تعمیر کولر گازی

تعمیرات کولر گازی

تعمیر کولر گازی و تعمیرات کولر گازی

کولر گازی یکی از کولرهایی است که مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است، زیرا این کولرها از سیستم خنک کننده خوبی بهره می برد. این روزها و در فصل گرما، اکثر کولرهای گازی دچار مشکل شده و ممکن است باعث شود شما ساعتها در گرما و شرایط سخت زندگی کنید. این مشکلات به طور ویژه ای در شهرهایی که از گرمای بسیار زیاد هوا رنج می برند، می تواند به طور ویژه ای دردسر ساز باشد. برای رفع هر یک از این مشکلات و انجام تعمیرات کولر گازی باید به یک مرکز تعمیر کولر گازی دسترسی داشته باشید تا هر چه سریعتر نسبت به رفع آن اقدام کنید.

انواع کولر گازی که توسط مرکز تعمیرات کولر گازی

کولرهای گازی در انواع مختلفی در بازار و خانه ها استفاده می شوند. مرکز تعمیرات کولر گازی انواع کولر گازی از قبیل موارد زیر را تعمیر می کند:
⦁ کولرهای گازی پنجره ای
⦁ کولرهای گازی پرتابل
⦁ کولرهای گازی اسپلیت
⦁ کولرهای گازی اسپلیت دیواری
⦁ کولرهای گازی اسپلیت داکت
⦁ کولرهای گازی اسپلیت ایستاده
⦁ کولرهای گازی اسپلیت سقفی
⦁ کولرهای گازی کاستی
⦁ کولرهای گازی با چند پنل
هر یک از این کولرهای گازی در هر شرایطی و گاهی نه به علت گرما ممکن است دچار مشکلاتی شوند که نیاز به تعمیر پیدا کنند. برای رفع هر یک از مشکلات این کولرها باید با مرکز تعمیر کولر گازی ما تماس گرفته تا در اولین فرصت و در همان روز خدمات لازم را دریافت کنید.

تعمیر-کولر-گازی

تعمیر کولر گازی

خدمات مرکز تعمیر کولر گازی

خدماتی که شما از سوی مرکز تعمیر کولر گازی دریافت می کنید توسط کارشناسان و متخصصین خبره در این زمینه انجام می شود که این متخصصین دره هی تخصصی مربوط به تعمیرات کولر گازی را گذرانده و در این زمینه تجربه کافی دارند. بنابراین از انجام تعمیرات توسط متخصصین تعمیرات کولر گازی توسط مرکز ما آسوده خاطر باشید زیرا آنها این تعمیرات را با استفاده از تکنولوژی های روز انجام می دهند.
تمامی خدمات مرکز تعمیر کولر گازی در کوتاهترین زمان ممکن و به صورت حضوری در محل انجام می شوند و نیازی نیست نگران جابجایی و حمل و نقل کولر گازی باشید. تنها یک تماس از سوی شما برای دریافت بهترین خدمات از سوی ما در مرکز تعمیرات کولر گازی کفایت می کند.

مشکلات کولرهای گازی که در مرکز تعمیر کولر گازی رفع می شوند:

تا اینجا درباره مشکلات کولرهای گازی تنها صحبت شد اما در این قسمت قصد داریم به برخی از آنها اشاره ای داشته باشیم:
⦁ نیاز به سرویس
⦁ خالی کردن گاز در کولر گازی
⦁ از کار افتادن سیستم سرمایشی کولر گازی
⦁ بهم خوردن تنظیمات کولر گازی
⦁ خاموش و روشن شدن پی در پی کولر گازی
⦁ از کار افتادن پنل کنترل کولر گازی
⦁ اتصالی در پنل کولر گازی
⦁ از کار افتادن فن کولر گازی
⦁ چکه کردن آب از قسمت داخلی کولر گازی
⦁ برفک زدن در قسمت لوله های کولر گازی
⦁ لرزش در کولرگازی
⦁ صدای غیرطبیعی و بلند از کولر گازی

تعمیرات کولر گازی

تعمیرات کولر گازی

نحوه دریافت خدمات از سوی مرکز تعمیر کولر گازی

مرکز تعمیر کولر گازی به شما خدمات را به صورت حضوری و غیر حضوری و در کوتاهترین زمان ارائه می دهد. یعنی شما پس از تماس با مرکز تعمیرات کولر گازی ، خدمات مورد نیاز خود را به صورت روزانه دریافت خواهید کرد و کار شما به روز بعد موکول نخواهد شد.
⦁ خدمات غیر حضوری مرکز تعمیرات کولر گازی
خدمات غیر حضوری مرکز تعمیرات کولر گازی ما به صورت تلفنی، آنلاین و کاملاً رایگان ارائه می شوند. شما میتوانید این خدمات شامل کسانی می شوند که تا حدودی خود از تعمیر کولر گازی سر در می آورند و قصد دارند خود این کار را انجام دهند. در این زمینه کارشناس تنها مشکل را بررسی می کند و به شما نحوه تعمیر را خواهد گفت. منظور از نحوه تعمیر، آموزش کامل تعمیرات نمی باشد، بنابراین در صورتی که اطلاعات کافی از تعمیر کولر گازی ندارید بهتر است از خدمات حضوری استفاده کنید.

⦁ خدمات حضوری مرکز تعمیرات کولر گازی

خدمات حضوری برای انجام تعمیرات در محل می باشد که بر اساس تماس شما، کارشناس در اسرع وقت به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد کرد. پس از آن کولر گازی را بررسی و عیب یابی می نماید و اطلاعات لازم در مورد تعمیر را به شما توسط کارشناس داده خواهد شد. کارشناس در صورت رضایت شما، کولر گازی را تعمیر خواهد کرد و در نهایت به شما یک ضمانت نامه و فاکتور هزینه ها ارائه خواهد داد.ضمانت نامه برای قطعات جدید می باشد که در کولر گازی کار گذاشته می شوند و فاکتور هزینه ها نیز برای هزینه تعمیرات انجام شده به شما ارائه خواهد شد.

نمایندگی های اصلی کولر گازی در سراسر تهران:

غرب تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی در غرب تهران  شامل مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی در شرق تهران  شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی اصلی کولر گازی در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

با پر کردن فرم زیر کارشاسان ما با پیگیری و تماس با تکنسین مربوطه سفارش شما را ثبت خواهند کرد.
02122737566
02177114767
[gravityform id=”4″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

2 thoughts on “تعمیرات کولر گازی

  1. Wow, awesome weblog layout! How long have you been blogging for?

    you made blogging look easy. The total glance of your site is excellent, let alone the content
    material! You can see similar here e-commerce

  2. sklep گفت:

    Ahaa, its nice discussion on the topic of this piece of writing here at this website, I have read all that,
    so at this time me also commenting at this place. I saw similar here: Sklep internetowy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *