تعویض فیلتر ساید بای ساید وستینهاوس

تعویض فیلتر ساید بای ساید وستینگهاوس

تعویض فیلتر ساید بای سایداسنوا

تعویض فیلتر ساید بای ساید وستینگهاوس و نحوه تعویض فیلتر ساید وستینگهاوس 

نحوه تعویض فیلتر ساید وستینگهاوس را در این مقاله به صورت کامل توضیح میدهیم که خودتان بتوانید به راحتی در منزل این کار انجام دهید، تعویض فیلتر ساید بای ساید وستیگهاوس کار بسیار سختی نیست اگر به خوبی این مقاله را مطالعه کنید و کمی مهارت داشته باشید در کارهای تعمیراتی ساید بای ساید میتوانید به راحتی خودتان فیلتر ساید بای ساید یخچالتان را تعویض کنید نیاز به تعمیر کاران شرکت وستینگهاوس نمی باشد.

امروزه با پایین آمدن کیفیت آبها در کلان شهرها و همچنین برای بازدهی بالاتر دستگاهها و همچنین استفاده از آب مطلوب جهت آشامیدن از انواع مختلف فیلتر و روش تصفیه آب استفاده میگردد که یکی از رایج ترین ترین دستگاهها یخچالهای مجهز به آبسردکن و یخساز میباشد .

در این یخچالها از یک فیلتر یا چند فیلتر ( معمولا 1 فیلتر ) جهت بالابردن کیفیت آب و همچنین محافظت از سیستم داخلی در مقابل رسوب استفاده میشود. فیلترهای یخچال عموما در 2 نوع داخلی و خارجی میباشند . در عکس زیر یک نمونه را مشاهده میکنید.

نحوه تعویض فیلتر ساید وستینگهاوس

نحوه تعویض فیلتر ساید وستینگهاوس

چند نکته مهم :

حتما فیلترها را در زمان مقرر شده تعویض نمایید چرا که مواد داخلی آنها اشباع شده و عملا دیگر کار تصفیه را انجام نمی دهند و همچنین با گذشت زمان زیاد ، مواد داخلی فاسد شده و باعث رشد باکتری ها میشوند و بسیار دیده شده که فیلترها بعد از گذشت زمان زیاد کیپ شده و آب را به سختی از خود عبور میدهند .نحوه نعویض فیلتر ساید وستینگهاس کار آسانی است و خودتان میتوانید آن را انجام دهید.

در هنگام خرید و استفاده از فیلتر ، سعی کنید فیلترهای استاندارد و مرغوب تهیه کنید چرا که این فیلترها مستقیما با سلامتی افراد خانواده در ارتباطند .

اگر در منزل خود از دستگاه تصفیه آب استفاده میکنید ، بهتر است یک انشعاب خروجی آنرا به یخچال خود متصل کنید و همچنین فیلتر یخچال را برای همیشه حذف نمایید .

زیرا که کیفیت آب دستگاه تصفیه آب بسیار بالاتر از فیلتر یخچال بوده و نیز دیگر نیازی به پرداخت هزینه فیلتر یخچال ندارید .

جهت تعویض فیلتر ساید بای ساید وستینگهاوس خود طبق دستورالعمل مرتبط رفتار کنید و حتما از روش صحیح این کار را انجام دهید و هرگز آنرا امری ساده تلقی نکنید .

نحوه تعویض فیلتر ساید وستینگهاوس

1 : در ابتدا شیر ورودی آب یخچال را ببندید .

2 : در صورتیکه قبلا فیلتر بیرونی داشته اید واشر به رنگ قرمز را با انگشت شصت گرفته و سپس دو سر لوله را بیرون بکشید و در غیر این صورت لوله را با قیچی برش دهید .

3 : فیتینگها را داخل قرار دهید و محکم کنید .

4 : لوله ای که از شیر آب آمده را داخل سمت راست فیلتر تصفیه آب وارد کنید و سپس شیر آب را باز کنید و یک ظرف بزرگ زیر آن قرار دهید تا آب سیاه ناشی از کربن داخل فیلتر از آن خارج شود و مجددا شیر آب را بسته و این کار را در سمت چپ فیلتر تکرار نمایید .

5 : در نهایت شیر آب را باز کنید .

6 : این نکته را در نظر داشته باشید بعد از تعویض فیلتر ساید دوو ، تصفیه آب بیرونی یا داخلی یخچال ساید بای ساید چراغ تعویض فیلتر روشن میشود و برای از بین بردن این آلارم یخچال ساید بای ساید شما نیاز به ریست دارد .

اگر تخصص و مهارت کافی برای تعویض فیلتر ساید بای ساید وستینگهاوس را ندارید به شما پیشنهاد میکنیم تا با شرکت تک ریپیر تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین مربوط به تعویض فیلتر ساید وستینگهاوس را به منزل شما اعزام نمایند.

زمان تعویض فیلتر ساید بای ساید وستینگهاوس

عمر فیلترها دارای 2 پارامتر زمانی و مصرفی میباشد که روی آنها ذکر شده است . مثلا در مورد این فیلتر همانطور که مشاهده میکنید روی آن زمان تعویض 6 ماه ذکر شده و همچنین میزان عمر این فیلتر را 1500 گالن یا 5670 لیتر عنوان کرده است .

بنابراین عمر این فیلتر 6 ماه و یا 5670 لیتر میباشد.اگر از عمر انها گذشته باشد زمان تعویض فیلتر ساید بای ساید وستینگهاوس رسیده و باید اقدامات لازم را برای تعویض آن انجام دهید.

معمولا عمر فیلترهای یخچال 6 ماهه و یا نهایتا 1 ساله است . اکثر فیلترهای داخلی یخچال عمر 6 ماهه دارند و فیلترهای بیرونی هم در 2 نوع 6 ماهه و یا 1 ساله هستند .

بهتر است اکنون شما به فیلتر خود نگاهی بیندازید و ببینید که عمر فیلتر یخچال شما به پایان رسیده است یا نه

نحوه تعویض فیلتر ساید وستینگهاوس

نحوه تعویض فیلتر ساید وستینگهاوس

چرا باید فیلتر یخچال ساید بای ساید خود را عوض کنیم ؟

تعویض به موقع و با کیفیت فیلتر تصفیه آب یخچال :

  1. آب را معدنی می کند.
  2. نیترات به آب میدهد.
  3. باعث آنتی باکتریال آب میشود .

با اوصاف کلر ، رسوب ، املاح و باکتری در آبهای مناطق مختلف کشورمان نیاز اساسی نیاز اساسی به تصفیه آب میباشداینکه رسوب و املاح آب منطقه چه درصدی است ؟ چه لوله هایی در ساختمان به کار برده شده و جرم داخل لوله های ساختمان به چه میزان است ؟ درصد کلر ، نیترات و  باکتری موجود در آب به چه مقدار است ؟ چه نوع فیلتری در ساید شما به کار برده شده است ؟ از موضوعات اساسی و مهم انتخاب فیلتر می باشد.

فیلترهای تصفیه آب یخچال ساید بای ساید موجود در بازار:
  1. فیلتر طعم و رایحه
  2.  فیلتر کلر و باکتری
  3.  فیلتر نیترات

 

با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما با بررسی مشکل ساید بای ساید شما تکنسین مربوطه را برای تعویض فیلتر ساید بای ساید وستینگهاوس به محل مورد نظر شما اعزام میکنند.

 

02188592650

02144287993

 

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *