تعمیر ساید بای ساید, تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو

تعویض فیلتر ساید دوو

تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو

تعویض فیلتر ساید دوو ، تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو

فیلتر هایی را که در ساید بای ساید ها استفاده میکنند خود در جهت حذف آلاینده ها، از بین بردن و جذب رسوبات ، حذف کلر و فلزات سنگین است و تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو آن بر حسب معیار کیفیت و اورجینال بودن فیلتر یخچال ملاک می باشد  که معمولا از شش ماه تا یک سال متغیر است برای تعویض فیلتر ساید دوو حتما با نمایندگی های مجاز و تعمیر گاه های دارای مجوز تماس بگیرید تا با بهترین سرویس دهی و تعویض فیلتر های اورجینال تا دو سال نیاز به تعویض فیلتر ساید دوو نداشته باشید.

فیلتر های یخچال در حالت کلی به دوسته تقسیم می شوند:

  •  فیلتر درونی
  •  فیلتر بیرونی

فیلتر بیرونی یخچال: فیلترهای بیرونی این خاصیت را دارا می باشند که بر روی تمامی یخچال ها قابلیت نصب دارند.

فیلترهای یخچالی که از نوع آنتی باکتریال باشند توانایی از بین بردن رنگ ، بو و مزه نامطبوع آب را دارند و همچنین ضد باکتری هستند.

محل نصب فیلترهای بیرونی در پشت یخچال است و در مسیر ورودی آب قرار می گیرد.

فیلتر درونی یخچال: فیلترهای درونی ، فیلترهایی هستند که از ابتدای تولید در داخل یخچال و نزدیک موتور بر سر راه ورودی آب یخچال قرار می گیرند. فیلتر های درونی با توجه به  مدل یخچال می تواند انواع متفاوتی داشته باشند.

فیلتر های داخی و بیرونی یخچال ها معمولا از جنس کربن فعال هستند که توانایی حذف رسوبات و آلاینده ها را دارند . اگر که یخچالی دارای فیلتر داخلی است برای نوشیدن آبی سالم تر می توانید فیلتر خارجی را نیز در پشت یخچال نصب کنید.

اطلاعات راجع انواع فیلتر را در این مقاله به صورت کامل شرح میدهیم تا در صورت تعویض فیلتر ساید بای ساید دوومتوجه شوید از کدام فیلتر را نیاز دارید.

تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو

تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو

تعویض فیلتر ساید دوو

فیلترهایی که بر یخچال های ساید نصب می شوند عملکرد بسیار خوبی را از خود در جهت حذف آلاینده ها، از بین بردن و جذب رسوبات ، حذف کلر و فلزات سنگین از خود نشان  می دهند. فیلتر های یخچال در حالت کلی به دوسته تقسیم می شوند: فیلتر درونی فیلتر بیرونی فیلتر بیرونی یخچال: فیلترهای بیرونی این خاصیت را دارا می باشند که بر روی تمامی یخچال ها قابلیت نصب دارند.

فیلترهای یخچالی که از نوع آنتی باکتریال باشند توانایی از بین بردن رنگ ، بو و مزه نامطبوع آب را دارند و همچنین ضد باکتری هستند.

محل نصب فیلترهای بیرونی در پشت ساید بای ساید است و در مسیر ورودی آب قرار می گیرد. فیلتر درونی یخچال: فیلترهای درونی ، فیلترهایی هستند که از ابتدای تولید در داخل یخچال و نزدیک موتور بر سر راه ورودی آب یخچال قرار می گیرند. فیلتر های درونی با توجه به  مدل یخچال می تواند انواع متفاوتی داشته باشند.

فیلتر های داخی و بیرونی یخچال ها معمولا از جنس کربن فعال هستند که توانایی حذف رسوبات و آلاینده ها را دارند.اگر که یخچالی دارای فیلتر داخلی است برای نوشیدن آبی سالم تر می توانید فیلتر خارجی را نیز در پشت یخچال نصب کنید.

فیلتر داخلی تصفیه آب یخچال ساید بای ساید دوو  :

فیلتر داخلی یخچال انواع مختلف دارد با اشکال متفاوت مانند : لیوانی استوانه ای و غیره که اساس کار ، جا زدن و نصب آن ها شبیه به هم هستند به این صورت که انتهای آنها را باید بگیرید و خلاف عقربه ساعت ۹۰ درجه بچرخانید تا باز شود و به همان صورت برای نصب بعد از جا زدن ۹۰ درجه در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا قفل شود.

چراغ فیلتر یخچال دارای سه رنگ است ، اگر دیدید رنگ آن قرمز یا صورتی شده باید به فکر تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو خود باشید و اگر به تازگی آن را تعویض نموده اید ، باید بدانید یخچال شما نیاز به ریست فیلتر یخچال دارد ، ما در زیر به نحوه ریست فیلتر یخچال برای برندهای مختلف میپردازیم .

در ابتدا به چند نمونه مرسوم برای ریست فیلتر یخچال میپردازیم و سپس به نحوه ریست فیلتر آب یخچال برای برندهای مختلف اشاره میکنیم :

  • در بعضی از یخچالها ، صفحه نمایش آنها دکمه ای به نام فیلتر دارد ، کافی است دکمه فیلتر را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا فیلتر یخچال شما ریست شود .
  • اگر در صفحه نمایش یخچال خود دکمه ای را دیدید که یک دایره با چند نقطه داخل آن میباشد ، به آن دکمه ریست میگویند و کافی است آن را به مدت سه ثانیه نگه دارید تا ریست شود .
  • در صفحه نمایش بعضی از یخچال ها دکمه منو میباشد ، کافی است با ورود به آن به قسمت منوی اصلی بروید و قسمت ریست فیلتر را انتخاب نمایید تا فیلتر یخچال شما ریست شود .
  • بعضی از یخچالها برای ریست شدن نیاز به فشردن دو دکمه ترکیبی با هم میباشد ، بعد از پیدا کردن آن دکمه و دکمه خاموش/روشن میتوانید با نگه داشتن همزمان به ریست فیلتر یخچال خود بپردازید .
تعویض فیلتر ساید دوو

تعویض فیلتر ساید دوو

نحوه نصب و تعویض فیلتر بیرونی تصفیه آب یخچال ساید دوو

1 : در ابتدا شیر ورودی آب یخچال را ببندید .

2 : در صورتیکه قبلا فیلتر بیرونی داشته اید واشر به رنگ قرمز را با انگشت شصت گرفته و سپس دو سر لوله را بیرون بکشید و در غیر این صورت لوله را با قیچی برش دهید .

3 : فیتینگها را داخل قرار دهید و محکم کنید .

4 : لوله ای که از شیر آب آمده را داخل سمت راست فیلتر تصفیه آب وارد کنید و سپس شیر آب را باز کنید و یک ظرف بزرگ زیر آن قرار دهید تا آب سیاه ناشی از کربن داخل فیلتر از آن خارج شود و مجددا شیر آب را بسته و این کار را در سمت چپ فیلتر تکرار نمایید .

5 : در نهایت شیر آب را باز کنید .

6 : این نکته را در نظر داشته باشید بعد از تعویض فیلتر ساید دوو ، تصفیه آب بیرونی یا داخلی یخچال ساید بای ساید چراغ تعویض فیلتر روشن میشود. و برای از بین بردن این آلارم یخچال ساید بای ساید شما نیاز به ریست دارد .

اگر تخصص و مهارت کافی برای تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو را ندارید به شما پیشنهاد میکنیم تا با شرکت تک ریپیر تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تکنسین مربوط به تعویض فیلتر ساید دوو را به منزل شما اعزام نمایند

با پر کردن فرم زیر کارشناسان ما با بررسی مشکل ساید بای ساید شما تکنسین مربوطه را برای تعویض فیلتر ساید بای ساید دوو به محل مورد نظر شما اعزام میکنند.

02122737566

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *