رایج و پر هزینه ای است که می بایست برای جلوگیری از آن حتما  پس از پایان کار دستگاه قسمت داخلی لاستیک را خشک کنید.

8- .از شستن پتو با ماشین لباسشویی خود اکیدا خود داری کنید. زمانی که پتو در دستگاه قرار میگیرد و خیس می شود وزن آن بسیار زیاد تر شده و باعث خرابی بلبرینگ دیگ می شود.

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون

مزایای استفاده از نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون جهت تعمیرات

نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون از کارشناسان متبحر و متخصص جهت عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بهره می‌گیرد. بنابراین عیب یابی و تعمیر در کمترین زمان ممکن امکان پذیر خواهد بود و نیاز به معطلی زیاد وجود نخواهد داشت.

نمایندگی تامسون با وجود دارا بودن شعبه‌ های متعدد در تهران، کارشناسان فنی را به محل سکونتتان می‌ فرستد. تا دیگر نیاز به صرف زمان و هزینه زیاد جهت حمل لباسشویی تا محل نمایندگی تعمیرات تامسون وجود نداشته باشد.

کارشناسان نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون از علم روز دنیا در زمینه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی تامسون برخوردار هستند. بنابراین فرآیند عیب یابی توسط کارشناسان فنی به طور کامل صورت می‌ پذیرد.

تا بعد از تکمیل شدن فرآیند تعمیران نگرانی از بابت خراب شدن مجدد ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد.

در انجام تعمیرات لباسشویی توسط نمایندگی تعمیرات تامسون از قطعات اورجینال و اصل استفاده می‌ شود و هیچ گونه جای نگرانی از بابت استفاده از قطعات دست دوم و مستهلک شده وجود نخواهد داشت.

قطعات اصل استفاده شده از گارانتی معتبر برخوردار هستند و در صورت بروز مشکل سریعاً می‌توانید با نمایندگی تعمیرات تامسون تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش گارانتی قطعات استفاده شده بهره بگیرید.

نمایندگی تعمیرات تامسون با وجود دارا بودن شعبه‌های متعدد، دست واسطه‌ها و تعمیر کاران مبتدی را جهت انجام تعمیرات ناشیانه کوتاه کرده است.

از این رو به شما توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان ماشین لباسشویی را به تعمیر کاران غیر از نمایندگی ماشین لباسشویی تامسون نسپارید؛ زیرا عیب یابی ناقص و استفاده از قطعات دست دوم سبب ایجاد صدمات جدی در بورد، سیم پیچی و سایر قطعات ماشین لباسشویی خواهد شد.

حتی ممکن است که ماشین لباسشویی تامسون در اثر تعمیرات غلط به طور کامل از بین برود و دیگر قابل تعمیر شدن نباشد.

راه های ارتباطی با تک ریپیر از طریق شماره های تماس و فرم

شماره های تماس شعب مختلف در تهران:

021-22737566

021-33142528

021-44287993

021-77166615

021-22737566

021-55810742

021-88592650

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی لباسشوییتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر ماشین لباسشویی تامسون شما، به محل مورد نظر اعزام مینمایند.

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *