نمایندگی یخچال دیپوینت, یخچال فریزر

نمایندگی یخچال دیپوینت در تهران

نمایندگی یخچال دیپوینت در تهران-تعمیرات یخچال دیپوینت

[av_textblock av_uid=’av-awmuab’][/av_textblock]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-4o3mwz’ admin_preview_bg=”]

تعمیرات یخچال دیپوینت در تهران 

تیم کارشناسی نمایندگی یخچال دیپوینت در تهران علاوه بر تایید از لحاظ تجربه در زمینه ی تعمیرات یخچال دیپوینت از بهترین کادر این مرکز برای اعزام بوده و نگرانی از این بابت افراد را تهدید نخواهد کرد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در منزل مزیت های مختلفی دارد که مهم ترین آن عدم جا به جایی این وسایل است.

در واقع وجود آپارتمان های متعدد و کوچک در تهران منجرب این شده که باید تعمیرات درون منازل افراد و بدون جا به جایی باشد.

به همین خاطر در سال های اخیر خدمات تعمیرات یخچال دیپوینت در منازل انجام شده و تنها در موارد معدودی باید انتقال وسایل به مرکز صورت گیرد.

با اینکه نمایندگی یخچال دیپوینت در تهران بهترین کارشناسان خود را برای این کار انتخاب می کند اما خانوار ها نیز می توانند روی کار ایشان نظارت داشته و بهترین عملکرد را شاهد باشند.

برای تعمیرات یخچال دیپوینت استفاده از قطعات سالم حرف اول را می زند که با این نظرات امکان تخلف به صفر خواهد رسید.

اهدافی که نمایندگی یخچال دیپوینت در تهران دنبال می کند سبب شده تا بسیاری از نیاز های افراد سنجیده شده و سپس برای ارائه ی خدمات اقدام شود.

این کار علاوه بر کاهش در حجم هزینه های نمایندگی، موجب تسریع روند تعمیرات یخچال دیپوینت خواهد شد.

[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-firun7′]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-یخچال-دیپوینت.jpg’ attachment=’19667′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-dzaw7n’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-cdrkb7′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-4o3mwz’ admin_preview_bg=”]

ویژگی نمایندگی یخچال دیپوینت در تهران

سرویس دهی در تمامی روزهای هفته

از مزایای این شرکت میتوان میتوان به سرویس دهی در هر روز هفته حتی در روزهای تعطیل هم اشاره کرد.

تعیین زمان سرویس دهی

و از دیگر مزیت های شرکت میتوان به تعیین زمان سرویس دهی توسط شما اشاره کرد ، تعمیرکاران قبل از اینکه برای تعمیر  یخچال شما بیایند با شما تماس گرفته و ساعتی را که شما در منزل هستید را با شما فیکس میکنند و اعزام میشوند.

مدت زمان کوتاه تعمیرات

مدت زمان تعمیر یخچال به خرابی دستگاه هم مربوط میشود اما تعمیرکاران ما با تجربه بالایی که از تعمیر دارند تمام سعی خود را میکنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن یخچال فریزر شما را تعمیر کنند .

استفاده از قطعات اورجینال

نمایندگی تعمیر دیپوینت چون به صورت مجاز و با تاییده ی از صنف تعمیر کاران ارائه خدمت میکند تمامی قطعاتی که استفاده میکند در صورت خرابی  از بابت استفاده از قطعات اورجینال خیال شما راحت باشد.همچنین قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات  را تنها مراکز مجاز از طریق شرکت تهیه کرده و استفاده از قطعات فابریک موجب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد. این در حالیست که تعمیر کاران غیر مجاز به این قطعات دسترسی نخواهند داشت.

تعمیرات در محل

با جابه جایی یخچال فریزر  احتمال اینکه ضربه ای به آن وارد شود و مشکل آن بیشتر شود هست از این رو دیگر مثل قدیم نیازی نیست شما  خود را به نمایندگی ارسال کنید بلکه تکنسین های ماهر ما به منزل شما می آیند و یخچال را در منزل و جلوی چشمان شما تعمیر میکنند و تا جایی که ممکن است قطعاتی را که مشکل دارند را تعمیر میکنند تا تعویض.

هزینه های متعارف در نمایندگی

هزینه هایی که برای تعمیر یخچال دیپوینت دریافت میشود به میزان خرابی و نقص فنی دستگاه شما متفاوت میباشد اما نکته قابل اهمیت این است که تمامی هزینه ها منصفانه بوده و تحت نظارت شرکت و نمایندگی است.

حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها زیر نظر اتحادیه میباشد.

تجربه و تخصص تکنسین های تعمیر

تمامی تکنسین های نمایندگی دیپوینت با بیش از 10 سال سابقه کاری و کسب تجربه و با گذراندن دوره های تعمیرات برند دیپیونت و گرفتن مدرک معتبر در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دیپوینت آپدیت و به روز هستند و از بابت تعمیر و علم به روز انها با خیال راحت دستگاه قابل تعمیر خود را به دست انها بسپارید تا مثل روز اول آن را تعمیر کنند.

دیپوینت به عنوان یک برند معروف که طرفداران زیادی دارد توانسته بخش زیادی از کیفیت و خلاقیت را در تولید محصولات خود پیاده کند.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-8snacj’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-یخچال-دیپوینت-1.jpg’ attachment=’19666′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-7pigr7′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-633evn’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-4o3mwz’ admin_preview_bg=”]
علت عدم ایجاد سرمایش در یخچال چه چیز می تواند باشد؟

  1. دماسنج یخچال خود را بررسی نمایید: در این حالت شما باید ابتدا عقربه دماسنج یخچال خود را بررسی کنید. با استفاده از این عقربه می توانید دمای یخچال خود را کاهش دهید. توجه داشته باشید در این مواقع باید دماسنج یخچال و فریزر را باهم بررسی کنید، زیرا ممکن است برودت موجود در فریزر باعث خنک ماندن یخچال شما شده و شما را از نقص موجود در یخچال خود غافل سازد. لازم به ذکر است شما باید این کار را برای فریزر خود نیز انجام دهید.

نکته: دمای داخل یخچال باید بین ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد و دمای فریزر آن باید در دمایی بین ۱۵- تا ۱۸- درجه سانتیگراد قرار داده باشد.

  1. منافذ موجود در یخچال را وارسی کنید: شما باید منافذ موجود بین فریزر و یخچال را بررسی کرده و حتی لوله تخلیه را که برای خارج کردن یخ و تخلیه مواد زائد به کار می رود چک نمایید.

توصیه می شود در مواقع بررسی یخچال لوله تخلیه را در اولویت خود قرار داده و در صورت رویت مواد زائد آن را تخلیه نمایید. این مواد زائد ممکن موجب اختلال در یخچال شما شود.

  1. از سالم بودن درب یخچال خود اطمینان حاصل فرمایید: در این حالت برای آنکه از سالم بودن درب یخچال مطلع شوید می توانید روشی ساده را به کار ببرید. به این صورت که با قرار دادن یک برگ کاغذ در بین درب یخچال و یخچال می توانید این کار را انجام دهید. سپس کاغذ موجود را به سمت بیرون بکشید. در این حالت اگر با کشیدن کاغذ متوجه اصطکاک شوید این مسئله گویای ان است که درب یخچال شما سالم بوده و مشکلی از این بابت متوجه آن نیست.

توصیه: شما باید این عمل را برای تمام نواحی درب یخچال انجام دهید. اگر در جایی متوجه شدید هیچ اصطکاکی بین کاغذ و درب یخچال ایجاد نشد این به منزله آن است که درب یخچال شما دارای نقض بوده و لاستیک درب تعویض گردد.

  1. اجزای یخچال خود را وارسی نمایید: در این حالت شما با استفاده از یک مولتی متر می توانید جریان برق مختلف مختلف یخچال از قبیل سوئیچ درب، تایمر و ترموستات یخ زدای و فن اواپراتور را امتحان کرده و اتصالات احتمالی را پیدا نمایید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای یخچال فریزر شما میتوانید با نمایندگی یخچال دیپوینت در تهران تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان برای حل مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را به محل اعزام کنند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه شما کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان برای حل مشکلتان تکنسین مربوطه را به محل مورد نظرتان اعزام میکنند:

شماره تماس:

شمال: 22737566

شرق: 77147330

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *