تعویض فیلتر جنرال

تعویض فیلترساید جنرال

تعویض فیلتر ساید جنرال

تعویض فیلتر ساید جنرال و نحوه تعویض فیلتر ساید جنرال

تعویض فیلتر ساید جنرال و نحوه تعویض فیلتر ساید جنرال انواع فیلتر یخچال و ساید باید بعد از 6 ماه استفاده یا بعد از تصفیه 200 گالن آب تعویض شوند.

اگر جریان آب به قسمت آبسردکن یا یخساز یخچال کم شود فیلتر آب یخچال باید به طور مکرر تعویض شود و ممکن است تعویض به کمتر از 6 ماه برسد.

اگر ارور فیلتر ساید بای ساید جنرال روشن شد نیاز به تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید جنرال دارد که میتوانید

از کارشناسان شرکت تک ریپیر برای نحوه تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید جنرال اطلاعات لازمه را بگیرید و در صورت نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن با کمترین

هزینه به تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید جنرال شما در محل مورد نظر شما عزیزان اعزام می گردند.

تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال

تعویض فیلتر ساید بای ساید جنرال

به چه علت باید به تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید جنرال بپردازیم ؟

بو و طعم آب عوض شده:

اگر تازه فیلتر را تعویض کرده اید این مشکل حادی نیست چون وقتی فیلتر عوض میشود کار فیلتراسیون آب شروع میشود و ممکن است احساس کنید که طعم آب عوض شده نگران نباشید چون فیلتر تازه است طعم بیشتری میدهد که بعد از مدتی به حالت عادی بر میگردد و آشامیدن این آب مشکلی به وجود نمی آورد.

ولی اگر چند ماهی  از نصب فیلتر گذشته و طعم آب عوض شده حتما فوری فیلتر را تعویض کنید. در این مقاله نحوه تعویض ساید مابه را به طور کامل توضیح داده ایم.

فشار آب یخچال کم شده:

 فشار آب از خروجی جلوی یخچال کم شده باید اول شیر آب ورودی به یخچال را چک کنید که نیمه بسته نباشد بعد شلنگهای ورودی از شیر آب تا یخچال را چک کنید این شلنگ ها شاید از مسیر زیر کابینت ها یا از پشت وسایل دیگر مانند لباسشویی ماشین ظرفشویی عبور کرده باشد و آنجا تا خورده و فشار آب کم شده این موارد را اگر چک کردید و مشکل برطرف نشد باید فیلتر راعوض کنید

آب یخچال قطع شده

این مشکل نیز میتواند دقیقا عین موارد بالا باشد حتما ورودی آب و شلنگ ها را چک کنید اگر مشکل از آنها نبود فیلتر مسدود شده این به مرغوبیت و کیفیت فیلتر و آب مصرفی شما دارد اگر فیلتر کیفیت خوبی نداشته باشد بعد از کم شدن فشار آب یخچال کاملا قطع میشود .

آب لیوان اول گرم است :

هنگامی که به تازکی فیلتر را تعویض می کنید  اگر مدل فیلتر یخچال شما داخلی یا بیرونی است باید چندین ساعت به آن زمان بدهید که آب مخزن داخلی و فیلتر خنک شود ولی در بعضی از مدل ها دیگر داخل یخچال مخزن وجود ندارد و فیلتر هم پشت دستگاه وصل میشود که شما آب خنک زیادی ندارید فقط به اندازه ۱ یا ۲ لیوان بیشتر نیست و آن هم فقط مسیر شلنگ هایی است که داخل یخچال عبور کرده تا به جلوی دستگاه برسد .

آب سیاه رنگی از فیلتر خارج شد:

 ساختار فیلتر یخچال چند مرحله دارد یکی از آن مراحل عبور آب از کربن است . وقتی فیلتر نو جایگزین قدیمی میشود چون اولین بار است که آب از فیلتر عبور می کند مقداری از کربن با آن خارج می شود نگران نباشید این کربن برای شما مضر نیست سعی کنید بعد از تعویض فیلتر به اندازه ۳ پارچ آب از آن خارج کنید میتوانید این آب را داخل سینک ظرفشویی بریزید و یا حتی داخل گلدان های منزل بریزید چون مشکلی پیش نمی آید.

دستور العمل نحوه تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید جنرال و راه اندازی فیلتر ساید بای ساید جنرال:

برای دستیابی و دستورالعمل نحوه تعویض کردن فیلتر ساید بی ساید جنرال ، اغلب روی فیلتر یا پکیج فیلتر تصفیه آب می باشد که از اواسط سال 2016 برچسب فیلتر آب یخچال شامل دستور العمل های تعویض شده است.

نحوه تعویض فیلتر ساید جنرال

نحوه تعویض فیلتر ساید جنرال

نحوه تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید جنرال به چه صورت است؟

1-قبل از آن که فیلتر قدیمی را عوض کنید ابتدا باید با پارچه نخی زیر فیلتر را بگیرید که قطرات آب داخل فیلتر نریزد.

2-کلاهک پلاستیکی فیلتر جدید را بردارید و فیلتر آب را با شیر بشورید و فیلتر را در داخل کارتریج قرار دهید و آن را به آرامی به سمت بالا فشار دهید تا جا بیوفتد.

3-فیلتر را به آرامی به سمت راست بچرخانید تا زمانی که فیلتر دیگر نچرخد تا کارتریج خود به خود در جای خود قرار بگیرد.

4-پس از آن که فیلتر را جا به جا میکنیم هوای داخل باید از سیستم خارج شود و بعد پد آبسرد کن فشار دهید تا آب از خارج شود و این کار ادامه دهید تا هوای داخل فیلتر خارج شود.

5-فیلتر ساید جنرال را در دست بگیرید و آن را به سمت چپ بچرخانید تا وقتی دیگر نچرخد و آن را به آرامی رو پایین تا سری فیلتر جدا شود و فیلتر خیلی تکان ندهید تا آب داخل فیلتر نرید.

فیلترهای تصفیه آب یخچال ساید بای ساید موجود در بازار

1 : فیلتر طعم و رایحه

2 : فیلتر کلر و باکتری

3 : فیلتر نیترات

تعمیر و سرویس ساید بای ساید و تعویض فیلتر که باعث انتخاب مشتریان می شود شامل:

  1. تعمیرکاران دوره دیده در زمینه تعمیر ساید و تعویض فیلتر
  2. تعمیرکاران با سابقه کاری حداقل ۸سال و مختص هر برند
  3. در تعمیر قطعات سعی کنید جلوگیری کنید از تعویض قطعه
  4. حاضر شدن تعمیرکاران درب منزل با تعیین وقت خود مشتری
  5. تعمیر با نرخ اتحادیه و با کمترین هزینه
  6. استفاده از قطعات اورجینال و فابریکی
  7. سرویس دهی به صورت تمام وقت حتی تعطیلات و روزه های جمعه
  8. تعمیر در محل بدون جابه جایی دستگاه مورد نظر شما
نمایندگی های مجاز تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید جنرال در سراسر تهران:

غرب تهران

نمایندگی تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید در غرب تهران شامل مناطق کاشانی، اشرفی اصفهانی، پونک، شهران، جنت آباد، ستاری، اکباتان، تهرانسر

شمال تهران

نمایندگی تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید در شمال تهران شامل مناطق نیاوران، زعفرانیه، ولنجک، الهیه، جردن، اندرزگو، پاسداران، دروس، شریعتی، دولت، ظفر، میرداماد، هروی

شرق تهران

نمایندگی تعویض کردن فیلتر ساید بی ساید در شرق تهران شامل مناطق تهرانپارس، نارمک، رسالت، مجیدیه، کرمان، سید خندان، فرجام، پیروزی، حکیمیه، افسریه، مسعودیه

جنوب تهران

نمایندگی تعویض کردن فیلتر ساید بای ساید در جنوب تهران شامل مناطق انقلاب، آزادی، جمهوری، نازی آباد، حافظ، امام خمینی، ولیعصر، خانی آباد، نازی آباد، خاوران، شهر ری

جهت تعویض کردن فیلتر ساید خود و مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید  و یا فرم زیر را پر کرده تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای و
هماهنگی به منزل شما بیایند.

شماره های تماس:

02177166615

 02122737566

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *