تعمیر یخچال آرامش, یخچال فریزر

تعمیر یخچال آرامش

تعمیر یخچال آرامش

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cgjgcr’ admin_preview_bg=”]

مرکز تعمیر یخچال آرامش

برای تعمیر یخچال آرامش بهتر است ابتدا درباره ی نحوه ی تعمیر و نوع نقص اطلاعاتی کسب کرد. مشتریانی که از اطلاعات کاملی در زمینه ی تعمیرات یخچال آرامش بهره می برند، بخش اعظمی از مشکلات پس از تعمیر را نخواهند داشت.

این مشکلات مربوط به اشتباهاتی خواهد بود که در حین تعمیر یخچال آرامش ایجاد می شود.

بنابراین افزایش دانش درباره ی نحوه ی تعمیر یخچال آرامش کمک زیادی به کاهش آسیب به دستگاه خواهد کرد.

تعمیرات یخچال آرامش در مراکز بر دو پایه و روش استوار است. روش اول با اعزام کارشناسان به محل همراه است که اغلب برای رفع نقص های جزئی بوده و کمک زیادی به کاهش هزینه های مشتریان خواهد کرد.

در صورتی که تعمیرات یخچال آرامش به این شیوه انجام نشد، کارشناسان قطعات یا دستگاه را برای بررسی بیشتر و استفاده از تجهیزات کامل تر به مرکز ارسال می کنند.

تعمیر یخچال آرامش به شیوه ی دوم به صورت محدود انجام می شود اما گاه اجتناب ناپذیر خواهد بود.

بسیاری از کسانی که تعمیرات یخچال فریزر  آرامش را برعهده دارند می بایست تخصص کافی در این زمینه داشته باشند و لذا مراکز مجاز از آموزش در کنار تجربه استفاده می کنند.

آموزش برای شناخت کامل محصولات برند آرامش کمک می کند تا تعمیر یخچال آرامش در نهایت دقت انجام شود و اغلب مردم نیز خدمات بهتری دریافت کنند.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-gr1njv’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-یخچال-آرامش-1.jpg’ attachment=’21418′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-g872jf’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cgjgcr’ admin_preview_bg=”]

طرز صحیح تمیز کردن یخچال فریزر آرامش

قفسه، کشو و هر قسمت جداشدنی دیگر یخچال را بیرون بیاورید

بهتر است برای تمیز کردن جاهای مختلف یخچال، نظیر قفسه و کشو که نیاز به زحمت بیشتری هم دارد، آن‌ها را از یخچال جدا کرده و بیرون آورده و به صورت کامل با آب و مایع ظرفشویی شستشو دهید.

 قفسه، کشو و دیگر سطوح را با دست بشویید

بیشتر چیزهایی که از یخچال جدا شده، در ماشین ظرفشویی جا نمی‌شود. در عوض، می‌توان آن‌ها را با مقداری کف صابون و یک اسفنج یا برش شستشو داد. این کار را برای تمام قطعاتی که می‌توان از یخچال فریزر جدا کرد انجام دهید.

  • هرگز قفسه شیشه‌ای سرد یخچال را با آب گرم نشویید. تغییر دمای ناگهانی می‌تواند موجب خرد شدن شیشه شود. در عوض، از آب سرد استفاده کنید یا بعد از جدا کردن قفسه‌ی شیشه‌ای مدتی اجازه دهید تا دمای آن به دمای اتاق برسد و سپس اقدام به شستشوی آن کنید.
  • برای تمیز کردن لکه‌های سنگین که به سختی پاک می‌شوند می‌توانید از آب داغ و آمونیاک استفاده کنید. مقدار کمی آمونیاک را در آب داغ حل کرده تا رقیق شود (با نسبت ۱:۵) و قبل از شستشوی وسیله مورد نظر، آن را خیس کنید و سپس با محلول شستشو دهید.
  • مطمئن شوید که قفسه، توری و غیره، قبل از گذاشتن در یخچال فریزر کامل خشک شده باشند.

 پاک کردن داخل یخچال فریزر با محلول پاک کننده

برای تمیز کردن لکه‌های بزرگ و مقاوم دست به کار شده و سطوح باقیمانده را با یک دستمال یا اسفنج، تمیز کنید.

  • احتمالا شما نمی‌خواهید، به خاطر وجود مواد غذایی و جذب بو توسط آن‌ها، از صابون یا پاک کننده‌های شیمیایی در داخل یخچال استفاده کنید. در عوض، می‌توانید یکی از محلول‌های تمیز کننده طبیعی زیر را انتخاب کنید:
    • ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین و حدود ۱ لیتر آب داغ
    • ۱ قسمت سرکه سیب با ۳ قسمت آب داغ
  • برای لکه‌های بسیار سخت، از خمیر دندان سفید کننده استفاده کنید. خمیر دندان سفید کننده به عنوان یک پاک کننده ساینده عمل کرده و بوی خوبی را نیز از خود منتشر خواهد کرد.

 تمیز کردن داخل درهای یخچال فریزر

اگر یخچال شما دارای قفسه بندی داخل درب می‌باشد و مرتبا از آن استفاده می‌شود، مطمئن شوید که کامل آن را تمیز کرده‌اید. برای تمیز کردن این ناحیه نیز می‌توانید از یک تمیز کننده شیمیایی یا چیزی ملایم‌تر (مانند محلول ذکر شده در بالا) استفاده کنید.

خشک کردن قفسه‌ها قبل از گذاشتن داخل یخچال

با یک دستمال تمیز، هر قطره آب باقیمانده روی قفسه را کامل تمیز کرده و سپس آن را داخل یخچال فریزر در جای خود قرار دهید.

برگرداندن مواد غذایی به داخل یخچال

ظرف‌ها، شیشه‌ها و قوطی‌ها را تمیز کرده و به جای خود در یخچال برگردانید. دوباره تاریخ انقضا مواد فاسد شدنی را قبل از گذاشتن در یخچال بررسی کنید.

تمیز کردن خارج یخچال

پاک کردن تمام سطوح بیرونی یخچال، جلو، پشت، کناره‌ها و بالا.

  • یخچال را کمی به جلو بکشید تا به کناره‌ها دسترسی داشته باشید. برای جلوگیری از خش افتادن کف چوبی یا پاره شدن سطح از ریل چرخ‌دار یا یک زیرانداز نرم استفاده کنید.
  • تمام سطوح خارجی یخچال را با یک دستمال و پاک کننده‌های چندمنظوره پاک کنید. (از مقداری کف مایع ظرفشویی هم می‌توان استفاده کرد)
  • اگر سیم پیچ یخچال شما در پشت آن نصب شده است، در تمیز کردن دقت کنید که در قسمت بعدی به آن خواهیم پرداخت.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-aabiwb’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-آرامش-1.jpg’ attachment=’21417′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-97u2cr’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7vgdqj’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5p1dnf’ admin_preview_bg=”]

تعمیرات یخچال آرامش

هزینه تعمیر یخچال آرامش بر اساس خدماتی که ارائه می شود تعیین شده و افرادی که از ارائه ی فاکتور خودداری می کنند نمی توانند مورد اعتماد باشد.

برای تعمیرات یخچال خدمات و قطعات مختلفی استفاده می شود که روشن کردن این خدمات برای مشتریان سبب می شود تا آن ها اطلاعات کاملی درباره ی روند تعمیر بدست آورند.

این کار زمانی اهمیت می یابد که مشتریان از پرداخت هزینه خودداری کرده و خدمات را نادیده می گیرند.

به همین دلیل ارائه ی فاکتور برای پرداخت هزینه با نرخ های مصوب کمک می کند تا شفاف سازی کاملی بعد از تعمیر یخچال آرامش برای مشتریان انجام شود.

روش هایی که تعمیرات یخچال آرامش را تحت تاثیر قرار می دهد استفاده از کارشناسان متعهد و مجرب می باشد.

کارشناسانی که مسئولیت تعمیر یخچال آرامش را برعهده دارند اغلب خدمات متعددی را ارائه داده و سپس با ارائه ی تعهد نامه، کیفیت کار خود را تضمین خواهند کرد.

این روش برای ایجاد اطمینان در بین مردم بوده تا با خیالی راحت و آسوده خدمات تعمیر یخچال آرامش را دریافت کنند.

البته در این موارد آنچه اهمیت دارد تعمیرات یخچال آرامش بدون ایجاد نقص در دستگاه است و ارائه ی تضمین نیز به همین دلیل خواهد بود.

با این کار امکان تعمیر مجدد یخچال کاهش می یابد و مشتریان می توانند با دریافت سرویس های دوره ای از حجم آسیب های وارده به دستگاه جلوگیری کنند.

تعمیر یخچال آرامش به این شیوه اگرچه دقت زیادی را می طلبد اما می توان اعتماد مشتریان را بدست آورد و به همین دلیل در مرکز تعمیرات یخچال آرامش استفاده می گردد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان به تکنسین مربوطه ارجاء داده تا برای تعمیرات به محل مورد نظر شما اعزام شوند:

شماره تماس:

مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *