تعمیر لباسشویی تامسون, تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون

تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون

تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون و تعمیرگاه ماشین لباسشویی تامسون

ماشین لباسشویی تامسون به عنوان یکی از اصلی‌ترین لوازم خانگی به طور مکرر در طول روز مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ اما در صورتی که در طول روزبه درستی از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. نیاز به انجام تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون توسط تعمیرگاه ماشین لباسشویی تامسون وجود خواهد داشت. تعمیرات لباسشویی تامسون را به تعمیرگاه ماشین لباسشویی تامسون بسپارید.

تعمیرگاه ماشین لباسشویی تامسون

تعمیرگاه ماشین لباسشویی تامسون

استفاده از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون(THAMSON)

در صورتی که از ماشین لباسشویی به درستی استفاده کرده‌اید، اما باز هم ماشین لباسشویی از عملکرد مناسبی برخوردار نیست. می‌توانید از نمایندگی مجاز لباسشویی تامسون برای انجام تعمیرات لباسشویی تامسون کمک بگیرید.
تعمیرگاه ماشین لباسشویی دارای شعبه‌های متعدد است. تا زمان سرویس‌دهی توسط کارشناسان فنی در حداقل زمان ممکن امکان پذیر باشد.
با دریافت خدمات مورد نظر جهت تعمیر لباسشویی تامسون دیگر نگرانی از بابت اصل بودن کالاها و ارائه کیفیت خدمات وجود نخواهد داشت؛ زیرا کارشناسان فنی تعمیرگاه ماشین لباسشویی از دانش روز دنیا جهت انجام عیب یابی و تعمیر برخوردار هستند. هم‌چنین در هنگام تعمیر لباسشویی، از قطعات اورجینال و فابریک استفاده میشود. تا لباسشویی بعد از تعمیر مانند روز اول از کارایی بسیار مناسبی برخوردار باشد.
با وجود شعبه‌های متعدد و تعمیر در محل مشتری توسط تعمیرگاه لباسشویی تامسون، دیگر هیچ‌گونه جای نگرانی از بابت جابجایی لباسشویی وحمل و نقل آن وجود نخواهد داشت.

در صورتی که با مشکلی مواجه شدید می‌توانید با تعمیرگاه لباسشویی تامسون تماس بگیرید. تا در اسرع وقت و کمترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز جهت تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون را دریافت کنید.
تعمیرگاه  لباسشویی تامسون از قطعات اورجینال جهت انجام تعمیرات استفاده می‌کند. همچنین کارشناسان اعزامی تعمیرگاه ماشین لباسشویی تامسون از تخصص و تبحر کافی در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون برخوردار هستند. بنابراین هیچ‌گونه جای نگرانی از بابت کیفیت خدمات دریافتی برای شما وجود نخواهد داشت.

تفکیک نوع و حجم لباس‌های مورد شستشو

لباس‌هایی که درون ماشین لباسشویی تامسون قرار می‌دهید، باید از تفکیک رنگ و جنس برخوردار باشند. به عنان مثال لباس‌های سبک نخی به زمان کمتری برای شستشو نیاز خواهند داشت؛ اما لباس‌های ضخیم و کلفت به همراه آب جذب شده نیازمند زمان شستشوی بیشتری خواهند بود.
هم چند حجم لباس‌های نخی خیس شده در هنگام شستشو کمتر است و می‌توانید تعداد بیشتری از این لباس‌ها را به یکباره با ماشین لباسشویی بشویید؛ اما برای شستشو لباس‌های ضخیم باید لباس‌ها را به صورت تک تک مورد شستشو قرار دهید.
عدم توجه به این نکته سبب هرز شدن گردونه لباسشویی تامسون خواهد شد؛ زیرا لباسشویی تا حجم مشخصی می‌تواند عمل شستشو و خشک کردن را انجام دهد. در صورتی که به این نکته توجه نداشته‌اید و ماشین لباسشویی شما مشکل مواجه شده است. می‌توانید با تعمیرگاه تامسون تماس حاصل کنید. تا کارشناسان فنی در اسرع وقت جهت عیب یابی و تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون به محل مورد نظر مراجعه کنند.

تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون

تعمیرات ماشین لباسشویی تامسون

تنظیم محل قرارگیری ماشین لباسشویی تامسون

در صورتی که محل قرارگیری ماشین لباسشویی به صورت شیب‌دار باشد. عمل شستشو و تخلیه آب به کندی صورت می‌پذیرد. حتی برخی از اوقات تخلیه آب درون لباسشویی به درستی امکان پذیر نخواهد بود.
در صورتی که محل قرارگیری لباسشویی تامسون به درستی تنظیم نشده باشد. سبب ایجاد صدای نابه هنجار در هنگام شستشو یا خشک کردن لباس‌ها خواهد شد. این امر سبب باقی ماندن آب درون لباسشویی در گذر زمان و آسیب دیدن قطعات درونی ماشین لباسشویی میشود. بنابراین توجه داشته باشید که حتماً لباسشویی را در محلی صاف و نزدیک به پریز برق و چاه فاضلاب قرار دهید.

چرا تک ریپیر را برای تعمیر لباسشویی تامسون THOMSON انتخاب می‌کنیم؟

صرفه‌جویی در زمان و هزینه

تعمیرگاه ماشین لباسشویی تامسون با ارسال کارشناسان فنی در اسرع وقت، سبب صرفه جوی در هزینه و زمان خواهد شد. زیرا دیگر نیاز به جستجوی تعمیرکار مناسب و حمل ماشین لباسشویی تا محل مورد نظر وجود نخواهد داشت و تنها با یک تماس با تعمیرگاه ماشین لباسشویی در منزل شما دستگاه را تعمیر میکنند.

استفاده از قطعات فابریک و اصل

تعمیرگاه ماشین لباسشویی از قطعات فابریک و اورجینال جهت تعمیرات لباسشویی استفاده می‌کند. بنابراین دیگر جای نگرانی از بابت مستهلک شدن زود هنگام قطعات استفاده شده وجود نخواهد داشت.

همچنین با وجود اصل بودن قطعات استفاده شده، می‌توانید از خدمات گارانتی تعمیرگاه مجاز تامسون نیز بهره‌مند شوید.

کافی است در صورت وجود مشکل در طول دوران گارانتی، با تعمیرگاه لباسشویی تامسون تماس بگیرید و از خدمات گارانتی ارائه شده بهره بگیرید.

سرویس و تعمیرات در محل انجام می شود و نیاز به حمل و نقل لباسشویی نمی‌باشد.

قبل از تعمیرات کاملا توضیحات و شفاف سازی در مورد مشکل و هزینه با شما انجام می‌شود.

در موارد تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی شرکتی استفاده می‌شود.

برای تماس برای تعمیر لباسشویی تامسون می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید تا در اسرع وقت از خدمات مناسب برای سرویس دستگاه بهره مند شوید.

راه های ارتباطی با تک ریپیر

شماره های تماس با ما:

021-44287993

021-88592650

021-77147330

021-55810742

021-22737566

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *