اوراق و مونتاژ دیگ لباسشویی, تعویض دیگ لباسشویی, ماشین لباسشویی

تعویض دیگ لباسشویی

تعویض دیگ ماشین لباسشویی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-27u331′]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kdocyg4w’ admin_preview_bg=”]

تعویض دیگ لباسشویی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی در تهران، علاوه بر خدمات بی شمار خود، کار تعمیر دیگ لباسشویی و تعویض دیگ لباسشویی را هم انجام می دهد تا نیازی به دیگر مراکز خدمات پس از فروش لباسشویی خود نداشته باشید.

شاید لازم باشد بدانید که دیگ، محل قرار گرفتن آب و لباس ها در ماشین لباسشویی است و از جنس استیل یا ورق سیاه لعاب کاری شده است، برای اینکه زنگ نزند، البته جنس دیگ ماشین لباسشویی های جدید از پلاستیک مقاوم است.

ما وقتی درب ماشین لباسشویی را باز میکنیم، دیگ یا سبد لباسشویی جلوی چشم ما است، درست همان جایی که لباس ها را می اندازیم تا شسته شوند، همچنین دیگ ماشین لباسشویی توسط کمک فر به موتور وصل میشود تا لرزش و صدای دستگاه را کم کند.

دلایلی که دیگ نیاز به تعویض دارد:

  • به سروصدا افتادن دیگ
  • خشک نکردن لباس ها
  • نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی
  • سوراخ شدن دیگ
  • آبریزی از دیگ ماشین لباسشویی

در بعضی از مواقع پیش می آید که در هنگام شستشو ضربات زیادی به دستگاه وارد میشود و دیگر ماشین لباسشویی نه لباس ها را میتواند بشورد نه آب بکشد در این حالت ماشین لباسشویی را خاموش کنید و کار لباسشویی را متوقف کنید و برای تعمیر دیگ، به تعمیرکاران تک ریپیر تماس بگیرید.

در صورتی که مهارت فنی تعمیر و تعویض دیگ را دارید ولی با مراحل این کار آشنایی ندارید می توانید این مقاله را مطالعه کنید تا دانش خود را در این زمینه هم بالا ببرید و بتوانید از پس تعمیر یا تعویض دیگ لباسشویی بر بیایید.

تعمیر دیگ لباسشویی

در صورتی که دیگ لباسشویی برای شستشوی لباس‌ها نچرخد، دیگر تعمیر دیگ لباسشویی هم کارساز نیست و نیاز به تعویض دیگ لباسشویی وجود خواهد داشت.

در این حالت دیگ لباسشویی و قطعات مرتبط به آن به طور کامل از درون دستگاه خارج می‌شوند و بعد از عیب یابی و تعویض دیگ، مجدداً قطعات به یکدیگر متصل می‌شوند و درون ماشین لباسشویی قرار می‌گیرند.

در صورتی که تعمیر لگن لباسشویی به درستی صورت نپذیرفته باشد، ممکن است در حین شستن و یا خشک کردن لباس‌ها، ضربات جدی به بدنه لباسشویی وارد شود و قسمت‌های داخلی و بیرونی دستگاه آسیب جدی ببیند.

از این رو به شما پیشنهاد می‌کنیم اوراق و مونتاژ دیگ ماشین لباسشویی را به کارشناسان فنی نمایندگی مجاز واگذار کنید، تا تعمیر دیگ لباسشویی به بهترین نحو ممکن صورت بپذیرد و بعد از اتمام فرآیند عیب یابی و تعمیر لگن لباسشویی، دستگاه همانند روز اول قابل استفاده باشد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-eg7cod’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعویض-دیگ-لباسشویی.jpg’ attachment=’20435′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-17in6l’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-bgugvh’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-8zrt25′ admin_preview_bg=”]

دلایل عملکرد نامناسب دیگ لباسشویی

  • سوراخ شدن دیگ لباسشویی در اثر برخورد اشیای نوک تیز باقی مانده در جیب لباس‌ ها؛ این مسئله باعث نشتی آب دیگ ماشین لباسشویی می‌ شود و قطعات داخلی دستگاه را با مشکل جدی مواجه می کند.
  • عدم توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی؛ در چنین شرایطی دیگ لباسشویی در حین انجام شستشو از مکان اولیه خارج می‌ شود و شما مجبور هستید برای تعمیر دیگ لباسشویی از یک تعمیرکار متخصص کمک بخواهید.
  • حمل و جابجایی نادرست هم می تواند به دیگ لباسشویی آسیب برساند؛ حمل غلط که باعث میشود ماشین لباسشویی از حالت تنظیمات اولیه خارج شود.

از سوی دیگر در صورتی که به ظرفیت ماشین لباسشویی دقت نکنید و لباس‌ هایی بیش از ظرفیت تعیین شده درون دستگاه قرار دهید، لگن لباسشویی در حین انجام شستشو از مکان اولیه خارج می‌ شود و نیاز به تعمیرات دیگ ماشین لباسشویی وجود خواهد داشت.

از دلایل دیگر مشکلات لگن لباسشویی می‌ توان به حمل و جابجایی نادرست دستگاه اشاره کرد، در صورتی که ماشین لباسشویی در طول فرآیند حمل و نقل دچار ضربه شده باشد، اهرم‌ های اطراف دیگ آزاد می‌ شوند و مخزن ماشین لباسشویی از حالت تنظیمات اولیه خارج می‌شود.

بررسی مشکلات تعویض دیگ لباسشویی

در صورتی که لگن لباسشویی به خوبی کار نکند، باید عیب یابی ماشین لباسشویی به طور دقیق انجام بپذیرد، تا مشکلات احتمالی برطرف شوند.

نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل حجم نامناسب لباس‌ ها رخ داده باشد؛ زیرا هر ماشین لباسشویی بنا بر ظرفیت تعیین شده، قادر به تحمل وزن مشخصی در هنگام شستشو است.

در صورتی که لباس‌ های بیشتر از وزن دستگاه را مورد شستشو قرار دهید، تنظیمات لگن لباسشویی به مرور از حالت اولیه خارج می‌ شود و نیاز به تعویض دیگ لباسشویی وجود خواهد داشت.

همچنین حمل نامناسب دستگاه نیز می‌ تواند سبب آسیب دیدن دیگ لباسشویی شود بنابراین در هنگام اثاث‌ کشی و جابجایی مراقب حمل و نقل مناسب ماشین لباسشویی باشید.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-6y3mnx’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعویض-دیگ-ماشین-لباسشویی.jpg’ attachment=’20436′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-6cyqot’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-4o3lil’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-2xuasd’ admin_preview_bg=”]

 تعمیر دیگ لباسشویی در کمترین زمان و با مناسب‌ ترین هزینه

تعمیر و تعویض دیگ لباسشویی توسط کارشناسان فنی نمایندگی مجاز لباسشویی تک ریپیر، در کمترین زمان و با مناسب‌ ترین هزینه ها صورت می‌ پذیرد.

زیرا تعمیرگاه مجاز لباسشویی از شعبه‌ های متعددی در سطح شهر برخوردار است و کارشناسان فنی تعمیرگاه با اولین تماس، در محل نصب دستگاه مشتری حاضر می‌ شوند، تا خدمات عیب یابی لگن لباسشویی تعمیر و یا تعویض دیگ لباسشویی را به انجام برسانند.

در صورتی که قطعات داخلی لباسشویی دچار مشکل جدی شده باشد، قطعات آسیب دیده با قطعات مشابه و اصل تعویض خواهد شد و نگرانی از بابت عملکرد مناسب ماشین لباسشویی در طول مدت زمان استفاده مداوم وجود نخواهد داشت.

این قطعات از گارانتی معتبر برخوردار هستند و در صورتی بروز مشکل جدی، امکان تعویض قطعات استفاده شده وجود خواهد داشت، کافیست تا با تعمیرگاه مجاز تک ریپیر تماس بگیرید و از خدمات پس از فروش قطعات استفاده شده بهره‌ مند شوید.

تا حد امکان از تعمیر خودسرانه لگن لباسشویی بپرهیزید و این کار را به تعمیرکاران مبتدی واگذار نکنید؛ زیرا لگن لباسشویی یکی از اصلی‌ ترین قطعات مورد استفاده در شستشوی لباس‌ ها می‌ باشد و در صورت تعمیر نادرست، ممکن است ماشین لباسشویی با آسیب‌ های جدی­ تری مواجه شود و به طور کامل از کار بیفتد.

راه های ارتباطی با ما

در پایان اگر با آموزش تعمیر ماشین لباسشویی که در این مقاله گفتیم نتوانستید ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید میتوانید با مرکز تک ریپیر درارتباط باشید و برای دریافت مشاوره بیشتر درباره تعمیرات و تعویض دیگ لباسشویی، با شماره های 77114767 و 22737566 تماس بگیرید و درخواستتان را ثبت کنید.
یا به صورت آنلاین فرم زیر را پر کنید تا با شرح خرابی دستگاه خود تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام نماییم تا کارشناسان فنی با تجربه نمایندگی مجاز لباسشویی در اسرع وقت در محل حاضر شوند و خدمات مورد نظرتان را ارائه نمایند.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-77-7.jpg’ attachment=’22925′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-l6hrtho5′ admin_preview_bg=”][/av_image]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *