تعمیر کولر گازی مدیا

تعمیر کولر گازی میدیا

نمایندگی تعمیر کولر گازی میدیا ، تعمیرات کولر گازی میدیا

با نزدیک شدن به فصل تابستان و گرما باید به فکر سرویس کولر گازی و کولر آبی هایمان باشیم چون گرما بدون کولر گازی اصلا قابل تحمل نخواهد بود برای اینکه عمر استفاده از کولر گازی شما بیشتر شود نمایندگی تعمیر کولر گازی میدیا به شما پیشنهاد میدهد هر سال کولر گازی میدیا خود را برای سرویس به تعمیر کاران حرفه ای شرکت تک ریپیر نشان دهید تا از آسیب های جدی که به دستگاه وارد میشود جلوگیری کنید و تعمیرات کولر گازی میدیا را به حداقل برسانید.

تعمیرات کولر گازی میدیا

تعمیرات کولر گازی میدیا

 ویژگی های نمایندگی تعمیر کولر گازی میدیا

خدمات نصب مجدد، سرویس ، شارژ گاز و تعمیر تخصصی در تهران را ارائه می‌دهد. اگر کولر گازی میدیا شما دچار هر نوع مشکلی شده، تکنسین‌های باسابقه‌ی ما با مراجعه به محل شما، ضمن بررسی و عیب‌یابی، آنها را بدون نیاز به حمل به نمایندگی تعمیر کولر گازی به صورت فوری تعمیر و سرویس می‌نمایند.سرویس کاران ما افرادی با اخلاق هستند و بعد از تماس شما برنامه ریزی لازم را انجام می دهند تا در زمانی که شما تعیین میکنید همانجا باشند.

ما با حفظ کیفیت خدمات، کمترین هزینه‌های تعمیرات کولر گازی میدیا را ارائه می‌دهیم. قیمت های این مرکز زیر نظر اتحادیه و نمایندگی میدیا میباشد و از منصفانه بودن قیمت تعمیرات کولر گازی میدیا هیچگونه شکی نداشته باشید،همچنین برای تعویض قطعات از قطعه اصلی میدیا استفاده خواهد شد.

تعمیر کاران با تجربه و مجرب ما همیشه برای تعمیر قطعات آسیب دیده تلاش میکنند و در صورتی که قطعه آسیب جدی دیده باشد و سوخته باشد آن را تعویض میکنند. تشخیص صحیح عیب کولر گازی در زمان تعمیر و صدمه های جبران ناپذیر به دستگاه کمک خواهد کرد.

آشنایی و به روز بودن نیروهای این مرکز به فناوری های جدید و نوین دنیا و همچنین توانایی منحصر به فرد این نیرو ها، در زمینه تعمیر و سرویس انواع مختلف کولرگازی های میدیا باعث شده است که خدمات و سرویس دهی به این دستگاه ها، بدون نیاز به جابجایی، در محل انجام گرفته تا هزینه تعمیرات کولرگازی برای مشتریان گرامی کاهش یابد.

مشکلات رایج کولر گازی عبارت‌اند از:

  • کولر گازی روشن نمی‌شود.
  • کولر گازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • کولر گازی یک سره کار می‌کند.
  • کولر گازی سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.
  • کولر گازی با صدای بلند کار می‌کند.
  • کولر گازی بوی بدی می‌دهد.
  • کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی یخ و یا برفک می‌زنند.
  • کولر گازی آب ریزش دارد و یا آب پرتاب می‌کند.
  • کولر گازی کد ارور نمایش می‌دهد.
  • ریموت کنترل کولر گازی کار نمی‌کند.

اگر با مشکلات فوق مواجه شدید حتما با نمایندگی تعمیر کولرگازی میدیا تماس بگیرید تا کمتر از 1 ساعت تعمیر کاران برای تعمیرات کولرگازی به محل مورد نظر شما اعزام شوند.

تیم سرویس کولر گازی میدیا برای ارائه بهترین خدمات سرویس کولر اسپیلت و گازی در تهران  و۷ روز هفته در خدمت شما خواهد بود.باید به این نکته توجه کنید که سرویس کولر گازی کاریست کم هزینه ولی پر ارزش ، با سرویس کولرگازی در مصرف برق نیز صرفه جویی خواهید کرد.

تعمیر کولر گازی میدیا

نمایندگی تعمیر کولر گازی میدیا

بهترین موقع برای سرویس کولر اسپیلت در ابتدای فصل گرما است و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. فیلترها ، پره ها و کویل ها همیشه نیاز به تعمیر و نگهداری دارند.

شرکت میدیا (Midea) در سال ۱۹۶۸ در کشور چین تأسیس شده است.

استفاده از فناوری روز و تکنولوژی پیشرفته در محصولات،باعث شده این شرکت امروزه یکی از ۵ برند برتر دنیا در زمینه تولید لوازم خانگی و الکترونیکی و همچنین تجهیزات تهویه مطبوع (کولر گازی،اسپیلت)

می باشد.

انواع کولر گازی و اسپیلت های میدیا ، همزمان با توسعه بازار محصولات این شرکت، از دهه ۱۳۷۰ وارد بازار ایران شد .

شرکت تک ریپیر در حال حاظر در تمامی نقاط تهران شعبه برای تعمیر کولر گازی میدیا دارد و شما با خرابی دستگاه خود و یا سرویس کولر گازی خود میتوانید با نمایندگی تعمیر کولر گازی تماس بگیرید تا تعمیر کاران شعبه نزدیک محل مورد نظر شما را اعزام کنند تا در کوتاه ترین زمان برای تعمیرات یا سرویس پیش شما اعزام شوند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده برای کولر گازی شما تکنسین مربوطه را برای تعمیرات به محل اعزام مینمایند.

02188592650

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *