باز نشدن درب لباسشویی, قفل شدن درب لباسشویی, ماشین لباسشویی

قفل شدن درب لباسشویی

قفل شدن درب لباسشویی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-kvvzb4′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-j85k6o’ admin_preview_bg=”]

 قفل شدن درب لباسشویی

بررسی علت باز نشدن درب لباسشویی

باز نشدن درب لباسشویی ممکن است به دلیل آسیب دیدن قطعات درب مانند مغزی یا لولا، رخ داده باشد. اگر در حین بستن درب لباسشویی، فشار بیش از حد به درب وارد کنید. ممکن است لولای طراحی شده درون درب دستگاه آسیب ببیند و باعث قفل شدن درب لباسشویی شود و به هیچ عنوان باز نشود.

همچنین اگر عمل شستشوی لباس‌ ها توسط ماشین لباسشویی به طور کامل به اتمام نرسیده باشد و بخواهید درب را با وارد کردن فشار زیاد باز کنید، قطعات درب آسیب می‌ بینند و سبب باز نشدن درب لباسشویی خواهند شد.

تعویض قطعات هنگام قفل شدن درب لباسشویی

اگر در حین شستشوی لباس‌ ها با مشکل قفل شدن درب لباسشویی مواجه شده اید، خونسرد باشید و علت بروز این مشکل را شناسایی کنید.

در ادامه برخی از روش‌ های حل مشکل باز نشدن درب لباسشویی به طور کلی بیان شده‌ اند.

  • اگر لولای در آسیب دیده باشد یا به کل شکسته باشد، لولای در باید تعویض شود.
  • ممکن است مغزی قفل، درون درب شکسته باشد و نیاز به تعویض و تعمیر داشته باشد.
  • ممکن است عملکرد میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی که وظیفه قفل کردن درب لباسشویی را بر عهده دارد با مشکل مواجه شده باشد.
  • بروز مشکل در سیم‌ پیچ یا موتور واکس می‌ تواند یکی از علت‌ های باز نشدن درب ماشین لباسشویی باشد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-oij4kw’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/قفل-شدن-درب-لباسشویی.jpg’ attachment=’20389′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-mnl5bk’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1fwnds’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-bzjwzk’ admin_preview_bg=”]

عملکرد مجموعه قفل درب لباسشویی ها

تمامی ماشین‌ های لباسشویی، چه دارای درب از جلو و چه ماشین لباسشویی دوقلو دارای درب از بالا، از یک قفل به منظور جلوگیری از باز شدن درب ماشین در هنگام شستشو تشکیل شده اند که بسیار مهم و کاربردی و یک سیستم امنیتی می باشد، اگر در یک الی دو دقیقه بعد از به پایان رسیدن برنامه‌ ی شستشو، درب ماشین باز نشد، می تواند خرابی قفل درب را عامل این جریان دانست.

خرابی قفل را هم، می توانید از صفحه نمایشی که در برخی از لباسشویی ها وجود دارد چک کنید، چرا که اگر درب ماشین باز نشود، صفحه نمایش، یک کد خطا را در این زمینه به کاربر نشان می دهد که می توانید با تعمیر و تعویض آن، مشکل را حل نمایید.

از بابت تهیه قفل شدن درب لباسشویی هم نگرانی به خود راه ندهید، قفل های متعدد با توجه به برند و شرکت سازنده ماشین لباسشویی در بازار موجود هستند که می توانید آنها را تهیه نمایید.

علت باز نشدن درب لباسشویی می تواند از پوسیدگی و هرز شدن لولای درب ماشین لباسشویی باشد

در تمامی ماشین های لباسشویی، بخش درب، از زبانه و لولا تشکیل شده اند که در واقع برای قفل شدن و چفت شدن درب دستگاه به کار می رود.

کار لولا، چرخش راحت درب می باشد که غالبا از جنس پلاستیک ساخته شده و با فشار در، هنگام باز و بسته کردن درب هم ممکن است شکسته شود، یکی از دلایلی که باعث می شود درب باز نشود، تنظیم نبودن درب روی لولا می باشد، از این رو خرابی و پوسیدگی لولا می تواند باعث قفل شدن درب ماشین شود.

شما می توانید با بررسی این بخش، به خرابی و سلامت زبانه اطمینان حاصل کنید و دقت کنید که تمامی پیچ ها سفت بسته شده باشند، در غیر اینصورت می توانید این کار را به تعمیرکاران ماشین لباسشویی تک ریپیر بسپارید.

علت باز نشدن درب لباسشویی می تواند بخاطر عدم تخلیه آب باشد

در صورتی که آب داخل دیگ ماشین لباسشویی به هر دلیلی از مخزن خارج نگردد ، درب دستگاه به هیچ وجه باز نمی گردد. در این صورت به منظور باز شدن درب ماشین لباسشویی، آب داخل لباسشویی را به کمک فیلتر تخلیه کنید. پس از دقایقی از تخلیه آب، درب ماشین لباسشویی باز خواهد شد.

  • اگر لولای درب آسیب دیده باشد یا به کل شکسته باشد، لولای درب باید تعویض شود.
  • ممکن است مغزی قفل، درون درب شکسته باشد و نیاز به تعویض و تعمیر داشته باشد.
  • ممکن است عملکرد میکروسویچ درب ماشین لباسشویی که وظیفه قفل کردن درب لباسشویی را بر عهده دارد با مشکل مواجه شده باشد.
  • بروز مشکل در سیم‌ پیچ یا موتور واکس می‌ تواند یکی دیگر از علت‌ های باز نشدن درب ماشین لباسشویی باشد.
  • با توجه به این‌ که ایرادات احتمالی در ماشین لباسشویی‌ های متنوع، متفاوت خواهد بود. به شما پیشنهاد می‌ کنیم در صورت قفل شدن درب لباسشویی، با نمایندگی مجاز لباسشویی تماس بگیرید. تا کارشناسان فنی نمایندگی در اسرع وقت در محل حاضر شوند و به تعمیر لباسشویی بپردازند.

استفاده از قطعات اورجینال

  • کارشناسان فنی نمایندگی مجاز لباسشویی تک ریپیر، از قطعات اورجینال دستگاه جهت تعمیر لباسشویی استفاده می‌ کنند.
  • تا هماهنگی کامل بین قطعات طراحی شده درون دستگاه برقرار شود و لباسشویی همانند روز اول قابل استفاده باشد.
  • قطعات استفاده شده تماما فابریک لباسشویی هستند و از گارانتی برخوردار می‌ باشند. بنابراین در صورت بروز مشکل مجدد در ماشین لباسشویی، می­توانید با خدمات پس از فروش تماس بگیرید و از گارانتی قطعات استفاده نمایید.
  • در صورتی که تعمیر لولا درب، میکرو سوییچ، زبانه و سایر قطعات ماشین لباسشویی به درستی صورت نپذیرفته باشد، ممکن است درب دستگاه به طور کامل از کار بیفتد و دیگر قابل استفاده نباشد.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-151pb4′]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/باز-نشدن-درب-لباسشویی.jpg’ attachment=’20390′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8tbwkw’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-687a4w’ admin_preview_bg=”]

تعمیر در کمترین زمان ممکن در محل مشتری

با توجه به وجود شعبه‌ های متعدد نمایندگی لباسشویی تک ریپیر، کارشناسان در کمترین زمان ممکن در محل مشتری حاضر می‌ شوند و عمل عیب یابی و تعویض قطعات لباسشویی را به انجام می‌ رسانند.

ارائه خدمات لباسشویی در اسرع وقت، سبب صرفه جویی در زمان و هزینه ها می‌ شود؛ زیرا دیگر نگرانی از بابت جابجایی دستگاه در یک زمان مشخصی تا محل نمایندگی وجود ندارد.

تنها با یک تماس می‌ توانید خدمات تعمیرات لباسشویی را از نمایندگی مجاز لباسشویی دریافت کنید.

اگر قصد دارید تا برای رفع مشکلاتی مانند باز نشدن درب ماشین لباسشویی با تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارتباط برقرار کنید.

اکنون می‌ توانید گوشی تلفن را بردارید و با شماره 22737566 و 44287993 تماس حاصل کنید. تا کارشناسان فنی نمایندگی در اسرع وقت در محل حاضر شوند.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماشین لباسشویی خود میتوانید با پر کردن فرم زیر، مشکل دستگاه خود را شرح دهید تا کارشناسان ما با بررسی ایراد دستگاهتان تکنسین مورد نظر را برای رفع مشکلاتان به محل مورد نظر اعزام نمایند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ops6o’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-77-7.jpg’ attachment=’22925′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-l5nwptlr’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *