دسته‌بندی نشده

تعمیر یخچال برانت

تعمیر یخچال برانت و تعمیرات یخچال برانت

برای تعمیر یخچال برانت بهتر است مراکزی را انتخاب نمود که در این زمینه از تخصص کافی برخوردار باشند.تا برای تعمیرات یخچال برانت به مشکل بر نخورند و عیب یابی دستگاه را به صورت دقیق انجام دهند تا آسیب بیشتری به دستگاه خراب وارد نکنند.

در واقع زمانی که تعمیر یخچال برانت توسط مراکزی غیر متخصص انجام می شود امکان عملکرد نادرست آن وجود دارد و دفعات مکرر برای تعمیر آن اقدام می شود.

تعمیرات یخچال برانت
تعمیر یخچال برانت

یخچال نیز یکی از لوازم خانگی مهم منزل است که استفاده از آن در منزل زیاد است.

برای تعمیر یخچال برانت نیز باید از صحت و درستی کار کارشناسان مرکز تعمیر مطمئن شد.

مسلما در صورتی که تخصص کافی در این زمینه وجود نداشته باشد امکان اشتباه در تعمیر یخچال برانت نیز افزایش می یابد.

دو وسیله ی مهم در خانه یعنی یخچال و یخچال جزو وسایلی هستند که بیشتر از سایرین نیاز به تعمیر دارند و بنابراین باید در انتخاب مرکز تعمیر آن ها دقت شود.

تعمیر یخچال برانت می تواند در مراکز غیر مجاز عواقب جبران ناپذیری را برای مشتریان ایجاد کند.

این عواقب منجر به پرداخت هزینه های بیشتری برای مشتریان می شود و گاه به خراب شدن کامل این دستگاه ها منجر خواهد شد.

برای تعمیر یخچال برانت رعایت چند نکته ضروری است. در ابتدا اینکه باید برای تعمیر یخچال برانت از تجهیزات کاملی استفاده نمود که استاندارد های تعمیر به درستی رعایت شود. با این کار از حجم اشتباهات کاسته و کیفیت کار افزایش می یابد.

مشکلات پیش رو جهت تعمیر یخچال فریزر

تعمیرات یخچال فریزر باید در حضور تکنسین فنی انجام گیرد و کسانی که از این افراد استفاده نمی کنند، عملا اعتراض بیشتری دارند. تعمیر یخچال فریزر بدون تخصص لازم در این حرفه صدمات زیادی به افراد خواهد زد که مهم ترین آن صرف هزینه های گزاف است. سال های زیادی از قدمت تولید یخچال فریزر می گذرد و همگان دریافته اند که نمی توانند با روند رو به رشد تکنولوژی مقابله کنند.

برای جلوگیری ازدیرتر خراب شدن و تعمیرات یخچال برانت خود بهتر است نکات بالا را رعایت کنید تا یخچال فریزر شما عمر بیشتری داشته باشد. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای دستگاه شما که نیاز به تعمیر یخچال پیدا کردید با نمایندگی تعمیرات یخچال برانت تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم انتهای مقاله به صورت آنلاین در خواست خود را ثبت نمایید تا تعمیر کاران ما در کمترین زمان برای تعمیرات یخچال فریزر شما به منزلتان اعزام شوند.

تعمیرات یخچال برانت
تعمیر یخچال برانت

نکاتی مهم در ارتباط با یخچال

  1. هنگام خرید به برچسب مصرف انرژی دقت فرمایید ؛ یخچال فریزری را انتخاب نمایید که مصرف انرژی کمتری داشته باشد و میزان مصرف برق هر دستگاه الکتریکی بر روی صفحه مشخصات فنی آن حک شده است .
  2. یخچال از اجزای مکانیکی ( کمپرسور ، کندانسور ، فیلتر درایر ، اواپراتور ، کاپیلاری تیوب ( لوله مویی ) ) و الکتریکی ( موتور الکتریکی ، ترموستات ، رله استارت ، اورلود ) تشکیل شده است.
  3. حتما از محافظ برق هنگام استفاده از یخچال استفاده نمایید .
  4. برای شروع به کار یخچال پس از وصل آن به برق درجه ترموستات را روی مقدار متوسطی  (مثلا شماره ۴ قرار دهید و بگذارید یخچال حداقل ۳ ساعت خالی و با دربسته کارکند تا برودت به حد لازم برسد ) .
  5. در یخچالهایی که برفک میزند باید سریعا برفک زدایی شود ، در غیر این صورت برودت به مرور زمان کم میشود .
  6. هرگز با وسایل نوک تیز اقدام به کندن یخ نکنید زیرا جنس اواپراتور از آلومینیوم است و به سادگی سوراخ و گاز یخچال خارج میشود .
  7. قرار دادن یخچال یا فریزر در مجاورت منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همچنین تابش نور مستقیم نور آفتاب مصرف انرژی آن را افزایش می دهد.
  8. حداقل ۲ سانتی متر پیرامون یخچال فاصله داشته باشد ، فضای پشت یخچال و فریزر برای گردش هوا باید حداقل به اندازه ۲۰ سانتی متر باز باشد ضمنا لازم است لوله های پشت یخچال فریزر حداقل سالی دوبار گردگیری شود این کارها باعث انتقال حرارت بهتر بین هوا و لوله ها خواهد شد ، لاستیکهای درب را بازدید نمایید تا خراب نشده باشد زیرا باعث جذب گرما و کاهش برودت میشود .
  9. از گذاشتن مواد غذایی گرم داخل یخچال و بدون درپوش مخصوصا مایعات پرهیز کنید .
  10. برای تمیز کردن یخچال فریزر حتما از برق بکشید و ضمنا بعد از جابه جایی حداقل دوساعت پس از تغییر محل یخچال فریزر را به برق متصل نمایید .
  11. در مواقعی که برای مدت کوتاهی خانه را ترک می کنید و یا به مسافرت می روید ترموستات یخچال را روی درجات پایین تر تنظیم نمایید تا موتور کمپرسور یخچال کمتر کار کند .

در صورت رعایت موارد بالا اگر باز یخچال فریزر شما با مشکل مواجه شد با نمایندگی تعمیرات یخچال برانت تماس گرفته و یا به صورت آنلاین ثبت سارش انجام دهید:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما به تکنسین مربوطه ارجاء داده تا برای تعمیرات یخچال شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند:


با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما به تکنسین مربوطه ارجاء داده تا برای تعمیرات یخچال شما اقدامات لازم را اتخاذ کنند

02177147330

 

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *