ارور ماشین ظرفشویی بیم, ارور ها

ارور ماشین ظرفشویی بیم

ارور ظرفشویی بیم- ارور ماشین ظرفشویی بیم

 

ارور ماشین ظرفشویی بیم

ارور ماشین ظرفشویی بیم یکی از راه های کارآمد برای شناخت مشکل می باشد که بسیاری از مردم در صدد هستند تا این اطلاعات را بدست اورند. با آگاهی از انواع ارور ظرفشویی بیم انتظار می رود که میزان کیفیت این محصول بیشتر شود و دوام آن سال های بیشتری طول بکشد. اهمیت ارور ماشین ظرفشویی بیم بر کسی پوشیده نیست و همگان می دانند که اطلاعات مهمی از آن استخراج می شود که راهنمای کار تعمیرکاران خواهد بود. اما مهم ترین مسئله ارور ظرفشویی بیم این است که اقداماتی را در ابتدای کار انجام داد. در ادامه انواع کد خطا را در این دستگاه تشریح خواهیم کرد تا اقدامات اولیه ضروری سریع تر انجام شود.

انواع ارور ماشین ظرفشویی بیم

با روی کار آمدن تجهیزات هوشمند و برد الکترونیک دیگر تشخیص مشکل در ماشین ظرفشویی سخت نیست. اما پیش شرطی در این باره وجود دارد که باید بتوان ارور ها را تشخیص داد. در ابتدا مهم ترین کاری که باید از تعمیرکار خواست، بررسی و کنترل برد الکترونیکی می باشد. در بیشتر موارد ارور ها به این دلیل ظاهر می شود و اگرچه نقصی مشخص در دستگاه را نشان می دهد اما این به علت ایجاد نقص در بخشی از مدار برد اصلی می باشد.

 

عیب یابی ارور های ظرفشویی بیم

اتصالات و سیم کشی یکی از مهم ترین مواردی است که در ارور ظرفشویی بیم بررسی می گردد و در مواردی که قطعی و عدم اتصال به وجود آمده است باید سریعا جایگزین شود تا اتصال برقرار گردد. همچنین گاها لازم است تا مقدار اهم و ولتاژ برد اصلی نیز چک شود. اگر این موارد سالم بود باید به دنبال قطعات آسیب دیده در سایر اجزای فنی دستگاه بود. ارور ماشین ظرفشویی بیم معمولا این اطلاعات را در اختیار افراد قرار می دهند. به عنوان مثال ارور نشتی آب نشان می دهد که آب از بخشی از دستگاه به بیرون منتقل می شود. در این موارد باید نشتی را پیدا کرد. جست و جو در شیر ورودی و خروجی، زیر پمپ تخلیه و واشر دور آن و کف دستگاه می تواند نشتی را نشان دهد. همچنین اگر چه زمانی که درب دستگاه کاملا بسته نشود امکان کار کردن آن وجود ندارد اما در مواردی ممکن است سوئیچ قفل درب خراب باشد و در نتیجه نشتی از کناره های در اتفاق افتد. در این حالت باید با تعمیر این بخش ارور را رفع کرد. اهمیت ورود و خروج به موقع آب نیز در ماشین ظرفشویی بالاست و دستگاه در مدت زمان معینی باید پر یا تخلیه شود. حال اگر این مدت زمان بیشتر شود ارور هایی روی دستگاه پدیدار خواهد شد. در این موارد بهتر است اجزایی مثل شیر های ورودی و خروجی، پمپ تخلیه، فشار آب و باز بودن شیر آب بررسی گردد. در هر مرحله با عدم شناخت ارور ماشین ظرفشویی بیم می توان با تعمیرکاران ارتباط گرفت تا اقدامات لازم برای رفع ارور را انجام دهند. پاسخگویی شبانه روزی این کار را برای مشتریان راحت کرده است تا به محض مشاهده با تعمیرکاران ارتباط برقرار کنند و در اسرع وقت خدماتی همون تعمیر و سرویس دهی را دریافت نمایند. شماره تماس: غرب 44287993-021    شمال 22737566-021

 

نکات مهم برای دیر تر ارور دادن ظرفشویی

دقت کنید دقیقا به همان اندازه پیشنهادی، پودر داخل ماشین ظرفشویی بریزید. پودر بیش تر روی ظرف ها باقی می ماند و مقدار کم تر آن باعث کثیف ماندن ظروف می شود. 2- تنها زمانی که ماشین ظرفشویی پر است، شستشو را آغاز کنید. در صورت پر نبودن، برای از بین بردن بوی غذا از دور آبکشی استفاده کنید. 3- از مایع براق کننده استفاده کنید. براق کننده، کشش سطحی آب را کم کرده و مانع ایجاد لکه آب روی ظروف می شود. به خصوص در جاهایی که آب سخت دارند، باعث خشک شدن زودتر ظروف شده و در مصرف انرژی در دور خشک کن صرفه جویی می کند. 4- ظرف ها را با کم ترین درجه حرارت خشک کنید. حرارت زیاد روی لیوان های بلور لکه به جا می گذارد. 5- ظروف زیر را داخل ماشین ظرفشویی قرار ندهید. آکریلیک، قطعات چسب دار، تمام آلومینیوم، آنتیک، برنز، چدن، ظروف چینی با تزیینات متالیک، کریستال، ظروف پلاستیکی که برچسب قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را ندارند، کارد و چنگال با دسته های استخوانی، پلاستیک، چوبی یا منبت کاری شده، قاشق و چنگال های طلایی، آهنی، چاقوها، بسیاری از تابه و قابلمه های نچسب، شیشه شیر، ظروف مفرغی، ابزارهای پلاستیکی، قوطی و قاشق های چوبی. 6- پودر را روی قاشق و چنگال های نقره ای نریزید، چون لکه های قهوه ای و کدر ایجاد می کند. 7- قرار دادن بیش از حد قاشق و چنگال داخل سبد مخصوص، موجب خش افتادن آن ها می شود. 8- فلزهای مختلف را با هم داخل ماشین قرار ندهید. بشقاب های نقره و قاشق و چنگال های فولاد ضد زنگ را حتی در دور آبکشی ساده، همزمان داخل ماشین نگذارید. واکنش بین دو فلز به هر دو آسیب می رساند. چاقوها را به دلیل لبه فلزی از ظروف نقره دور نگه دارید. در صورت بروز هر گونه خطا و یا ایرادی میتوانید به صورت رایگان از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید و یا با تماس درخواست تکنسین خود را ثبت نمایید:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماشین ظرفشویی خود کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02122737566

02144287993

فرم درخواست تعمییر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *