تعمیر کار ساید بای ساید آمریکایی, یخچال فریزر

تعمیر ساید بای ساید آمریکایی

تعمیر ساید بای ساید آمریکایی

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-ded35r’]

[av_textblock size=’16’ av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-d5q367′ admin_preview_bg=”]

تعمیر ساید بای ساید آمریکایی

تعمیر ساید بای ساید آمریکایی به دست متخصصین مرکز تعمیرات ساید بای ساید آمریکایی انجام میشود که علم تعمیر ساید آمریکایی را داشته باشند و به صورت دقیق و صحیح تشخیص ایراد کنند.

تعمیرات لوازم خانگی آمریکایی در این مرکز با تکنسین های متخصص به صورت تخصصی انجام میگیرد.

شامل برند های : . ویرپول. مابه. جنرال الکتریک. وایت هاوس. آمانا. فریجیدر. وستینگ هاوس. کنمور

از جمله افرادی که در حیطه ی وظایف خود می توانند به بهترین تبدیل شوند تعمیر کار ساید بای ساید آمریکایی می باشند.

این افراد به دلیل آشنایی با انواع یخچال و ساید بای ساید وارداتی می توانند تاثیر زیادی روی کار تعمیر این وسایل در منزل بگذارند.

نگرانی مردم بعد از خرید یک یخچال آمریکایی از آنجا شروع می شود که نیاز به تعمیر پیدا کند.

مرکز تعمیر ساید بای ساید آمریکایی می تواند نقش موثری در این زمینه داشته باشد و لذا انتخاب و شناخت آن اهمیت زیادی برای مردم دارد.

مردمی که به دنبال مرکز تعمیرات ساید بای ساید آمریکایی هستند می دانند که پیدا کردن کسی که چنان تخصص و مهارتی در این زمینه داشته باشد چقدر سخت است و لذا از مراکز معتبر کمک می گیرند.

مرکز تعمیرات ساید بای ساید برای معرفی تعمیر کار یخچال بسیار دقیق عمل می کنند و به دلیل آموزش هایی که در حین کار به تکنسین خود می دهند اغلب دارای این میزان تخصص می باشند.

تعمیر کار ساید بای ساید آمریکایی می بایست علاوه بر شناخت یخچال ساید بای ساید از فناوری های روز به کار رفته در برند های آمریکایی آشنایی داشته باشد و کسانی که به این میزان توانایی رسیده باشند برای معرفی به مشتریان انتخاب می شوند.
[/av_textblock]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیر-ساید-بای-ساید-آمریکایی.jpg’ attachment=’19082′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=” target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-g5rmbj’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kc7fw2m6′ admin_preview_bg=”]
چرا ساید بای ساید آمریکایی خنک نمی‌کند ، برای رفع عیب و تعمیرات چه باید کرد ؟

  1. ممکن است چرخه یخ‌ زدگی کمپرسور کار نکند.
  2. اگر چراغ سایدخاموش است ممکن است به دلیل نبود جریان برق باشد.
  3. در صورت لزوم باید اقدام به تعویض فیوز و یا قطع کننده کرد.
  4. دریچه های هوا را بررسی کنید.
  5. دریچه های داخل یخچال ، نباید  توسط مواد غذایی مسدود شده  باشد.
  6. اگر لاستیک های روی درب ساید به درستی نچسبند ، هوای سرد خارج می­شود. با استفاده از پارچه مرطوب  لاستیک ها را به صورت دوره ای پاک کنید.
  7. یخچال باید در دمای اتاق (25 درجه سانتیگراد) باشد. اگر یخچال شما در نزدیکی منبع گرما قرار داشته باشد  نمی تواند به اندازه کافی خنک شود.
  8. باید 10 سانتی متر فاصله بین  یخچال و دیوارهای اطراف وجود داشته باشد. در غیر این صورت گردش هوا به خوبی انجام نمی­شود و سیستم خنک کننده به خوبی عمل نمی­کند .

چرا موتور ساید بای ساید آمریکایی به صورت یکسره کار می­کند ، برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

  1.  یخچال‌های مدرن با ذخیره‌سازی بیشتر مدت‌زمان بیشتری کار می‌کنند. آن‌ها اغلب روشن و یا خاموش می‌شوند تا دما را حفظ کنند.
  2. درب‌ها به‌صورت مکرر باز می‌شوند. موتور برای تامین دمای مناسب باید زمان بیشتری کار کند که این مسئله طبیعی است.
  3. دما در سردترین دما تنظیم‌شده است.

دلایل ایجاد صدا در ساید بای ساید آمریکایی چیست ، برای رفع عیب و تعمیرات چه باید کرد ؟

  1. صدای چکیدن آب ممکن است در طی چرخه یخ‌زدگی رخ دهد که مربوط به زمانی است که یخ ذوب می‌شود.
  2. جریان مبرد از طریق کویل های خنک‌کننده‌ی فریزر ممکن است سروصدایی مانند آب جوش ایجاد کند.
  3. در چرخه یخ‌زدگی  ممکن است صدای ترک خوردن یا صداهای دیگر را بشنوید. این صدا طبیعی است.
  4. شیر آب یخ‌ساز، هنگامی‌که یخ‌ساز با آب پر می‌شود، صدا می‌دهد.

چرا درب ساید بای ساید آمریکایی به‌درستی بسته نمی­شود، برای تعمیرات چه باید کرد ؟

  1. مواد غذایی ممکن است باعث شوند درب به خوبی بسته نشود .
  2. واشر درب را بررسی کنید ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد.
  3. یخچال تراز نیست. به دستورالعمل نصب یخچال در دفترچه راهنمای یخچال آمریکایی مراجعه بفرمایید.

در صورت بروز چنین مشکلاتی حتما با مرکز تعمیرات ساید بای ساید آمریکایی تماس گرفته تا در کوتاه ترین زمان برای رفع مشکل دستگاهتان اقدامات لازم را اتخاذ کنند.
[/av_textblock]

[av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-a9cl3z’]

[av_image src=’https://takrepair.com/wp-content/uploads/تعمیرات-ساید-بای-ساید-آمریکایی.jpg’ attachment=’19083′ attachment_size=’full’ copyright=” caption=” styling=” align=’center’ font_size=” overlay_opacity=’0.4′ overlay_color=’#000000′ overlay_text_color=’#ffffff’ animation=’no-animation’ hover=” appearance=” link=’manually,https://takrepair.com/2018/05/05/%d8%aa%d8%b9%d9%85%db%8c%d8%b1-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%af/’ target=” title_attr=” alt_attr=” id=” custom_class=” av_element_hidden_in_editor=’0′ av_uid=’av-8z9ulr’ admin_preview_bg=”][/av_image]

[/av_one_full][av_one_full first min_height=” vertical_alignment=” space=” custom_margin=” margin=’0px’ padding=’0px’ border=” border_color=” radius=’0px’ background_color=” src=” background_position=’top left’ background_repeat=’no-repeat’ animation=” mobile_breaking=” mobile_display=” av_uid=’av-7sgkhr’]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” id=” custom_class=” av_uid=’av-ncqm7′ admin_preview_bg=”]

تعمیرات ساید بای ساید آمریکایی

قبل از اعزام تعمیر کار یخچال آمریکایی مشاوران در زمینه ی نوع برند و ساید بای ساید مشتریان سوالاتی می پرسند که این سوالات کمک می کند تا مرکز تعمیر ساید بای ساید تکنسین ماهر و قابل اعتماد انتخاب شود.

انتخاب تعمیر کار ساید بای ساید آمریکایی سخت تر می باشد زیرا معمولا تعداد کمی از خانوار ها این محصولات را در منزل خود دارد و از طرفی تعداد مرکز تعمیرات ساید بسیار کم است.

انتخاب این تعمیر کاران برای مردم اهمیت زیادی دارد زیرا روی کیفیت تعمیر تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. از طرفی زمانی که یک تکنسین تعمیرات انتخاب می شود، می توان روی کار وی نظارت کافی داشت و البته مهارت این افراد اغلب در سطح بالایی نسبت به همکاران خود قرار دارد.

برای دریافت خدمات از سوی مرکز تعمیر ساید آمریکایی بهتر است افراد به مراکز معتبر تعمیرات ساید بای ساید مراجعه کنند تا این مراکز بتوانند افراد آموزش دیده را اعزام نمایند.

اگرچه تجربه اهمیت زیادی در تعمیر دارد اما وجود تکنولوژی های پیشرفته در انواع لوازم خانگی از جمله یخچال و ساید بای ساید می بایست یک تعمیر کار یخچال آمریکایی به طور کامل نیز آموزش دیده باشد.

این آموزش ها کمک می کند تا افراد با تمامی جزئیات یک یخچال یا ساید بای ساید آشنا شوند و لذا روند نقص یابی دقیق تر و سریع تر انجام شود.

نقص یابی مهم ترین قسمت کار تعمیرات ساید بای ساید می باشد و مهارت کار این افراد تاثیر زیادی روی شناخت نقص خواهد داشت و بنابراین انتخاب یک تعمیر کار یخچال با برند آمریکایی منوط به داشتن این ویژگی ها می باشد.

مراکز می توانند به عنوان راهنما در این زمینه به مشتریان کمک کنند.
شماره تماس:
شمال 22737566-021
مرکز 88592650-021
با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ساید خود کارشناسان ما با بررسی مشکل دستگاه شما تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظر شما اعزام میکنند:

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

[/av_textblock]

[/av_one_full]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *