دسته‌بندی نشده

نمایندگی فر ایندزیت

نمایندگی فر ایندزیت ، تعمیر فر ایندزیت

نمایندگی فر ایندزیت به عنوان نمایندگی مجاز تعمیرفرایندزیت در تهران فعالیت دارد، گروه تک ریپیر با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرلوازم خانگی به صورت تخصصی با شعبات مختلف در شرق غرب شمال و جنوب تهران، آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد. شما برای ثبت درخواست تعمیرفر ایندزیت در تهران کافی است با شماره تلفن های نمایندگی فر ایندزیت تماس بگیرید و یا اینکه در فرم درخواست آنلاین تعمیرات ثبت سفارش کنید تا در کمترین زمان تکنسین های ما به محل شما اعزام شوند.

تعمیر فر ایندزیت

ویژگی نمایندگی فر ایندزیت

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

مشکلات متداول فر ایندزیت

مشکلات تخصصی و عمیق اجاق فر طوری نیست که هر شخصی بتواند خودش آن را برطرف کند، اقدام به ترمیم برخی از مشکلات برقی گاز و فر نه تنها ممکن است برای خودتان خطرات برق گرفتگی بهمراه داشته باشد بلکه ممکن است منجر به خراب‌ تر شدن فر نیز شود.پس به هیچ عنوان اگر تخصص ندارید برای تعمیر فر ایندزیت اقدام نکنید.

دانستن ایرادات رایج فر می‌تواند به شما کمک کند مشکلات فر گاز را متوجه شوید و بهتر بدانید آیا خودتان می‌توانید این مشکل را برطرف کنید یا نیاز است از متخصصین نمایندگی فرایندزیت کمک بگیرید.

تنوع در روش‌های پخت و پز سبب شده است که وسایل گوناگونی در هر آشپزخانه به کار گرفته شوند. یکی از وسایل که امروزه به صورت جداگانه در بیشتر آشپزخانه‌ها مورد مصرف قرار می‌گیرد، فر است که در ادامه میتوانید راهنمای رفع مشکلات فر اجاق گاز را بخوانید.

تا چند سال اخیر فر قسمتی از یک اجاق گاز محسوب می‌شد، ولی اکنون فرهای بسیاری به صورت کاملا مجزا تولید شده است که در بازار عرضه می‌شود. این فرها به صورت رومیزی و توکار مورد استفاده قرار می‌گیرد. طبخ بسیاری از غذاها به کمک این فرها بسیار راحت و اصولی شده است و همچنین این که پخت غذا در فر می‌تواند کمک بسیاری به سلامتی انسان داشته باشد.

فر نیز ممکن است دچار خرابی‌هایی شود که می‌توانیم تا حد زیادی به رفع مشکلات فر بپردازیم. در صورتی که گرمای فر به هدر رود علاوه بر این که پخت و پز به درستی انجام نخواهد شد، انرژی زیادی نیز در این مسیر به هدر می‌رود.

یک راهکار بسیار مفید برای رفع مشکلات فر این است که  مطمئن شوید که فر اجاق گاز دچار نشتی گرما است، زمانی که فر روشن است درب آن را ببندید و دست خود را در اطراف درب با فاصله‌ای نگه دارید اگر گرما را احساس کردید فر شما نشت گرما دارد. برای رفع مشکلات فر به خصوص  نشت گرمای فر باید واشر در فر را عوض کنید. ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت واشر پوسیده و از بین رفته باشد که لازم باشد یک واشر جدید جایگزین کنید. دقت کنید قبل از نصب واشر جدید زیر محل واشر را با شوینده‌ها به خوبی تمیز کنید تا واشر در سر جای خود قرار گیرد.

نمایندگی فر ایندزیت

رفع مشکلات فر با کنترل یکنواختی دما

یکی از راه‌های رفع مشکلات فر این است که بتوانید دمای یکنواختی در تمام فر پخش کنید. در صورتی که فر اجاق گاز دمای یکنواختی نداشته باشد، حرارت به درستی به مواد غذایی  نخواهد رسید. به عنوان مثال ممکن است بخشی از کیک شما بسوزد و بخشی دیگر خام بماند.

برای رفع مشکلات فر که مربوط به دما می‌شود، باید با کمک یک دما سنج که بر صفحه خارجی اجاق گاز نصب می‌کنید مشخص کنید که درجه حرارت اجاق گاز طبق ولوم اصلی دقیق است یا خیر.

بعد از ۲۰ دقیقه دما باید به طور کامل با دمایی که ولوم نشان می‌دهد، یکسان باشد در غیر این صورت ترموستات فر دچار مشکل است. کالیبراسیون کردن ترموستات فر به شما کمک می‌کند این مشکل را رفع کنید. در حقیقت بهترین راه برای رفع مشکلا فر کالیبراسیون کردن ترموستات فر اجاق گاز است که در این روش باید دکمه کنترل ترموستات را در پانل فر بیرون بیاورید سپس دو پیچ مشاهده می کنید با یک پیچ گوشتی در جهت عقربه‌های ساعت پیچ‌ها بپیچانید و هر کدام را در حدود ۲۵ درجه فارنهایت تنظیم کنید.

بهتر است عمل کالیبراسیون کردن ترموستات را زیر نظر یک فرد متخصص انجام دهید. از دیگر مشکلاتی که مربوط به فر اجاق گاز می‌شود کم گرم شدن فر است. در صورتی که فر اجاق گازتان به اندازه کافی گرم نمی‌شود باید یک به یک مشعل‌های گاز را کنترل کنید تا دچار گرفتگی و مسدودی نباشند ممکن است راه خروج شعله‌ها مسدود شده و نیاز به رفع گرفتگی باشد اما در صورتی که محل خروج شعله‌ها کاملا آزاد و باز بود ولی شعله قدرت کافی نداشت باید سیم کشی این ناحیه را بررسی کنید. احتمال دارد که به اندازه کافی گاز به این محل نرسد و شعله‌ها به درستی نسوزند. به این ترتیب مشاهده کردید که رفع مشکلات فر بیشتر مربوط به کنترل دما می‌شود.

یکی از راه‌های بسیار ساده برای رفع مشکلات فر این است که لامپ‌های سوخته را تعویض کنید. برای انجام این کار باید تمامی سینی‌ها و وسایل کاربردی داخل فر را خارج کنید. پوشش محافظ لامپ را باز کرده و لامپ را بیرون آورید. مجدد لامپ را ببندید و کمی آن را بچرخانید.

در صورتی که لامپ روشن نشد، مطمئن می‌شویم که لامپ فر سوخته است. برای جایگزینی لامپ هالوژنی فر می‌توانید مدل آن را تهیه کرده و آن را جایگزین کنید. فقط توجه داشته باشید که رویه لامپ را محکم ببندید تا هنگامی که فر روشن می‌شود، گرما سبب باز شدن و افتادن این قسمت نشود.

غذا یکنواخت پخته نشده است

یکی از مشکلات فرها این است که وقتی غذا را از داخل فر بیرون می‌آوریم متوجه می‌شویم که قسمتی از آن پخته و قسمتی دیگر هنوز خام است و یا بخشی از آن سوخته است. برای رفع مشکلات فر که مربوط به ناهماهنگی در پخت است باید ابتدا حسگرهای دما و المنت‌های حرارتی بررسی شوند.

در صورتی که این قسمت‌ها درست کار کردند، پس به سراغ سینی فر بروید. قرار دادن سینی فر بسیار مهم است و باید در طبقه و جایگاه درستی قرار گیرد تا نسبت به ابعاد و میزان ماده غذایی، پخت مناسبی صورت گیرد. گاهی لازم است در وسط زمان پخت، لازم باشد که ظرف غذا را بچرخانید و یا این که ماده غذایی را با یک قاشق کمی جابه جا کنید.

خاموش شدن قسمت گریل به چه دلیل است؟

بخش گریل هر فر یکی از مهم‌ترین کارآیی‌ها را در آشپزی دارد. ممکن است شما یک غذا را به درستی طبخ کنید ولی اگر نتوانید به درستی از بخش گریل استفاده کنید تمامی زحمات شما به هدر خواهد رفت.

بنابراین هنگام خرید فر حتما دقت کنید که بخش گریل فر چگونه فعال می‌شود. اگر گریل فر شما بعد از مدت کوتاهی خاموش می‌شود و یا این که به طور کلی روشن نمی‌شود، مشکل از ترموکوبل و یا بوبین است. به احتمال زیاد برای رفع مشکلات فر که به  بخش گریل مربوط است باید ترموکوبل و بوبین فر تعویض شوند.

زمانی که لامپ ها داخلی فر می سوزد چه کاری انجام دهیم؟

هر چند که هر ظرف غذا که داخل فر باشد پس از مدتی آن را خارج می‌کنیم و بهتر می‌توانیم مشاهده‌اش کنیم، ولی به طور کلی لامپ‌های داخل فر بسیار مهم هستند و نبود آن‌ها زیاد خوشایند نیست. سوختن این لامپ‌ها مشکلی است که خودتان می‌توانید آن را برطرف کنید.

در صورت نیاز به تعمیر فر ایندزیت میتوانید با شمارهای نمایندگی فر ایندزیت تماس گرفته و یا به صورت آنلاین ثبت سفرش کنید.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی فر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر فر ایندزیت به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند.

02122737566

02177147330

One thought on “نمایندگی فر ایندزیت

  1. dobry sklep گفت:

    Wow, amazing weblog structure! How long have you been running a blog
    for? you make blogging glance easy. The entire look of your web site is great,
    let alone the content material! You can see similar here sklep internetowy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *