تعمیر لباسشویی پارس, ماشین لباسشویی, نمایندگی لباسشویی پارس

نمایندگی لباسشویی پارس

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایندزیت

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-mbo23i’]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-k9xy9a’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی لباسشویی پارس

نمایندگی لباسشویی پارس با تکنسین های دوره دیده و مجرب در کوتاه ترین زمان ممکن ایراد دستگاه را به درستی تشخیص داده و برای تعمیر لباسشویی پارس، اقدامات لازم را اتخاذ می کنند.

این برند با کیفیت ایرانی به همت جوانان ایرانی با تولید انواع لوازم خانگی توانسته بخش اعظمی از نیاز مشتریان را برطرف سازد و محصولات با طول عمر و دوام بیشتر را به مشتریان عرضه نماید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پارس مسئولیت نصب و نگهداری لوازم خانگی را از سوی مدیریت این شرکت کسب کرده تا مشتریان بدون دغدغه بتوانند برای خرید اقدام کنند.

همچنین نمایندگی تعمیرات لباسشویی پارس با مراجعه مشتریان، ضمانت نامه ی کیفی کالا را ارائه می دهد که برای لوازم خانگی برقی الزامیست.

بسیاری از خریداران ماشین لباسشویی تمایل دارند تا به بهترین برنامه های شست و شو دست یابند و با استفاده از آن به نحوی از خدمات بیشتری بهره مند شوند.

لباسشویی پارس با به کار بردن این تجهیزات درون ماشین لباسشویی به یکی از مدرن ترین محصولات این برند تبدیل شده است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پارس نیز برای ارائه ی این محصولات به مشتریان از کارشناسان فنی کمک می گیرد.

مسلما شناخت انواع ماشین لباسشویی کاری سخت است که نمایندگی تعمیر لباسشویی پارس با کمک کارشناسان خود اطلاعات مختلف هر کدام را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

با مراجعه به نمایندگی ماشین لباسشویی پارس می توان از قیمت هایی که در سایر فروشگاه ها عرضه می شود، کم کرد و به نازل ترین قیمت برای خرید رسید.

این امر به دلیل عدم وجود واسطه میان شرکت و نمایندگی ماشین لباسشویی پارس است که سبب افزایش میزان رضایت مشتریان نیز خواهد شد.

تعمیر لباسشویی پارس

برای تعمیر لباسشویی پارس راه های زیادی پیشنهاد می شود و برخی تصور می کنند که چون شرکت پارس یک شرکت ایرانی است، تعمیر کاران محلی و غیر حرفه ای نیز از عهده ی تعمیرات لباسشویی پارس بر می آیند.

این باور عامیانه و تصور غلط موجب می شود تا تعمیرات لباسشویی پارس به مشکل بر خورده و افراد آن را به گردن عدم کیفیت محصول بیاندازند.

این در حالیست که برای تعمیرات لباسشویی پارس می بایست روش های رایج را کنار گذاشت و از متخصصین با تجربه و حرفه ای کمک گرفت.

در این راستا مراکز مجازی مانند تک ریپیر برای تعمیر لباسشویی راه اندازی شده اند که به صورت تضمینی کار تعمیر را انجام می دهند.

متخصصین این مجموعه با گذراندن دروه های آموزشی به روز و پیشرفته، بیشترین اطلاعات را در زمینه ی تعمیر لباسشویی پارس بدست آورده و از تمامی کد های خطا در این محصول آگاهی دارند.

وجود این روش تعمیر لباسشویی پارس سبب شده تا کمترین خطا در تعمیر رخ دهد و مردم نیز باور کنند که برند ایرانی پارس در کیفیتی معادل برند های خارجی در حال رقابت است.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-6m7pa’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-لباسشویی-پارس-2.jpg’ attachment=’14151′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-gpobou’][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-fb9rm6′]
[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-dpixni’ admin_preview_bg=”]

سوالات متداول در مورد خرابی ماشین لباسشویی پارس:

چرا بدون اینکه چرخه ی شستشو شروع بشود، دستگاه، آب را تخلیه می کند؟

به نظر می رسد ماشین لباسشویی آب را تغذیه می کند، لباسشویی آبگیری می کند، آب هم وارد دستگاه میشود و بعد بدون اینکه چرخه ی شست و شو شروع بشود، آب را تخلیه می کند.

این مشکل اغلب به خاطر شلنگ تخلیه رخ می دهد که شلنگ تخلیه کوتاه است یا خیلی با فاصله از پمپ قرار دارد. در واقع آب انحراف مسیر می دهد.

لباسشویی من روی زمین می چرخد، آیا چیز ساده ای است که من بتوانم کنترل کنم؟

بله هست، شما باید پایه های ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا ببینید که تنظیم هستند. پایه های عقبی اغلب به صورت خودکار تنظیم میشوند، ببینید که این پایه ها گیر نکرده باشند و راحت بتوانند بالا پایین بروند.

پایه های جلویی را می توانید با پیچ گوشتی مطابق با سطحی که دارید تنطیم و تراز کنید. سعی کنید تا جای امکان لباسشویی نزدیک به زمین باشد.

ماشین لباسشویی من آب می دهد، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده و شیر تخلیه پاره نشده باشد.

اگر هیچ کدام از اینها نبود یک تکه مقوا کوچکتر از سایز لباسشویی تان ببرید و لباسشویی را روی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید سپس این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

آیا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر از آن هایی که دربشان از بالا باز میشود؟

بله. در حقیقت قیمت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود کمی بالاتر نسبت به مدل هایی است که دربشان از بالا باز می شود، ولی طی سال ها مصرف با توجه به میزان مصرف آب و مواد شوینده و زمان خشک کردن این هزینه ها کاهش می یابد.

آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی شما وارد می شود، ترکیب آب سرد و گرم خانه تان است. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند.

مشکل می تواند از شیر تغذیه آب ورودی باشد که در مسیر ورودی آب گرم انسدادی رخ داده باشد.

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود، تا آنجایی لباس بریزید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه شستو شو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهد که نسبت مواد شوینده را برای حجم لباسی که دارید می شویید، زیاد بریزید. سعی کنید مواد شوینده را کمتر بریزید.

نگران مشکل ماشین لباسشویی پارس خود نباشید زیرا:

همکاران مجرب ما در زمان تعیین شده با مراجعه به محل، برای برطرف کردن مشکل لباسشویی شما و تعمیر ماشین لباشویی بدون انتقال به تعمیرگاه انجام می دهند.

در صورت نیاز نیز فقط قطعه معیوب دستگاه شما به تعمیرگاه انتقال داده شده و توسط همکاران با تجربه و مجرب ما در تک ریپیر مشکلات ماشین لباسشویی به صورت تخصصی رفع می شوند.
[/av_textblock]

[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-لباسشویی-پارس.jpg’ attachment=’14150′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://takrepair.com/2018/04/12/%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3/’ target=’_blank’ title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-cn06ta’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-14ypla’]
[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-9nulcu’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی تعمیرات لباسشویی پارس در تهران:

شمال تهران
نمایندگی لباسشویی پارس در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، انرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران
نمایندگی لباسشویی پارس در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران
نمایندگی لباسشویی پارس در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

غرب تهران
نمایندگی لباسشویی پارس در غرب تهران شامل مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریاشهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

برای استفاده از خدمات پس از فروش تک ریپیر از جمله تعمیرات ماشین لباسشویی پارس می توانید فرم زیر را پر کنید یا با شماره هایی که قرار دادیم تماس بگیرید.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

شماره های تماس:

شمال: 22737566-021

شرق: 77166615-021

مرکز: 88592650-021

جنوب: 55810742-021

غرب: 44287993-021

[/av_textblock]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-sp6j2′]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-77-1.jpg’ attachment=’4065′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-62flla’][/av_image]
[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *