اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز مبله

تعمیر اجاق گاز مبله

 

تعمیر اجاق گاز مبله و نمایندگی اجاق گاز مبله امروزه به عنوان یکی از نیازهای ضروری به شمار می‌آید زیرا اجاق گاز از وسایل ضروری و پرخطر آشپزخانه محسوب می‌شود. بنابراین در صورت خرابی آن باید با کارشناس متخصص و ماهر در این زمینه در ارتباط باشد.

چندین نوع گاز در بازار موجود میباشد که میتوان به رومیزی و مبله اشاره کرد.

تعمیر اجاق گاز مبله:

لازم به ذکر است که اجاق گاز مبله دارای ساختار و اجزایی می‌‍‌باشد که اختلال در هر قسمت آن ممکن است مشکلاتی را در زندگی همه‌ی ما به وجود بیاورد و زندگی ما را مختل کند همانطور که می‌دانیم اجاق گاز مبله یکی از وسایل ضروری جهت پخت و پز در هر خانه محسوب می‌شود. بهتر است بدانید که برای تعمیر اجاق گاز مبله باید از نیروهای متخصص و ماهر در نمایندگی اجاق گاز مبله استفاده کنید. برای مثال در هنگام کار با اجاق گاز ممکن است پیلوت خاموش شود که برای تعمیر اجاق گاز مبله باید شعله پیلوت توسط تعمیرکاران نمایندگی اجاق گاز مبله به درستی تنظیم شود. همچنین ممکن است مشعل‌های فوقانی اجاق گاز روشن نشوند که دلیل این مشکل این است که پیلوت خاموش است که باید سعی کنید پیلوت را روشن کنید.

در بسیاری از مواقع ممکن است برای شما این اتفاق افتاده باشد که شعله وزش داشته باشد و صدا کند که برای تعمیر اجاق گاز مبله باید اول علت آن را بررسی کنید سپس اقدام به رفع آن کنید. این مشکل ممکن است به دلیل این باشد که نسبت هوا به گاز در مخلوط زیاد است که برای رفع آن باید صفحه مخلوط کن را کمی ببندید. یکی دیگر از مشکلاتی که در هنگام استفاده از اجاق گاز ممکن است پیش بیاید این است که نوک مشعل‌ها زرد رنگ بسوزد که دلیل این مشکل به خاطر این است که نسبت هوا در مخلوط کم می‌باشد که برای تعمیر اجاق گاز مبله در این حالت باید تعمیرکاران نمایندگی اجاق گاز مبله صفحه تنظیم مخلوط کن را کمی باز کنند و فاصله نازل تا لوله رابط را به درستی تنظیم کنند.

یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که در هنگام استفاده از اجاق گاز مبله ممکن است پیش بیاید این است که فر آن روشن نشود، که این مشکل دلایل مختلفی را ممکن است داشته باشد مثلا شعله پیلوت خاموش باشد و یا اینکه تایمر در وضع صحیح تنظیم نشده باشد که برای تعمیر اجاق گاز مبله در این حالت باید شعله پیلوت را روشن و تایمر در یک وضع درستی تنظیم کنید. همچنین ممکن است که فر در درجه حرارت تنظیم شده نگهداری نشود که برای تعمیر اجاق گاز مبله در این حالت باید ترموستات فر را به درستی تنظیم کنید.

همچنین ممکن است اجاق گاز شما نشتی و یا اتصال نامناسب داشته باشد برای تعمیر اجاق گاز مبله در این حالت باید دوشاخه اجاق گاز را از پریز درآورید تا جریان برق قطع شود و باید سعی کنید کلاهک شعله و شبکه آهنی شعله‌ایی که مشکل‌دار است را بردارید و سیم‌های قطع شده و مشکل دار پیدا کنید و آن‌ها را تعمیر کنید و جریان برق آنها را دوباره وصل کنید. اگر با انجام این کارها مشکل برطرف نشد باید فندک اجاق گاز را بررسی کنید  و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. لازم است بدانید که بعضی مواقع ممکن است تجمع چربی و یا وجود تکه‌های خوراکی در بیشتر مواقع باعث روشن نشدن اجاق گاز و مسدود شدن جریان گاز می‌شوند برای رفع این مشکل باید سعی کنید توری روی شعله را بردارید و کلاهک آن را خارج کنید و محل را به خوبی با سرکه یا آب گرم به خوبی تمیز کنید.

تعمیر-اجاق-گاز-مبله

تعمیر-اجاق-گاز-مبله

 

نمایندگی اجاق گاز مبله:

نمایندگی اجاق گاز مبله با داشتن یکسری ویژگی‌های خاص از جمله ارائه خدمات در منزل و تعمیرات حتی در روزهای تعطیل برای رفاه مشتریان آماده به خدمت می‌باشد. و با داشتن کارشناسان و تکنیسین‌های مجرب و کارآزموده که هر ساله با دوره‌های آموزشی جدید دانش خود را به روز می‌کنند قادر است خدماتی با بالاترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان برای مشتریان محترم خود ارائه دهد همچنین جالب است بدانید که نمایندگی اجاق گاز مبله با ارائه گارانتی تعمیرات توانسته است از این نظر خیال مشتریان عزیز خود را آسوده کند، به این صورت که کارشناسان نمایندگی اجاق گاز مبله پس از بررسی و تعمیر اجاق گاز مبله در صورت تعویض قطعات آن گارانتی خواهند کرد.

همچنین با داشتن شعب متعدد در سراسر تهران می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل کار یا منزل شما کارشناس مربوطه را اعزام کند، جالب است بدانید که نمایندگی اجاق گاز مبله قادر است با خودروی مجهز خود در محل مورد نظر شما حاضر شود که دیگر نیازی به جابجایی و انتقال اجاق گاز نداشته باشید. بهتر است بدانید که با توجه به اینکه اجاق گاز جزء لوازم پر خطر آشپزخانه محسوب می‌شود و در گذر زمان ممکن است دچار خرابی و فرسودگی شود بنابراین حضور یک متخصص کارآزموده و مجرب برای تعمیر اجاق گاز مبله بسیار ضروری و مهم می‌باشد. برای مثال ممکن است هر مدل گاز و همچنین هر مدل تولید کننده با توجه به کیفیت قطعات آنها یکسری مشکلات خاص خود را داشته باشند یعنی بعضی برندها ممکن است همیشه مشکل خرابی ترموکوپل را داشته باشند که در این صورت بهتر است همیشه با یک متخصص گاز در ارتباط باشید بهتر است بدانید که نمایندگی اجاق گاز مبله پشتیبانی تولید کنندگان داخلی و خارجی را عهده‌دار می‌باشد.

جالب است بدانید که نمایندگی اجاق گاز مبله به دلیل دارا بودن متخصصان زبده که به تمام نقاط قوت و ضعف تعمیر اجاق گاز مبله آشنا می‌باشند و درکوتاه‌ترین زمان سعی دارند که تعمیرات قطعات را انجام دهند و در صورت برطرف نشدن مشکل قطعات را تعویض می‌کنند. لازم به ذکر است که نمایندگی اجاق گاز مبله برای تعویض از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می‌کند که باعث افزایش طول عمر اجاق گاز مبله شما خواهد شد. بنابراین می‌توان گفت نمایندگی اجاق گاز مبله با ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب می‌تواند برای شما عزیزان بسیار مقرون به صرفه نیز باشد.

تعمیر اجاق گاز

تعمیر اجاق گاز

جهت تعمیر گاز خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177166615

02188592650

 [gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *