دسته‌بندی نشده

نمایندگی فر لاجرمانیا

نمایندگی فر لاجرمانیا ، تعمیر فر لاجرمانیا

نمایندگی فر لاجرمانیا در تهران با تعداد شعبه هایی که در سراسر تهران زده این امکان را برای همشهریان تهرانی فراهم کرده تا در صورت خراب شدن فر اجاق گاز خود با مارک لاجرمانیا برای تعمیر فر لاجرمانیا خود به نزدیک ترین شعبه به محل

زندگی خود تماس بگیرند تا در کوتاه ترین زمان تکنسین های ما خود را به محل برسانند.

تعمیرات فر لاجرمانیا
تعمیر فر لاجرمانیا

اگر زمان گارانتی دستگاه شما به اتمام رسیده و فرتان مثل سابق کار نمیکند و یا مشکلی در روند آن پیش آمده با نمایندگی فر لاجرمانیا تماس گرفته و یا به صورت آنلاین سفارش خود را از طریف فرم انتهای صفحه پر کرده و ایراد دستگاه خود را شرح دهید تا کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود امده تکنسین مربوطه را برای تعمیر فر لاجرمانیا شما به محل مورد نظرتان اعزام نمایند.

هر وسیله برقی در خانه باید با اصول خاصی مراقبت شود و نکاتی را باید برای استفاده از آن رعایت کنید تا هم عمر دستگاه بیشتر شود .

نگهداری فر با یک نظافت کامل

یک راهکار مفید برای نگهداری فر این است که فر خانه خود را به دقت تمیز کنید و این وسیله را همیشه تمیز نگه دارید. برای نظافت داخل یک فر نیازمند یک دستکش، مقداری جوش شیرین و اندکی آب و سرکه سفید هستید. زمانی فر را تمیز کنید که ساعت‌های زیادی از استفاده آن گذشته باشد و فر کاملا خنک شده باشد.

تمامی قفسه‌ها و سینی‌های داخل فر را بیرون آورید و مخلوط سرکه و جوش شیرین را با اسپری به تمام نقاط فر اسپری کنید. مکان‌هایی که فکر می‌کنید احتمال چرب شدن بیشتر است، کمی بیشتر از این محلول داخلش اسپری کنید بعد از چند دقیقه با کمی آب و یک دستمال مرطوب کل مناطقی که اسپری کرده بودید را تمیز کنید.

این کار هیچ لک چربی به جا نمی‌گذارد و بدنه داخلی فر به طور کامل تمیز می‌شود. این کار را به کمک نوشابه‌های گازدار نیز می‌توانید انجام دهید. یکی دیگر از روش‌های نگهداری و همچنین نظافت فر این است که یک ظرف حاوی سرکه سفید را داخل فر قرار دهید و فر را با دمای تقریبا بالا برای مدت نیم ساعت روشن کنید. بخار سرکه به داخل تمامی مجاری و دستگاه‌های داخلی فر نفوذ کرده و آن را به خوبی تمیز می‌کند. بعد از خاموش کردن و خنک شدن فر می‌توانید با یک دستمال مرطوب تمامی آثار چربی را از فر پاک کنید.

نگهداری از سینی فر

در صورتی که سینی فر شما دچار خراشیدگی شود، تمامی مواد غذایی که داخل آن قرار می‌دهید به آن میچسبد و کیفیت غذا را کاهش می‌دهد. بنابراین فراموش نکنید که از این سینی‌ها به دقت مراقبت کنید تا لعاب آن از بین نرود.

یک راهکار عالی برای نگهداری از سینی فر این است که قبل از مصرف از کاغذهای روغنی در کف سینی استفاده کنید یا این که هنگام پخت غذاهایی که احتمال نشت روغن در آنها است، یک ورقه فویل آلومینیومی داخل سینی بیندازید به این ترتیب سینی دیگر نیاز به شستن ندارد.

تعمیر فر لاجرمانیا

نکات ایمنی برای نگهداری فر

هرگز هنگام استفاده فر درب آن را باز نگذارید. این کار سبب اتلاف انرژی می‌شود. همچنین فرهای گازی نسبت به فرهای برقی مصرف برق بسیار کمتری دارند و برای خانه بسیار باصرفه‌تر هستند.

مراقبت و نگهداری فر اجاق گاز بسیار مهم‌تر از نحوه استفاده آن است. در صورتی که از فر اجاق گازتان به درستی مراقبت نکنید به زودی باید هزینه‌های بسیاری را جهت تعمیرات و یا تعویض قطعات آن خرج کنید. فر و اجاق گاز وسایلی هستند که تا حد زیادی از لحاظ نگهداری به یکدیگر شباهت دارند. پس سعی کنید تمام مواردی که برای نگهداری اجاق گاز منزلتان در نظر میگیرد برای نگهداری فر نیز مد نظر داشته باشید. در صورتی که فر شما به صورت جداگانه از اجاق گازتان باشد نگهداری از آن تا حدی راحت‌تر است. از آن جایی که فرها وسایلی هستند که به شدت گرم می‌شوند بنابراین ممکن است خرده غذاهایی که درون آن ها باقی می‌مانند تبدیل به تکه‌های سوخته‌ای شوند که در اثر مرور زمان مانند یک لکه چربی به بدنه و دیواره آن بچسبند بنابراین نظافت این وسیله بسیار مهم است.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی فر خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر فر لاجرمانیا به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند.

02122737566

02177147330

6 thoughts on “نمایندگی فر لاجرمانیا

  1. sklep online گفت:

    Wow, amazing blog format! How lengthy have you ever
    been running a blog for? you make running a blog look easy.

    The full glance of your site is fantastic, as neatly
    as the content! You can see similar here najlepszy sklep

  2. Hi to all, as I am in fact eager of reading this blog’s post to be updated regularly.

    It contains pleasant material. I saw similar here: E-commerce

  3. Nice post. I was checking constantly this blog and I’m impressed!

    Extremely helpful information particularly the last part :
    ) I care for such information much. I was seeking this
    certain information for a long time. Thank you and best of
    luck. I saw similar here: E-commerce

  4. Hello! Do you know if they make any plugins to help with SEO?
    I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords
    but I’m not seeing very good gains. If you know of
    any please share. Thanks! You can read similar text here: GSA Verified List

  5. GSA List گفت:

    Hey there! Do you know if they make any plugins to assist with
    Search Engine Optimization? I’m trying to get my website to rank for some targeted keywords but I’m not seeing very
    good results. If you know of any please share.
    Thanks! I saw similar blog here: List of Backlinks

  6. AA List گفت:

    Hey! Do you know if they make any plugins to assist with Search Engine Optimization? I’m
    trying to get my blog to rank for some targeted keywords but I’m not
    seeing very good success. If you know of any please share.
    Kudos! I saw similar article here: Scrapebox List

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *