تعمیر یخچال بلر, یخچال فریزر

تعمیر یخچال بلر

تعمیر یخچال بلر- تعمیرات یخچال بلر

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-di4jsr’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-c8ytkb’ admin_preview_bg=”]

تعمیر یخچال بلر ، تعمیرات یخچال بلر

بلر از جمله برند هایی است که انواع یخچال و لوازم خانگی را تولید کرده و به بازار ارائه می دهد. تعمیرات یخچال بلر یکی از نیاز های روز و اساسی مردم است که می بایست پاسخ داده شود. بسیاری از کسانی که برای تعمیر یخچال بلر مراجعه می کنند از کیفیت خدمات تعمیر کاران برای این برند ناراضی هستند.

این امر به دلیل عدم شناخت این دسته از افراد در تعمیرات یخچال بلر به صورت اختصاصی می باشد. یک تعمیر کار برای تعمیر یخچال بلر ابتدا می بایست شناخت کافی درباره ی اجزای این محصولات داشته باشد. با شناخت کامل و چگونگی عملکرد دستگاه، وی می تواند به راحتی راه های تعمیرات یخچال بلر را تشخیص دهد و به نتایج اثر بخش و درستی نیز برسد.

اما اکثر تعمیر کاران برند بلر را نمی شناسند و به همین دلیل در تعمیر یخچال بلر با مشکل مواجه می شوند.

همین امر سبب می شود تا تعمیرات یخچال بلر با مشکل مواجه شود و نارضایتی مردم نیز حاصل گردد.

برای این کار می بایست به مراکز مجاز و معتبری مراجعه کرد که از کارشناسان متخصص در این زمینه استفاده می کنند.

آنچه باعث ایجاد تفاوت میان برند ها می شود، استفاده از قطعات مختلف و جا به جایی اجزای درون دستگاه است و به همین دلیل می بایست برای تعمیرات یخچال بلر به خوبی با این محصول آشنا شد.

هر چه کیفیت خدمات ارائه شده بیشتر باشد احتمال موفقیت در تعمیر یخچال بلر افزایش می یابد و سبب ایجاد رضایت مشتریان خواهد شد.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-gtxluz’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-بلر.jpg’ attachment=’19452′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-feltsr’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-c8ytkb’ admin_preview_bg=”]

دو مورد از ایرادات رایج خرابی یخچال بلر

علت نشتی های موجود در یخچال چیست؟

  1. چک کردن مخزن تخلیه و لوله مویی:ممکن است تا به حال برای شما این مشکل پیش آمده باشد که یخچال شما دچار نشتی آب شده و کف آشپزخانه خود مملو از آب شده است. یکی از دلایل آن عدم تخلیه به موقع مخزن یخچال می باشد. شاید باید حداقل سالی یک بار مخزن یخچال خود را تخلیه نمایید تا مواد زائد آن به بیرون انتقال داده شوند.
  2. همچنین هنگام تخلیه ممکن است آب موجود به بیرون هدایت نشود در این حالت مشکل از لوله تخلیه بوده و به عبارتی لوله مسدود شده و لازم تا آن را سرویس کنید. جهت سرویس استفاده از فشار هوا معقول ترین راه می باشد، در غیر این صورت استفاده از سرنگ آغشته به جوش شیرین یا سفید کننده پیشنهاد می شود.

آنچه باعث ایجاد تفاوت میان برند ها می شود، استفاده از قطعات مختلف و جا به جایی اجزای درون دستگاه است و به همین دلیل می بایست برای تعمیرات یخچال بلر به خوبی با این محصول آشنا شد.

هر چه کیفیت خدمات ارائه شده بیشتر باشد احتمال موفقیت در تعمیر یخچال بلر افزایش می یابد و سبب ایجاد رضایت مشتریان خواهد شد.

علت عدم ایجاد سرمایش در یخچال چه چیز می تواند باشد؟

  1. دماسنج یخچال خود را بررسی نمایید: در این حالت شما باید ابتدا عقربه دماسنج یخچال خود را بررسی کنید. با استفاده از این عقربه می توانید دمای یخچال خود را کاهش دهید. توجه داشته باشید در این مواقع باید دماسنج یخچال و فریزر را باهم بررسی کنید، زیرا ممکن است برودت موجود در فریزر باعث خنک ماندن یخچال شما شده و شما را از نقص موجود در یخچال خود غافل سازد. لازم به ذکر است شما باید این کار را برای فریزر خود نیز انجام دهید.

نکته: دمای داخل یخچال باید بین ۳ تا ۴ درجه سانتیگراد و دمای فریزر آن باید در دمایی بین ۱۵- تا ۱۸- درجه سانتیگراد قرار داده باشد.

  1. منافذ موجود در یخچال را وارسی کنید: شما باید منافذ موجود بین فریزر و یخچال را بررسی کرده و حتی لوله تخلیه را که برای خارج کردن یخ و تخلیه مواد زائد به کار می رود چک نمایید.

توصیه می شود در مواقع بررسی یخچال لوله تخلیه را در اولویت خود قرار داده و در صورت رویت مواد زائد آن را تخلیه نمایید. این مواد زائد ممکن موجب اختلال در یخچال شما شود.

  1. از سالم بودن درب یخچال خود اطمینان حاصل فرمایید: در این حالت برای آنکه از سالم بودن درب یخچال مطلع شوید می توانید روشی ساده را به کار ببرید. به این صورت که با قرار دادن یک برگ کاغذ در بین درب یخچال و یخچال می توانید این کار را انجام دهید. سپس کاغذ موجود را به سمت بیرون بکشید. در این حالت اگر با کشیدن کاغذ متوجه اصطکاک شوید این مسئله گویای ان است که درب یخچال شما سالم بوده و مشکلی از این بابت متوجه آن نیست.

توصیه: شما باید این عمل را برای تمام نواحی درب یخچال انجام دهید. اگر در جایی متوجه شدید هیچ اصطکاکی بین کاغذ و درب یخچال ایجاد نشد این به منزله آن است که درب یخچال شما دارای نقض بوده و لاستیک درب تعویض گردد.

  1. اجزای یخچال خود را وارسی نمایید: در این حالت شما با استفاده از یک مولتی متر می توانید جریان برق مختلف مختلف یخچال از قبیل سوئیچ درب، تایمر و ترموستات یخ زدای و فن اواپراتور را امتحان کرده و اتصالات احتمالی را پیدا نمایید.

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-aajvuj’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-یخچال-بلر.jpg’ attachment=’19451′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8o8h57′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-74cqaz’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5dqcwb’ admin_preview_bg=”]

تعمیرات یخچال بلر

بررسی ها نشان می دهد که برای تعمیرات یخچال بلر می بایست ابتدا نوع مدل این یخچال مشخص شود.

اگرچه تمامی مدل ها از یک ویژگی استفاده می کنند اما قطعات آن ها با یکدیگر تفاوت دارد.

به همین خاطر کارشناسان هنگام تعمیر یخچال بلر برای تعویض قطعات باید این تفاوت ها را درک کرده و به درستی اقدام نمایند.

روش های مختلفی برای تعمیر یخچال بلر وجود دارد که در ابتدا با شناخت کارشناسان از مدل های متنوع یخچال شروع می شود و سپس می توان به راحتی کار نقص یابی را که مهم ترین قسمت عملیات اجرایی می باشد، انجام داد.

تعمیرات یخچال بلر توسط کارشناسان در منزل یکی از ضروری ترین نیاز های مردم بوده که در مراکز معتبر به این نیاز کاملا توجه شده است.

در این مراکز خدماتی از قبیل تعمیر یخچال بلر در منزل و در حضور آن ها ارائه می شود تا نگرانی بابت حمل وسایل و جا به جایی آن ها وجود نداشته باشد.

همچنین هنگام تعمیرات یخچال بلر افراد می توانند روی کار کارشناسان به خوبی اشراف داشته باشند و نواقص را به راحتی بر طرف نمایند.

این کار به راحتی سبب افزایش راندمان کاری می شود و تعمیر یخچال بلر با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.

در بازه ی زمان طولانی این روش از هزینه های تعمیرات یخچال بلر برای مشتریان نیز می کاهد و به همین خاطر مورد توجه اکثر مردم قرار گرفته است.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی یخچال شما کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام کنند:

شماره تماس:

غرب 44287993-021   

شمال 22737566-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-4fdv0b’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-22e0or’][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *