تعمیرات یخچال سینور, یخچال فریزر

تعمیرات یخچال سینور

تعمیر یخچال سینور

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1drqt3′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-criorb’ admin_preview_bg=”]

تعمیرات یخچال سینور

برای تعمیرات یخچال سینور مراجعه به مراکز مختلف نتایج متفاوتی خواهد داشت لذا باید در انتخاب این مراکز دقت نمود. اگرچه به اعتقاد برخی تعمیر یخچال سینور کاری ساده می باشد اما وجود تکنولوژی های پیشرفته مختلف در تولید محصولات این برند سبب شده تا کار تعمیر یخچال سینور بسیار سخت شود.

فناوری های مختلف مورد استفاده در یخچال باعث ایجاد مراکز تخصصی تعمیرات یخچال سینور شده تا بهترین خدمات و با بیشترین کیفیت به مردم ارائه شود.

این تفاوت بین مراکز است که سبب می شود تا برخی از مردم از تعمیر یخچال سینور راضی باشند و برخی دیگر نارضایتی خود را اعلام کنند.

برای تعمیرات یخچال سینور تجهیزات مختلفی نیاز است. این تجهیزات کمک می کند تا مرکز تعمیر یخچال سینور بتواند تمامی اجزای معیوب دستگاه را درست کند و نیاز به مراجعه به سایر مراکز نباشد.

بنابراین بهترین تجهیزات در تعمیرات یخچال سینور نقشی اساسی داشته و به اندازه ی یک تکنسین ماهر می تواند روی کار تعمیر تاثیر گذار باشد.

خدماتی که مرکز تعمیر یخچال سینور ارائه می دهد توسط کارشناسان وی ارائه خواهد شد.

این خدمات بسته به تخصص و کارایی کارشناسان متفاوت می گردد و لذا می بایست برای تعمیر یخچال سینور از تکنسین قوی استفاده کرد.

نتایج متفاوت در هنگام تعمیرات یخچال سینور سبب شده تا مردم روی تجهیزات مرکز و تکنسین آن حساس تر شوند و دقت فراوانی در انتخاب آن کنند.

با این روند مرکزی موفق تر است که بتواند این دو پارامتر در کنار هم داشته باشد و با آن نیاز مردم را تامین نماید.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-gwiew7′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-سینور.jpg’ attachment=’19579′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-f3n0tj’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-criorb’ admin_preview_bg=”]

نکات مهم در ارتباط با خرید یخچال فریزر
  1. هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی دقت فرمایید ؛ یخچال فریزری را انتخاب نمایید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد و میزان مصرف برق هر دستگاه الکتریکی بر روی صفحه مشخصات فنی آن حک شده است .
  2. حتما از محافظ برق هنگام استفاده از یخچال استفاده نمایید .
  3. برای شروع به کار یخچال پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره ۴ قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل ۳ ساعت خالی و با دربسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
  4. در یخچالهایی که برفک میزند باید سریعا برفک زدایی شود ، در غیر این صورت برودت به مرور زمان کم میشود .
  5. هرگز با وسایل نوک تیز اقدام به کندن یخ نکنید زیرا جنس اواپراتور از آلومینیوم است و به سادگی سوراخ و گاز یخچال خارج میشود .
  6. قرار دادن یخچال یا فریزر در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  7. حداقل ۲ سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر برای گردش هوا باید حداقل به اندازه ۲۰ سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
  8. از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال و بدون درپوش مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
  9. برای تمیز کردن یخچال فریزر حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-b0eqmv’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-یخچال-سینور.jpg’ attachment=’19577′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://takrepair.com/2020/07/09/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d9%81%d8%b1%db%8c%d8%b2%d8%b1/’ target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9pekfb’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7slxh3′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-56g85j’ admin_preview_bg=”]

تعمیر یخچال سینور

با توجه به شناخت مراکز تعمیرات یخچال سینور مردم بهتر می توانند انتخابی دقیق و هوشمندانه داشته باشند و مسلما نتایج این کار به سطح استاندارد ها نزدیک تر خواهد بود.

لذا برای تعمیر یخچال سینور بهتر است این انتخاب دقیق باشد تا رضایت مردم بدست آید.

تلاش برای نظارت مشتریان روی کار مرکز تعمیرات یخچال سینور یکی از دلایلی است که سبب شده این مرکز خدمات خود را در منزل ارائه دهد.

خدماتی که در منزل و با نظارت مشتریان ارائه می شود سبب افزایش بازدهی تعمیر یخچال سینور شده و به همین دلیل مورد استقبال مشتریان و خانوار ها قرار گرفته است.

همچنین در صورتی که بتوان حجم زیادی از کار را در منزل انجام داد، دیگر نیاز به حمل وسایلی همچون یخچال نخواهد بود.

مرکز تعمیرات یخچال سینور برای این کار از مشاورینی استفاده کرده است که وظیفه ی ردیابی مشکل را بر عهده دارند.

با این روش مشاوران تا حدودی از نقص دستگاه مطلع شده و لذا برای تعمیر یخچال سینور، کارشناسان را به صورت مجهز عازم منازل مشتریان خواهند کرد.

روند تعمیرات یخچال سینور در این روش تا چندین ساعت کاهش می یابد و زمان کمتری از مشتریان برای این کار تلف خواهد شد.

ارائه ی خدمات شبانه روزی در مرکز تعمیر یخچال سینور از جمله خدماتیست که موجب می شود تا اغلب مردم بتوانند از آن بهره ببرند و محدودیتی در این خصوص نداشته باشند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل یخچال شما تکنسین مربوطه را برای تعمیرات به محل مورد نظرتان اعزام میکنند:

شماره تماس:

شمال 22737566-021 

غرب 44287993-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-4x62tz’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-1wiwd3′][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *