ارور ماشین ظرفشویی اسنوا, ارور ها

ارور ماشین ظرفشویی اسنوا

ارور ظرفشویی اسنوا- ارور ماشین ظرفشویی اسنوا

 

ارور ماشین ظرفشویی اسنوا

ارور ماشین ظرفشویی اسنوا انواع مختلفی دارد و بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که با شناخت این ارور ها می توانند مشکل را در این دستگاه بهتر شناسایی کنند. از این رو مردم به مراکزی اعتماد می کنند که ارور ظرفشویی اسنوا را شناخته و دانشی در این زمینه داشته باشد. اهمیت این موضوع برای برخی از مردم بسیار زیاد است زیرا می توان با دیدن ارور بر روی نمایشگر ال سی دی دستگاه علت را یافت و در همان مسیر تعمیر را به درستی و با بالاترین کیفیت انجام داد.

ارور ظرفشویی اسنوا

بسیاری از مردم همچنین ترجیح می دهند تا خود نیز اطلاعاتی را در این زمینه به دست آورند تا به محض شناخت یک ارور ظرفشویی اسنوا بتوانند تعمیرکاران را در جریان بگذارند. از این رو در زیر برخی از انواع کد خطا ها تشریح شده است.

انواع ارور ماشین ظرفشویی اسنوا

هنگامی که ارور ماشین ظرفشویی اسنوا را مشاهده نمودید می توانید ابتدا به سراغ مقدار مقاومت اجزای فنی و ولتاژ بروید. یکی از اشکالایت رایج در این دستگاه سیم کشی و قطع جزئی کابل های درون دستگاه است و از این رو اجزای فنی به درستی کار نخواهند کرد. برای تعمیر ارور ظرفشویی اسنوا شناخت و ردیابی مشکل مهم ترین کاریست که افراد می توانند انجام دهند.

 

کد خطاعلت خطارفع خطا
EO
  •  این ارور از عدم تخلیه آب پس از شستشو ظروف خبر می دهد.
  • باید پس از شستشوی ظروف مرتبا محفظه داخلی شستشو تمیز گردد و فیلتر تخلیه نیز با فرچه و آب داغ شسشتو شود تا مواد غذایی باقی مانده راه خروجی آب را مسدود نکرده باشد ، شلنگ تخلیه را نیز چک کنید تا انسدادی در آن نباشد و یا تاخوردگی در بخشی از شلنگ از فشار آب خروجی می کاهد .
  • ارتفاع شلنگ تخلیه از اتصال به دستگاه تا خروجی فاضلاب باید بین 77 سانتی متر تا 1 متر باشد.
  • محل تخلیه فاضلاب نیز چک شود که مانعی باعث گرفتگی آن نباشد
EL
  •  ظرفشویی ظرف ها را آبگیری نمی کند
  •  برای رفع این ارور ابتدا فشار آب را بررسی کنید .
  • شیر آب را باز کنید یا با سازمان آب تماس بگیرید و از فشار مناسب آب اطمینان حاصل کنید ، سپس شلنگ ورودی آب را چک کنید تا مسیر جریان آب در شلنگ هموار باشد و مسدود یا پیچیده نشده باشد .
  • درب ماشین ظرفشویی اسنوا ب درستی بسته شده باشد ، هم چنین ممکن است دکمه تاخیر زمان شروع را فعال کرده باشید در این صورت شروع کارکرد ماشین با تاخیر زمانی که کاربر انتخاب کرده است آغاز خواهد شد.
CL
  • کلید قفل کودک عمل نمی کند و کارکردی ندارد .
  • کلید های فعال کننده قفل کودک را 4 ثانیه همزمان فشار دهید و نگه دارید تا فعال گردد ( در مدل های 116 ، 2060 و 6803 ماشین ظرفشویی اسنوا فشردن دکمه ها به طور همزمان کافی است و نیازی به نگه داشتن دکمه ها نیست )
  • لازمه فعال شدن قفل کودک این است که ماشین ظرفشویی در حال کارکرد شستشو ظروف باشد و در صورتی که هنوز استارت را نزده اید قابلیت فعال شدن ندارد هم چنین زمانی که ماشین ظرفشویی در برق باشد اما خاموش باشد دکمه قفل کودک کارکردی نخواهد داشت
CD
  •  پایان یافتن کارکرد ماشین ظرفشویی می باشد و خطا محسوب نمی شود .
  •  زمانی که ماشین ظرفشویی اسنوا وارد مرحله خنک سازی دستگاه پس از شسشتو می شود این پیام روی نمایشگر ظاهر می گردد و کاربران به اشتباه فکر می کنند این کد نشانگر وجود خطایی در دستگاه است در واقع این پیام مخفف عبارت COOL DRY می باشد و این پیام حتی تا 4 ساعت روی نمایشگر باقی می ماند ، بنابراین در هنگام مشاهده این کد نگران نباشید و به ظرفشویی اجازه دهید کارکرد خود را ادامه دهد
F
  • زمانی که برنامه شستشو AUTO SMART را انتخاب کنید سنسور سیستم فعال می شود و بنا بر میزان چربی و کثیفی ظروف و جنس ظروف زمان شستشو و دمای مورد نظر برای شستشو را به طور خودکار تنظیم می کند .
  •  زمانی که این برنامه را انتخاب می کنید این پیام روی نمایشگر ظاهر می گردد و مخفف FUZZY LOGIC می باشد به معنای منطق فازی می باشد و این پیام نیز از وجود خطا در ماشین ظرفشویی خبر نمی دهد و گاها کاربران با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی اسنوا تماس می گیرند و تقاضای راهنمایی برای رفع ارور ماشین ظرفشویی اسنوا را می دهند

 

به طور مثال زمانی که با یک ارور ظرفشویی اسنوا مواجه شدید بهتر است اقداماتی را قبل از آنکه تعمیرکاران را مطلع سازید انجام دهید. برای بار اول بررسی فیلتر ورودی و خروجی دستگاه مهم ترین کار می باشد. زیرا که معمولا گرفتگی فیلتر تاثیر زیادی در عملکرد دستگاه می گذارد و از این رو توصیه می شود تا در اقدام اول با مشاهده ی ارور ماشین ظرفشویی اسنوا این بخش بررسی گردد. بعد از آن لازم است تا شیر ورودی و خروجی از نظر تا شدگی، نشتی و حتی گرفتگی بررسی شود. در اغلب موارد هنگامی که ارور ماشین ظرفشویی اسنوا نمایان می شود می توان با این روش ها خطا را برطرف نمود. اگر از لحاظ فنی چندان تخصصی ندارید بهتر است این موارد را به تعمیرکاران بسپارید زیرا ممکن است اشکالات زیادی را در دستگاه به صورت ناخواسته به وجود آورید. یکی از مهم ترین دلایلی که اغلب افراد نمی توانند ارور ماشین ظرفشویی اسنوا را تشخیص دهند عدم اطلاع از نحوه ی برخورد با این ارور ها می باشد. در صورتی که افراد نتوانند یک ارور ظرفشویی اسنوا را شناخته و اقدامات اولیه را انجام ندهند ممکن است به دستگاه آسیب وارد شود. این آسیب می تواند باعث سوختگی کل موتور نیز گردد و از این رو درجه اهمیت زیادی خواهد داشت. در صورت مشاهده ی کارکرد ناقص ماشین ظرفشویی تنها کافیست با مراکز تعمیر تماس گرفت. این مرکز ارائه ی دهنده ی خدمات تعمیر، سرویس و نگه داری بوده و می تواند بهترین نتایج را از ارائه خدمات به مشتریان حاصل کند. همچنین مهارت در نقص یابی با استفاده از ارور ظرفشویی اسنوا از نیاز های اصلی مشتریان است که همه ی کارشناسان آموزش دیده این مرکز توانسته اند به بهترین نحوه آن را ارائه دهند.

 

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی ماشین ظرفشویی خود و کد خطا کارشناسان ما با بررسی کد خطا تکنسین مربوطه را برای تعمیر ظرفشویی شما اعزام خواهند کرد.

02144287993

02177114767

فرم درخواست تعمییر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *