ماشین لباسشویی, نمایندگی لباسشویی مجیک شف

نمایندگی لباسشویی مجیک شف

نمایندگی لباسشویی مجیک شف

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-m0br4c’]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kl548s’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی لباسشویی مجیک شف

نمایندگی لباسشویی مجیک شف انواع لباسشویی را در طرح و رنگ های مختلف تولید می کند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد که در صورت بروز هر گونه مشکل برای این لباسشویی می توانید از مرکز تعمیر لباسشویی مجیک شف درخواست کمک کنید.

نمایندگی لباسشویی مجیک شف برای اطمینان خاطر مشتریان از کیفیت و اصل بودن کالای فروخته شده، خدمات مختلفی از قبیل نصب و راه اندازی انواع مدل های لباسشویی را که مطابق با سلیقه مشتریان خریداری شده است را بر عهده دارد.

همچنین هنگام خرید لباسشویی برگه گارانتی محصول به مشتری ارائه می گردد تا بتواند از انواع مزایا و خدمات دهی لباسشویی مجیک شف بهره مند گردد.

این مرکز ارائه هنده ی خدمات پس از فروش جهت سرویس دستگاه برای دسترسی سریع تعمیر کاران به محل سکونت مشتریان جهت حل مشکلات دستگاه، شعب معتددی در سراسر تهران دارد.

زمانی که مشتریان برای رفع عیوب دستگاه تماس می گیرند، مشاوران آنها را راهنمایی می کنند تا از میزان هزینه دستگاه مطلع شوند، به این ترتیب مشتری قبل از مراجعه ی حضوری تکنسین ها قیمت خرابی و تعمیر دستگاه خود را می داند و می تواند بهترین تصمیم را بگیرند.

با توجه به این که نحوه صحیح استفاده از انواع مدل های لباسشویی تاثیر بسزایی در کاهش خرابی دستگاه دارد تکنسین های مجیک شف نکات مهمی را در زمینه نگهداری لباسشویی به مشتریان توصیه می کنند که عملی شدن آن توسط مصرف کنندگان تا حدود زیادی می تواند از پرداخت هزینه های خرابی لباسشویی پیشگیری کند.

نمایندگی لباسشویی مجیک شف جهت تعمیرات برند های مختلف لباسشویی، برای کاهش هزینه های مصرف کنندگان به آنها توصیه می کند در صورت مشاهده کوچکترین صدای غیر عادی فورا به فکر رفع آن باشد زیرا همین ایراد کوچک در گذر زمان هزینه تعمیر را بیشتر می کند.

تعمیر لباسشویی مجیک شف 

تعمیر لباسشویی مجیک شف به صورت حرفه ای در مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی مجیک گوناگونی با بیش از یک دهه سرویس دهی توانسته است بهترین تکنسین ها را که در زمینه های مختلف محصولات خانگی با تجربه و متعهد هستند جمع آوری کند.

تعمیر لباسشویی مجیک شف در تعمیرگاه تخصصی با برگزاری دوره های تخصصی برای تکنسین های حرفه ای موجب سهولت بخشی به تعمیرات لباسشویی مجیک شف و انواع دستگاه های به تولید رسیده شده است.

زمانی که مشتریان برای رفع عیب و نقص دستگاه های خریداری شده با تک ریپیر تماس می گیرند مشاوران به صورت تلفنی آنها را راهنمایی می کنند تا در صورتی که مشکل دستگاه جدی نباشد به صورت تلفنی آن را حل کنند.

در صورتی که مشکل پیش آمده برای لباسشویی جدی باشد تعمیرکار حرفه ای که از سرعت عمل بالایی برخوردار است ظرف مدت زمان کوتاهی به محل سکونت مشتری اعزام می شود تا به تعمیر لباسشویی مجیک شف پرداخته و مشکل دستگاه در همان مکان برطرف گردد.

با توجه به این که نوع تعمیرات لباسشویی مجیک شف و سرویس لباسشویی نقش مهمی در افزایش یا کاهش طول عمر دستگاه ایفا می کند به مصرف کنندگان توصیه می شود هنگام بروز مشکل برای دستگاه کار را به تعمیرکاران با تجربه مجیک شف بسپارند تا با صرفه جویی در میزان وقت و هزینه دستگاه مانند روز اول به آنها تحویل داده شود.

هدف از تعمیر لباسشویی مجیک شف و تعمیرات لباسشویی مجیک شف در نمایندگی لباسشویی مجیک شف به صورت تخصصی تعویض قطعه می باشد و تمامی کارشناسان و تعمیر کاران در این زمینه تلاش می کنند تا مشکل دستگاه را با پایین ترین قیمت و بدون تعویض قطعه برطرف سازند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-jo6k70′]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-لباسشویی-مجیک-شف.jpg’ attachment=’14257′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-hgju18′][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-fn30cs’]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-edupj0′ admin_preview_bg=”]

سوالات متداول در مورد خرابی ماشین لباسشویی مجیک شف و تعمیر لباسشویی مجیک شف:

به نظر می آید که ماشین لباسشویی آب را تغذیه می کند، آب داخل ماشین هم میشود و بعد بدون اینکه چرخه شست و شو شروع بشود، آب را تخلیه می کند.

این مشکل اغلب به خاطر شلنگ تخلیه است که شلنگ تخلیه کوتاه است یا خیلی با فاصله از پمپ است. در واقع آب انحراف مسیر می دهد.

لباسشویی من روی زمین می چرخد، آیا چیز ساده ای است که من بتوانم کنترل کنم؟

بله هست؛ شما باید پایه های ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا ببینید که تنظیم هستند. پایه های عقبی اغلب به صورت خودکار تنظیم می شوند، ببینید که این پایه ها گیر نکرده باشند و راحت بتوانند بالا پایین بروند.

پایه های جلویی را می توانید با پیچ گوشتی مطابق به سطحی که دارید تنطیم کنید.

بهتر است تا جای ممکن، لباسشویی نزدیک زمین باشد.

ماشین لباسشویی من آب می دهد، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده و شیر تخلیه پاره نشده باشد.

اگر هیچ کدام از اینها نبود، یک تکه مقوا کوچکتر از سایز لباسشویی تان ببُرید و لباسشویی را روی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید.

این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

آیا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر از آن هایی که دربشان از بالا باز میشود؟

بله، در حقیقت قیمت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود کمی بالاتر نسبت به مدل هایی است که دربشان از بالا باز می شود ولی طی سال های مصرف با توجه به میزان مصرف آب و مواد شوینده و زمان خشک کردن این هزینه ها کاهش می یابد.

آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی هست ترکیب آب سرد و گرم خانه ی شماست. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند.

مشکل می تواند از شیر تغذیه آب ورودی باشد، که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد.

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود، تا آنجایی لباس بریزید که نیاز نباشد آن ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه ی شست و شو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهدکه مواد شوینده زیاد بریزید برای حجم لباسی که دارید می شویید. سعی کنید شوینده را مناسب با اندازه ی لباس ها بریزید.

سرویس و پشتیبانی ماشین لباسشویی در تهران:

1- همواره به ظرفیت ماشین توجه داشته باشید و به هیچ وجه لباس زیادی را داخل لباسشویی نریزید.

2- بهتر است مواد شوینده را مستقیما روی لباس‌ها نریزید بلکه به میزان لازم ماده شوینده را در مخزن مخصوصش بریزید.

3- همچنین بهتر است هر چند وقت یک بار، بدون ریختن لباس در دیگ ماشین لباسشویی، یک ماده‌ ی حلال کلسیم را داخل دیگ ریخته و ماشین لباسشویی را روشن کنید.

چرخیدن دیگ بدون لباس و به همراه ماده‌ ی حلال کلسیم، سبب پاک‌ شدن رسوبات ماشین لباسشویی می‌ شود.

4- قبل از شستن لباس‌ ها، دکمه‌ ی لباس‌ های دکمه‌ دار و زیپ لباس‌ های زیپ‌ دار را ببندید.

نگران مشکل ماشین لباسشویی مجیک شف خود نباشید:

تکنسین های مجرب و دوره دیده ی ما در زمان مقرر شده با مراجعه به محل، برای برطرف کردن مشکل لباسشویی شما و تعمیر لباسشویی مجیک شف بدون انتقال به نمایندگی تعمیرات انجام می دهند.

در صورت نیاز فقط قطعه معیوب شما به تعمیرگاه انتقال داده شده و همکاران با تجربه و مجرب ما به صورت تخصصی مشکلات ماشین لباسشویی شما را رفع می کنند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-لباسشویی-مجیک-شف.jpg’ attachment=’14256′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=’manually,https://takrepair.com/’ target=’_blank’ caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-cbrbak’][/av_image]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-bi3a7w’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-9l5pss’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی لباسشویی مجیک شف در مناطق مختلف تهران:

شرق تهران

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مجیک شف در شرق تهران شامل مناطق تهران نو، تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

غرب تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک شف در غرب تهران شامل مناطق سعادت آباد، شهرک غرب، آریا شهر، آیت الله کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران

نمایندگی تعمیر لباسشویی مجیک شف در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

جنوب تهران

نمایندگی تعمیرلباسشویی مجیک شف در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

شما می توانید برای درخواست خود مبنی بر تعمیر لباسشویی مجیک شف از نمایندگی لباسشویی مجیک شف، فرم زیر را پر کنید یا با شماره های درج شده تماس بگیرید.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

شماره های تماس:

شرق: 77166615-021

غرب: 44287993-021

مرکز: 88592650-021

شمال: 22737566-021

جنوب: 55810742-021

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7662lo’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-77-1.jpg’ attachment=’4065′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-6awtcc’][/av_image]
[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *