تعمیر لباسشویی میله, ماشین لباسشویی, نمایندگی لباسشویی میله

تعمیر لباسشویی میله

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ly95ta’]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kqm366′ admin_preview_bg=”]

تعمیر لباسشویی میله

نمایندگی تعمیرات لباسشویی میله یک مرکز خدمات پس از فروش است که سرویس، نصب و راه اندازی و تعمیر لباسشویی میله از جمله خدماتی است ک توسط این مرکز ارائه می شود.

میله یکی از برند های آلمانی است که لوازم خانگی مختلف و با کیفیتی را تولید کرده که محصولات آن در ایران توسط نمایندگی های معتبر میله عرضه می گردد.

بعد از گذشت یک قرن از راه اندازی شرکت میله، این برند کماکان در لیست بهترین برند های دنیا قرار گرفته است و به عنوان یکی از شاخص ترین شرکت های تولید کننده ی لوازم خانگی در جهان به شمار می رود.

خرید انواع لوازم خانگی میله تنها از طریق نمایندگی های معتبر میله امکان پذیر است و سایر مراکز خدماتی و تعمیراتی لباسشویی میله مانند تک ریپیر در دسترس هستند تا هنگام برخورد با مشکل و ایراد با همکاران مجرب دوره دیده ما تماس بگیرید.

وجود کیفیت در این برند موجب شده تا فناوری های مختلف و به روزی در تولید لوازم خانگی به کار رفته باشد و بنابراین تنها نمایندگی تعمیر لباسشویی میله خواهد توانست خدمات مختلفی را برای آن ارائه نماید.

همچنین در بسیاری از شهر ها وجود نمایندگی تعمیر لباسشویی میله به نصب اصولی لوازم خانگی توسط کارشناسان این مجموعه کمک می کند تا در هنگام دریافت خدمات مختلف، ایرادی گرفته نشود.

بسیاری از انواع ماشین لباسشویی میله که در کمپانی میله تولید می گردند دارای شرایط تولید استاندارد بالایی بوده و میزان مصرف انرژی پایینی دارند.

تعمیرات لباسشویی میله

لباسشویی میله یکی از بهترین لوازم خانگی دنیا به شمار می رود و تعمیر لباسشویی میله نیز کاری تخصصی بوده و نیاز به کارشناسان اهل فن دارد.

در واقع بهره گیری از متد روز دنیا در تولید این لوازم خانگی سبب شده تا این کالای تخصصی در تعمیر نیز نیاز به افراد متخصص و با تجربه داشته باشد.

مراکز مجاز تعمیر لباسشویی میله وظیفه دارند تا در این زمینه خدمات به روز و اصولی را ارائه کنند.

از آنجا که کارشناسانی که مسئولیت تعمیر لباسشویی میله را بر عهده دارند در این مرکز به علم تولید آشنا بوده و دوره های تخصصی لازم را گذرانده اند می توانند بهترین افراد برای مراجعه باشند.

با تخصصی شدن تعمیر لباسشویی میله مراکز مجازی راه اندازی شدند که برای این کار دوره دیده و توسط برند میله نیز تایید شده اند.

بنابراین با اطمینان خاطر می توان به مرکز مجاز تک ریپیر جهت تعمیرات لباسشویی میله مراجعه نمود.

این مراکز با اعزام کارشناس به محل تعمیر لباسشویی میله، دسترسی مشتریان را افزایش داده و نظارت مستقیم بر کار آن ها تسهیل شده است.

هر فرد می تواند در هنگام تعمیرات لباسشویی میله در کنار تعمیر کار به ارزیابی کار وی بپردازد و در صورت نارضایتی مرکز را مطلع نماید
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-jp5hse’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-تخصصی-لباسشویی-میله-2.jpg’ attachment=’22672′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=’_blank’ title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-hwn6e6′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-g2gf2m’]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-dp9aem’ admin_preview_bg=”]

سوالات متداول در مورد خرابی ماشین لباسشویی میله

 لباسشویی من بدون اینکه چرخه ی شست و شو را آغاز کند، آب را تخلیه میکند، ایراد از کجاست؟

به نظر می رسد که ماشین لباسشویی آب را تغذیه می کند یعنی آب داخل ماشین هم میشود و بعد بدون اینکه چرخه شست و شو شروع بشود، آب را تخلیه می کند.

این مشکل اغلب به خاطر شلنگ تخلیه است که شلنگ تخلیه کوتاه است یا خیلی با فاصله از پمپ قرار دارد. در واقع آب انحراف مسیر می دهد.

لباسشویی من روی زمین می چرخد، آیا چیز ساده ای است که من بتوانم کنترل کنم؟

بله هست شما باید پایه های ماشین لباسشویی را بررسی کنید تا ببینید که تنظیم هستند. پایه های عقبی اغلب به صورت خودکار تنظیم میشوند، ببینید که این پایه ها گیر نکرده باشند و راحت بتوانند بالا پایین بروند.

پایه های جلویی را می توانید با پیچ گوشتی مطابق به سطحی که دارید تنطیم کنید. تا جایی که امکان دارد لباسشویی نزدیک زمین باشد.

ماشین لباسشویی من آب می دهد، چطور بفهمم از کجا نشتی دارد؟

اول چیزهای ساده را کنترل نمایید، ببینید شیر تامین آب محکم بسته شده و یا شیر تخلیه پاره نشده باشد.

اگر هیچ کدام از اینها نبود یک تکه مقوا کوچکتر از سایز لباسشویی تان ببرید و لباسشویی را روی کوتاه ترین برنامه شست و شو قرار بدهید سپس این مقوا را زیر ماشین بچرخانید تا متوجه بشوید دقیقا کدام قسمت نشتی دارد.

آیا ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود بهتر از آن هایی که دربشان از بالا باز میشود؟

بله. در حقیقت ماشین لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود قیمتشان کمی بالاتر نسبت به مدل هایی است که دربشان از بالا باز می شود ولی طی سال های مصرف با توجه به میزان مصرف آب و مواد شوینده و زمان خشک کردن این هزینه ها کاهش می یابد.

آب هنگامی که شست و شو با دمای گرم انتخاب شده خیلی گرم نمی شود. چرا؟

آب گرمی که به لباسشویی شما راه میابد ترکیب آب سرد و گرم منزلتان است و ماشین لباسشویی های جدید سنسور دما دارند که دمای آب ورودی را کنترل می کند.

مشکل می تواند از شیر تغذیه آب ورودی باشد که انسدادی در مسیر ورودی آب گرم رخ داده باشد.

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هایی که دربشان از رو به رو باز می شود، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید تا داخل ماشین جا بشوند.

چه کار کنیم که کف در انتهای برنامه شستو شو باقی نماند؟

این مشکل اغلب زمانی رخ می دهد نسبت به حجم لباسی دارید می شویید مواد شوینده زیادی بریزید، سعی کنید شوینده را نصف بریزید.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-لباسشویی-میله-2.jpg’ attachment=’22673′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://takrepair.com/’ target=’_blank’ title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-c26nri’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-bb07zy’]

[av_textblock size=’15’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-983odq’ admin_preview_bg=”]

نکات ایمنی هنگام استفاده از ماشین لباسشویی میله:

  1. لباسشویی میله جهت استفاده خانگی طراحی شده است.
  2. هنگامی که ماشین لباسشویی را بر روی جسمی همانند موکت قرار می دهید.
  3. اگر لباسی آلوده به مواد نفتی است، باید آلودگی مربوطه را با مواد شوینده ابتدا پاک کرده سپس بعد از خشک شدن لباس آن را با دستگاه بشویید.
  4. هنگامی که وسائلی همانند پرده یا پتو را به دستگاه برای شستشو می دهید.
  5. بعد از شستشو توجه داشته باشید فیلتر دستگاه نیاز به تمیز کردن دارد یا خیر.
  6. از شیرهای برقی دستگاه به خوبی مراقبت کنید تا از آسیب به آن ها جلوگیری کنید.
  7. هنگام راه اندازی دستگاه توجه داشته باشید که شیر باز است.
  8. به دلیل اینکه هنگام استفاده از مواد شوینده هایی که مخصوص دستگاه نیست بخش هیدرواستات دستگاه آسیب می بیند حتما از مواد شوینده ای که مختص ماشین لباسشویی است استفاده کنید.

با رعایت نکات ایمنی نیاز خود را به نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میله به حداقل برسانید.

در چه صورت نیاز به تعمیر لباسشویی میله داریم؟

مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی شما بوجود بیاید و نیاز به تعمیرات لباسشویی میله داشته باشد که عبارتند از:

  1. روشن نشدن صفحه نمایش ماشین لباسشویی
  2. گیرکردن و جلو نرفتن برنامه تنظیم شده در یکی از مراحل
  3. سروصدا کردن دیگ ماشین لبسشویی
  4. تمیز نشستن لباسها
  5. تخلیه نشدن آب دیگ لباسشویی پس از شستشو
  6. لرزش و تکان خوردن لباسشویی
  7. باز نشدن در لباسشویی
  8. گرم نشدن آب لباسشویی
  9. بسته نشدن در لباسششویی
  10. خراب بودن لاستیک دور درب لباسشویی
  11. پاره بودن تسمه موتور لباسشویی
  12. نچرخیدن دیگ لباسشویی
  13. وارد نشدن آب به دیگ لباسشویی
  14. نشان دادن پیغام و ارور در صفحه نمایش لباسشویی

راه های ارتباطی

برای تعمیر لباسشویی میله در این مرکز می توانید فرم زیر را پر کنید یا با شماره هایی که قرار دادیم تماس بگیرید تا از خدمات این نمایندگی استفاده کنید.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

شماره های تماس:

غرب: 44287993-021

شرق: 33142528-021

021-77114767

مرکز: 88592650-021

شمال: 22737566-021

جنوب: 55810742-021

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7az1by’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-77-1.jpg’ attachment=’4065′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-5uptke’][/av_image]
[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *