دسته‌بندی نشده

تعمیر تلویزیون هایسنس

تعمیر تلویزیون هایسنس و تعمیرات تلویزیون هایسنس

با توجه به اینکه طی چند سال اخیر برندهای متعددی در ساخت تلویزیون پیش قدم شدند، تلویزیون های بسیاری وارد بازار و خانه های مردم نیز شدند. یکی از برندهایی که توانسته رقابت تنگاتنگی با دیگر برندها داشته باشد برند هایسنس می باشد. تلویزیون هایسنس با توجه به کارایی خوب و هزینه مناسب آن، توانسته خود را به خوبی به اثبات برساند و جا پای بسیاری از برندها بگذارد. خوب بودن تلویزیون های هایسنس قابل چشم پوشی نیست، در عین حال گاهی برخورد با مشکلات متعدد نیز از آنها به دور نیست و این خرابی ها می توانند دامان بسیاری از برندهای مطرح دنیا را نیز بگیرند. برای رفع هر یک از مشکلات این تلویزیون ها می توانید از مرکز تعمیر تلویزیون هایسنس درخواست کنی تا تعمیرات تلویزیون هایسنس را انجام داده و مشکل تلویزیون شما را رفع نمایند.

تعمیرات-تلویزیون-هایسنس

تعمیرات-تلویزیون-هایسنس

مشکلات تلویزیون های هایسنس  در  مرکز تعمیر تلویزیون هایسنس

⦁ نفوذ آب به درون تلویزیون

نفوذ آب و یا رطوبت از راه های مختلفی به درون تلویزیون امکان پذیر است. به عنوان مثال یکی از راه های نفوذ رطوبت استفاده اسپری های پاک کننده می باشد که افراد برای پاکسازی صفحه نمایش از آن به صورت مستقیم استفاده می کنند. یعنی به جای اسپری آن بر روی دستمال و پس از آن پاک نمودن صفحه نمایش، آن را روی صفحه نمایش اسپری می کنند. این به نحوی می تواند باعث نفوذ رطوبت شود که ممکن است باعث از کار افتادن پنل تلویزیون شود. برای این منظور شما برای رفع این مشکل نیاز به تخصص یک متخصص تعمیرات تلویزیون هایسنس دارید تا بتوانید این معضل را حل نمایید.

⦁ خطوط سفید که روی تصویر

این مشکل می تواند به علل مختلفی رخ دهد و از عمده دلایل آن می توان به کاهش و یا تغییر ولتاژ، از کار افتادن و یا ضعیف شدن لامپ تصویر و سایر موارد باشد که منجر به چنین مسئله ای می شود.

⦁ هاله ی سیاه در تصویر

شما ممکن است گاهی با یک هاله سیاه و حتی گاه نقاط سیاه در تصویر روبرو شوید که مانع تماشای فیلم و یا سریال دلخواه شما شود. این مشکل تا حدودی ناشی از خراب شدن بک لایت ها می باشد که بک لایت های از کار افتاده باعث ایجاد سیاهی در تصویر می شوند.

⦁ نقش بستن خطوطی بر روی صفحه نمایش

هر خط اعم از افقی و یا عمودی اگر بر روی صفحه نمایش شما نقش بندد، به این معنا است که پنل تلویزیون شما دچار مشکل شده و باید تعویض شود. تعویض پنل کاری نیست که هر کسی بتواند آن را انجام دهد، بنابراین این کار را باید به یک مرکز تعمیرات تلویزیون هایسنس سپرد تا به نحو احسن انجام شود.

⦁ قطع شدن تصویر

از کار افتادن لایت ها می تواند چنین مشکلاتی را برای تلویزیون هایسنس شما به وجود آورد و به این ترتیب شما با مشکل قزع شدن تصویر روبرو شوید.

⦁ خراب شدن خروجی ها

تلویزیون را به سایر تجهیزات از قبیل دستگاه سی دی، دی وی دی، فلش، گیرنده دیجیتال و … را برای شما برقرار می کند. با توجه به اهمیت چنین ویژگی در یک تلویزیون مطمئناً از کار افتادن آنها می تواند شما را درگیر خود کند، به ویژه اگر به یک اتصال و نمایش مهم نیاز داشته باشید.

هر یک از این مشکلات گوشه ای از مشکلاتی هستند که ممکن است در تلویزیون های هایسنس رخ می دهد و فکر شما را درگیر خود کند. مطمئناً بهترین عکس العمل در زمان مواجهه با چنین خرابی هایی، تماس با یک مرکز تعمیر تلویزیون هایسنس و دریافت خدمات از یک متخصص خبره در زمینه تعمیرات تلویزیون هایسنس می باشد.

تعمیر-تلویزیون-هایسنس

تعمیر-تلویزیون-هایسنس

خدمات مرکز تعمیر تلویزیون هایسنس

اولین اقدامی که شما در هنگام روبرو شدن با مشکلات مختلف در تلویزیون باید انجام دهید تماس با مرکز تعمیر تلویزیون هایسنس می باشد. کارشناس پس از دریافت تماس شما، سوالاتی در مورد مشکل تلویزیون از شما میپرسد تا مشکل تلویزیون شما را تشخیص دهد. پس از آن کارشناس با شما هماهنگ می کند تا به صورت حضوری به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه و اقدامات لازم برای تعمیرات تلویزیون هایسنس شما را انجام دهد.

کارشناس پس از ساعاتی به محل کار و یا محل زندگی شما مراجعه خواهد نمود و به صورت دقیق تر مشکل تلویزیون هایسنس شما را بررسی خواهد نمود و پس از ان می توان به طور قطع در مورد مشکل تلویزیون می تواند نظر دهد. تمامی نظریات و اطلاعاتی که باید بدانید را به شما خواهد گفت، همچنین میزان هزینه ای که برای انجام تعمیرات تلویزیون هایسنس مورد نیاز است را به شما اطلاع خواهد داد و تنها با رضایت شما این تعمیرات را انجام خواهد داد.

شرایط درخواست همکاری از نمایندگی تعمیر تلویزیون هایسنس

یکی از شرایط درخواست همکاری از مرکز ما برای دریافت خدمات و تعمیرات تلویزیون هایسنس این است که شما ساکن پایتخت باشید. در این صورت شما از نقطه از تهران که باشید می توانید با ما تماس گرفته و هرگونه خدماتی را از ما دریافت کنید. این خدمات به صورت حضوری و در محل به شما ارائه می شود و نیازی به مراجعه حضوری شما به مرکز نمی باشد.

در صورت بروز هر گونه مشکلی برای تلویزیون شما میتوانید با مرکز تعمیرات تلویزیون هایسنس در تماس باشید تا به صورت رایگان به شما مشاوره داده و یا در صورت نیاز به تعمیرات تخصصی فرم زیر را پر کرده و درخواست تکنسین کنید:

با پر کردن فرم زیر و شرح خرابی دستگاهتان کارشناسان ما با بررسی مشکل به وجود آمده تکنسین مربوطه را برای تعمیر به محل مورد نظرتان اعزام مینمایند:

02144287993

02177166615

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”false” ajax=”true”]

One thought on “تعمیر تلویزیون هایسنس

  1. Wow, incredible weblog format! How long have you ever been running a blog for?
    you made blogging look easy. The overall glance of your site is
    wonderful, let alone the content material! You can see
    similar here sklep internetowy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *