اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز لتو, نمایندگی اجاق گاز لتو

تعمیر اجاق گاز لتو

تعمیر اجاق گاز لتو 

تعمیر اجاق گاز لتو یکی از نیازهای ضروری در زندگی همه‌ ی ما به حساب می‌ آید که نمایندگی اجاق گاز لتو این مشکل را برای ما حل کرده.

همانطور که می‌ دانید اجاق گاز یکی از اساسی‌ و ضروری ترین وسایل زندگی و آشپزخانه به شمار می‌ آید و به جرات می‌ توان گفت که پخت و پز  امری بسیار مهم و ضروری در هر خانه‌ ای می‌ باشد و تاثیر بسزایی در سلامتی افراد دارد، از این رو خراب شدن اجاق گاز موجب اختلال در زندگی همه‌ ی ما می‌ شود.

برای تعمیر این وسیله ضروری و اساسی باید از نیرو های مجرب و متخصص در زمینه تعمیر اجاق گاز لتو استفاده کنید در غیر این صورت ممکن است زیان‌ ها و صدمات جبران ناپذیری به وسیله شما وارد شود که این امر منجر به صرف هزینه زیادی در این زمینه خواهد شد.

آشنایی با تعمیر اجاق گاز لتو

ممکن است هنگام استفاده از اجاق گاز برای آن مشکلاتی پیش بیاد که شما مجبور به تعمیر تخصصی آن توسط تعمیرکار حرفه ای شوید.

برای مثال؛ هنگام استفاده از این وسیله ممکن است، پیلوت اجاق گاز خاموش شود که این مشکل ممکن است به دلیل این باشد که مقدار گازی که به پیلوت می‌ رسد کم است یا اینکه هوای زیادی به مخلوط کُن وارد شده.

بهتر است تعمیر اجاق گاز را به دست متخصصین با تجربه بسپارید که آنها برای رفع این مشکل، شعله پیلوت را به درستی تنظیم می‌ کنند و یا اینکه صفحه محفظه را کمی می‌ بندند.

همچنین ممکن است مشعل‌ های فوقانی اجاق گاز لتو روشن نشوند که طبق تشخیص متخصصان حرفه‌ ای نمایندگی اجاق گاز لتو دلیل این امر این است که پیلوت یا سوراخ‌ های مشعل مسدود شده باشد

که شما برای رفع این مشکل باید سوراخ‌ های مشعل اجاق گاز لتو را به وسیله یک برس باریک به خوبی تمیز کنید، همچنین برای تعمیر اجاق گاز در این حالت بهتر است نازل پیلوت را توسط تعمیرکاران تمیز یا تعویض کنید.

همچنین ممکن است پیلوت خاموش باشد که برای رفع این مشکل باید پیلوت را روشن کنید.

در هنگام استفاده از اجاق گاز لتو ممکن است شعله دود کند علت این مشکل این است که در مخلوط گاز و هوا مقدار گاز زیاد باشد برای رفع این مشکل باید مقدار گاز را کم کنید و در صورتی که طبق نظر متخصصان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز نازل آن گشاد شده باشد باید در اولین فرصت آن را تعویض نمایید.

همچنین ممکن است که شعله مشعل خیلی بلند باشد که در این حالت باید برای تعمیر گاز مقدار گاز و هوار را توسط تعمیرکاران کم کنید.

یکی دیگر از مشکلاتی که در هنگام استفاده از این اجاق گاز ممکن است پیش بیاید این است که فر اجاق گاز روشن نمی‌ شود که طبق نظر کارشناسان دلیل این امر این است که شعله پیلوت خاموش است و یا اینکه تایمر در وضع صحیح تنظیم نشده باشد در این حالت برای تعمیر اجاق گاز، تعمیرکار باید پیلوت را روشن کند و یا اینکه تایمر فر را تنظیم کند.

همچنین در هنگام استفاده از اجاق گاز لتو ممکن است که فر در درجه حرارت تنظیم شده، نگهداری نشود که برای تعمیر اجاق گاز در این حالت بهتر است با نمایندگی مجاز تک ریپیر تماس بگیرید.

البته علت این مشکل طبق نظر متخصصان این است که ترموستات فر به درستی تنظیم نشده باشد و یا ممکن است مربوط به مشکل در ترموکوپل و بوبین اجاق گاز لتو باشد.

یکی از مشکلات دیگری که ممکن است در هنگام استفاده از اجاق گاز پیش بیاید این است نوک مشعل‌ ها زرد رنگ می‌ سوزد که برای تعمیر اجاق گاز لتو در این حالت صفحه مخلوط کن را کمی باز کنید و همچنین بهتر است فاصله نازل تا لوله رابط را به درستی تنظیم کنید.

تعمیر اجاق گاز لتو

نمایندگی اجاق گاز لتو

نمایندگی اجاق گاز لتو یکی از با سابقه ترین نمایندگی‌ ها در تهران و حومه محسوب می‌ شود و می‌ توان گفت که سالهاست با ارائه خدمات به برند لتو در بین مشتریان خود از محبوبیت خاصی برخوردار است.

لازم به ذکر است که برند لتو یکی از با کیفیت ترین و معتبر ترین برندهای محصولات لوازم خانگی در دنیا به شمار می‌ آید. نمایندگی اجاق گاز لتو توانسته است با فناوری روز دنیا تمام خدمات سرویس و تعمیر اجاق گاز لتو را به بهترین نحو ممکن عهده دار شود.

نمایندگی اجاق گاز لتو با دارا بودن یکسری ویژگی‌ های خاص از جمله خدمات دهی سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین به دلیل دارا بودن شعب متعدد در سراسر تهران و حومه یکی از بهترین مراکز خدمات پس از فروش می باشد که آماده ی ارائه ی خدمات در حضور مشتری است.

همچنین به دلیل آشنایی کامل کارشناسان و تکنسین‌ های زبده به تمام نقاط ضعف و قوت اجاق گاز، در صورت بروز هر گونه مشکل قادر هستند که در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه قطعات را تعمیر کنند.

لازم به ذکر است که کارشناسان بیشتر سعی خود را در تعمیر قطعات دارند به جای آنکه آنها را تعویض کنند.

بنابراین می‌ توان گفت از ویژگی‌ های بارز نمایندگی اجاق گاز لتو این است که تمامی کارشناسان و تکنسین‌ های فعال در نمایندگی بسیار ماهر هستند به طوری که هرساله با گذراندن دوره های آموزشی و آشنایی با محصولات جدید قادر هستند هر گونه مشکل را برطرف کنند.

تعمیر اجاق گاز

 

راهنمای خدمات پس از فروش اجاق گاز لتو

جالب است بدانید درصورتی که تاریخ برگه گارانتی اجاق گاز لتو نگذشته باشد شما می‌ توانید در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه، از مزایا و تعهدات نمایندگی رسمی لتو بهره مند شوید.

اما در صورتی که برگه گارانتی گم یا تاریخ ان تمام شده باشد دیگر نمی‌ توانید از خدمات پس از فروش اجاق گاز لتو استفاده کنید در این صورت باید با مرکز تعمیرات تک ریپیر تماس بگیرید و بهترین راه را برای تعمیر و یا سرویس اجاق گاز لتو انتخاب کنید.

بنابراین نمایندگی اجاق گاز لتو با بیش از نیم قرن تجربه و دارا بودن تکنسین های مجرب و آموزش دیده در زمینه تعمیر اجاق گاز قادر است بهترین خدمات را با قیمت مناسب و در اسرع وقت به مشتریان عزیز خود ارائه دهد.

همچنین از ویژگی ‌های ممتاز نمایندگی اجاق گاز لتو این است که از قطعات اصلی و اورجینال لتو استفاده می‌ کند که باعث افزایش طول عمر اجاق گاز لتو خواهد شد، بنابراین می‌توان گفت که انتخاب این نمایندگی برای شما عزیزان بسیار مقرون به صرفه می‌ باشد.

با پر کردن فرم زیر یا برقراری تماس با شماره های موجود و شرح خرابی دستگاه مورد نظرتان، مشاوران ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل اعزام می نمایند:

 [gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

شماره های تماس:

مرکز: 88592650-021

شمال: 22737566-021

جنوب: 55810742-021

شرق: 77169195-021

غرب: 44287993-021

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *