دسته‌بندی نشده

تعمیر فر آلتون

تعمیر فر آلتون ، تعمیرات فر آلتون

تعمیرفر آلتون در تهران به دست متخصصین نمایندگی تعمیرات فر آلتون در کوتاه ترین زمان به درستی ایراد آن شناسایی شده و در منزل شما برای تعمیرات فر آلتون اقدامات لازم را انجام میدهند، پس اگر شما فر آلتون دارید و گارانتی آن به اتمام رسیده میتوانید با نمایندگی تعمیرات فر آلتون تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین های تعمیر فر آلتون به محل مورد نظرتان اعزام شوند .

بهتر است فر برقی شما سالی یک بار افراد متخصص نمایندگی تعمیر فر آلتون سرویس شوند. سرویس کردن فر باعث بهبود در عملکرد آن و در نتیجه پخت بهتر غذاها شده و همچنین باعث افزایش عمر آن می شود. در صورتی که برای سرویس فر برقی خود به متخصص تعمیر فر آلتون نیاز داشتید می توانید با تکنسین های ما درتک ریپیرتماس حاصل نمایید.

دانستن ایرادات رایج فر می‌تواند به شما کمک کند مشکلات فر گاز را متوجه شوید و بهتر بدانید آیا خودتان می‌توانید این مشکل را برطرف کنید یا نیاز است از متخصصین تعمیر فر آلتون و تعمیرکاران تعمیرات فر آلتون کمک بگیرید.

مشکلات تخصصی و عمیق اجاق فر طوری نیست که هر شخصی بتواند خودش آن را برطرف کند، اقدام به ترمیم برخی از مشکلات برقی گاز و فر نه تنها ممکن است برای خودتان خطرات برق گرفتگی بهمراه داشته باشد بلکه ممکن است منجر به خراب‌تر شدن اجاق فر نیز شود.

غذا یکنواخت پخته نشده است

یکی از مشکلات فرها این است که وقتی غذا را از داخل فر بیرون می‌آوریم متوجه می‌شویم که قسمتی از آن پخته و قسمتی دیگر هنوز خام است و یا بخشی از آن سوخته است. برای رفع مشکلات فر که مربوط به ناهماهنگی در پخت است باید ابتدا حسگرهای دما و المنت‌های حرارتی بررسی شوند.

در صورتی که این قسمت‌ها درست کار کردند، پس به سراغ سینی فر بروید. قرار دادن سینی فر بسیار مهم است و باید در طبقه و جایگاه درستی قرار گیرد تا نسبت به ابعاد و میزان ماده غذایی، پخت مناسبی صورت گیرد. گاهی لازم است در وسط زمان پخت، لازم باشد که ظرف غذا را بچرخانید و یا این که ماده غذایی را با یک قاشق کمی جابه جا کنید.

خاموش شدن قسمت گریل به چه دلیل است؟

بخش گریل هر فر یکی از مهم‌ترین کارآیی‌ها را در آشپزی دارد. ممکن است شما یک غذا را به درستی طبخ کنید ولی اگر نتوانید به درستی از بخش گریل استفاده کنید تمامی زحمات شما به هدر خواهد رفت.

بنابراین هنگام خرید فر حتما دقت کنید که بخش گریل فر چگونه فعال می‌شود. اگر گریل فر شما بعد از مدت کوتاهی خاموش می‌شود و یا این که به طور کلی روشن نمی‌شود، مشکل از ترموکوبل و یا بوبین است. به احتمال زیاد برای رفع مشکلات فر که به  بخش گریل مربوط است باید ترموکوبل و بوبین فر تعویض شوند.

زمانی که لامپ ها داخلی فر می سوزد چه کاری انجام دهیم؟

هر چند که هر ظرف غذا که داخل فر باشد پس از مدتی آن را خارج می‌کنیم و بهتر می‌توانیم مشاهده‌اش کنیم، ولی به طور کلی لامپ‌های داخل فر بسیار مهم هستند و نبود آن‌ها زیاد خوشایند نیست. سوختن این لامپ‌ها مشکلی است که خودتان می‌توانید آن را برطرف کنید.

” نکات زیر را جهت استفاده مطلوب در نگهداری فر آشپزخانه پیشنهاد می‌نماید:
  • از آنجائیکه فرها اساساً ساختاری ظریف و هوشمند دارند بهتر است در هنگام استفاده از دکمه و کلیدهای تعبیه شده روی آن با لطافت بیشتری برخورد شود.
  • هرگز در هنگام استفاده در فِر باز نگذارید مگر آنکه در دفترچه راهنما برای مواقع خاص بدان اشاره شده باشد. اینکار اتلاف انرژی و عملکرد نامطلوب فِر را به دنبال خواهد داشت.
  • از جا به جایی ناگهانی گذاشتن ظروف بر روی فر و قطع و وصل برق آن جداً پرهیز نمائید.
  • فضای قرار گیری فِر را طوری در کابینت تعبیه نمائید که حتی المقدور 5 الی 10 سانتی متر با دیوار یا کابینت پشتی خود فاصله داشته باشد تا سبب تسهیل عبور جریان هوا و حرارت تولید شده در محوطه آن گردد.
  • برای نظافت محوطه داخلی فِرها حتماً پس از خنک شدن کامل آن اقدام نمائید و از سابیدن و خش انداختن فضای درونی فِر اکیداً خودداری فرمائید.
  • برای نظافت صحیح لطفاً پس از سرد شدن فِر، چند قطره مایع ظرفشویی (و یا هر نوع ماده تمیز کننده دیگری که شرکت تولیدی پیشنهاد نموده) را به دستمالی نمناک آغشته نموده و اقدام به تمیزی نمائید و در انتها با دستمالی خشک سطوح را پاکیزه کنید.

نگهداری فر با یک نظافت کامل

یک راهکار مفید برای نگهداری فر این است که فر خانه خود را به دقت تمیز کنید و این وسیله را همیشه تمیز نگه دارید. برای نظافت داخل یک فر نیازمند یک دستکش، مقداری جوش شیرین و اندکی آب و سرکه سفید هستید. زمانی فر را تمیز کنید که ساعت‌های زیادی از استفاده آن گذشته باشد و فر کاملا خنک شده باشد.

تمامی قفسه‌ها و سینی‌های داخل فر را بیرون آورید و مخلوط سرکه و جوش شیرین را با اسپری به تمام نقاط فر اسپری کنید. مکان‌هایی که فکر می‌کنید احتمال چرب شدن بیشتر است، کمی بیشتر از این محلول داخلش اسپری کنید بعد از چند دقیقه با کمی آب و یک دستمال مرطوب کل مناطقی که اسپری کرده بودید را تمیز کنید.

این کار هیچ لک چربی به جا نمی‌گذارد و بدنه داخلی فر به طور کامل تمیز می‌شود. این کار را به کمک نوشابه‌های گازدار نیز می‌توانید انجام دهید. یکی دیگر از روش‌های نگهداری و همچنین نظافت فر این است که یک ظرف حاوی سرکه سفید را داخل فر قرار دهید و فر را با دمای تقریبا بالا برای مدت نیم ساعت روشن کنید. بخار سرکه به داخل تمامی مجاری و دستگاه‌های داخلی فر نفوذ کرده و آن را به خوبی تمیز می‌کند. بعد از خاموش کردن و خنک شدن فر می‌توانید با یک دستمال مرطوب تمامی آثار چربی را از فر پاک کنید.

نگهداری از سینی فر

در صورتی که سینی فر شما دچار خراشیدگی شود، تمامی مواد غذایی که داخل آن قرار می‌دهید به آن میچسبد و کیفیت غذا را کاهش می‌دهد. بنابراین فراموش نکنید که از این سینی‌ها به دقت مراقبت کنید تا لعاب آن از بین نرود.

یک راهکار عالی برای نگهداری از سینی فر این است که قبل از مصرف از کاغذهای روغنی در کف سینی استفاده کنید یا این که هنگام پخت غذاهایی که احتمال نشت روغن در آنها است، یک ورقه فویل آلومینیومی داخل سینی بیندازید به این ترتیب سینی دیگر نیاز به شستن ندارد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی فرم زیر را پر کرده و با شرح خرابی دستگاه ، کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر فر آلتون به محل اعزام مینمایند:

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *