ماشین لباسشویی, نمایندگی لباسشویی زاروتی

نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی

نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی-نمایندگی لباسشویی زاروتی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-fu6il6′]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-ماشین-لباسشویی-زاروتی.gif’ attachment=’10535′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-ed2v56′][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1a2uh6′]
[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-aegh6i’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی

نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی یکی از مراکز ارائه دهنده ی خدمات پس از فروش این برند بوده که پس از خرید افراد می توانند به آن مراجعه کنند.آنچه خدمات

نمایندگی لباسشویی زاروتی را از دیگر مراکز متمایز کرده است، تعهد به انجام کار صحیح و بدون اشکال است.

در واقع مردم با مراجعه برای نصب به نمایندگی لباسشویی زاروتی خواستار نصب استاندارد این محصول هستند تا بتوانند عملکرد بهتری را از آن شاهد باشند.

معمولا نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی نیز با خدمات مختلفی علاوه بر نصب ماشین لباسشویی پذیرای مشتریان خواهد بود.

در این میان نمایندگی لباسشویی زاروتی اطلاعات تکمیلی را در خصوص نحوه ی استفاده از دستگاه در اختیار مشتریان قرار می دهد که حجم زیادی از مشکلات را در این زمینه کاهش خواهد داد.

در واقع با در اختیار گذاشتن اطلاعات از سوی نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی می توان از تمامی برنامه های شست و شوی دستگاه بهترین استفاده را کرد.

این که چطور و در چه زمانی باید از برنامه های شست و شو استفاده نمود یکی از اطلاعاتی است که نمایندگی لباسشویی زاروتی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

همچنین زمان تخلیه ی دستگاه نیز اهمیت دارد و از طرفی شیر های ورودی و خروجی نیز باید به درستی به دستگاه نصب شده و در جای مناسب قرار بگیرند.

نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی بخشی از این خدمات را برای جلوگیری از تعمیر زود هنگام دستگاه و عملکرد درست آن ارائه می دهد.
[/av_textblock]
[/av_one_full]

[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرگاه-زاروتی-1.gif’ attachment=’10515′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-9ej6je’][/av_image]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7bq2dm’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-62e4dm’ admin_preview_bg=”]

ایرادات و کد خطا های لباسشویی زاروتی

زاروتی یکی از برند های محبوب در عرصه ی لوازم خانگی است که طرفداران خاص خود را در ایران دارد و مدل های مختلف ماشین لباسشویی این برند در خانه ی بسیاری از مردم یافت می شود.

البته این برند به این دلیل محبوبیت بالایی را کسب کرده که اقدام به تولید انواع ماشین های لباسشویی برحسب نیاز مشتری، وزن شستشوی لباس و کارایی های متفاوت، جهت ارتقای کیفیت کرده است.

با اینکه لباسشویی های برند زاروتی از نظر کیفی مقام بالایی دارند، اما نوع و میزان استفاده از آنها در بالا رفتن طول عمر و کارایی دستگاه بسیار موثر است.

به همین دلیل، وقتی پس از گذشت سال ها استفاده ایرادی داخلی یا خارجی برای دستگاه رخ می دهد باید به فکر چاره بود.

گاهی اوقات ایرادات لباسشویی زاروتی، خود را در قالب کد خطا بر روی صفحه نمایشگر یا همان دیس پلی نشان می دهند.

بسیاری از کد های خطا مربوط به لباسشویی زاروتی با سایر ماشین های لباسشویی مشابه هستند اما در عین حال می توانند تفاوت هایی هم با هم داشته باشند.

بعد از دیدن هر نوع ارور در صفحه ی نمایشگر و عدم توانایی جهت رفع ارور آن می توانید برای حل این مشکلات و همچنین تعمیر لباسشویی زاروتی با نماینگی لباسشویی زاروتی تماس بگیرید.

همین الان می توانید برای سرویس و عیب یابی ماشین لباسشویی و سپس تعمیر ماشین لباسشویی و انجام بررسی های بیشتر با کارشناسان تک ریپیر در نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی ارتباط برقرار کنید.

از جمله کد خطاهای معمول و رایج در لباسشویی زاروتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Error E1:
ایراد: مشکل در ورودی آب یا عدم آبگیری

راه حل: در مرحله ی اول شلنگ ورودی آب را از دستگاه باز کنید و داخل شلنگ را تمیز بشویید، تا هر گونه رسوب از داخل شلنگ پاک شود.

فیلتر و دریچه ورودی آب لباسشویی را نیز با کمک برس و آب تمیز کنید.

سپس مجددا شلنگ را به صورت استاندارد و بدون پیچ خوردگی روی دستگاه متصل نمایید.

در آخر شیر ورودی متصل به دستگاه را بررسی کنید و مطمئن شوید که شیر آب باز است و به حد کافی در جریان است.

اگر همچنان این مشکل حل نشد، احتمال نقص در برد ماشین لباسشویی، سنسور جریان و شیر برقی در دستگاه وجود دارد.

در این مواقع که مشکلات تخصصی پیش می آید با تک ریپیر درارتباط باشید. تکنسین های ما در نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی مشکل شما را برطرف می ‌کنند.

Error E4:

ایراد: وارد شدن آب بیش از حد مجاز به دستگاه یا سرریز شدن آب

راه حل: در این مواقع ماشین لباسشویی برای جلوگیری از نشتی و آبریزی، عملکرد پمپ تخلیه را فعال می‌کند. برای حل این مشکل عملکرد شیر ورودی را بررسی کنید و سپس یکبار ماشین لباسشویی زاروتی را ریست کنید.

در صورتی که همچنان مشکل ادامه داشت، برای بررسی عملکرد سنسور جریان لباسشویی زاروتی، برد الکتریکی، شیر برقی لباسشویی و سایر اجزای سیستم آبگیری با ما تماس بگیرید.

Error E6:

ایراد: عدم وجود ولتاژ مناسب برق یا نوسانات برقی

راه حل: این نوسانات می‌تواند به علت افت جریان در شبکه اصلی برق یا نقص در سیم کشی داخلی لباسشویی اتفاق بیافتد.

برای حل مشکل ابتدا از سلامت پریز متصل به لباسشویی اطمینان حاصل کنید یا اگر از محافظ استفاده می‌کنید، سلامت آن را بررسی کنید.

حالا یکبار لباسشویی زاروتی را ریست کنید. اگر همچنان ارور روی صفحه نمایش باقی مانده است با ما برای عیب یابی و تعمیر تماس بگیرید.

Error E12:

ایراد : اختلال در ارتباط برد اصلی و سیستم لباسشویی

راه حل : عدم سیگنال بین برد و سیم و اتصالات ، مدار برد برای حل مشکل فقط یکبار لباسشویی را ریست کنید.

اگر همچنان مشکل ادامه داشته باشد، یعنی مشکلی فنی در قسمت برد و سیم کشی‌های لباسشویی زاروتی وجود دارد.

در چنین مواقعی با ما تماس بگیرید. همکاران ما در تک ریپیر مشکل شما را سریعا برطرف خواهند کرد.

چگونه ماشین لباسشویی زاروتی را ریست کنیم؟

ریست کردن ماشین لباسشویی زاروتی بسته به نوع و مدل آن تفاوت هایی دارد.

در مدل‌های جدید دکمه ‌ای مخصوص ریست کردن در ماشین‌های لباسشویی وجود دارد. اما ریست کردن تمامی مدل‌های ماشین لباسشویی یک راه حل مشترک دارند.
برای ریست کردن ماشین لباسشویی زاروتی کافیست دستگاه را خاموش کنید و از برق بکشید.

پس از آن ۱ الی ۲ دقیقه صبر کنید و مجددا لباسشویی را به برق بزنید و دکمه start را فشار دهید تا این وسیله مجددا راه اندازی شود.

با توجه به اینکه برند ماشین لباسشویی شما زاروتی میباشد شما میتوانید از توضیحات ارائه شده برای کد های خطا یا ارور های روی صفحه نمایشگر ماشین لباسشویی تان از آنها استفاده کنید و نتیجه مطلوبی بگیرید در غیر اینصورت، سوالات فنی و پیشرفته خودتان را از تک ریپیر پرسیده و برای رفع مشکلتان با نمایندگی لباسشویی زاروتی در تماس باشید.

نمایندگی لباسشویی زاروتی

برای نصب ماشین ابتدا نمایندگی لباسشویی زاروتی کارشناسان خود را به محل فرستاده تا خدمات مختلف را بدون نیاز به جا به جایی ماشین لباسشویی ارائه دهد.

این که اطلاعاتی تنها به صورت شفاهی و بدون انجام عملیات از سوی نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی ارائه شود، کمک چندانی به روند کار نکرده و نصب توسط افراد غیر متخصص مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

لذا کارشناسان برای نصب دستگاه از طرف نمایندگی لباسشویی زاروتی به محل اعزام می شوند تا خدمات را به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار دهند.

لازم به ذکر است که با این کار می توان عملکرد دستگاه را نیز بعد از نصب سنجید و تمامی کار هایی را که مشتریان می بایست برای کار با دستگاه انجام دهند را برای آن ها تشریح کرد.

حجم اطلاعات ارائه شده نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی به حدی است که اغلب باید توسط مشتریان به صورت عملی نیز انجام شود تا بهتر بتوانند نحوه ی کار با دستگاه را درک کنند.

اغلب خریداران بعد از این کار به سرویس های مختلفی نیز نیاز دارند که نمایندگی لباسشویی زاروتی این خدمات را ارائه خواهد داد.

بررسی عملکرد دستگاه توسط کارشناسان نمایندگی ماشین لباسشویی زاروتی طی دوره های مختلف شش ماهه تا یک ساله از حجم نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی می کاهد.

در واقع با این سرویس ها می توان اشکالات جزئی به وجود آمده در دستگاه را کاهش داد و این کار برای کاهش نیاز به تعمیر ضروری خواهد بود.

نمایندگی لباسشویی زاروتی با ارائه ی خدمات مختلف و بارز و مسئولیت پذیر بودن کارشناسان خود در میان مردم شناخته شده است.

برای ثبت درخواست خود در این نمایندگی مبنی بر خدمات پس از فروش لباسشویی زاروتی، فرم زیر را پر کنید یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

شماره تماس:

غرب 44287993-021   

شمال 22737566-021

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-e0v9m’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-b67a2′][/av_image]
[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *