تعمیر لباسشویی الکترولوکس, ماشین لباسشویی, نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس

تعمیر لباسشویی الکترولوکس

تعمیر لباسشویی الکترولوکس

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-palhvh’]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-nfcddp’ admin_preview_bg=”]

نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس

همان طور که می دانید تعمیرات لباسشویی الکترولوکس در مدل های مختلف با حجم و رنگ های متنوع تولید شده و به بازار مصرف کننده عرضه می شوند. هریک از انواع مدل های این نوع از ماشین لباسشویی دارای ویژگی های مختص به خود می باشند که به هنگام استفاده با مطالعه دفترچه راهنما تهیه شده از نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس می توان از ویژگی های متمایز آن بهره مند شد.

نگهداری و تعمیر هر نوع از ماشین لباسشویی الکترولوکس مانند برندهای دیگر باید زیر نظر متخصصان این رشته صورت بگیرد تا اطمینان از تعمیر اساسی و درست آن حاصل شود.

در اغلب مواقع خرابی و هر نوع ایرادی که در ماشین های لباسشویی پدید می آید قابل تعمیر است به شرط آنکه این امر به صورت کاملا حرفه ای انجام شود.

برای انواع مدل های ماشین لباسشویی الکترولوکس افراد متخصص و حرفه ای در این زمینه فعالیت دارند تا به شکل مناسب تعمیرات را در اسرع وقت با صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان انجام دهند.

سرویس دهی و ارائه خدمات در سریع ترین زمان ممکن از ویژگی های انجام این خدمات در مراکز مناسب در نظر گرفته شده برای تعمیر این نوع از ماشین لباسشویی می باشد.

تعمیرات لباسشویی الکترولوکس

انواع برندهای ماشین های لباسشویی در نمایندگی های مخصوص به آن برند به فروش می رسند که در نهایت خدمات و تعمیرات ماشین لباسشویی نیز بهتر است که در نمایندگی های در نظر گرفته شده و مجاز همان برند صورت گیرد.

نمایندگی ماشین لباسشویی الکترولوکس انواعی از مدل های این ماشین لباسشویی را با تنوع دلخواه مشتریان عرضه می کنند.

تعمیرات انواع مختلف ماشین لباسشویی الکترو لوکس توسط ماهرترین افراد در این زمینه در نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس انجام می شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در نمایندگی هایی که برای این امر در نظر گرفته شده است این مزیت را دارد که کار مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن بدون اتلاف وقت انجام می شود و در نهایت آسودگی خیال برای مصرف کننده ماشین لباسشویی به وجود می آید.

ایرادهای متفاوتی ممکن است برای ماشین های لباسشویی به وجود آید که به سادگی رفع می شوند و البته این امر بهتر است در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الکترولوکس در نظر گرفته شده برای تعمیر صورت بگیرد تا مشکلات جانبی در استفاده طولانی مدت برای دستگاه ایجاد نشود.

همه اقدامات مناسب در نمایندگی ماشین لباسشویی الکترولوکس جهت تعمیرات لباسشویی الکترولوکس قابل انجام است تا مشتریان ضمن رضایت خاطر از خرید این وسیله از ویژگی ها و مزایای استفاده صحیح از آن نیز بهر مند شوند.

علاوه بر تعیمرات حرفه ای که در نمایندگی تعمیر لباسشویی الکترولوکس وجود دارد می توان شاهد ارائه خدماتی از قبیل نصب و راه اندازی این وسیله توسط نمایندگان بود.

با در نظر گرفتن اطلاعات صحیح در زمینه استفاده از ماشین های لباسشویی عمر دستگاه افزایش یافته و استهلاک آن در نتیجه استفاده طولانی مدت کمتر می شود.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-لباسشویی-الکترولوکی-1.jpg’ attachment=’23187′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-l6ev6ho3′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-f8lqct’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-dr6i8t’ admin_preview_bg=”]

چه زمانی به تعمیرات لباسشویی الکترولوکس نیاز داریم ؟

مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما بوجود بیاید:

1-روشن نشدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی
2-گیرکردن و جلو نرفتن برنامه تنظیم شده در یکی از مراحل
3-سروصدا کردن دیگ ماشین لباسشویی
4-تمیز نشستن لباسها
5-تخلیه نشدن آب دیگ لباسشویی پس از شستشو
6-لرزش و تکان خوردن لباسشویی
7-باز نشدن درب لباسشویی
8-گرم نشدن آب لباسشویی
9-بسته نشدن درب لباسشویی
10-خراب بودن لاستیک دور درب لباسشویی
11-پاره بودن تسمه موتور لباسشویی
12-نچرخیدن دیگ لباسشویی
13-وارد نشدن آب به دیگ لباسشویی
14-نشان دادن پیغام و ارور در صفحه نمایش لباسشویی
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-c18zwd’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/نمایندگی-تعمیر-لباسشویی-الکترولوکس-1.jpg’ attachment=’13507′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=’manually,https://takrepair.com/’ target=’_blank’ caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-b6nj4d’][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-9mgurh’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-706fot’ admin_preview_bg=”]

ارور های مربوط به لباسشویی الکترولوکس

ارور E10 در لباسشویی الکترولوکس

زمانیکه این ارور را مشاهده کردید باید سراغ ورودی آب لباسشویی بروید به احتمال زیاد مشکل در ورود آب است و ممکن است سنسور های آب و یا شمارنده آب و یا آکوا استپ ورودی و شیر برقی دستگاه شما دچار مشکل شده باشد لازم به ذکر است شیر آب را نیز چک نمایید.

ارور E20 در لباسشویی الکترولوکس

این ارور مربوط به تخلیه لباسشویی میباشد که ممکن است ایراد در فیلتر لباسشویی، پمپ تخلیه، شلنگ خروجی و … باشد.

ارور E40 در لباسشویی الکترولوکس

این ارور مربوط به قسمت موتور ماشین لباسشویی و اجزا تشکیل دهنده آن میباشد و گاهی ممکن است به صورت کامل سوخته و یا قسمت هایی از آن آسیب دیده باشد.

راه های ارتباطی با ما در تک ریپیر

جهت تعمیرات لباسشویی الکترولوکس خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید، یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و پس از هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

021-55810742

021-33142528

021-44287993

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image ][/av_image]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *