تعمیرات یخچال سیلوان, یخچال فریزر

تعمیرات یخچال سیلوان

تعمیرات یخچال سیلوان

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-efnokt’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cngq4t’ admin_preview_bg=”]

تعمیرات یخچال سیلوان

تعمیرات یخچال سیلوان با روش های کم هزینه سبب می شود تا این خدمات به شیوه ای جدید نیاز های افراد را بر طرف کند. تعمیر یخچال سیلوان جزو نیاز های اصلی مردم می باشد و بعد از خرید این محصول به یک دغدغه ی مهم تبدیل می گردد.

برای رفع آن مردم به دنبال خدمات پس از فروش برای تعمیرات یخچال سیلوان هستند و این خدمات در مراکز معتبر ارائه می گردد.

برخی از مردم برای تعمیر یخچال سیلوان شیوه های قدیمی تری را استفاده می کنند که مراجعه به تعمیر کاران محلی یکی از آن هاست.

این کار سبب می شود تا از خدمات به روز و استاندارد بی بهره بمانند که در گذر زمان تاثیرات زیادی می گذارد.

به دلیل اینکه تعمیرات یخچال سیلوان تغییرات زیادی پیدا نموده و این امر به دلیل وجود تکنولوژی های پیشرفته در تولید این محصولات می باشد، تعمیر کاران محلی و غیر حرفه ای هرگز آموزشی در این باره ندیده اند و لذا در تعمیر یخچال سیلوان به مشکل بر می خورند.

بنابراین بهتر است قبل از هر چیز برای دریافت خدمات تعمیر یخچال سیلوان به دنبال مراکز به روز و با خدمات استاندارد بود.

استاندارد های تولید روز به روز تغییر می کند و مراکزی که بتوانند برای تعمیرات یخچال سیلوان خود را با این تغییرات وفق دهند در اولویت و جایگاه بهتری قرار خواهند گرفت.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-i5jfdp’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-سیلوان.jpg’ attachment=’19559′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-g69mjx’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-efnokt’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cngq4t’ admin_preview_bg=”]

محل صحیح قرار دادن یخچال فریزر

محل قرار گیری یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.

یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد یخچال فریزر تاثیر می‌گذارد.

در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.

قبل از دور انداختن یخچال قدیمی خود درب های آن را جدا نموده و قفسه‌های آن را جایگذاری نمایید تا کودکان نتوانند براحتی داخل آن شوند.

جهت جلوگیری از برق گرفتگی دستگاه یخچال فریزر باید از طریق سیم زمین با زمین اتصال داشته باشد. عدم رعایت اتصال صحیح باعث برق گرفتگی خواهد بود.

در صورت عدم درک صحیح روش وصل کردن سیم زمین و یا داشتن هرگونه شک و شبهه در اتصال صحیح آن با یک برقکار تماس حاص فرمایید.

یخچال را در مجاورت دستگاه های حرارت زا همچون گاز، شوفاژ و آب گرمکن قرار ندهید.

برای جریان یافتن مناسب هوا، لوله های پشت یخچال فریزر خود را حداقل سالی دوبار گردگیری کنید.

از قرار دادن غذاهای داغ در یخچال خودداری کنید.

روی غذاها را با درب یا محافظ های مخصوص بپوشانید، چراکه بخار متصاعد از آن ها به ایجاد برفک بیشتر منجر شده که برای آب کردن آن ها باید انرژی زیادی مصرف شود.

از مصرف پارچه و ورق های نایلونی بر روی طبقات یخچال فریزر و نیز چسباندن ظروف به یکدیگر که مانع جریان مناسب هوا می گردند خودداری نمایید.

شروع به کار دستگاه: برای آغاز کار دستگاه، پس از اتصال به برق بگذارید یخچال حداقل 3 ساعت به صورت خالی کار کرده تا برودت آن به میزان کافی برسد.

تمیز کردن یخچال: فراموش نکنید که یکی از مهمترین عوامل تأثیرگذار در خرابی وسایل برقی منجمله یخچال، خاک گرفتن آن ها، قرار گرفتن در مکان های خاک گرفته و نیز کثیف شدن آن هاست. بنابراین حتماٌ هرچندوقت یکبار یخچال خود را به جلو کشیده و زیر آن را تمیز نمایید. همچنین بدنه بیرونی و فضای داخلی یخچال را نیز می توانید با محلول آب و جوش شیرین شستشو دهید. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی و نیز در امان ماندن از خطر برق گرفتگی بهتر است زمان تمیز کردن داخل یخچال آن را از برق بکشید.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-aebzj1′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-یخچال-سیلوان.jpg’ attachment=’19560′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8uzqul’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-peh0t’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6m4v6l’ admin_preview_bg=”]

تعمیر یخچال سیلوان

برای تعمیر یخچال سیلوان بهتر است افراد به این مراکز مراجعه کنند تا صدمات کمتری دیده و در هنگام تعمیر، خدمات با کیفیت بیشتری را بدست آورند.

علاوه بر شناخت یک مرکز خوب بهتر است مشتریان درباره ی تکنسین آن مجموعه شناخت داشته باشند.

مسلما خدماتی که برای تعمیرات یخچال سیلوان ارائه می شود توسط این افراد فنی بوده و لذا تخصص آن ها روی کار تعمیر تاثیر گذار است.

مراکزی که برای تعمیر یخچال سیلوان از کادر فنی مجرب و با سابقه استفاده می کنند می توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشند.

به کار گیری کادر فنی مجرب هزینه ی بالایی برای مرکز تعمیرات یخچال سیلوان به همراه خواهد داشت و این مراکز برای جلب رضایت مشتری حاضر به پرداخت این هزینه خواهند بود.

لذا بهتر است قبل از هر چیز برای تعمیر یخچال سیلوان این مراکز را شناسایی نمود که از روی جایگاه و اعتبار آن ها در میان مردم کاملا قابل تشخیص هستند.

مراجعه به مرکز تعمیرات یخچال سیلوان از طریق شماره تماس هایی که منتشر کرده است، ممکن است.

این مرکز با استفاده از این خدمات توانسته نیاز های مشتریان را در زمان کم پاسخ دهد.

به کار گیری نیرو ها برای تعمیر یخچال سیلوان در تمامی ساعات شبانه روز نگرانی ها را کاهش داده و سبب شده تا مردم از زمان های خالی خود برای این کار استفاده کنند.

جهت تعمیرات یخچال سیلوان بهتر است مراکز به صورت شبانه روزی و در تمامی روز های هفته بدون تعطیلی خدمات خود را ارائه دهند زیرا حجم درخواست ها در ساعات اداری کاهش خواهد یافت و توزیع بهتری برای ارائه ی خدمات صورت می گیرد.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام میکنند:

شماره تماس:

غرب 44287993-021   

مرکز 88592650-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *