تعمیرات یخچال بست, یخچال فریزر

تعمیرات یخچال بست

تعمیرات یخچال بست- تعمیر یخچال بست

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cbc4k4′ admin_preview_bg=”]

تعمیرات یخچال بست

برای تعمیرات یخچال بست بهتر است روش های جایگزین شیوه های قدیمی را استفاده کرد. امروزه با استفاده از روش های مدرن مراکز معتبر تعمیر یخچال بست به وجود آمده اند.

برخی از روش هایی که در تعمیرات یخچال بست استفاده می شود از اصول استاندارد تبعیت می کند.

تولید انواع یخچال های مدرن با تکنولوژی های پیشرفته توانسته میزان کیفیت انواع یخچال را بالا ببرد.

اما این کیفیت تعمیر یخچال بست را نیز تحت تاثیر قرار داده است و اغلب مردم برای تعمیر با مشکل مواجه شده اند.

در گذشته تعمیر کاران محلی با تجربه ی فراوان خود می توانستند به راحتی تعمیرات یخچال فریزر بست را انجام دهند اما امروزه وجود تکنولوژی این کار را غیر ممکن نموده است.

مردم می توانند با شناخت تعمیر گاه های معتبر برای تعمیر یخچال بست اقدام کنند.

این تعمیر گاه ها از کارشناسان با تجربه و با دانش فنی بالا استفاده می کنند که تعمیرات یخچال بست را با بهترین کیفیت انجام می دهد.

در واقع بسیاری از این افراد آموزش های لازم برای تعمیر یخچال بست را به صورت اختصاصی دیده اند و لذا می توانند سطح خدمات مرکز را بالاتر برده و کیفیت آن را دستخوش تغییر کنند.

بررسی هایی که در تعمیرات یخچال بست انجام شده است، نشان می دهد که عدم علم به نحوه ی استفاده از دستگاه تاثیر زیادی روی نیاز به تعمیر یخچال بست می گذارد.

لذا کارشناسان مرکز تعمیر یخچال بست این آگاهی را برای مردم ایجاد کرده اند تا در زمان کم بتوانند میزان خدمات بهتری را ارائه دهند.

همچنین مردم می توانند به صورت کامل از دستگاه خود شناخت داشته باشند و در نتیجه یخچال کمتر دچار نقص فنی خواهد شد.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-i5s01g’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-یخچال-بست.jpg’ attachment=’19472′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-1krl6s’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-enhyms’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-cbc4k4′ admin_preview_bg=”]

روش تمیز کردن داخل یخچال بست

۱تمام مواد غذایی را از یخچال خارج کنید.

وسایل داخل یخچال را به صورت کامل تخلیه کنید. برای تمیز کردن یخچال فریزر نیاز به فضای خالی دارید تا تمامی وسایل رو به صورت اصولی تمیز کنید.

۲مواد غذایی تاریخ گذشته، کپک زده و غیر قابل خوردن را، برای جلوگیری از پخش کپک، در یک کیسه پلاستیک گذاشته و دور بریزید.

تمیز کردن یخچال به صورت سالانه یا هر سه ماه یکبار شما را با مواردی روبه‌رو می‌کند که به طور کامل آن‌ها را فراموش کرده‌اید و متاسفانه بر اثر گذشت زمان از دست رفته‌اند.

۳قفسه، کشو و هر قسمت جداشدنی دیگر یخچال را بیرون بیاورید.

بهتر است برای تمیز کردن جاهای مختلف یخچال، نظیر قفسه و کشو که نیاز به زحمت بیشتری هم دارد، آن‌ها را از یخچال جدا کرده و بیرون آورده و به صورت کامل با آب و مایع ظرفشویی شستشو دهید.

۴قفسه، کشو و دیگر سطوح را با دست بشویید.

آن‌ها را با مقداری کف صابون و یک اسفنج یا برش شستشو داد. این کار را برای تمام قطعاتی که می‌توان از یخچال فریزر جدا کرد انجام دهید.

  • هرگز قفسه شیشه‌ای سرد یخچال را با آب گرم نشویید. تغییر دمای ناگهانی می‌تواند موجب خرد شدن شیشه شود. در عوض، از آب سرد استفاده کنید یا بعد از جدا کردن قفسه‌ی شیشه‌ای مدتی اجازه دهید تا دمای آن به دمای اتاق برسد و سپس اقدام به شستشوی آن کنید.
  • برای تمیز کردن لکه‌های سنگین که به سختی پاک می‌شوند می‌توانید از آب داغ و آمونیاک استفاده کنید. مقدار کمی آمونیاک را در آب داغ حل کرده تا رقیق شود (با نسبت ۱:۵) و قبل از شستشوی وسیله مورد نظر، آن را خیس کنید و سپس با محلول شستشو دهید.
  • مطمئن شوید که قفسه، توری و غیره، قبل از گذاشتن در یخچال فریزر کامل خشک شده باشند.

۵پاک کردن داخل یخچال فریزر با محلول پاک کننده

برای تمیز کردن لکه‌های بزرگ و مقاوم دست به کار شده و سطوح باقیمانده را با یک دستمال یا اسفنج، تمیز کنید.

  • احتمالا شما نمی‌خواهید، به خاطر وجود مواد غذایی و جذب بو توسط آن‌ها، از صابون یا پاک کننده‌های شیمیایی در داخل یخچال استفاده کنید. در عوض، می‌توانید یکی از محلول‌های تمیز کننده طبیعی زیر را انتخاب کنید:
    • ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین و حدود ۱ لیتر آب داغ
    • ۱ قسمت سرکه سیب با ۳ قسمت آب داغ
  • برای لکه‌های بسیار سخت، از خمیر دندان سفید کننده استفاده کنید. خمیر دندان سفید کننده به عنوان یک پاک کننده  عمل کرده و بوی خوبی را نیز از خود منتشر خواهد کرد.

۶تمیز کردن داخل درهای یخچال فریزر

اگر یخچال شما دارای قفسه بندی داخل درب می‌باشد و مرتبا از آن استفاده می‌شود، مطمئن شوید که کامل آن را تمیز کرده‌اید. برای تمیز کردن این ناحیه نیز می‌توانید از یک تمیز کننده شیمیایی یا چیزی ملایم‌تر (مانند محلول ذکر شده در بالا) استفاده کنید.

۷خشک کردن قفسه‌ها قبل از گذاشتن داخل یخچال

با یک دستمال تمیز، هر قطره آب باقیمانده روی قفسه را کامل تمیز کرده و سپس آن را داخل یخچال فریزر در جای خود قرار دهید.

۸تمیز کردن واشر یخچال با محلول ½ آب و ½ سرکه یا سفید کننده

واشر لای درب یخچال را به سفید کننده رقیق نشده آغشته نکنید، چون ممکن است باعث خرابی واشر و استحکام آن شود. به آهستگی واشر را خشک کرده و برای حفظ انعطاف پذیری لاستیک کمی روغن لیمو، روغن معدنی یا لوسیون بدن روی آن بمالید.

۹برگرداندن مواد غذایی به داخل یخچال

ظرف‌ها، شیشه‌ها و قوطی‌ها را تمیز کرده و به جای خود در یخچال برگردانید.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-b7kdck’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-یخچال-بست.jpg’ attachment=’19473′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9r1an8′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7s62ic’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6i6jqs’ admin_preview_bg=”]

تعمیر یخچال بست

تعمیرات یخچال بست پیامد های مثبت زیادی دارد که بسته به مهارت افراد تغییر می کند.

افرادی که در تعمیر یخچال بست مهارت و تجربه ی بالایی داشته باشند می توانند بهترین گزینه برای انتخاب باشند اما همه ی مردم از وجود چنین افرادی اطلاع ندارند.

لذا مرکز تعمیرات یخچال بست با به کار گیری این نیروی متخصص می تواند عیوب احتمالی را در یخچال رفع کند و متعهد کیفیت کار خود نیز می شود.

تعهد و تضمین کیفیت کار تعمیرات یخچال بست می تواند از اعتماد مرکز به خود و تعمیر کاران خود سر چشمه بگیرد و در نهایت موجب ایجاد رضایت در مشتریان می گردد.

تعمیر یخچال بست همچنین هزینه ی زیادی برای مشتریان دارد که با مراجعه به مراکز معتبر این کار هزینه ی کمتری ایجاد می کند.

استفاده از این مراکز همچنین نگرانی ها را بابت استفاده از خدمات متنوع تعمیرات یخچال بست کاهش می دهد و اعتماد به این مراکز آسان تر است.

تعویض قطعات نیز جزو اصول شاخص مورد استفاده برای تعمیر یخچال بست می باشد که مراکز معتبر تعمیرات یخچال بست از آن پیروی کرده و از عیوب احتمالی بعد از تعمیر آن می کاهند.

کیفیت کار تعمیر به این کار نیز بستگی دارد و بنابراین استفاده از قطعات سالم تاثیر زیادی رو کیفیت کار خواهد گذاشت.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاهتان به تکنسین مربوطه ارجا میدهند تا برای تعمیر به محل مورد نظر شما اعزام شوند:
شماره تماس:
غرب 44287993-021
شمال 22737566-021

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-4v7k9w’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-15hkk’][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *