تعمیر کار ساید بای ساید کره ای, یخچال فریزر

تعمیر ساید بای ساید کره ای

تعمیر ساید بای ساید کره ای- تعمیر کار یخچال کره ای

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-1fcbro’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-d06btg’ admin_preview_bg=”]

تعمیر ساید بای ساید کره ای

یک تعمیر کار ساید بای ساید کره ای می بایست به تمامی خصوصیات برند ها واقف باشد تا میزان کیفیت کار وی بالا رود. در واقع با وجود افزایش تعداد تعمیر یخچال کره ای مردم در تردید برای انتخاب قرار گرفته اند و نمی توانند به راحتی این کار را انجام دهند و برای تعمیرات ساید بای ساید کره ای خود تردید دارند تا به چه مرکز معتبری اعتماد کنند تا از قطعات اورجینال استفاده کنند.

کسانی که با یک تعمیر کار ساید بای ساید کره ای کار کرده اند می دانند که این افراد در سطح بالایی از مهارت قرار دارند و به صورت تخصصی ساید بای ساید شما را تعمیر میکنند.

کیفیت کار یک تکنسین که کار تعمیر ساید بای ساید کره ای را انجام میدهد بسیار بالاست و به همین دلیل افرادی که مدعی این نام هستند می بایست مورد آزمون قرار بگیرند.

تعمیرات لوازم خانگی کره ای در این مرکز با تکنسین های متخصص به صورت تخصصی انجام میگیرد.

شامل برند های : سامسونگ . دوو . مدیا . مجیک . ال جی

ما در تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی محصولات کره ای انواع لوازم خانگی مانند:

یخچال . فریزر . ساید بای ساید . ماشین لباسشویی . ماکروفر و … را به صورت تخصصی تعمیر و عیب یابی میکنیم.

آنچه که به این تفاوت ها دامن می زند، وجود تکنولوژی های پیشرفته و جدید در تولید انواع یخچال و ساید بای ساید کره ای می باشد. وارداتی بودن این محصولات نیز سبب می شود تا شناخت این تکنولوژی ها سخت گردد و تنها افراد کمی این توانایی را داشته باشند.

تعمیرات ساید بای ساید کره ای که توسط مراکز معتبر انجام می شود، تمامی مهارت های لازم برای این کار را به تکنسین های خود آموخته و پس از طی کردن مراحل سخت آزمونی انتخاب می شود.

بنابراین این تفاوت میان یک تعمیر ساید بای ساید کره ای با یک تعمیر معمولی کاملا مشخص است و انتخاب را برای مشتریان ساده تر می کند.

دریافت مشاوره از مراکز برای این انتخاب امری ضروری می باشد زیرا در انتخاب یک مرکز تعمیر ساید بای ساید کره ای توانمند و قوی تاثیر گذار می باشد.

بررسی ها نشان می دهد کسانی که خود به یک مرکز  تعمیر ساید بای ساید کره ای مراجعه می کنند، اغلب از عملکرد این افراد ناراضی می باشند و لذا دریافت راهنمایی و کمک در این زمینه به جلب رضایت ایشان کمک می کند.
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-a7guuc’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-ساید-بای-ساید-کره-ای.jpg’ attachment=’19066′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-9btvr8′ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-81npsk’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-6bua1w’ admin_preview_bg=”]

تعمیرات ساید بای ساید کره ای

همچنین زمانی که تعمیر کار یخچال کره ای توسط مراکز معتبر معرفی می گردد، وی ملزم خواهد بود که پس از تعمیر انواع یخچال، ضمانت نامه ای برای اطمینان از کیفیت کار ارائه دهد.

پیدا کردن یک تعمیرگاه مجاز ساید بای ساید و تعمیر اساسی یخچال ساید یکی از دغدغه های موجود برای دارندگان این مدل یخچال میباشد. تعمیرگاهی قابل اعتماد که دارای تعمیرکار متخصص باشد که عیب دستگاه را بتواند تشخیص دهد و در صورت نیاز به تعویض برد و یا قطعه، از قطعات و برد های اصل استفاده کند، این چیزیست که همه ما از یک تعمیرگاه مجاز انتظار داریم.

این روش تنها توسط مراکز معتبر و افرادی که به کار خود اطمینان دارند، انجام می شود. بعد از تعمیر یخچال توسط تعمیر کار می تواند کیفیت کار و تفاوت ها را مشاهده نمود زیرا نیاز به تعمیر مجدد وجود نخواهد داشت.

یک مرکز تعمیرات ساید بای ساید کره ای که به صورت حرفه ای کار می کند و تمامی تکنسین های این مرکز متعهد هستند تا تمامی خدمات را به صورت کامل در اختیار مشتریان قرار داده و بر میزان کیفیت کار نظارت داشته باشد.

مشکلات رایج در ساید بای ساید های کره ای

این لوازم هم مثل تمامی لوازم خانگی و مصرفی ممکن است دچار خرابی شوند و عمده خرابی های بوجود آمده شامل یکی از موارد زیر است:

  • خرابی یخساز
  • خرابی مدار فرمان الکترونیک
  • خرابی قسمت دیفراست اتوماتیک
  • خرابی فن اواپراتور
  • خرابی فن کندانسور
  • خرابی صفحه نمایشگر
  • خرابی کمپرسور

بنابراین بهتر است مشتریان قبل از شناخت و انتخاب یک مرکز تعمیرات ساید بای ساید کره ای، با مشاوران تصمیم خود را در میان بگذارند تا با راهنمایی لازم بازدهی کار افزایش یابد.

تعمیر کار ساید بای ساید کره ای نیز اغلب به دلیل اطمینان از کیفیت کار خود با مراکز معتبر قرار داد داشته و از سوی آن ها به مشتریان معرفی می گردد.

انتخاب این دسته از افراد توسط کسانی که به مهارت ایشان واقفند، نتایج بهتری را ایجاد خواهد کرد.

شماره تماس:

شمال 22737566-021   

مرکز 88592650-021
[/av_textblock]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-hge2pg’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-ساید-بای-ساید-کره-ای.jpg’ attachment=’19069′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://takrepair.com/2018/05/05/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af/’ target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-fhumyc’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kc7co8f4′ admin_preview_bg=”]

نحوه نگهداری صحیح از ساید بای ساید

قبل از استفاده، ساید بای ساید  بایستی به صورت صحیح و در محل مناسب قرار داده شود.

هرگز با کشیدن سیم یخچال دوشاخه را از برق خارج نفرمایید. همیشه دو شاخه را محکم گرفته و به طور مستقیم از پریز خارج کنید.

هنگام جابجایی ساید بای ساید  مراقب باشید که روی کابل برق کشیده نشده و کابل آسیب نبیند.

هنگامی که دستگاه  به کار افتاد از زدن دست مرطوب به قسمتهای خیلی سرد خودداری فرمایید زیرا دست شما به آن قسمتها خواهد چسبید.

هنگام تمیز کردن دستگاه دوشاخه را از برق خارج نمایید. هرگز دست خیس به داخل محفظه فریزر نزنید زیرا امکان برق گرفتگی وجود دارد.

از رسانیدن آسیب، خم کردن، کشیدن و پیچاندن کابل برق خودداری فرمایید زیرا باعث آتش سوزی و برق گرفتگی می‌گردد. ضمنا از وصل بودن سیم زمین (ارت) مطمئن شوید.

از قراردادن ظروف شیشه ‌ای داخل ساید بای ساید  بپرهیزید زیرا بر اثر انبساط خواهند شکست.

هرگز دست خود را وارد ظرف نگهداری یخ ننمایید زیرا بر اثر کار کردن یخ ساز خودکار امکان وارد آمدن جراحت وجود دارد.

از استفاده کودکان و افرادی که صلاحیت ندارند جلوگیری بعمل آورید.

مراقب کودکان باشید تا با دستگاه بازی نکنند.

هرگز اجازه ندهید که کسی از دستگاه بالا رفته، روی آن نشسته ، روی آن ایستاده و یا از درب آن آویزان گردد زیرا این اعمال باعث آسیب دیدن دستگاه گردیده و در صورت پرت شدن فرد امکان وارد آمدن جراحت نیز وجود دارد.

در صورت امکان دستگاه یخچال فریزر را از طریق سیم خودش به برق وصل کنید زیرا استفاده از سیم رابط باعث بالا رفتن ولتاژ خروجی پریز شده و باعث قطع برق می‌گردد.

محل استقرار دستگاه یخچال فریزر را طوری انتخاب فرمایید که در صورت بروز حادثه بتوانید سریعا سیم آن را از برق قطع نمایید.

یخچال را در محلی قرار دهید که استفاده از آن راحت باشد.

یخچال را در معرض گرما، نور مستقیم آفتاب و رطوبت قرار ندهید.

جهت جلوگیری از لرزش در حین کار، دستگاه یخچال فریزر می‌باید تراز باشد.

دمای محیط نصب نبایستی زیر 5 درجه سانتیگراد باشد. در غیر اینصورت روی کارکرد ساید بای ساد  تاثیر می‌گذارد.

در صورت آسیب دیدگی، کابل برق می‌باید توسط سرویسکار مجاز یا کارخانه سازنده تعویض گردیده تا از بروز خسارت جلوگیری به عمل آید.

از دستکاری و یا افزایش طولی سیم برق خودداری فرمایید. این کار احتمال بروز آتش سوزی و یا برق گرفتگی را بهمراه خواهد داشت.

با رعایت کردن نکات فوق به هر دلیلی اگر نیاز به تعمیرات ساید بای ساید کره ای خود داشتید میتوانید با شماره های مرکز تعمیر ساید بای ساید کره ای تماس گرفته و یا

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی مشکل ساید بای ساید خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام میکنند:

02122737566

02188592650

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-3uh45g’]
[av_image src=’http://takrepair.com/wp-content/uploads/بنر-شماره-22-و-44-1.jpg’ attachment=’4936′ attachment_size=’full’ align=’center’ styling=” hover=” link=” target=” caption=” font_size=” appearance=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ admin_preview_bg=” av_uid=’av-2dvwac’][/av_image]
[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *