تعمیر لباسشویی در محل, ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی در محل

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” row_boxshadow=” row_boxshadow_color=” row_boxshadow_width=’10’ custom_margin=” margin=’0px’ mobile_breaking=” border=” border_color=” radius=’0px’ padding=’0px’ column_boxshadow=” column_boxshadow_color=” column_boxshadow_width=’10’ background=’bg_color’ background_color=” background_gradient_color1=” background_gradient_color2=” background_gradient_direction=’vertical’ src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ highlight=” highlight_size=” animation=” link=” linktarget=” link_hover=” title_attr=” alt_attr=” mobile_display=” id=” custom_class=” aria_label=” av_uid=’av-2pgl0r’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-khdc5z8x’ admin_preview_bg=”]

تعمیر لباسشویی در محل

تعمیر لباسشویی در محل یکی از نیاز های اصلی خانواده هاست چرا که جا به جایی این وسیله بسیار سخت خواهد بود. وجود آشپزخانه های کوچک در آپارتمان ها نیز به این مسئله دامن زده و نیاز مردم به تعمیر لباسشویی در منزل را بیشتر کرده است.

معمولا مراکزی که این خدمات را به مردم ارائه می دهند در اولویت انتخاب بالاتری قرار می گیرند به طوریکه اغلب مردم آن ها را برای دریافت خدمات انتخاب می کنند.

همچنین با آموزش تعمیر لباسشویی در منزل می توان نتایج بهتری را بدست آورد.بعضی از نکات آموزشی و ایمنی را تعمیر کار به شما تذکر میدهد تا دیرتر نیاز به تعمیر لباسشویی خود داشته باشید.

یکی از دلایلی که تعمیر لباسشویی در محل ترجیح داده می شود، عدم آسیب به دستگاه در حین جا به جایی می باشد.

در واقع با تعمیر به این شیوه نیاز به جا به جایی دستگاه نبوده و در نتیجه از ضربه های در زمان حمل در امان خواهد ماند.

البته باید توجه داشت که تنها برخی از مراکز این خدمات را ارائه می دهند و هنگام مراجعه می بایست از وجود این خدمت در مرکز مطمئن شد.

کارشناسان با تعمیر لباسشویی در محل می توانند میزان عملکرد و کارایی مراکز را افزایش دهند.

نکته ی مهمی که گاه به فراموشی سپرده می شود، وجود تجربه و مهارت در تعمیر لباسشویی در منزل می باشد.

بسیاری از مردم از این خدمات غافل می مانند و در نتیجه نتایج معقولی از کار تعمیر لباسشویی در محل بدست نمی آورند.

نمایندگی های معتبر لباسشویی که تیم فنی خود را برای این کار آموزش داده اند، گزینه ی بهتری برای انتخاب خواهند بود زیرا تمامی نکات لازم برای تعمیر لباسشویی را آموزش داده و بنابراین افراد می توانند به بهترین شکل کار را انجام دهند.

مراکزی می توانند در این زمینه موفق باشند که به رضایت مشتریان خود بها دهند و برای جلب رضایت آن ها تلاش کنند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hf3l23′]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-لباسشویی-در-محل.jpg’ attachment=’21081′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-fdejsr’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-denlzf’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-bxte1n’ admin_preview_bg=”]

خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی در منزل

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تک ریپیر در این امر چندین سال تجربه و مهارت یافته است. با یک بررسی ساده متوجه خواهید شد که نمایندگی لباسشویی ما متفاوت است؛ هم در امر پاسخگویی به سوال ها و نیازهای مشتری ها و هم از نظر تعداد زیاد شعبه های نمایندگی در سراسر تهران و حومه . تعداد شعبه های نمایندگی ماشین های لباسشویی به مشتری این امکان را می دهد که در کمال راحتی و آسانی و کمترین میزان صرف وقت، به بهترین نوع خدمات و نزدیک ترینِ آن به منزل یا محل کار  خود دسترسی داشته باشد.

همچنین شایان ذکر است که همه ی کارمندان و تعمیرکاران و متخصصان ما از بهترین ها در زمینه ی شغلی خود هستند که ساختار تمامی ماشین های لباسشویی را به خوبی می شناسند و برای بالا بردن هر چه بیشتر سطح دانش، معلومات و توانایی های خود، همه ساله در دوره ها و کارگاه های تخصصی آموزشی داخل و خارج از کشور شرکت می کنند، تا ما بتوانیم بهترین و خاص ترین نوع از خدمت رسانی را برای شما عزیزان داشته باشیم.

همچنین لازم به یادآوری است که قیمت و هزینه ی ارائه خدمات نمایندگی لباسشویی ما نیز مناسب ترین و منصفانه ترین نوع قیمت گذاری است و این اطمینان را به شما می دهیم که شگفت زده تان خواهد کرد.

در صورت بروز هر گونه از مشکلات پایین میتوانید با کارشناسان تک ریپیر در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار مربوطه را برای تعمیر لباسشویی در محل اعزام کنند:

– ﺑﺎ چرخش وﻟﻮم ﺗﺎﯾﻤﺮ لباسشویی، دستگاه روﺷﻦ نمی‌شود.

– لباسشویی آبگیری نمیکند یا آب داخل دستگاه نمی آید.

– لباسشویی ﻋﻤﻞ آبگیری را تمام کرده، اﻣﺎ مراحل ﺑﻌﺪی شست و شو اﻧﺠﺎم نمی‌شود.

– ﺑﺎ ﺑﺎز ﺷﺪن ﺷﯿﺮ آب، در حالی که لباسشویی خاموش است، دستگاه ﺷﺮوع ﺑﻪ آبگیری می‌کند.

– لباسشویی مرتبا در ﺣﺎل آبگیری اﺳﺖ و ﻋﻤلیات آبگیری ﻗﻄﻊ نمی‌شود.

– از ﻣﺎﺷﯿﻦ لباسشویی در حین ﮐﺎر، آب ﻧﺸﺖ می‌کند.

– ﻫﯿﺘﺮ ماشین لباسشویی آب را ﮔﺮم نمی‌کند.

– لباسشویی آبگیری ﻧﻤﻮده اﻣﺎ ﻣﻮﺗﻮر ﺷﺴﺘﺸﻮ شروع به ﮐﺎر نمی‌کند.

– دستگاه ﻋﻤلیات ﺷﺴﺘﺸﻮ را اﻧﺠﺎم می‌دهد اﻣﺎ آب ﮐﺜﯿفی ﺗﺨﻠﯿﻪ نمی‌شود.

– دیگ لباسشویی تند نمیچرخد و لباسها در دستگاه خیس میماند و خوب خشک نمیشود.

– ماشین لباسشویی در لحظه ی ﺷﺴﺘﺸﻮی ﻟﺒﺎس، شروع به ﺣﺮﮐﺖ می‌کند.

– ﺻﺪای دستگاه، وقت ﮐﺎر زﯾﺎد اﺳﺖ.

– پودر در ماشین لباسشویی حل نمیشود.

– بدنه ی لباسشویی دارای اﺗﺼﺎل ﺑﺮق اﺳﺖ.

– دستگاه در حین کار متوقف یا خاموش میشود.

– دیگ ماشین لباسشویی نمی چرخد.

– برد لباسشویی میسوزد.

شما چه زمانی می توانید از خدمات گارانتی استفاده کنید؟

1- اگر آسیبی که به محصولتان وارد شده است در نتیجه ی حمل نادرست محصول و مضروب شدن آن، برخورد مواد شیمیایی و آسیب زا به آن، تماس با حرارت بالا و یا اتصال های برقی و سایر آسیب هایی که بر اثر حوادث طبیعی به وجود می آید باشد، محصول شما مشمول گارانتی نیست و از خدمتی بهره مند نخواهید شد.

2- اگر از دستگاه اشتباه استفاده کرده باشید و موارد ذکر شده در دفترچه راهنمایش را لحاظ نکرده باشید، محصول شما گارانتی نخواهد شد.

3- اگر خودتان یا افرادی به جز مأموران شرکت گارانتی کننده ی محصول، کالا را دستکاری کرده باشید، مشمول گارانتی نخواهید بود.

در پایان، از اینکه نمایندگی ما را برای تعمیر لباسشویی انتخاب کرده اید سپاسگزاریم، و تمام سعی و تخصص خود را به کار خواهیم برد تا رضایت شما عزیزان را جلب کنیم و بهترین خدمات را در محل مورد نظرتان به شما ارائه دهیم.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-11piqz’]
[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-لباسشویی-در-منزل.jpg’ attachment=’21082′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9cz9or’ admin_preview_bg=”][/av_image]
[/av_one_full]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7iwd97′]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-5zy24b’ admin_preview_bg=”]

تعمیر لباسشویی در منزل

ساختار هایی که سبب می شود تا تعمیر لباسشویی در منزل انجام شود با مدیریت درست ممکن خواهد بود و نظارت روی کار تعمیر کاران نیز از این طریق برای مشتریان فراهم می شود.

هماهنگی میان تعمیر کاران و مشتریان برای تعمیر لباسشویی در محل یکی از مشکلاتی است که اغلب مراکز با آن رو به رو هستند و با بکار گیری مشاوران به عنوان واسط میان آن ها، آن را بر طرف نموده اند.

البته باید شرایطی فراهم شود تا کار تعمیر با کیفیت کامل و بدون نیاز به پشتیبانی بعدی انجام شود.

در این راستا برخی از مراکز تعمیر لباسشویی در منزل را با خدماتی همچون آموزش انجام می دهند تا میزان کیفیت کار برای مشتریان افزایش یابد.

البته کیفیت بسته به نحوه تعمیر لباسشویی در محل نیز تغییر می کند و استفاده از تجهیزات کامل در هنگام مراجعه ی کارشناسان نقش موثری در این زمینه دارد.

به طوری که بدون استفاده از لوازم مورد نیاز برای تعمیر نمی توان کار را به درستی انجام داد و همچنین کیفیت کار نیز کاهش خواهد یافت.

لذا بهتر است برای تعمیر لباسشویی در منزل به مراکز معتبر مراجعه نمود که امتحان خود را در این راستا پس داده اند.

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی لباسشویی خود ،کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای رفع مشکل شما به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]

شماره تماس:

021-22737566

021-88592650

[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-f9oyj’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-2yny17′][/av_image]
[/av_one_full]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *