دسته‌بندی نشده

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی 

مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی را در این مقاله به صورت کامل شرح میدهیم و این مرکز مشتری پسند ترین خدمات پس از فروش و مشاورۀ حین فروش را داراست و در این امر چندین سال تجربه و مهارت یافته است. با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که نمایندگی لباسشویی ما متفاوت است؛

تعدد شعبه های نمایندگی تعمیر لباسشویی به مشتری این امکان را می دهد که در کمال راحتی و آسانی و کمترین میزان صرف وقت، به بهترین نوع خدمات و نزدیک ترین ِ آن به منزل یا محل کار  خود دسترسی داشته باشد.

همچنین شایان ذکر است که همۀ کارمندان و تعمیرکاران و متخصصان ما از بهترین ها در زمینۀ شغلی خود هستند که ساختار تمامی ماشین های لباسشویی را به خوبی می شناسند و برای بالا بردن هر چه بیشتر سطح دانش، معلومات و توانایی های خود، همه ساله در دوره ها و کارگاه های تخصصی آموزشی داخل و خارج از کشور شرکت می کنند، تا ما بتوانیم بهترین و خاص ترین نوع از خدمت رسانی را برای شما عزیزان داشته باشیم.

همچنین لازم به یادآوری است که قیمت و هزینۀ ارائۀ خدمات نمایندگی تعمیرماشین لباسشویی ما نیز مناسب ترین و منصفانه ترین نوع قیمت گذاری است و این اطمینان را به شما می دهیم که شگفت زده تان خواهد کرد. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در این مقاله به صورت کامل شرح میدهیم.

همچنین میتوانید در ادامه با کلیک کردن روی لینک مقاله تعمیر لباسشویی آبسال را مطالعه کنید .

آموزش تعمیر ماشین لباسشویی
آموزش تعمیر ماشین لباسشویی

پاسخ به چند سوال کلیدی و مهم:

از آن جایی که می دانیم ممکن است برای مشتریان محترم قبل از مراجعه به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ما سوال هایی پیش بیاید، پیشاپیش به چندین سوال عمده و مهم که اکثر مشتری ها از ما می پرسند، در اینجا پاسخ می دهیم.

  1. هزینۀ تعمیرات به چه صورت و در چه زمانی باید پرداخت شود؟

شما هزینه را تنها و تنها پس از پایان یافتن کامل کار تعمیر یا بررسی پرداخت خواهید کرد. البته ممکن است برای تعمیرهایی که هزینۀ بسیار بالایی لازم دارند، مقداری پی پرداخت از مشتری دریافت شود.

  • نماینده ها و تعمیرکارهای متخصص و زبده، چه زمانی برای تعمیر و سرویس مراجعه خواهند کرد؟

متخصصان و کارمندان ما در زمانی که برای شما مناسب است و خودتان آن را تعیین کرده و به ما اطلاع داده اید، به منزل یا محل کار شما مراجعه خواهند کرد.

  • اگر همان مشکلی که به خاطر آن با نمایندگی تماس گرفته ایم، چند وقت بعد از تعمیر شدن دوباره به وجود بیاید، برای تعمیر محدد، دوباره هزینه دریافت می کنید؟

اگر دقیقاً همان مشکل قبل از پایان یافتن زمانی که در گواهی گارانتی (معمولا سه ماهه) درج شده است ایجاد شود، متخصصان و کارمندان ما دوباره به محل کار یا منزل شما مراجعه خواهند کرد، و بدون دریافت کردن هیچ هزینه ای، تعمیر وسیلۀ شما را مجددا انجام خواهند داد.

  • اگر به هر دلیلی، از خدمات و سرویس های نمایندگی شما راضی نبودیم، چه خواهد شد؟

معمولاً بعید است که این اتفاق در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ما رخ دهد؛ اما در صورت بروز چنین اتفاقی هم، کارشناسان و متخصصان ما به سرعت مسئله را بررسی می کنند و رضایت شما را کاملا جلب خواهند کرد.

  • آیا می توانیم خودمان قطعه یا وسیله ای را که خراب شده است تهیه کنیم و به تعمیر کارهای شما بدهیم؟

بله، این امکان وجود دارد. فقط به یاد داشته باشید ما ضمانتی در برابر کیفیت کالایی که شما خریده اید، نخواهیم داشت؛ اما قطعات و لوازم خودمان دارای گارانتی اصالت و کیفیت هستند.

  • نمایندگی شما قطعه ها و لوازم را به تنهایی به فروش می رساند؟

خیر. قطعات فقط بعد از مراجعۀ کارشناس به منزل یا محل کار شما و عیب یابی دستگاه به فروش می رسد و روی دستگاه ماشین لباسشویی شما نصب خواهد شد.

دربارۀ گارانتی ماشین لباسشویی و دیگر وسایل خود به یاد داشته باشید که …

حتما شما هم نیاز خواهید داشت که زمانی از گارانتی های محصولاتی که می خرید استفاده کنید. به این منظور این مورد ها را همیشه به خاطر داشته باشید:

معمولاً محصولی را که شما می خرید، چندین و چند شرکت مختلف گارانتی می کنند. ولی شما طبیعتاً هنگام خرید، یک شرکت را برای ارائۀ خدمات پس از فروش انتخاب می کنید که کد ثبت محصولتان و شمارۀ تماس نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی داخل جعبۀ محصول است و فقط همان شرکتی که نامش داخل دفترچۀ راهنمای شما هست، خدمات نمایندگی پس از فروش محصول شما را به عهده دارد.

این شرکت خدماتی مثل نصب کردن رایگان و بدون دریافت هزینۀ کالا، فعال کردن و معتبر کردن گارانتی و تمدید آن، و همچنین تعمیرها و سرویس های دوره ای را برای شما انجام خواهد داد.

البته به یاد داشته باشید که این خدمات زمانی شامل شما و محصولتان خواهد شد که خودتان شخصا با شرکتی که محصول شما را گارانتی کرده تماس بگیرید و دربارۀ چگونگی روند کار صحبت کنید و به نتیجه برسید. زمنی هم که مدت گارانتی شما تمام شود و آن را تمدید نکرده باشید، یا کارت گارانتی خود را گم کنید و…، هزینه های تعمیر، نگهداری و سرویس های دوره ای از آن به بعد برای شما رایگان نخواهد بود و مشمول هزینه خواهید شد. زمان و مدت دورۀ هر گارانتی هم روی کارت های گارانتی محصولات نوشته می شود و زمان شروع گارانتی هر محصول، مثلاً ماشین لباسشویی، از زمان تولید آن توسط شرکت خواهد بود.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

ضمانت نامه ها و کارت های گارانتی بدون مهر و هولوگرام شرکت هیچ گونه اعتباری ندارند؛ پس در هنگام خرید، به این نکته هم بسیار دقت بفرمایید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی های مختلف

ماشین های لباسشویی از چه اجزای داخلی و ظاهری ای ساخته شده اند؟

  1. دوشاخه

دوشاخه های ماشین های لباسشویی انرژی برق را از پریز به کابل رابط دستگاه و بقیۀ بخش های آن منتقل می کنند. به طور معمول دوشاخه هایی که جریان برق آن ها 16 آمپر و کمتر از آن است، برای استفاده در ترکیب ماشین های لباسشویی مناسب و ایمن نیستند.

  • کابل رابط:

ماشین های لباسشویی جریان برق زیادی مصرف می کنند. بنابراین بهتر است برایشان از کابل های 2 در 2.5 (۵/۲×۲ ) استفاده کنید.

  • ترمینال

ترمینال اتصالات ماشین های لباسشویی را امنیت می بخشد و همچنین بدنۀ آن را از این اتصالات حفظ و عایق می کند. جنس این ترمینال ها در ماشین های لباسشویی اغلب از کائوچو یا پلاستیک است و به قسمتی از بدنه وصل شده است که جایش را با پیچ و مهره ای در پشت بدنه محکم و سفت می کنند.

  • کلیدهای روشن و خاموش

در ماشین لباسشویی ها معمولاً کلیدها روشن و خاموش جزوی از تایمر آن هستند و مستقل نیستند.

  • لامپ اطلاع رسانی

وظیفۀ این لامپ که چراغی 220 ولتکی است، این است که ورود برق به ماشین را به کاربر اطلاع دهد.

  • میکروسوئیچ:

اگر عمل آب گیری ماشین، قبل از بسته شدن در آن شروع شود و یا زمانی که ماشین در حال آبگیری است درش باز شود، و یا به هر علت دیگری مشکلی در بسته شدن در ماشین لباسشویی پیش آمده باشد، ماشین نباید فرایند شستشو را آغاز کند. میکروسوئیچ نام قطعه ای است که این کار را در ماشین های لباسشویی انجام می دهد و معمولاً محل قرار گرفتن آن پشت در بدنه ای است که در خارج قرار دارد و دقیقاً نزدیک لاستیک های دور در ماشین و قفل ماشین تعبیه شده است.

  • قفل مغناطیسی در:

اگر در ماشین هنگام شستشو باز شود و آب به همراه پودر از آن خارج شود، هم خطرناک است و هم محیط پیرامونش را آلوده و کثیف خواهد کرد. میکروسوئیچ در این مواقع مدار ماشین را قطع می کرد. ولی در بعضی از ماشین های لباسشویی نسبتاً پیشرفته، احتمال بروز این حادثه را با استفاده از تکنولوژی هایی، به صفر نزدیک کرده اند. در این ماشین ها، بعد از روشن شدن و آغاز مرحلۀ آبگیری، یک قطعۀ مغناطیسی مانع از باز شدن در می شود. در این حالت اگر بخواهید به هر دلیلی در را باز کنید و به آن فشار بیاورید، دستگیرۀ آن می شکند. در این دستگاه ها در بعد از قطع شدن کامل جریان برق و سپری شدن چند دقیقه از خاموشی دستگاه باز خواهد شد.

  • ترموستات:

جریانی که هیتر در ماشین لباسشویی استفاده می کند زیاد است و تایمر به صورت پیوسته و منظم آن را قطع و وصل می کند. همین عامل در طولانی مدت منجر به فرسودگی قطعات بر اثر حرارت، ذوب شدن آن ها و جوش خوردنشان به یکدیگر می شود. همچنین ممکن است آب ماشین هم بر اثر حرارت بجوشد که در آن صورت هم لباس ها را فرسوده و خراب می کند و هم قسمت های پلاستیکی و شلنگ ها را از بین خواهد برد. برای جلوگیری از تمامی این مسائل، از ترموستات ها استفاده می کنند.

در اغلب ماشین های لباسشویی، همۀ گام های شستشوی لباس ها اتوماتیک است. لباس ها در هر بار شستشو در ماشین، چیزی بین 6 الی 8 بار کاملاً شسته می شوند. آبی که قرار است طی این فرایند مورد استفاده قرار بگیرد، به نوعی از شیرهای الکتریکی متصل است و تا زمانی که جریان برق به این شیرهای الکتریکی نرسد، آب لوله کشی در پشت شیر می ماند و به مخزن و محفظۀ پودر و… جاری نمی شود.

  1. تایمرها:

تایمرها در واقع اصلی ترین و مهم ترین نقش را در ماشین های لباسشویی به عهده دارند. زمانی که کاربر دستور شروع کار را به ماشین می دهد، این تایمر است که وظایفی مانند آبگیری، متعادل کردن دمای آب، دورهای تند و آهسته و… را برنامه ریزی و مدیریت می کند.

  1. هیدرو استات:

هیدرواستات ها وظیفۀ کنترل کردن میزان و نوع آب هایی را که به ماشین وارد می شوند دارند.

  1. پمپ های تخلیه کنندۀ آب:

به تعداد مراحلی که برای شستشو در ماشین وجود دارد و انتخاب می شوند، لازم است که آب های مصرف شده و کثیف در هر مرحله از ماشین تخلیه شود. وظیفۀ پمپ تخلیۀ آب، انجام همین کار است.

  1. موتورهایی که دو نوع دور و چرخش دارند

حتماً مشاهده کرده اید که هنگامی که ماشین لباس ها را می شوید، مخزن لباس آن مدام و پیوسته در حال چرخش به چپ و راست است و با این کار است که لباس ها شسته و تمیز می شوند. دور کند ماشین لباسشویی انجام این وظیفه را به عهده دارد. در این مرحله و پس از پایان یافتن آن، بیشترین میزان آب لباس ها از آن ها جدا می شود. مرحلۀ دوم که همان دور تند شستشو می باشد، بلافاصله پس از پایان یافتن مرحلۀ اول شروع می شود و پمپ تخلیۀ آب هم کار خود را شروع می کند.

  1. محافظ الکتریکی موتور

این محافظ که نوی فیوز است، و روی سیم پیچ های درون استاتور تعبیه می شود. وظیفۀ آن محافظت کردن از موتور در برابر جریان های برق پرفشار و زیاد و گرم شدن بیش از اندازۀ محفظه  داخلی و… است.

  1. خازن

خازن ها در ماشین های لباسشویی معمولاً راه اندازی کنندۀ دور تند و کند شستشو هستند و خیلی کم پیش می آید که از آن ها برای اصلاح کردن و ویرایش ضریب قدرت ماشین استفاده کنند. اندازۀ خازن در بعضی از انواع ماشین های لباسشویی برابر با اندازۀ موتور است، و در برخی انواع دیگر اندازۀ خازن دور تند و خازن دور کند با همدیگر فرق می کند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

آیا ماشین های لباسشویی می توانند آلوده کننده باشند؟

در صورت بی احتیاطی در استفاده از آن ها؛ بله!

شاید شما هم جزو افرادی هستید که فکر کنید یکی از تمیزترین جاها در منزل شما داخل ماشین لباسشویی است؛ چرا که بارها و بارها با پودرهای حرفه ای شسته می شود. البته این نظر می تواند تا حدودی درست باشد؛ به شرط که حواستان باشد که بعضی از نکته ها را در استفادۀ بهداشتی از آن رعایت کنید. بهتر است بدانید که اگر از ماشین لباسشویی درست استفاده نشود، محفظۀ آن می تواند به منبعی برای تولید و ازدیاد باکتری ها و قارچ ها و در نتیجه شیوع بیماری های خطرناک پوستی و انواع آلرژی ها بشود. برای جلوگیری از این امر، باید حین، پیش و پس از استفاده از ماشین های لباسشویی، چند نکتۀ ایمنی ای را که در ادامه می آید، حتماً رعایت کنید:

  1. مهم ترین نکته این است: هرگز لباس های زیرتان را همراه مابقی لباس ها دورن ماشین نیندازید. چرا که به عقیدۀ بسیاری از محققان و دانشمندان، لباس های زیر افراد وقتی در محیط های مرطوب و پوشیده و سربسته قرار بگیرند، مهم ترین و عدیده ترین منبع منتشر ساختن باکتری ها و آلودگی ها هستند. باید توجه داشته باشید که اگر لباس های زیرتان را همراه دیگر لباس ها به درون ماشین لباسشویی بیندازید، آلودگی آنها به سایر لباس ها و همچنین به محفظۀ لباس ماشین منتقل خواهد شد، و این آلودگی ها و میکروب ها می توانند زمینه ساز بیماری های تناسلی و سایر آلودگی ها و عفونت های پوستی باشند.
  2. برخی افراد ملحفه ها، روتختی ها و روبالشی های خانۀ خود را با استفاده از دور کند ماشین لباسشویی و آب ولرم می شویند تا کیفیت و رنگ و حالت آن ها کمتر تغییر کند و چروک نشوند. این در حالی است که محققان معتقدند این نوع پارچه ها یکی از مستعدترین جاهایی هستند که آلودگی ها و حساسیت ها را ایجاد می کنند و گرد و غبار و… را نیز در میان بافت های خود نگه می دارند. به خاطر داشته باشید که همۀ وسایل پارچه ای که مربوط به خواب هستند را باید هر دو هفته یک بار با دور تند ماشین و آب داغ بشویید. در این صورت از آلوده شدن و بیماری زا شدن آن ها جلوگیری خواهید کرد.
  3. برخلاف محیط های خشک، محیط های خیس و مرطوب مستعد تولید شدن کپک و رشدشان در آنجا هستند. برای جلوگیری از آلوده شدن مخزن ماشین لباسشویی تان به کپک، بعد از خارج کردن لباس ها از داخل آن، درش را باز بگذارید تا محفظه به طور کامل خشک شود.
  • ماشین لباسشویی تان را باید در جایی قرار دهید که محیطش باز باشد و ترجیحاً در معرض تابش نور خورشید هم باشد. اگر ماشن را در جاهای مرطوب مانند رختکن حمام و… گذاشته باشید، هر لحظه ممکن است حمام و وسایل حمام شما توسط باکتری های ماشین لباسشویی آلوده و مستعد انتقال بیماری های پوستی و… بشوند.
  • اگر پوستتان به یکی از انواع پورهای شستشو حساس است، لباس هایتان را هم در ماشین لباسشویی نباید با آن پور مخصوص بشویید. چون این حساسیت از طریق لباس شسته شده، دوباره به بدن شما منتقل خواهد شد. همچنین نباید از پودرها و شوینده های معطر برای شستن لباس های افرادی که حساست یا آسم دارند و یا نوزادان استفاده کنید.
  • اگر جزو افرادی هستید که مشغلۀ زیادی دارید و بعد از روشن کردن ماشین لباسشویی از منزل خارج می شوید و چندین ساعت بعد به خانه برمی گردید و لباس ها را از ماشین خارج می کنید، باید بدانید که لباس ها اگر بیش از نیم ساعت بعد از پایان شستشو در داخل ماشین باقی بمانند، کپک، باکتری و دیگر انواع آلودگی ها در آنجا شروع به رشد و تکثیر شدن خواهند کرد.
  • فقط هنگامی که قصد روشن کردن ماشین لباسشویی را دارید، لباس هایتان را درون آن بریزید. بسیاری از افراد لباس های کثیف، چرب و عرق کردۀ خود را داخل ماشین می ریزند و هر وقت که محفظه پر شد آن را روشن می کنند. در این صورت باید بدانید که محلی مناسب برای رشد باکتری ها و عفونت ها و آلرژی های پوستی ساخته اید. لباس های کثیف را در سبدی مخصوص و جداگانه قرار دهید و هیچ وقت محفظۀ مخزن ماشین لباسشویی را انبار و اتاق انتظار لباس های کثیف نکنید.
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی
نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

شما چه زمانی می توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید؟

  1. اگر آسیبی که به محصولتان وارد شده است در نتیجۀ حمل نادرست محصول و مضروب شدن آن، برخورد مواد شیمیایی و آسیب زا به آن، تماس با حرارت بالا و یا اتصال های برقی و سایر آسیب هایی که بر اثر حوادث طبیعی به وجود می آید باشد، محصول شما مشمول گارانتی نیست و از خدمتی بهره مند نخواهید شد.
  2. اگر از دستگاه اشتباه استفاده کرده باشید و موارد ذکر شده در دفترچۀ راهنمایش را لحاظ نکرده باشید، محصول شما گارانتی نخواهد شد.
  3. اگر خودتان یا افرادی به جز مأموران شرکت گارانتی کنندۀ محصول، کالا را دستکاری کرده باشید، مشمول گارانتی نخواهید بود.
  4. در حقیقت دستگاه های گارانتی دارند که داخل جعبۀ آن ها برگۀ ضمانت نامۀ هولوگرام دار وممهور وجود داشته باشد. در غیر این صورت محصول شما گارانتی نخواهد بود.
  5. اگر هر نوع آسیبی به برگۀ ضمانت نامه وارد شود، و مثلاً هولوگرام آن کنده یا ناخوانا شود، گارانتی محصول از بین می رود. پس به دقت برگۀ ضمانت نامه را نگهداری کنید.

اینکه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ما را برای انتخاب کرده اید سپاسگزاریم، و تمام سعی و تخصص خود را به کار خواهیم برد تا رضایت شما عزیزان را جلب کنیم و بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

در پایان اگر با آموزش تعمیر لباسشویی که در این مقاله گفتیم نتوانستید ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید میتوانید با مرکز تک ریپیر درارتباط باشید و یا به صورت آنلاین فرم زیر را پر کنید و با شرح خرابی دستگاه خود تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینماییم.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

 

One thought on “نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی

  1. Futhwhews گفت:

    propecia dosage She is noted to have dry mucus membranes and her capillary refill takes 4 seconds

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *