ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

تعمیرگاه لباسشویی آبسال و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال

اگر لباسشویی آبسال شما به هر دلیلی دچار نقص فنی شد و اخطارهایی را بر روی صفحه نمایش نشان داد و نیاز به تعمیر لباسشویی آبسال کردید در این صورت حتماً باید از کارشناسان تعمیر لباسشویی آبسال کمک بگیرید. در این تعمیرگاه انواع قطعات اصلی و جانبی لباسشویی با قیمتی مناسب تعمیر لباسشویی آبسال و تعویض می شود.

سوالات متداول در مورد خرابی ماشین لباسشویی آبسال

  • به نظر می آید که ماشین لباسشویی آب را تغذیه می کند ، آب داخل ماشین هم میشود و بعد بدون اینکه چرخه شست و شو شروع بشود ، آب را تخلیه می کند.

این مشکل اغلب به خاطر شلنگ تخلیه است که شلنگ تخلیه کوتاهاست یا خیلی با فاصله ازپمپ است . در واقع آب انحراف مسیر می دهد.

  • لباسشویی من روی زمین می چرخد ، آیا چیز ساده ای است که من بتوانم کنترل کنم؟

بله هست شما باید پایه های ماشین لباسشوییرا بررسی کنید تا ببینید که تنظیم هستند. پایه های عقبی اغلب به صورت خودکار تنظیم میشوند ، ببینید که این پایه ها گیر نکرده باشند و راحت بتوانند بالا پایین بروند. پایه های جلویی را می توانید با پیچ گوشتی مطابقبه سطحی که دارید تنطیم کنید. تا آنجا که می شود لباسشویی نزدیک زمین باشد

  • ماشین لباسشویی من آب می دهد ، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید ، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده – شیر تخلیه پاره نشده ؟

اگر هیچ کدام از اینها نبود یک  تکه  مقوا کوچکتر از سایزلباسشوییتان ببرید و لباسشویی راروی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

  • آیا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر از آن هایی که دربشان از بالا باز میشود؟

بله . در حقیقت قیمت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود کمی بالاتر نسبت به مدل هایی است که دربشان از بالا باز می شود ولی طی سال های مصرفبا توجه به میزان مصرف آب و مواد شوینده و زمان خشک کردن این هزینه ها کاهش می یابد.

  • آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که در لباسشویی شما هست ترکیب آب سرد و گرم خانه یتان است. ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند .

می تواند مشکل از شیر تغذیه آب ورودی باشد ، که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد

  • چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هاییکه دربشان از رو به رو باز می شود ، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

  • چه کار کنیم که کف صابون در انتهای برنامه شستو شو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهدکه مواد شوینده زیاد بریزید برای حجم لباسی که دارید می شویید.سعی کنید شوینده را نصف بریزید.

در صورت بروز هر گونه مشکلات درصورت نداشتن تخصص میتوانید از تکنسین های متخصص ما کمک بگیرید.

[gravityform id=”5″ title=”false” description=”true” ajax=”true”]

آیا تعمیرگاه لباسشویی آبسال را می شناسید؟

با توجه به ورود برندهای جدید ماشین لباسشویی تعمیر و راه اندازی هر برندی نیازمند تخصص و داشتن دانش روز است. یکی از برندهای موفق در این زمینه، برند آبسال می باشد که انواع لوازم خانگی را تولید و عرضه می کند و در سراسر ایران نمایندگی و تعمیرگاه مجاز برای نصب و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال و راه اندازی محصولات خود دارد. یکی از محصولات آبسال که شامل لباسشویی می باشد حتماً باید توسط تعمیر لباسشویی آبسال تمام خدمات مربوط به آن انجام شود در زیر بیشتر با این خدمات و مزایای آن آشنا می شویم.

معرفی تعمیرگاه لباسشویی آبسال

تعمیرگاه لباسشویی آبسال

تعمیرگاه لباسشویی آبسال

اگر لباسشویی آبسال شما به هر دلیلی دچار مشکل شد در هر جای ایران باشید می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی آبسال بهره مند شوید . تعمیرکاران و کارشناسان آموزش دیده و با تجربه در کوتاه ترین زمان، مشکل لباسشویی را تشخیص داده و جهت تعمیر لباسشویی آبسال شما در منزل اقدام میکنند.
خدمات رسانی تعمیرگاه لباسشویی آبسال بدون جابجایی وسیله و در محل مشتری و با کیفیت بالا می باشد. تعمیرگاه های مجاز با داشتن مجوز از برند آبسال و داشتن تکنسین های مجرب، متعهد و کارآزموده مفتخر است انواع مدل های ماشین لباسشویی آبسال را با قطعات اورجینال و با کمترین هزینه تعمیر کند.

انواع خدمات تعمیرگاه لباسشویی آبسال

تعمیرگاه لباسشویی آبسال یکی از مجموعه های پیشرو و متخصص در زمینه عیب یابی، بهسازی و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال است. از جمله سرویس های تخصصی مرتبط با این دستگاه شامل تعویض و تعمیر ماشین لباسشویی آبسال ، تعمیر موتور لباسشویی، تعویض و تعمیر برد، تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعویض دیگ، بلبرینگ، شفت و … می باشد.

مزایای تعمیرماشین لباسشویی آبسال

نقش حیاتی و کلیدی لباسشویی در زندگی روزمره بر همگان آشکار است و وجود مشکل در این وسیله چه کوچک و چه بزرگ رفاه خانواده را به هم می ریزد. پس بهترین راه حل استفاده از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آبسال می باشد. از مزایای این مرکز این است که ابتدا راهنمایی لازم در خصوص رفع مشکل را به شما می دهند و اگر نتوانستید مشکل را حل کنید کارشناسان را به محل اعزام می کنند و این باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. از دیگر مزایای استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی آبسال استفاده از تجهیزات مدرن و دستگاه های عیب یابی دقیق، گارانتی تعمیرات و قطعات استفاده شده، زمان تعمیر برنامه ریزی شده و … می باشد.

قیمت تعمیر ماشین لباسشویی آبسال در تعمیرگاه لباسشویی آبسال

قیمت تمامی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه لباسشویی آبسال کاملاً مقرون به صرفه می باشد چون تعمیرکاران و کارشناسان این تعمیرگاه دارای مجوز رسمی از شرکت آبسال می باشند و تعرفه ی کامل خدمات برای آن ها تعیین شده است و اگر از زمان گارانتی لباسشویی مانده باشد و نوع مشکل جزو قرارداد گارانتی باشد کارشناسان موظف هستند بدون هیچ هزینه ای قطعه را تعویض و یا تعمیر نمایند.
از دیگر معیارهای تعیین کننده قیمت، هزینه های جانبی مانند ایاب ذهاب، قطعات مصرفی و … می باشد که در نمایندگی می توانید تمامی این قطعات را با قیمت مناسب خریداری نمایید همچنین برای اطلاع از قیمت دقیق تعمیر ماشین لباسشویی آبسال  می توانید با تعمیرگاه تماس گرفته و در خصوص نوع مشکل و هزینه تعمیر لباسشویی آبسال با کارشناسان مشورت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *