اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیر اجاق گاز پیلوت

تعمیرات اجاق گاز پیلوت توسط تعمیرگاه مجاز و مرکزی پیلوت با بالاترین کیفیت، هزینه مناسب تعمیرات، با بیش از دو دهه تجربه، دارا بودن متخصصین زبده و ماهر و همچنین در اسرع وقت آماده ارائه خدمات مانند تعمیر اجاق گاز پیلوت به مشتریان عزیز خود در تهران می‌ باشد.

لازم به ذکر است که برند پیلوت یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین محصولات لوازم خانگی محسوب می‌ شود.

جالب است بدانید که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت با سابقه طولانی مدت و با کیفیت و خدمات دهی به برند پیلوت توانسته است در بین مشتریان محترم خود محبوبیت خاصی را بدست آورد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت با دارا بودن کادر مجرب و متخصص که با استفاده از فناوری روز دنیا علم خود را به روز می‌ کنند در خدمت مشتریان محترم خود می‌ باشد.

همچنین می‌ توان گفت که یکسری ویژگی‌ های خاص نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت از جمله کارشناسان زبده و متخصص در زمینه تعمیرات که هر ساله با گذراندن دوره‌های علمی جدید و به روز با کسب مهارت جدید در خدمت مشتریان هستند.

همینطور به دلیل آشنا بودن  با تمام نقاط ضعف و قوت تعمیرات اجاق گاز پیلوت در کوتاه ترین زمان قادر به انجام تعمیرات هستند به طوری که بیشتر سعی را در تعمیر قطعات درند تا اینکه بخواهند آنها را تعویض کنند.

جالب است بدانید که نمایندگی پیلوت با داشتن شعب متعدد در سراسر تهران، قادر هستند که تعمیرات اجاق گاز شما را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن در منزل یا محل کارتان انجام دهند که این ویژگی‌ ها باعث تمایز این نمایندگی با سایر نمایندگی‌ های دیگر می باشد.

بنابراین انواع تعمیرات تخصصی و حرفه ای اجاق گاز پیلوت را از نمایندگی مجاز پیلوت بخواهید که بهترین خدمات را با نازل ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه می‌ دهند.

77166615 – 22737566 – 44287993 – 88592650 – 55810742 – 33142528

تعمیر گاز پیلوت

مراحل ارتباط با نمایندگی تعمیر گاز پیلوت از تماس تا رفع عیوب اجاق گاز پیلوت:

اول از همه با نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت تماس بگیرید که شما ضمن تماس با نمایندگی، می‌ توانید مشاوره رایگان با کارشناسان داشته باشید که در صورت ممکن در پشت تلفن به رفع عیوب اجاق گاز بپردازید.

در صورتی که با تماس تلفنی عیب اجاق گاز پیلوت برطرف نشد ظرف یک الی دو ساعت کارشناس متخصص تعمیرات اجاق گاز پیلوت به محل مورد نظر شما اعزام می‌ شود و به برطرف کردن مشکل اجاق گاز می‌ پردازد.

لازم است بدانید که تعمیر گاز پیلوت توسط نمایندگی تعمیرات آن، در محل انجام می‌ شود و دیگر نیازی به جا به جایی اجاق گاز ندارید.

همچنین جالب است بدانید که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت گارانتی در خصوص تعمیر اجاق گاز پیلوت به شما ارائه می‌ دهد که نگرانی شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد و تعمیرات دستگاه با قطعات اصلی پیلوت توسط نمایندگی خواهد بود که باعث افزایش عمر گاز پیلوت شده و دیرتر به تعمیر آن نیاز خواهید داشت.

چه عواملی باعث می‌شود که تعمیر اجاق گاز پیلوت را به نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت بسپارید:

عوامل بسیار مهمی از قبیل تعمیرکاران مجرب و دوره دیده، استفاده از قطعات اصلی و اورجینال پیلوت، ارائه گارانتی تعمیرات، قیمت مناسب، برتر بودن در زمینه تعمیرات لوازم خانگی پیلوت و برآورد هزینه تخمینی تعمیرات قبل از انجام تعمیر اجاق گاز پیلوت باعث شده است که به نمایندگی  پیلوت مراجعه کنید.

نحوه آشنایی با تعمیرات اجاق گاز پیلوت:

بسیاری از افراد به تنهایی قادر نیستند اجاق گاز پیلوت را تعمیر کنند چرا که در این اجاق گاز‌ های پیشرفته سیستم اجاق گاز پیلوت نیز پیچیده شده و کار را برای افراد با سطح معلومات و تجربه ی کم، سخت می‌ کند.

به همین دلیل برای تعمیر اجاق گاز پیلوت باید به مراکز و نمایندگی‌ های مجاز و متخصص پیلوت مراجعه کنید تا با استفاده از نیرو‌ های مجرب خود مشکلات را برطرف کند.

در هنگام استفاده از اجاق گاز پیلوت ممکن است پیلوت خاموش شود که علت این مشکل این است که مقدار گازی که به پیلوت می‌ رسد کم می‌ باشد یا اینکه هوای زیادی به مخلوط کن وارد می‌ شود که برای تعمیر اجاق گاز پیلوت در هنگام بروز این مشکل نیروهای ماهر و مجرب نمایندگی اجاق گاز پیلوت صفحه محفظه را به مقدار کمی می‌ بندند.

همچنین ممکن است مشعل‌‌ های فوقانی اجاق گاز پیلوت روشن نشوند که طبق تشخیص تعمیرکاران تک ریپیر علت این مشکل این است که پیلوت خاموش می‌ باشد که برای برطرف نمودن این مشکل باید پیلوت را روشن کنید.

تعمیرات-فر

در بعضی اوقات ممکن است که نوک مشعل‌ های اجاق گاز پیلوت به رنگ زرد بسوزد که تعمیرکاران ماهر برای رفع این مشکل صفحه تنظیم مخلوط کن را به مقدار کمی باز می‌ کنند و اگر فاصله نازل تا لوله رابط بهم خورده باشد آن را به بهترین نحو تنظیم می‌ کنند.

همچنین در هنگام استفاده از اجاق گاز پیلوت ممکن است شعله دود کند که علت این امر این است که در مخلوط گاز و هوا مقدار گاز زیاد است که در این حالت تعمیرکاران تک ریپیر مقدار گاز را کم می‌ کنند و در صورت گشاد شدن، باز آن را تعویض می‌ کنند.
در هنگام استفاده از اجاق گاز پیلوت ممکن است که شعله ی اجاق، وزش داشته باشد و یا صدا تولید کند که برای رفع این مشکل تکنسین ها صفحه مخلوط کن را به مقدار کمی می‌ بندند.

همچنین احتمال دارد فر اجاق گاز روشن نشود که دلیل این امر این است که شعله پیلوت خاموش است و یا تایمر ممکن است در وضع صحیح تنظیم نشده باشد که برای حل این مشکل، تعمیرکاران پیلوت را روشن می‌ کنند یا اینکه تایمر فر را به خوبی تنظیم می‌ نمایند.

همچنین ممکن است فندک که یک وسیله برای ایجاد شعله است به خوبی کار نکند و جرقه نزند که برای تعمیر اجاق گاز پیلوت در اینصورت تعمیرکاران وجود برق در مدار را بررسی می‌ کنند، اگر برق داشت ممکن است مدار باز شده باشد که آن را توسط یک مولتی متر بررسی می‌ کنند.

اما در حالتی که فندک جرقه می‌ زند ولی روشن نمی‌ شود به احتمال زیاد فندک ضعیف شده است چون برای باز کردن شیر گاز مقدار مشخصی جریان لازم می‌ باشد که تعمیرکاران این مشکل را به خوبی تشخیص می‌ دهند و آن را به خوبی برطرف می‌ کنند و در صورت خرابی فندک، آن را تعویض می‌ کنند.

برای ثبت درخواست خود در نمایندگی تک ریپیر جهت استفاده از خدمات این مرکز می توانید با شماره های مندرج تماس بگیرید یا فرم زیر را پر کنید تا پس از هماهنگی های لازم، تکنسین مربوطه ه محل مورد نظر شما اعزام شود.

[gravityform id=”5″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

شماره های تماس:

غرب: 44287993-021

شرق: 77169195-021

مرکز: 88592650-021

شمال: 22737566-021

جنوب: 55810742-021

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *