دسته‌بندی نشده

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک هم علیرغم کیفیت بالایی که دارد، ممکن است گاهی نیاز به تعمیر داشته باشد. البته شاید در طول عمر این دفعات نیاز به تعمیر ماکروفر پاناسونیک به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد. توجه داشته باشید که در صورتی که ماکروفر شما نیاز به تعمیر داشته باشد، بهتر است از یک تعمیرکار معتبر استفاده کنید تا مطمئن باشید که مشکل به طور کامل حل شده است.

ماکروفر پاناسونیک توانسته‌ است در سال‌های اخیر توجه تعداد زیادی از خانواده‌های ایرانی را به خود جلب کند. پاناسونیک یکی از برندهایی است که از دیرباز توسط ایرانیان مورد استفاده قرار می‌گرفته است و تا کنون بازدهی خوبی داشته است.

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

ماکروفر پاناسونیک هم علیرغم کیفیت بالایی که دارد، ممکن است گاهی نیاز به تعمیر داشته باشد. البته شاید در طول عمر این ماکروفر دفعات نیاز به تعمیر به تعداد انگشتان یک دست هم نرسد. توجه داشته باشید که در صورتی که ماکروفر پاناسونیک شما نیاز به تعمیر داشته باشد، بهتر است از یک تعمیرکار معتبر استفاده کنید تا مطمئن باشید که مشکل به طور کامل حل شده است.
تخصص، مهارت، تجربه و اعتبار یک تعمیرکار اهمیت زیادی دارد؛ چرا که یک تعمیرکار باید دقیقا بداند که مشکل از کجاست و به اصطلاح فوت کوزه‌گری را بلد باشد تا بتواند مشکل را از ریشه حل کند. همچنین باید مطمئن باشید که در صورت نیاز به تعویض قطعه، حتما برای ماکروفر پاناسونیک از قطعات اصلی استفاده می شود. قطعات فیک طول عمر زیادی ندارند و حتی ممکن است باعث آسیب رسیدن به سایر قسمت‌های ماکروفر پاناسونیک شوند.
خرابی ماکروفرهای پاناسونیک دو دسته هستند؛ برخی از آن‌ها مشکلاتی معمول هستند که تنها با تعویض یا تعمیر یک قطعه حل می‌شوند و برخی دیگر مشکلات تخصصی هستند که مهارت بیشتری می‌طلبند و تعمیر آن‌ها زمان بیشتری می‌برد. ایرادهای معمول مانند گرم نکردن، نچرخیدن، خرابی پنل و… ممکن است بخاطر قطعات داخلی ماکروفر باشند. برای مثال اگر ماکروفر پاناسونیک غذا را گرم نکند یا زمان بیشتری برای گرم کردن غذا ببرد، ممکن است ایراد از دیود، لامپ، خازن، برد یا تراشه‌های ولتاژ آن باشد. در هر صورت لازم است تعمیرکار حرفه‌ای اقدام به تعمیر ماکروفر شما کند تا هرگونه ایرادی رفع شود و مشکل به صورت دائمی حل شود.

ظروف قابل استفاده در ماکروفر پاناسونیک

بسیاری از ظروف برای استفاده در ماکروفرپاناسونیک ایمن نیستند. معمولا سازندگان و کارخانه ها بر روی ظروفی که قابل استفاده در ماکروفر می باشند برچسب ایمنی میزنند و ظروفی که این برچسب را ندارند به هیچ وجه قابل استفاده در ماکروفر نمی باشند.

ظروف شیشه ای،  سرامیک و یا ظروف پلاستیکی که روی آن ها برچسب ایمن در ماکروفر (Microwave Safe) خورده است، ظروف مناسبی برای گرم کردن غذا می باشند. به هیچ وجه از ظروف شیشه ای یا سرامیکی که دارای یک لبه فلزی هستند استفاده نکنید.

اگر شما برچسبی که در بالا اشاره شد روی ظروف خود پیدا نکردید می توانید از شیوه های زیر متوجه شوید که ظروف شما مناسب یا نامناسب می باشند.

۱ –  ظرفی را که می خواهید تست کنید خالی درون ماکروفر قرار دهید.

۲ – ظرف دوم را با یک فنجان آب شیر درون ماکروفر قرار دهید.

۳ – به مدت یک دقیقه ظرف را در دمای بالا قرار دهید  و سپس با دقت دمای ظروف خالی را تست کنید.

اگر ظرف پس از بیرون آوردن گرم نشده بود یعنی اینکه این ظرف کاملا مناسب برای پخت و پز در ماکروفر می باشد. اگر کمی گرم شده بود یعنی ظرفی است که فقط برای گرم کردن غذا مناسب می باشد، و اگر ظرف داغ بود اصلا برای ماکروفر مناسب نمی باشد و نباید استفاده شود.

موادی که داخل ظروف یک بار مصرف هستند را از داخل ظروفشان بیرون بیاورید و جداگانه گرم کنید. این ظروف دارای مواد شیمیایی پلی استر می باشند که بر اثر گرم شدن به داخل غذا نفوذ کرده  و باعث سرطان می شوند.

ماکروفرها روش پخت و پز سریع و راحت را ارائه می دهند و در صورتی غذای تهیه شده در آنها سالم می باشد که ظروف استفاده شده برای طبخ غذا ایمن و مناسب باشند.

کاربران ماکروفر باید از دمای مطمئن برای گرم کردن دوباره غذا استفاده نمایند تا از رشد باکتری های روی غذا در داخل ماکروفر جلوگیری به عمل آید.

تعمیرات ماکروفر پاناسونیک در تهران

اگر یک تعمیرکار حرفه‌ای در نزدیکی محل زندگی شما سکونت داشته باشد؛ راحت‌تر هستید و می‌توانید به سادگی ماکروفر پاناسونیک را تعمیر کنید. نمایندگی پاناسونیک  در تهران قرار دارد و می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن ماکروفر شما را تعمیر کند. اگر شما نیز در تهران سکونت می‌کنید، برای تعمیر ماکروفر خود با همکاران ما تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن یکی از افراد حرفه‌ای تیم تعمیرکار برای تعمیر به منزل شما اعزام شود.

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

تعمیر ماکروفر پاناسونیک

شهروندان عزیز در سراسر تهران می‌توانند از خدمات تک ریپیر استفاده کنند. حتی لازم نیست که ماکروفر خود را جابجا کنید؛ تنها کافی است با تماس تلفنی یا ثبت درخواست آنلاین، خدمات مورد نظر خود را اعلام کنید. در صورت ثبت درخواست به صورت آنلاین همکاران ما در کوتاه‌ترین زمان با شما تماس می‌گیرند و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهندو همچنین شما از ده درصد تخفیف سفارش آنلاین بهره‌مند خواهید شد.
تک ریپیر از بهترین تکنسین‌های دوره دیده در زمینه تعمیرات لوازم خانگی استفاده می‌کند و در تلاش است که بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد. شما می‌توانید با خاطری آسوده از کیفیت خدمات و اصالت قطعات استفاده شده برای تعمیر ماکروفر پاناسونیک اطمینان داشته باشید.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای ماکروفر پاناسونیک خود با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاه خود کارشناسان ما با بررسی مشکل ماکروفر شما تکنسین مربوطه را در کوتاه ترین زمان با هماهنگی با شما به منزلتان اعزام مینمایند:

02122737566

02144287993

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *