نمایندگی تک الکتریک

تعمیر لباسشویی تک الکتریک

تعمیر لباسشویی تک الکتریک

تعمیر لباسشویی تک الکتریک

خدماتی که توسط نمایندگی تک الکتریک قابل ارائه به مشتریان است، از نصب و راه اندازی گرفته تا تعویض قطعات مورد نیاز، تعمیر لباسشویی تک الکتریک و … که در هفت روز هفته انجام می پذیرد. خریداران لوازم خانگی برقی برند تک الکتریک همچون ماشین لباسشویی تک الکتریک، برای دریافت سرویس های تعمیراتی از نمایندگی تک الکتریک می توانند روز و ساعت حضور تکنسین در منزل را خودشان تعیین کنند.

ارائه خدمات هر روزه با نمایندگی تک الکتریک

در این بخش قصد داریم راجع به انواع و ویژگی های خدمات نمایندگی محصولات برند تک الکتریک (TECH ELECTRIC) در محدوده شهر تهران و تعهداتی که این برند توسط نمایندگی تک الکتریک به خریداران ارائه می نماید، نظیر تعهد و الزام ارائه خدمات با کیفیت در تعمیر لباسشویی تک الکتریک، مطالب مختصری را خدمت مردم و مشتریان محترم و استفاده کنندگان از تولیدات این شرکت تولیدی لوازم خانگی برقی، صحبت کنیم.

نمایندگی مجاز تک الکتریک  که در شهر تهران فعال است، به عنوان نمایندگی مجاز ارائه دهنده خدمات این شرکت، به منظور پاسخ گویی به نیازهای مشتریان در محدوده تعهدات شرکت، در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد. خدماتی که توسط نمایندگی تک الکتریک قابل ارائه به مشتریان است، از نصب و راه اندازی گرفته تا تعمیر دستگاه و تعویض قطعات مورد نیاز و … در هفت روز هفته انجام می پذیرد.

این مرکز نمایندگی، خدمات 24 ساعته ندارد اما باید عرض شود که نمایندگی بر خود لازم می داند تا در کمترین بازه زمانی ممکن از ثبت درخواست مشتری، سرویس های اولیه و نیز خدمات تخصصی خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه به مردم محترم ارائه نماید.

لازم به ذکر است که خریداران لوازم خانگی برقی برند تک الکتریک همچون ماشین لباسشویی تک الکتریک، برای دریافت سرویس های تعمیراتی از نمایندگی می توانند روز و ساعت حضور تکنسین در منزل را خودشان تعیین کنند.

تعمیر لباسشویی تک الکتریک

تعمیر لباسشویی تک الکتریک

افزایش رضایت مشتریان با خدمات نمایندگی تک الکتریک

ماشین لباسشویی تک الکتریک در کنار محصولات دیگری که این شرکت در دسته های مختلف مانند لوازم خانگی برقی تولید می کند، یکی از محصولات پر طرفدار می باشد. از دیگر لوازم خانگی تولیدی شرکت تک الکتریک می توان به بخارشوی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، لوازم جانبی کولر، تصفیه هوا و … اشاره کرد.

به منظور فراهم ساختن کالاهای مورد نیاز و لوازم برقی خانگی همچون ماشین لباسشویی که امروزه در منازل بسیار پر کاربرد می باشد، بازرگانان و شرکت های ایرانی نسبت به تهیه و وارد نمودن محصولات لوازم خانگی پرمصرف اقدامات لازم را صورت داده اند و به منظور رفع مشکلات آتی دستگاه ها، قطعات یدکی مورد نیاز را به منظور تعمیر آن ها تأمین کرده اند.

نمایندگی تک الکتریک، به جهت بالا بردن سطح رضایت کاربران تولیدات این برند و نیز برآورده نمودن نیازهای تعمیراتی کالاها، تحت عنوان خدمات پس از فروش تک الکتریک، نسبت به ارتقای سطح دانش و تجربه متخصصان و تکنسین های این دستگاه ها و نیز در حوزه تعمیر لباسشویی تک الکتریک برنامه ها و دوره های آموزشی مناسب را تنظیم و برگزار کرده است.

تعیین تکنسین های متخصص برای تعمیر لباسشویی تک الکتریک

تعمیر لباسشویی تک الکتریک یکی از خدمات قابل ارائه توسط تکنسین های تعیین شده توسط نمایندگی می باشد که خود را موظف به انجام صحیح آن می دانند. همچنین ارتقای سرعت در فرستادن به موقع تعمیرکاران با تجربه و متخصص به منظور تعمیر لباسشویی تک الکتریک به سمت منزل یا محل کار مشتریان، از اهداف مهم کاری این نمایندگی می باشد تا بتوانند در حداقل زمان ممکن عیب عملکردی دستگاه را برطرف سازند و ماشین لباسشویی را با کارکرد صحیح به مشتری تحویل دهند.

هدف و سعی تعمیرکاران، پرسنل و مدیر نمایندگی این است که در جهت تعمیر دستگاه، هزینه کمی به مشتریان تحمیل شود. از این رو سعی همگی عوامل این نمایندگی بر این است که تا حد ممکن قطعات معیوب ماشین لباسشویی تعمیر شوند و نیازی به تعویض قطعه ایجاد نشود.

تعمیر لباسشویی تک الکتریک

مواقع بروز مشکل در عملکرد لباسشویی تک الکتریک چه کنیم؟

توصیه می کنیم برای ارتقای سطح عملکرد و عمر ماشین های لباسشویی و لوازم خانگی خود، زمانی که مشکلی در کارکرد دستگاه رخ می دهد، تعمیر لباسشویی تک الکتریک را به نمایندگی آن واگذار نمایید. برای همه لباسشویی ها پیش می آید که پس از مدتی استفاده، به دلایل مختلف با نقص در کارکرد بخش ها یا قطعات مختلف مواجه می شوند.

نقص هایی مانند نقص در باز و بسته شدن درب و عدم عملکرد قفل درب دستگاه، لرزش های دستگاه در زمان شست و شوی لباس ها، مشکل در زمان تخلیه آب یا بروز مشکل در آبگیری ماشین لباسشویی و … می توانند مشکلاتی باشند که برای هر نوع ماشین لباسشویی اتفاق بیفتند. در این مواقع برقراری ارتباط با نمایندگی و مشورت نمودن با عوامل این مرکز می تواند راه حلی برای مسائل پیش آمده باشد.

چرا بهتر است که نمایندگی را برای تعمیرات انتخاب کنید؟

این موضوع همیشه پیشنهاد دیگران به شما بوده است. اما چرا همیشه به شما پیشنهاد میدهند تا تعمیرات خود را به نمایندگی ها بسپارید؟ ما به عنوان نماینده تعمیرات، به شما پاسخ میدهیم. نمایندگی ما به عنوان یک نماینده مجاز تعمیرات، کلیه مشاوره ها و خدمات پشتیبانی خود را به صورت اصولی و کارشناسی شده ارائه میدهد.

همچینین، ما کلیه فرایند تعمیرات تخصصی و حرفه ای خودمان را به وسیله تعمیرکارانی ماهر که مورد تایید نمایندگی های کمپانی میباشند ارائه میدهیم و این موضوع، تسلط کافی متخصصان ما را بر برند تایید میکند. با ما نگران قیمت نباشید، ما این اطمینان را به شما میدهیم که با ارائه قیمت های منصفانه و عدم دریافت هزینه های اضافی و مازاد بر خدماتی که انجام میدهیم، شما را مطمئن میکنیم که هزینه ای که برای شما در ابتدای امر براورد کرده ایم، عینا برای شما لحاظ می شود.

ویژگی های مرکز تعمیر لباسشویی تک الکتریک در تهران

  • سرویس دهی در تمامی روزهای هفته
  • تعیین زمان سرویس دهی
  • مدت زمان کوتاه تعمیرات
  • استفاده از قطعات اورجینال
  • تعمیرات در محل
  • هزینه های متعارف زیر نظر اتحادیه
  • تجربه و تخصص تکنسین ها
  • مشاوره رایگان و به صورت آنلاین
  • عیب یابی صحیح
  • تعمیر قطعات به جای تعویض آنها

در صورت بروز هر گونه ایراد و مشکلی برای دستگاهتان میتوانید به صورت آنلاین ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان تکنسین های مجموعه ما با شما تماس بگیرند تا برای رفع مشکل شما اقدامات لازم را انجام دهند.

راه های ارتباطی با تک ریپیر

جهت تعمیر لباسشویی تک الکتریک و دریافت مشاوره رایگان، می توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و یا فرم زیر را پر کنید تا تکنسین های شرکت با شما تماس بگیرند و برای تعمیرات به منزل شما بیایند.

شماره های تماس با تک ریپیر:

021-77114767

021-88592650

021-44287993

021-22737566

021-55810742

021-33142528

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *